Toon posts:

Medal of Honor vs. Return to Castle Wolfenstein

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Op dinsdag 08 januari 2002 15:14 schreef Manic het volgende:

[..]

en Band of Brothers niet te vergeten...:z
Vanaf de 20ste geloof ik op SBS6
dat band of brothers heb ik volgens mij ook en paar x gezien.
was idd wel stoer.
net zoiets als de fils SPR toch

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 09:06

Bullettooth

--VR--

Inderdaad, van dreamworks. Door Tom Hanks en Steven Spielberg geproduceerd.

IS exact dezelfde stijl als SPR.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

en dat komt vanaf de 20ste op sbs.

dat roeleerd echt zwaar van je onderste

lekker eindelijk weer een toffe serie om te volgen

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Inderdaad, ik heb hem al een keer helemaal gezien. Maar ik vind het niet erg om het nog eens dunnetjes over te doen.

Ik heb op zaterdagavond wel wat te doen vanaf de 20ste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 19:22

scorpionv

This space for rent

Ik vind MoHAA zwaar tegenvallen.
Ten eerste zuigt dat stomme GameSpy, geen server met een ping onder de 100. En wel 4 tussen de 100-200.
Het geluid is ook helemaal 3x niks, ik kan nieteens horen waar de tegenstander vandaan komt. Dat werkt in Quake III al beter.
De graphics zijn niet echt top, alles is wat kaal afgewerkt. Een vergelijking met RTCW qua graphics brengt een lach op m'n gezicht.
Wat het dan wel voor aantrekkelijks heeft? Nu nog niets in ieder geval. Misschien dat de andere play-modes leuker zijn dan campen in Stalingrad, dat is dan even wachten op de full.

Kortom de MoHAA MP demo is een compleet overhyped flop! Niet die 130 MB waard. Ik hoop dat de volledige versie beter wordt.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet, iedereen vergelijkt deze spellen met elkaar terwijl het 2 compleet verschillende spellen zijn.
Wolfenstein is gebaseerd op fictie, MOHAA op werkelijkheid, ik vind het beide goede spellen, en ga ze beide kopen.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOHAA is zeker mooier dan RTCW. RTCW lijkt te veel op Quake3, is niet echt WW2 achtig. MOHAA wel. Okee aan dat lopen moet je wennen. In Stalingrad ben ik ook na 2 minuten gestopt met spelen da lvl zuigde kont. Maar toen eenmaal the Hunt kwam was ik verkocht. En een weekje terug kwam single player. en nu zijn er alweer gekken met de CO-OP single player gekomen. Lekker met je vrienden de NAZI bots neerknallen wat je normaal in je eentje moet doen in SINGLE PLAYER. dat CO-OP wordt zeker vet met OMAHA BEACH!!!!! Lekker strand opstormen. En graphics zien er vrij goed uit. Maar wat wel tegenvalt zijn de gezichten van die gasten. tjonge jonge waz da blij. Als ze wat WW2 fotos met soldaten erop hadden ze toch wel iets beters kunnen maken.

P.S. op www.alliedassault.com staan heel mat mods op voor MOHAA. als je sniperrifle het ijzer zilver maken. en etc. Bloed in het spel en nog meer van die gein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 19:45

SG

SG surft naar info hardewaren

Op dinsdag 08 januari 2002 20:25 schreef kingofhill het volgende:
MOHAA is zeker mooier dan RTCW. RTCW lijkt te veel op Quake3, is niet echt WW2 achtig. MOHAA wel. Okee aan dat lopen moet je wennen. In Stalingrad ben ik ook na 2 minuten gestopt met spelen da lvl zuigde kont. Maar toen eenmaal the Hunt kwam was ik verkocht. En een weekje terug kwam single player. en nu zijn er alweer gekken met de CO-OP single player gekomen. Lekker met je vrienden de NAZI bots neerknallen wat je normaal in je eentje moet doen in SINGLE PLAYER. dat CO-OP wordt zeker vet met OMAHA BEACH!!!!! Lekker strand opstormen. En graphics zien er vrij goed uit. Maar wat wel tegenvalt zijn de gezichten van die gasten. tjonge jonge waz da blij. Als ze wat WW2 fotos met soldaten erop hadden ze toch wel iets beters kunnen maken.

P.S. op www.alliedassault.com staan heel mat mods op voor MOHAA. als je sniperrifle het ijzer zilver maken. en etc. Bloed in het spel en nog meer van die gein.
Ik ben ook wel erg CO-OP freak (Tactical)FPS
Als dat echt zo is zal ik zeker MohAA kopen, RTCW misschien niet. Ligt mij niet net zoals al die Quake types.

Als RTCW ook bots heeft in MPLAY (eventueel ook Co-op) dan wordt ie veel intersanter.

voor mij dan.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil die Singleplayer demo downen maar dat gaat nog niet..het ging een tijdje wel maar die is er weer af gehaald...

Wanneer komtie wel online?? Of wil iemand hem ff op zn ftp zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op www.spelletjesgarnaal.be

die belgen site, maar is wel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 21:23 schreef kingofhill het volgende:
op www.spelletjesgarnaal.be

die belgen site, maar is wel snel :)
K maar is ergens die versie zonder directx te vinden? die was nl 25mb minder groot (ISDN) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Op zondag 06 januari 2002 19:40 schreef Demolition-Man het volgende:
weer een keertje een - vs. - topic. Van MOH zijn er tot nu toe nog maar 2 demo's gereleased (MP en SP) maar die geven wel een goede indruk van het spel. Dus vraag ik hierbij: Welke vinden jullie beter en waarom?

Zelf ga ik toch voor MOHAA vanwege het realisme. Op het eerste gezicht vond ik RTCW beter, maar hoe verder je in het spel kwam, hoe nepper het wordt. Met name die supersoldiers ofzo! What's up with that???
Wel jammer dat MOHAA geen bloed bevat (is er nog geen patch?) maar op dat ene minpuntje na vind ik dat MOHAA het duidelijk wint!!
1) Ik ben het helemaal met je eens over RTCW : die SF-shit is echt te veel. De zombies waren wel cool, maar niet realistisch. RTCW is wel trouw gebleven aan Wolf3D.

2)Ik heb MOHAA SP demo nog niet,maar zit er wel op te wachten. lijkt mij veeel beter (ik ga voor realisme)

3)Ja, er is een bloodpatch,zal ff url zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bespaar je de moeite

www.alliedassault.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48

Skywalker

Use the force Luke!!

Mohaa = Wauw!!! Geluid, realisme etc supergeil spel!

Rtcw = Ook leuk maar haalt het niet bij Mohaa!!

May the force be with you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 19:22

scorpionv

This space for rent

Op woensdag 09 januari 2002 10:37 schreef Skywalker het volgende:
Mohaa = Wauw!!! Geluid -knip-
Geluid????? :r :r IMHO

Wat doe ik dan fout?

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Spel is strak!!!!!!

Op het moment RTCW verslaafd maar zo snel als MOHAA uit is slaat dat zeker over ;)

Heb het hier over de singelplayer optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Op woensdag 09 januari 2002 11:36 schreef scorpionv het volgende:

[..]

Geluid????? :r :r IMHO

Wat doe ik dan fout?
Leg mij maar eens uit wat daar dan :r aan is? Je hoort toch zelf hopelijk ook wel dat daar gewoon ontzettend veel tijd aan is besteed. Leg SPR er maar eens naast, daar zit verdomd weinig verschil in. Hell, zelfs de muziek is geinspireerd door John Williams' prachtige hommage uit diezelfde film. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

:(

Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik ga voor MOHAA. Gewoon een geweldige sfeer, mega goed geluid (en muziek).. realistische graphics (Bewegende bomen, zeer realistische ontploffingen met in het rond vliegend grond en niet alleen een leuk vuurtje ofzo, zoals RtcW ja..).

Even een voorbeeldje (van de SP demo):

Ik kom bij dat stadje aan.. hier en daar wat neerknallen en dan een huisje invluchten, de trap op... maar ik hoor nog meer voetstappen dan de mijne. Dus ik boven aangekomen stoppen met lopen, en ik hoor de voetstappen ook na 1 seconde stoppen. Ik een granaat de trap af gooien, en ik hoor de duitsers naar buiten rennen en schreeuwen. :D Da's pas realistisch, gewoon een goede AI! (Hoewel die van je medesoldaten wat minder is).

Maar aan de andere kant vond ik de MP van RtcW wel leuker. Maar k heb de MP demo van Mohaa ook niet echt (met tegenstanders) heb gespeeld, dus k weet het niet helemaal zeker.

Mijn keuze is duidelijk MOHAA!!!!!

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, al die verhalen over Mohaa....wanneer gaat de complete game eigenlijk gereleased worden ???? heb net de SP demo gedowned en bekeken, en ik vind hem vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Complete game komt op 22 januari in USA uit, in europa op 1 februari. Dit zijn keiharde data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx man, kan haast niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Graag gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 13:45 schreef Bullettooth het volgende:
Complete game komt op 22 januari in USA uit, in europa op 1 februari. Dit zijn keiharde data.
Ben bang dat we moeten wachten tot Feb. 22 hoor!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOHAA singleplayer demo vond ik ontzettend tegenvallen met die verschrikkelijk irritante spawnende vijanden. Voorbeeldje :
Ik liep dus door dat stadje heen, en wil dus de bocht om richting de kerk zie ik daar een soldaatje staan, rest compleet verlaten. Schiet em dood, en JA hoor , werkelijk uit van uit alle hoekjes komen compleet uit het niets mannetjes tevoorschijn, daar waar ik eerst nog gelopen had! Mijn hele team naar de tering geschoten, heb het zelf nog kunnen overleven om de missie uit te spelen.
En dan later bij die kerk blijven er maar oneindige vijanden komen en daar heb ik ook een gloeiende hekel aan.
De triggers die vijanden spawnen in dit spel is zo verschrikkelijk duidelijk, echt van goed leveldesign is niet te spreken. Ook die textures komen direct van een texturecd.
Ow en dan nog dat laatste stukje, waar je niets kan doen totdat je 3x een rij van mannetjes die achter die gunposities komen hebt neergeschoten. Als je ook maar eerder probeert op te rukken raken ze je aanvankelijk helemaal niet, maar als je ook maar EEN millimeter over een bepaalde lijn loopt, schieten ze je compleet aan stukken.
Ruimte voor creativiteit van de speler? Nee hoor, alles moet precies zoals de leveldesigner dat wil. Bah, bah en nog eens bah :( :( :( :(
De demo heeft me dus mooi aangezet om het spel niet te kopen, gebeurt niet zo vaak.
MP is gewoon counterstrike teamdeathmatch met meer granaten en langzaam lopende mannetjes in een WW2 setting. Niets meer niets minder.
Als je respawns had ala TFC/FLF en het dus nodig was om de objectives te vervullen was ik het misschien gaan spelen.
RTCW singleplayer was ook dramatisch lineair, en alhoewel het niet de bovengenoemde minpunten van MOHAA had, was het gewoon saai.
RTCW MP is me een te vreemde mix tussen actie en realisme. Of stukken realistischer, of stukken meer actie, maar deze mix is gewoon niets voor mij.

Beiden spellen dus rommel imho. Wat een troep verschijnt er toch voor de pc, ik begin er nu toch zwaar aan te denken een console te kopen.
Enige FPS waar ik nog naar uitkijk is Deus Ex 2, eentje waar je wel kan doen wat je zelf wilt ipv een richting opgeforceerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

ZEIKERD!!!!! Het spel roeleert zwaar en schopt kont!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 20:09 schreef Skywalker het volgende:
Goh, de reacties zijn weer van een hoog niveau...
Kijk, dat je het niet met me eens bent, dat kan ik best begrijpen, ieder zijn game. Maar dat je ook maar niet met maar een enkel argument aankomt, degradeert je direct tot de categorie "blaataap".
Probeer volgende keer eens iets nuttigs te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat bij RTCW mij meer om de multiplayer, die is enorm strak. Single player mode... why bother 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Op woensdag 09 januari 2002 23:25 schreef TheGladiator het volgende:
Het gaat bij RTCW mij meer om de multiplayer, die is enorm strak. Single player mode... why bother 8-)
Practice :? :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 23:39 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Practice :? :X :)
Hebbie dat zo hard nodig dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Willen jullie ff www.spelletjesgarnaal.be checken. Hij heeft een review van het complete spel, en is er meer dan positief over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Het gaat bij RTCW meer om Arcade fun (rondrennen en schieten) terwijl MOHAA meer realistisch is. De multiplayer van MOHAA vind ik beter dan die van RTCW. Hebben jullie wel de map "The Hunt" gespeeld en niet "Stalingrad"???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh, hoe denk je dat ik anders aan mijn bewering van teamdeathmatch kom |:(
Hoeveel potjes "The Hunt" heb jij gespeeld waarbij het gevecht niet in het eerste gedeelte van het level is beslecht? 1 op 10 ofzo?
Als je nou zou respawnen, dan was het nodig door het hele stadje door te trekken en het objective te vervullen. Heb je (met twee gelijke teams) actie over de hele map met als climax het opblazen van het objective. Nu is dat afwezig omdat je ook gewoon iedereen kan neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Gisteren gewoon een cheater :(

Ik heel mijn clip ammo leegpompen en niks hoor :r

Ik vind dat zo LAME!!!!!

1 Gast vernaggelt zo de Gameplay voor 15 anderen.

Dat soort gasten mogen ze ophangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 08:26 schreef Bullettooth het volgende:
Willen jullie ff www.spelletjesgarnaal.be checken. Hij heeft een review van het complete spel, en is er meer dan positief over. ;)
WAAAAAAAAAH 96% zo hoog heb ik ze nog nooit zien beoordelen, iets te hoog naar mijn mening, 93 misschien beter geweest maar wel beetje terecht

EDIT: ik bedenk me opeens hoe ik dat nou kan weten :? (dat het te hoog beoordeeld is) kheb alleen nog maar de demo gespeeld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indeed, multiplayer RtCW is gewoon super en de maps zijn zeker niet te groot als je ze behoorlijk goed kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMmmm, MOHAA is wat betreft single player wel erg kewl :9~

Je hebt echt het gevoel dat je in een film zit, wat dat betreft is het stukken beter als RTCW... maar ben nog wel benieuwd of dat de multiplayer mode net zo roeleert als die van RTCW. Ik heb mijn twijfels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

De MP van Mohaa vind ik stukken beter dan die van RTCW. En "The Hunt" Is zeker een super tof level om te spelen met teams van 6 of 7 man ( en/of vrouw)
De SP van Mohaa beats RTCW met gemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, heb gisteren hele avond zitten multiplayen met MOHAA, en ik vind dat toch echt tig x beter als RTCW...als je alle verschillende maps een beetje probeert vooral met teammatch, nou dan heb ik toch geen zin meer om RTCW op te starten...ik bedoel, geen lag, met zijn heleboelen en vette, vette actie uren achter elkaar....nou, dat kon ik toch echt niet vinden in RTCW....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Op donderdag 10 januari 2002 02:10 schreef ]NTT[ het volgende:

[..]

Hebbie dat zo hard nodig dan? >:)
Nou, als je nooit eerder SP hebt gedaan en je begint gelijk met MP, kun je je gelijk afschrijven :)

Naja, ik heb RTCW uitgespeeld, en MoH:AA bijna (ik heb nu een gasmasker op :D ) en ik kwam tot de conclusie dat beide spellen sterke en minder sterke punten hebben:

Sterke punten RTCW:
- Erg mooie graphics en draait supergoed op mijn systeem
- Multiplayer is erg tof
- Aantal mooie maps

Zwakke punten RTCW:
- Niet realistisch (ubersoldaten, zombies, etc)
- Multiplayer draait vaak met lag
- Beetje eentonig

Sterke punten MoH:AA:
- Erg mooie graphics
- Heel erg realistisch
- Spannende missies, veel afwisseling

Zwakke punten MoH:AA:
- Hoge systeemeisen (1+ GHz, Geforce3 recommended)
- Soms is de AI van teamspelers niet zo goed

Conclusie: ik vind MoH:AA net iets beter dan RTCW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Je hebt echt geen GF3 nodig voor MoH. Op mijn tweede PC (de langzame), een Athlon 1Ghz met GF2MX loopt het met alles max in 1024x768x16 perfect.

Wat ik trouwens leuk vind is dat veel van de dingen die al sinds de PSX versie uit 1999 in het spel zitten, nu lof toegezwaaid krijgen.

Maar het blijft een schitterend spel. Deze week RTCW snel uitgespeeld, maar dat is (op de graphics na) op alle gebieden een minder spel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTCW, speelt lekkerder, bovendien vind ik rtcw origineler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Gameplay van Mohaa vele malen beter, lekker realistisch, maar ik vind de graphix van rtcw wel mooier, mohaa draait ook een stuk trager op mijn comp dan rtcw maar ik heb wel alle details op hoog gezet en op 1280 gezet, en mohaa heb ik op 1024 en de details wat minder en het gaat nog steeds niet zo soepel als rtcw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Alleen al van die zombies en monsters kom ik aan het :r Het spel begint veelbelovend maar heb het van mijn schijf verwijderd. Zeker na het spelen van MOHAA zal ik RTCW nooit meer aanraken.

MOHAA heeft features in het spel (interactie, bominslagen, etc) die ik nog nooit in een spel ben tegengekomen. Paar dagen aan zoet geweest, maar wel uitgespeeld. Zelden dat een game mij zo kan bekoren als MOHAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op vrijdag 15 februari 2002 15:41 schreef Robin Shrine het volgende:
Alleen al van die zombies en monsters kom ik aan het :r Het spel begint veelbelovend maar heb het van mijn schijf verwijderd. Zeker na het spelen van MOHAA zal ik RTCW nooit meer aanraken.

MOHAA heeft features in het spel (interactie, bominslagen, etc) die ik nog nooit in een spel ben tegengekomen. Paar dagen aan zoet geweest, maar wel uitgespeeld. Zelden dat een game mij zo kan bekoren als MOHAA.
Heej! Je vergeet FS2002!! :P :7
ik vind mohaa ook beter dan rtcw, het is gewoon wat realistischer en alleen al de beach missie is beter dan heel rtcw.
in RTCW is alles zo voor de speler gemaakt, in mohaa heb je echt het gevoel alsof je gewoon door een kapot geschoten dorpje loopt wat jij toevallig tegen komt.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
psies :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 15:14
Ik heb alleen de singleplayer demo van MOHAA gespeeld, maar kun je ook je teamleden commando's geven net zoals in Tom Clancy's Roque Spear :? . Ik moest ff wennen dat, als ik het ff wat rustiger aan wilde doen, de rest van m'n team zich als een stel gekken op een groepje Duitsers stortte waardoor ik er als een gek achteraan moest aanrennen om er voor te zorgen dat ze niet werden afgeslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dan moet je je team voor zijn en zelf eerst iedereen neermaaien :+

Maarja dan is het nut van een backup ook eigenlijk weg. ;) Je kunt je teammembers niet commanderen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 23-09 11:38
RTCW is simpel weg het leukst als je echt wil games met anderen (ivm medics / lt's en engineers...) zonder de 1 haal je geen overwinning......

Met MOHAA is het team vs. team....maar ach....je hebt geen medics etc.... da's jammmer...

I rest my case :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Mis toch nog wel 1 ding in Mohaa.........een MES.

Is altijd onderdeel van de uitrusting van een Soldaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 10:45
Heb Mohaa mp nu een paar keer gespeeld, maar RTCW blijf ik leuker vinden. Die mannetjes bij Mohaa lopen (lekker realistisch) ook zo raar en bij RTCW vergeleken is het een langzaam spel. Maar ieder zijn voorkeur! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ben nu bezig met Mohaa en het is wel gaaf hoor!!

Je kan je veel beter inleven bij mohaa. toen ik samen met mijn maten die gast moest bevrijden (level 1 geloof ik) ging ik wel uit mijn dak. Ze spelen echt met je mee en daar hou ik wel van. Een beetje ala OFP alleen in OFP zijn je teammates behoorlijk dom op sommige momenten.

Even kort:

MoHaa pluspunten:
realisme
gameplay
teammates
sfeer
D-Day missie is ZOOO goed!!

MoHaa minpunten:
menu interface: doe normaal zeg!!!!
Bloed: geen bloed dus?!! en dan zegt EA dat er geen bloed in zit om dat de duitsers dikke pakken aanhebben!! HAHA laat me niet lachen als ik gvd met een panzerfaust een duitser neerknal, nou dan bloedt hij wel hoor. En wat dacht van die stomme honden!?
graphics niet superstrak, niets nieuws.

RTCW pluspunten:
MOOI!
soepel
cool
vecht-Sletten met attitude

RTCW minpunten:
Zombies

Gewoon kwestie van smaak.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplay van RTCW is soepel, die van MOH:AA niet echt.
Tevens ziet MOH er niet uit (ook niet op hoogste detail, die crappy bomen waren er al in nfs 2). De AI van MOH is ook niet echt goed, je teammaten staan in de weg. En vijanden zijn gewoon getriggerd door 'onzichtbare' lijnen. Check je een raam, verplaatst 1 mm zit er opeens toch iemand. Als ik in een struik zit dan zie ik niets, maar de vijand ziet je wel aan dat soort dingen kan ik me zo storen .... Echt een crappy load/save game. Verhaal is wel goed maar tja gameplay telt toch zwaar.
RTCW is kort niet realistisch maar dat hebben ze ook niet nagestreefd. De levels zien er veel beter uit. Tevens is het niet zo'n load /save game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja mijn voorkeur gaat toch uit naar RTCW....
MP RuleZzZz :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 16:45 schreef Dinictus het volgende:
menu interface: doe normaal zeg!!!!
Bloed: geen bloed dus?!! en dan zegt EA dat er geen bloed in zit om dat de duitsers dikke pakken aanhebben!! HAHA laat me niet lachen als ik gvd met een panzerfaust een duitser neerknal, nou dan bloedt hij wel hoor. En wat dacht van die stomme honden!?
Dan moet je maar ff een bloodpatch downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamb
  • Laatst online: 30-08 15:58
In Moh is het realisme veel groter

dom voorbeeldje: de Duitsers spreken tenminste Duits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik denk niet dat ik mijn voorkeur hoef aan te geven :+

Maar goed, ik heb MOH:AA nooit gespeeld. De stijl van de graphics spreekt me iig niet aan... De rest kan ik niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:07

MartNL

Op zaterdag 16 februari 2002 00:46 schreef RedTop het volgende:

Maar goed, ik heb MOH:AA nooit gespeeld. De stijl van de graphics spreekt me iig niet aan... De rest kan ik niet over oordelen.
Omdat je de graphics niet niks vind speel je het niet?
Terwijl iedereen het te gek vind?
En dat mohaa in alle reviews hoger dan een 9 scored zegt je ook niks?
Je kan het toch zo effe downloaden om te spelen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:23
Mohaa natuurlijk want:

1) Je loopt wel langzaam maar wat wil je met kilo's wapens op je rug etc

2) De duitsers hebben een fatsoenlijke cursus duits gehad.

3) De wapenz zijn magnefiek echt.. Ik weet niet welke dat is maar bij een wapen vliegt er steeds zo'n klepje af als je een magazijn leeg gemaait hebt

4) De leveldesign is stukken beter dan die van rTcW. RTCW zijn meer quake achtige levels en ja quake heeft me nooit geboeit.

5) De grafix van Mohaa zijn misschien wat minder mooi maar zijn wel stukken beter en realistischer

6) Het verhaal van mohaa is veel beter

7) De spanning wordt er voor de volle 100% ingehouden, bij rtcw ging dat met vlagen.

8) Het realisme.. of had ik dat al gezegd?

9) Geluidseffecten: De geluifseffecten zijn gewoon ++. Op dat beach is het niet normaal meer zo schrikken.

----

Mohaa heeft me nog maals doen beseffen hoe ZINLOOS een oorlog kan zijn. Het toppunt was wel dat de duitsers als je dicht genoeg komt met het wapen gaan hameren en slaan ipv schieten.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

RTCW rox want de multiplayer versie is heel goed. dit is speciaaal gemaakt door een ingehuurf team. De grafics zijn mooier ook op groote velden. De wapens zind ik mooier: vergelijk de tompsson van rtcw en mohaal... die van mohaa is echt wel 3 keer bagger. :r :r :r
Wat is er mis met de sp van RTCW?!!?!?!?! het is juist kei goed niet te realistisch en eeen lekkere knik in het verhaal wat het niet langdradig maakt. Het realisme gehalte is ook iet echt slecht hoor vooral niet bij mp.
Ik wil wel een beetje kunnen close combatten hoor...
Bij Mohaa kun je toch niet sprinten? dat is ook zo krom. :r

APPELEN EN PEREN zijn mohaa en RTCW

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Op zaterdag 16 februari 2002 10:53 schreef webkabouter het volgende:
Mohaa natuurlijk want:

1) Je loopt wel langzaam maar wat wil je met kilo's wapens op je rug etc

2) De duitsers hebben een fatsoenlijke cursus duits gehad.

3) De wapenz zijn magnefiek echt.. Ik weet niet welke dat is maar bij een wapen vliegt er steeds zo'n klepje af als je een magazijn leeg gemaait hebt

4) De leveldesign is stukken beter dan die van rTcW. RTCW zijn meer quake achtige levels en ja quake heeft me nooit geboeit.

5) De grafix van Mohaa zijn misschien wat minder mooi maar zijn wel stukken beter en realistischer

6) Het verhaal van mohaa is veel beter

7) De spanning wordt er voor de volle 100% ingehouden, bij rtcw ging dat met vlagen.

8) Het realisme.. of had ik dat al gezegd?

9) Geluidseffecten: De geluifseffecten zijn gewoon ++. Op dat beach is het niet normaal meer zo schrikken.

----

Mohaa heeft me nog maals doen beseffen hoe ZINLOOS een oorlog kan zijn. Het toppunt was wel dat de duitsers als je dicht genoeg komt met het wapen gaan hameren en slaan ipv schieten.
OP mp van RTCW spreken de duitsers duits en geallierden engels. De duitsers in RTCW spreken engels met veeeel accent. Hoe kun je in godsnaam de tips volgen zonder te ze kunnen verstaan...
Bij rtcw hoorde je iets vitaals over de missie namelijk. ...maar wel met een goed accent. dat duitse gedoe in sp zuigt.

"De grafix zijn minder mooi maar ztukken beter."<---- huh hoe kan dat dan. RTCW is heel realistisch met zijn wapens die kogels outspuwen en shit aan de zijkant. Wapens zijn mooier in rtcw. Als je met vlammenwerper onder water gaat dan gaat het vlammetje die erop Zit uit etc. heel realistisch dus.
RtCW heeft geen quakeachtige levels... Dit zeg je puur omdat jet op de quake 3 engine draait van id software... *geheimpje* Mohaa doet dat ook...

Ooit the beach gezien<-- geeeeen quake level neit zoals assault etc. Mohaa heeft korte sp met kut einde en slechte mp. RTCW heeft dat wel beter aangepakt."

Je loopt langzaam is een nadeel. Ik bedoel maar in de sp had ik bij training toch wel 60 kg aan uitrusting, dan hoor je toch hlemaal niet meer te lopen.
Of je loopt normaal of niet. RTCW heef trouwens een adrenaline bar. Dat is eigenlijk wel realistisch. Die werkt bij het sprinten en springen.

ALsof het geluid van mohaa beter is als dat van rtcw.... dat is dus niet waar.

Als je realisme omruilt voor normale snelle actie en vette mp met toch een realisme die normaalis niet is overdreven dan MOHAA... dan zou ik dat doen net zoals die rtcw gasten hebben gedaan.

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Laatst online: 17-02-2024
Op maandag 07 januari 2002 12:18 schreef AntonicKnight het volgende:
MoH is beter door het realisme en de betere geweergeluiden. In RTCW heb je van die onrealistische wapens en Duitsers spreken ENGELS.
het moet wel dat het helemaal engels is want de amerikaantjes zijn nu eenmaal te dom om duits te snappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 15:26 schreef Bert-Jan het volgende:

[..]

het moet wel dat het helemaal engels is want de amerikaantjes zijn nu eenmaal te dom om duits te snappen
Wij zijn toch geen Amerikanen?
Voor mij wint dus ook MoH:AA zeker van RtCW! Maar ik houd meer van dat 'tactische' dan dat ik Doom speel tegen duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 15:33 schreef Helsie het volgende:

[..]

Wij zijn toch geen Amerikanen?
Voor mij wint dus ook MoH:AA zeker van RtCW! Maar ik houd meer van dat 'tactische' dan dat ik Doom speel tegen duitsers.
Tactisch? Je kan een weg/lijn volgen in Mohaa, that's it. M.a.w. je rondje doen, wat afknallen en done, nix tactisch.
Mp zuigt trouwens echt bigtime, wat een saaie bedoening is dat zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Een rondje lopen? hoe kom je daarbij natuurlijk moet je in een level blijven das logisch maar je kunt zoveel kanten op. In RTCW kom je in een huis waar overal deuren zitten geen enkele kan open.. in Mohaa kunnen er altijd wel een paar open.
"De grafix zijn minder mooi maar ztukken beter."<---- huh hoe kan dat dan. RTCW is heel realistisch met zijn wapens die kogels outspuwen en shit aan de zijkant. Wapens zijn mooier in rtcw. Als je met vlammenwerper onder water gaat dan gaat het vlammetje die erop Zit uit etc. heel realistisch dus.
Heel realistisch? noem jij de venom gun realistisch.. echt niet dus. Ze mogen dan wel mooi zijn en de kogels etc spuwen er mooi uit maar is dat alles? De wapens in Mohaa zien er wat mooier uit omdat er minder kleur in voorkomt.. it's war you know.
RtCW heeft geen quakeachtige levels... Dit zeg je puur omdat jet op de quake 3 engine draait van id software... *geheimpje* Mohaa doet dat ook...
Ja snuggere ik weet ook wel dat Mohaa de quake engine gebruikt maar de levels in RTCW zijn over het algemeen ERG klein vergeleken met die van Mohaa. Face it Mohaa is beter en realistiscer.
Je loopt langzaam is een nadeel. Ik bedoel maar in de sp had ik bij training toch wel 60 kg aan uitrusting, dan hoor je toch hlemaal niet meer te lopen.
Of je loopt normaal of niet. RTCW heef trouwens een adrenaline bar. Dat is eigenlijk wel realistisch. Die werkt bij het sprinten en springen.
60kg aan equipment en dan niet meer kunnen lopen? hahaa grapjas ik weet niet maar als soldaat doorloop je een hele zware training dus heb je, of nou ja je kweekt, vanzelf spieren. En om eerlijk te zijn. Als jij iets zwaars draagt loop je toch ok nog of stop je dan?
ALsof het geluid van mohaa beter is als dat van rtcw.... dat is dus niet waar.
En waarom niet? RTCW heeft naar mijn mening van dat arcade gun geluid. Bij de beachlevel van mohaa bijvoorbeeld vliegen de kogels je om de oren etc. daarbij de beachlevel van rtcw is naar mijn mening ASOCIAAL vee te klein.
Als je realisme omruilt voor normale snelle actie en vette mp met toch een realisme die normaalis niet is overdreven dan MOHAA... dan zou ik dat doen net zoals die rtcw gasten hebben gedaan.
Als je snelle actie wilt ja dan ga je rtcw spelen dat klopt maar vette mp? nou ja zal wel. Mohaa heeft geen overdreven realisme het is gewoon de realiteit zoals het hoort. de SP van rtcw suckt gewoon venom guns, teslaguns, walkers etc etc..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
Dat Engels met een Duits accentje in RTCW is juist humor. Doet me steeds denken aan "Alo! Alo!"...Listen carefully, I say this only once!! :+ Van mij hoeven ze geen Duits te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Zitten jullie ze nog te vergelijken, OMG :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Op zaterdag 16 februari 2002 17:43 schreef webkabouter het volgende:
Een rondje lopen? hoe kom je daarbij natuurlijk moet je in een level blijven das logisch maar je kunt zoveel kanten op. In RTCW kom je in een huis waar overal deuren zitten geen enkele kan open.. in Mohaa kunnen er altijd wel een paar open.
[..]

Heel realistisch? noem jij de venom gun realistisch.. echt niet dus. Ze mogen dan wel mooi zijn en de kogels etc spuwen er mooi uit maar is dat alles? De wapens in Mohaa zien er wat mooier uit omdat er minder kleur in voorkomt.. it's war you know.
[..]

Ja snuggere ik weet ook wel dat Mohaa de quake engine gebruikt maar de levels in RTCW zijn over het algemeen ERG klein vergeleken met die van Mohaa. Face it Mohaa is beter en realistiscer.
[..]

60kg aan equipment en dan niet meer kunnen lopen? hahaa grapjas ik weet niet maar als soldaat doorloop je een hele zware training dus heb je, of nou ja je kweekt, vanzelf spieren. En om eerlijk te zijn. Als jij iets zwaars draagt loop je toch ok nog of stop je dan?
[..]

En waarom niet? RTCW heeft naar mijn mening van dat arcade gun geluid. Bij de beachlevel van mohaa bijvoorbeeld vliegen de kogels je om de oren etc. daarbij de beachlevel van rtcw is naar mijn mening ASOCIAAL vee te klein.
[..]

Als je snelle actie wilt ja dan ga je rtcw spelen dat klopt maar vette mp? nou ja zal wel. Mohaa heeft geen overdreven realisme het is gewoon de realiteit zoals het hoort. de SP van rtcw suckt gewoon venom guns, teslaguns, walkers etc etc..
Ja venom gun etc... ik wist niet dat je dat bedoelde. Het geluid is gewoon hetzelfde, kogels die om je oren vliegen heeft niet echt veel software mee te maken.

De sp van RTCW is niet echt slecht omdat er een story in zit en bij MOHAA niet.

De levels zijn klein omdat dat de bedoeling was. Je wilt toch niet een uur lopen en zoeken oim vervolgens neergeknalt te worden en alles weer opnieuw te doen,

ARCADE GUN GELUID!??!?!?!> dat slaat dus echt nergens op, zeker nog nooit het geluid gehoord, of je bent hardhorig.

Zware training my ass.... niet in een spel. Als iok iets heeel zwaars loop bijv bij het duiken een fles van 30 kg en riem van 10 kg en andere bullshit zoals mes etc. kom ik op 46 kilo. en ik weeg 50. Ik kom dan bijna niet vooruit en als ik dan val dan kan ik echt niet meer overeind...

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles

IkBenAlles

1 europa

Dat die gasten echt duits praten is irrrriiiiitaaaaannnt... ik hoor dat namelijk in het spel bij MOH AA en ik kots het uit. Want er is geen meoite gedaan voor het duits.... gewoon wat tolken inhuren en er is geen humor in.

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
zeker nooit in duitsland geweest? Die duitsers praten dus echt goed duits. En waarom is het irritant?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 19:17 schreef IkBenAlles het volgende:
Dat die gasten echt duits praten is irrrriiiiitaaaaannnt... ik hoor dat namelijk in het spel bij MOH AA en ik kots het uit. Want er is geen meoite gedaan voor het duits.... gewoon wat tolken inhuren en er is geen humor in.
Ja duh!! natuurlijk zit er geen humor in man, het is f*cking oorlog, ze zitten daar niet voor hun lol, als je humor wilt dan ga je maar lekker naar die roze konijn van yorin kijken. En natuurlijk praten Duitsers Duits moeten ze dan anders chinees praten ofzow? Ik snap ook niet waarom ze RTCW ook niet gewoon Duits hadden gedaan + engelse ondertiteling :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
[M@NIC live vanaf een feestje]

Ben het nog steeds niet eens met het RTCW vergelijken met Mohaa :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MOHAA nu helemaal, en ik vind het GEWELDIG, vooral multiplayer is cool. Ik heb RTCW nog nie gespeeld, da's wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:18
[Ontopic]
RtCW is cool, MoHAA nog niet gespeeld, zie offtopic :D
[/Ontopic]

offtopic:
Vraagje:
Als ik medal of honor opstart gaat alles goed (intro, opties instellen, menu e.d.) totdat ik wil gaan spelen (maakt niet uit of het single player of multiplayer is, beide geprobeerd). Dan slaat ie $&**#@!!@#&$# af bij het laden . Ik krijg dan deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://believeinx.gamepoint.net/foutmelding.jpg
(je ziet ook dat mijn beeldscherm terugspringt naar 640x480 ofzo, iig klein :D)
Weet iemand waar dit aan kan liggen??
Mijn specs:
Pentium 3 750
256 mb
Matrox G400 32 MB
En ja, ik heb de nieuwste drivers van al mun hardware...

Help me please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crack al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
crack? foei! kan ook aan een geheugenbankje liggen.. you'll never know. En ik hoop toch wel dat je de gekochte versie hebt ! dit spel verdient het niet om gedownd te worden.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:18
Op zaterdag 16 februari 2002 23:54 schreef LaptopDude het volgende:
crack al geprobeerd?
Wie? Wat? Waar? Hoe kan ik daaraan komen? g*m*c*p*w*rld.c*m ? :D die heb ik geprobeerd ja, maar zonder resultaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Op vrijdag 15 februari 2002 22:23 schreef Gamb het volgende:
In Moh is het realisme veel groter

dom voorbeeldje: de Duitsers spreken tenminste Duits :)
True, true... ik persoonlijk vond RTCW ook iets leuker om te spelen (scheelt niet veel, hoor!) maar dat ze engels praten... get real! Vooral in MP is RTCW erg kewl.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mohaa = multiplayer sucks (alleen dat gamespy al), als dit realisme moet voorstellen geef me dan maar een nekschot
rtcw = best aardig multiplayer

slechts mijn mening

en flamers: go fuvk urself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Op zaterdag 16 februari 2002 01:45 schreef MartNL het volgende:

[..]

Omdat je de graphics niet niks vind speel je het niet?
Terwijl iedereen het te gek vind?
En dat mohaa in alle reviews hoger dan een 9 scored zegt je ook niks?
Je kan het toch zo effe downloaden om te spelen? |:(
Zou kunnen, maar ik heb het veel te druk met RTCW om te gaan spelen...

Ik zeg dus niet dat ik het spel vind zuigen, maar ik zei alleen dat de graphics me niet kunnen bekoren...

Wat spaarzamer met |:( graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Oke, hier mijn mening :)

SP --> Mohaa
MP --> RTCW

Dit vooral omdat ik het realisme bij Mohaa wel kewl vind (behalve dan dat er geen bloed is!) maar de gameplay vind ik in de multiplayer gewoon te traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:36 schreef urf het volgende:
Oke, hier mijn mening :)

SP --> Mohaa
MP --> RTCW

Dit vooral omdat ik het realisme bij Mohaa wel kewl vind (behalve dan dat er geen bloed is!) maar de gameplay vind ik in de multiplayer gewoon te traag!
bloed ?? daar is een patch voor !! ik heb em wel ergens ff kijken !! en ik vind Mohaa echt veel beter als Rtcw maar mp is rtcw weer cooler vooral The Invasion !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
ik vind Mohaa echt veel beter als Rtcw maar mp is rtcw weer cooler vooral The Invasion !!
Waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mohaa = vet. Jullie spreken btw over realisme in MOHAA, maar dat is natuurlijk ook maar relatief, zolang er medipacks in het spel voorkomen is het dus niet realistisch. Ook niet erg realistisch is de panzerfaust en bazooka, aangezien deze nooit werden gebruikt tegen infanterie. Shotgun werd eveneens op slechts zeer kleine schaal gebruikt in w.o II. (ik meen enkele honderden)

De geluiden zijn goed, alleen het geluid van de automatische geweren en explosies had wat heftiger en "scheller" mogen klinken.

Gelukkig zijn deze "minpuntjes" zeer eenvoudig op te lossen door patches te downen,

Awesounds sound patch: veel betere geluiden in het spel.

http://mods.mohmatch.com/dl_manager/pafiledb.php?action=category&id=9

Reality mod
http://mods.mohmatch.com/dl_manager/pafiledb.php?action=file&id=17

soundmod werkt voor mp & sp, realitymod alleen voor mp

met deze patches is het spel gewoon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:46 schreef l33tm4n het volgende:
die panzerfaust lijkt net op een omgevallen regenpijp :(

en ik dacht ook al dat ik sp begon met een stuk wrakhout in me klauwen maar het was een sniperrifle :D
Als je dat dacht, heb je zeker een Pentium 1 200 mhz met een 4 mb grafische kaartje met alle details op low.

Hier op mijn Athlon XP 1800+ met Geforce 3 TI200 64 en 512 mb alles op 1280 + 1024 op 32 bits ziet het er zeer goed uit! :9~ En loopt ook zeer vlot!
Alle wapens en modellen zijn nu erg gedetailleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier veel opmerkingen over de slechte graphics van mohaa. Ik neem aan dat ze dan over de nederlandse versie praten. ik heb namelijk laatst de nl versie erop gezet, had voorheen een niet legale engelse, maar door problemen daarmee een gewone legale gehaald. Dat is met graphics dus dag en nacht verschil.

Engels= sublieme graphics _/-\o_
Nederlands= back toe NES-tijdperk. om te janken gewoon :'(

De graphics op mijn atari van vroeger waren nog beter dan wat ze nu laten zien in RTCW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 15:05:
Ik zie hier veel opmerkingen over de slechte graphics van mohaa. Ik neem aan dat ze dan over de nederlandse versie praten. ik heb namelijk laatst de nl versie erop gezet, had voorheen een niet legale engelse, maar door problemen daarmee een gewone legale gehaald. Dat is met graphics dus dag en nacht verschil.

Engels= sublieme graphics _/-\o_
Nederlands= back toe NES-tijdperk. om te janken gewoon :'(

De graphics op mijn atari van vroeger waren nog beter dan wat ze nu laten zien in RTCW
euhh het lijkt mij toch wel zeer sterk dat er graphics verschil zit tussen de NL versie en de EN versie hoor.

Misschien je resolutie verkeerd ingesteld ofzo?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Laatst online: 09:59

dodo79

witte dikke tonnie

ehhhhhh, waarom een topic van een jaar oud omhoog schoppen???

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 22:12
Lijkt mij ook niet zo nuttig idd. :P

There is no magic.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.