Toon posts:

JBL SCS-138 setje , welke versterker????

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
eyz ik wou dit setje kopen: JBL SCS-138, lijkt jullie dit een leuk setje voor 799? (staat op hoofdsite van stassen) mij lijkt het wel een leuk setje moet alleen nog gaan luisteren enzo, maarreuh wat ooor versterker in welke prijsklasse ongeveer is verstandig om hierbij te kopen?

tnx..

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Je hebt niet echt veel vermogen nodig om de speakertjes aan te sturen, dus ik denk dat een goedkoop model voldoende is. Kijk ik de hifizaak maar eens welke receivers een beetje lekker klinken en welke er interessante functies hebben, veel aansluitmogelijkheden, eventuele loudness, enz enz enz. Qua vermogen zit je altijd wel goed zolang je maar boven de 5 Watt blijft (zelfs dat is al veel).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
uhm de sub is toch echt 100w, neit dat watt veel zegt maar ietsje meer als 5 mag wel ;) enne in welke prijsklasse ongeveer zou je zeggen?

Verwijderd

Topicstarter
hmz niemand die die dit weet of zijn jullie te lui om te posten? ;)

maarreuh het word dus OF: zo'n klein setje ZONDER dvd-speler... weet nog iemand een leuk setje dit lijkt mij wel oke maar maybe hebben jullie betere ervaringen me andere setjes?

OF:

4 staande speaker (+center he) + versterker en ZONDER sub.. :/

me budget is 1800-2000 piek
dus 4*300 ofzo en goedkoop versterkertje uit duitsland..

Wat zouden jullie doen?

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:42
Goeie Vloerstaanders, kunnen behoorlijk dreunen en de meeste DD versterkers kan je de Subwoofer signalen naar de hoofdspeakers sturen. En dat klinkt zeker goed !

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is of ik dat haal met mijn budget en of ik er daan beter geluid uit haal dan sat's met sub..

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Op zondag 06 januari 2002 19:18 schreef CraneDoggie het volgende:
uhm de sub is toch echt 100w, neit dat watt veel zegt maar ietsje meer als 5 mag wel ;) enne in welke prijsklasse ongeveer zou je zeggen?
Die sub heeft een eigen versterker, dus dat is het probleem niet. Die satelietjes hebben niet veel vermogen nodig dus met het goedkoopste model uit een DD lijn van een merk is veelal voldoende. Check een handjevol hifi winkels voor prijzen en site's voor reviews enzo (en ook prijzen).

Maar gezien je om mijn persoonlijke mening vroeg, ik zou gaan voor twee mooie schitterende vloerstaanders, ter waarde van ongeveer 1200,- per stuk, en dan... naja, laat maar, je moet gewoon doen wat je zelf goed vindt klinken, dus wel ff uitgebreid testen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1