|_____vakje______|
Damn! Die wou ik hebbenOp dinsdag 12 maart 2002 20:35 schreef CyberSnooP het volgende:
Ik heb de 500e reply in deze thread!
Maar m'n icon wil niet
Verwijderd
jah, heis d00d..Op dinsdag 12 maart 2002 20:53 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Damn! Die wou ik hebben
Maar m'n icon wil niet
Het wordt zo langzamerhand een never ending story, maar het volgende is er gebeurd. Het afgelopen weekend heb ik nog een aantal bestellingen gehad en die heb ik dus gisterenavond (maandag) verwerkt. Hierdoor kwam het aantal shirts boven de 100 uit en dat vraagt natuurlijk om een andere prijs. Ik vanmorgen (onder werktijd) opgetogen naar de drukker.. is die goede man er niet.. Morgenochtend hoor ik dus de definitieve prijs en krijg je dus je mail. Ik wilde vandaag wel een mailing de deur uit doen, maar aangezien ik er dan nog een moest sturen leek me dat niet echt handy..

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Who da man! Who da manOp dinsdag 12 maart 2002 22:25 schreef Skinny het volgende:
Update
Het wordt zo langzamerhand een never ending story, maar het volgende is er gebeurd. Het afgelopen weekend heb ik nog een aantal bestellingen gehad en die heb ik dus gisterenavond (maandag) verwerkt. Hierdoor kwam het aantal shirts boven de 100 uit en dat vraagt natuurlijk om een andere prijs. Ik vanmorgen (onder werktijd) opgetogen naar de drukker.. is die goede man er niet.. Morgenochtend hoor ik dus de definitieve prijs en krijg je dus je mail. Ik wilde vandaag wel een mailing de deur uit doen, maar aangezien ik er dan nog een moest sturen leek me dat niet echt handy..
Nog een nachtje slapen dus

LOL
SIZE does matter.
hulde aan Skinny voor het goede werk
Zo gezegd, zo gedaan.
SIZE does matter.
Ben ik blij dat ik dan nog net op tijd bevestiging heb gekregen van je. Wanneer krijg ik een email met daarin je reknr? ik wil geld dumpenOp dinsdag 12 maart 2002 22:49 schreef Skinny het volgende:
Misschien ten overvloede.. er kan dus NIET meer besteld worden!
Dit is toch echt wel de meest populaire slogan die men wil hebben. en dan in de combinatie blank en /14 - Code || Die aan de voorkant. Waarvan de /14 - Code || Die combinatie toch wel het populairste is
Ow ik zal maar stoppen met posten in deze thread
Coffee anyone ?
[edit]
Misschien een cool domein ideetje :
http://twerd.net
http://twerd.net/tijd
http://twerd.net/gezellig
SIZE does matter.
Localhost, sweet localhost
(hoezo off-topic
Jakkes... wil je echt die verontreinigingen in je koffie?Op woensdag 13 maart 2002 07:54 schreef morphje het volgende:
Shit zeg, ik denk ik geef het goede voorbeeld. Nou hoor ... ik neem ook een bakkie. melk en suiker graag
(hoezo off-topic)
Ik drink mijn koffie #000000
Localhost, sweet localhost
Dat dacht ik ookOp woensdag 13 maart 2002 09:16 schreef kvdveer het volgende:
[..]
Jakkes... wil je echt die verontreinigingen in je koffie?
Ik drink mijn koffie #000000
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
* Skinny zegt "You've got mail"
Aan Gul'Dan (of wie hem kent/weet te bereiken) : Jouw email adres is niet te bereikenBeste /14 Bezoeker,
Je ontvangt deze email omdat je een (of meerdere) /14 shirts heb besteld (en bevestigd). Vanmorgen heb ik van de drukker de
definitieve prijs ontvangen en dat houd voor jou in dat een shirt (inclusief handlings/verzendkosten) 14 euro gaat kosten.
Aangezien iedereen nu toch wel graag zijn/haar shirt snel aan wil hebben, staan hieronder mijn gegevens. Mijn verzoek aan
jou is dan ook om het geld z.s.m. over te maken naar mijn rekening.
Vermeld bij betaling duidelijk je ordernummer(s)/email adres/GoT-nickname. Alleen met deze gegevens kan ik goed bijhouden
wie wel/niet betaald heeft.
---------------------
<mijn gegevens>
---------------------
Voor alle GoTters uit Belgie : Indien je het geld over kan/wil maken, graag, maar als dat niet lukt stuur mij dan even een
mailtje zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.
Met vriendelijke groet,
Mark (Skinny@GoT)
mtn@breakie.com
Geef even een goed adres door a.u.b.UNDELIVERABLE MAIL
Your message to the following recipients cannot be delivered:
SIZE does matter.
Verwijderd
k heb em binnen! w00t.. als ik vanavond weer thuis ben, gelijk ff overmakenOp woensdag 13 maart 2002 11:06 schreef Skinny het volgende:
UPDATE
[..]
Aan Gul'Dan (of wie hem kent/weet te bereiken) : Jouw email adres is niet te bereiken
[..]
Geef even een goed adres door a.u.b.
Nog niet.. Ik ga ervanuit dat veel mensen snel betalen. De rest stuur ik dan een mail met een deadline.Op woensdag 13 maart 2002 11:13 schreef borganism het volgende:
Is het niet handig om een termijn te stellen voor de betaling?
SIZE does matter.
Verwijderd
Als iedereen nu een beetje opschiet met betalen dan krijgen wel allemaal snel ons T-shirt.
Verwijderd
Ik had ook nog een .com adres staan, vandaar... maar hij is opnieuw verstuurd.Op woensdag 13 maart 2002 11:53 schreef Zef het volgende:
Hmm, Skinny, ik heb niks gekregen.
SIZE does matter.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
als het goed is zie je het over een paar uur of uiterlijk morgen op je rekening staan
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Als ik problemen heb laat ik het wel weten.
Anayway, betaald en ik wacht in spanning af
Verwijderd
/me wacht nu in spanning af bij de brievenbus
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
maar das maar een id
disjfa.nl
One's never alone with a rubber duck.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Op zich niet eens zo'n slecht idee.. Als het een mooie dag (qua weer)is, kunnen we in zandvoort afspreken ofzoOp woensdag 13 maart 2002 18:02 schreef disjfa het volgende:
ik zat net te denken toen ik nie meer achter mn pc zat, maar we kunnen natuurlijk ook de shirts ophalen... een soort van /14 shirt meeting
maar das maar een id
SIZE does matter.
<h1>
Je ben me vergeten???
Ik de man van de quote heb nog geen mailtje gehad??
</h1>
</html misbruik>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Werkt dat ? Quoten met HTML ? [edit]HELAASOp woensdag 13 maart 2002 19:26 schreef D2k het volgende:
<html misbruik>
<h1>
Je ben me vergeten???
Ik de man van de quote heb nog geen mailtje gehad??
</h1>
</html misbruik>
@D2k : Ik heb toch wel degelijk een 'confirmed' staan bij jouw 'email verzonden' veldje..
Het email adres in je profiel is ook anders dan wat ik heb staan in mijn DB... Wat is de goede ?
Aan iedereen :
op http://213.73.177.152:4000/shirts/ kun je zien of je betaling goed is aangekomen.
SIZE does matter.
neeOp woensdag 13 maart 2002 19:35 schreef Skinny het volgende:
Werkt dat ? Quoten met HTML ? [edit]HELAAS
klopt my bad@D2k : Ik heb toch wel degelijk een 'confirmed' staan bij jouw 'email verzonden' veldje..
Het email adres in je profiel is ook anders dan wat ik heb staan in mijn DB... Wat is de goede ?
wordt al geforward maar als je dat adres wil veranderen met degene die nu in mijn profile staat heel graag
Aber naturlich...Op woensdag 13 maart 2002 19:37 schreef D2k het volgende:
wordt al geforward maar als je dat adres wil veranderen met degene die nu in mijn profile staat heel graag
1
2
3
| $User->setEmail($new_adress); $again = true; $User->setEmail($again); |
m.a.w. : hij zit erin (nogmaal)
SIZE does matter.
Op woensdag 13 maart 2002 19:40 schreef Skinny het volgende:
Aber naturlich...
code:
1 2 3 $User->setEmail($new_adress); $again = true; $User->setEmail($again);
m.a.w. : hij zit erin (nogmaal)
btw: heb jij (in mijn mail) het telefoon nummer van die gasten? site is onbereikbaar
Ik zie het ja (vanmorgen nog niet), en ik heb ze ook nog aan de lijn gehad vandaag.Op woensdag 13 maart 2002 19:41 schreef D2k het volgende:
btw: heb jij (in mijn mail) het telefoon nummer van die gasten? site is onbereikbaar
En nog ff een WHOIS je
SIZE does matter.
zover was ik inmiddels ookOp woensdag 13 maart 2002 19:45 schreef Skinny het volgende:
Ik zie het ja (vanmorgen nog niet), en ik heb ze ook nog aan de lijn gehad vandaag.
[afbeelding]
En nog ff een WHOIS je
tnx iig
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Zeker ook bij de Rabo ?Op woensdag 13 maart 2002 20:16 schreef Creepy het volgende:
Wow.. is mijn betaling nu al binnen?? Dat heb ik om half 6 vandaag nog gedaan ofzo! Dat is binnen een paar uur!
SIZE does matter.
Verwijderd
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
dus als het goed is heb je die al binnen..
op deze manier ben ik de 4e die besteld heeft
vond 10e al errug leukig
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Helaas heb ik postbank, dus dat duurt bijna een week
Verwijderd
maar ja postbank he... dat duurt nog wel een weekje voordat je het geld hebt
Yups.. gedaan met Rabo internet bankieren.. ik dacht dat ze het geld dan pas de volgende dag overmaakten..Op woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef Skinny het volgende:
[..]
Zeker ook bij de Rabo ?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ordernr: 48
* BlackBurn kan nu helemaal niet meer w88
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Vind je dat niet wat veel voor een paar t-shirts?Op woensdag 13 maart 2002 22:12 schreef webskipper het volgende:
11100 euro op je rekening overgemaakt mbv het internet..
Anyway, ik heb mijn deel gisteren ook al overgemaakt, vanaf de postbank (girotel).
HOEVEEL shirts ga jij bestellen?Op woensdag 13 maart 2002 22:12 schreef webskipper het volgende:
11100 euro op je rekening overgemaakt mbv het internet..
dus als het goed is heb je die al binnen..
* Kjev heeft ABN-AMRO, dus het zal nog wel even duren
Skinny ze kennen je daar dus het zal wel goedzitten
als ik tijd heb maak ik het vanavond over
* Kjev denkt dat D2k een beetje wantrouwend isOp donderdag 14 maart 2002 17:58 schreef D2k het volgende:
* D2k heeft vandaag als check ff de drukker gebeld just in case
Ik neem me trouwens voor een beetje meer in P&W te reageren met mijn shirt, want daar komt de laatste tijd niet zoveel meer van terecht
ach ik voel me verantwoordelijk voor de deelnemers.. so sue me...Op donderdag 14 maart 2002 18:04 schreef Kjev het volgende:
* Kjev denkt dat D2k een beetje wantrouwend is
Ik neem me trouwens voor een beetje meer in P&W te reageren met mijn shirt, want daar komt de laatste tijd niet zoveel meer van terecht.
Verwijderd
11100 is binair.. dus 28 decimaal.Op donderdag 14 maart 2002 16:42 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
HOEVEEL shirts ga jij bestellen?
2 t-shirts dus..
Hehe... oke dan.. De website is dus in onderhoud sinds vandaag.Op donderdag 14 maart 2002 17:58 schreef D2k het volgende:
SIZE does matter.
Ik hoop zaterdag te kunnen betalen.
Slim van Skinny om een deel van de winst met jou te delen in ruil voor het uitspreken van jou goedkeuring over 't gebeuren. =)Op donderdag 14 maart 2002 17:58 schreef D2k het volgende:
*SHIT* betrapt...Op donderdag 14 maart 2002 20:34 schreef Soultaker het volgende:
[..]
Slim van Skinny om een deel van de winst met jou te delen in ruil voor het uitspreken van jou goedkeuring over 't gebeuren. =)
SIZE does matter.
Verwijderd
moet je toch maar gauw internet bankieren nemen..Op donderdag 14 maart 2002 20:32 schreef Nielsz het volgende:
Nee ik heb nog niet betaald, omdat ik ziek ben en dus de deur niet uitkan
Ik hoop zaterdag te kunnen betalen.
is een stuk makkelijker.

Maar ja
De text is bij mij: "t-shirt Nielsz 9 niels*******@hotmail
Die .com pastte niet meer
Bij deze ...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Op vrijdag 15 maart 2002 14:51 schreef Nielsz het volgende:
Bij mij ook via de postbank.
De text is bij mij: "t-shirt Nielsz 9 niels*******@hotmail
Die .com pastte niet meer
oeps, verkeerd gelezen
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
heb ook getelebankierd
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ik sta wel in het lijstje, maar heb geen mail gehad?Op woensdag 13 maart 2002 11:06 schreef Skinny het volgende:
UPDATE
[..]
Aan Gul'Dan (of wie hem kent/weet te bereiken) : Jouw email adres is niet te bereiken
[..]
Geef even een goed adres door a.u.b.
Who is John Galt?
Ik heb voor jou een @hotmail adres staan ? Klopt dat dan ?Op zaterdag 16 maart 2002 16:13 schreef justmental het volgende:
Ik sta wel in het lijstje, maar heb geen mail gehad?
Tevens heb ik hem nogmaals verstuurd naar je.
SIZE does matter.
mn centjes zijn ge rabo-internetbankierd, dus die zullen er al wel zijn.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
yup, got it.Op zaterdag 16 maart 2002 16:24 schreef Skinny het volgende:
[..]
Ik heb voor jou een @hotmail adres staan ? Klopt dat dan ?
Tevens heb ik hem nogmaals verstuurd naar je.
thnx
Who is John Galt?
Zo gezegd, zo gedaan.
Geen bevestigingsmail. Wel kan je op de site ( http://213.73.177.152:4000/shirts/ ) kijken of er inmiddels een vinkje bij je naam staat.Op zaterdag 16 maart 2002 18:05 schreef Gerco het volgende:
Krijgen we ook een bevestiging van je als we betaald hebben?
mn centjes zijn ge rabo-internetbankierd, dus die zullen er al wel zijn.
@ Reiker : Check je mail, het is geregeld.
SIZE does matter.
thx dude, nu hoef ik niet meer te stressenOp zondag 17 maart 2002 16:06 schreef Skinny het volgende:
[..]
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik kan niet wachten
Ik kan niet wachten
maar ik zal wel moeten ... tering postbank doet er eeeeeeuwen over
Ik kan ook niet wachten totdat ik een pakketje zie liggen in me brievenbus met mijn naam erop ter formaat van t-shirt
Verwijderd
maar dan was het voor de niet-postbank-mensen weer veel trager geweest.Op zondag 17 maart 2002 19:37 schreef morphje het volgende:
Ik kan niet wachten
Ik kan niet wachten
Ik kan niet wachten
maar ik zal wel moeten ... tering postbank doet er eeeeeeuwen overWaarom heb je zelf geen gironr? was veel sneller gegaan
Ik kan ook niet wachten totdat ik een pakketje zie liggen in me brievenbus met mijn naam erop ter formaat van t-shirt
en ik denk dat er meer niet-postbankers zijn dan andersom...?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
disjfa.nl
Leuk url...Op zondag 17 maart 2002 16:06 schreef Skinny het volgende:
[..]
Geen bevestigingsmail. Wel kan je op de site ( http://213.73.177.152:4000/shirts/ ) kijken of er inmiddels een vinkje bij je naam staat.
vooral voormensen die geen toegang hebben op die port door de corperate proxy
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
maar ik zie in je lijst mijn naam nog niet betaald..
@ Webskipper : Ik kan vanavond pas weer checken voor je (ben nu aan het werk)...
SIZE does matter.
Overzicht is weer bijgewerkt (ook voor webskipper
SIZE does matter.
Maar goed, het blijkt weer gelukt te zijn (ik begon me toch al wat zorgen te maken).
Verwijderd
thanks..Op maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Skinny het volgende:
update
Overzicht is weer bijgewerkt (ook voor webskipper)
ik ben weer helemaal gerustgesteld..
Tijd voor een nieuwe sig..
jah, maar nie voor mij... en ik ben vergeten mijn nick bij mn overboeking te zettenOp maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Skinny het volgende:
update
Overzicht is weer bijgewerkt (ook voor webskipper)
nu nog maar hopen dat alles goed gaat komen zeg... pffff
disjfa.nl
Vast wel.. Je had ook een mail gestuurd toch ? En ik heb je gegevens van hier, dus dat komt wel goedOp dinsdag 19 maart 2002 09:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
jah, maar nie voor mij... en ik ben vergeten mijn nick bij mn overboeking te zetten
nu nog maar hopen dat alles goed gaat komen zeg... pffff
SIZE does matter.
Dit topic is gesloten.