Was ook al hier voorbij gekomen.
Ik zie een Linux GUI met Windows apps. Als ze nou 's ook wat Linux apps erbij deden dan was ik meer onder de indruk. Nu zou het net zo goed Windows met een KDE skin kunnen zijn
hmm, ff afwachten, maar ziet er niet speciaal uit 
kost het eigenlijkl geld?
yupOp zondag 06 januari 2002 18:41 schreef Firestone het volgende:
hmm, ff afwachten, maar ziet er niet speciaal uit
als totale linux-leek vind ik dit wel interresant om een stap te maken... kwestie niet meteen afhankelijk te zijn van linux en de totaal nieuwe software die erbijhoort...
De linuxfans zullen dit al wel minder vinden, maar kopen doe ik dit ook wel niet...>:)
Een van de bootgevallen exemplaar zegt me meer... ;)!
nu soit windows 2000 is goed genoeg...
greetz
De linuxfans zullen dit al wel minder vinden, maar kopen doe ik dit ook wel niet...>:)
Een van de bootgevallen exemplaar zegt me meer... ;)!
nu soit windows 2000 is goed genoeg...
greetz
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
ik zie dat outlook gewoon kan werken, dit is 1 van de redenen dat bedrijven nog met windows werken denk ik, kwa kantoorapplicatie's zou je met staroffice kunnen werken, maar ja dan mis je je exchange server functionaliteit welke outlook biedt onder windows,
maar dat is dus nu opgelost zie ik..
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen dan hackers er in geslaagd waren een kloon gemaakt te hebben met de exchange server fucntionaliteit. dus dat zou geen reden voor lindows zijn.Op zondag 06 januari 2002 18:45 schreef zwelgje2 het volgende:
ik zie dat outlook gewoon kan werken, dit is 1 van de redenen dat bedrijven nog met windows werken denk ik, kwa kantoorapplicatie's zou je met staroffice kunnen werken, maar ja dan mis je je exchange server functionaliteit welke outlook biedt onder windows,
Verwijderd
Tot vraag ik mij af of echt alle Windows software zou willen draaien. Op spelletjes na dan.
Tenslotte draai je onder Linux en blijft de hardware ondersteuning in handen van Linux. Dus word het moeilijk denk ik om bijvoorbeeld de programmatuur van je printer te installeren.
3DMark2001 zal ook wel niet draaien.....
Tenslotte draai je onder Linux en blijft de hardware ondersteuning in handen van Linux. Dus word het moeilijk denk ik om bijvoorbeeld de programmatuur van je printer te installeren.
3DMark2001 zal ook wel niet draaien.....
Verwijderd
Er zou iets komen van een lijst met windows progsels die op lindows zouden kunnen draaien. Zal nog wel niet op de site staan, ze verwijzen veelvuldig naar een mailinglist op de site voor info.
Topic is al een aantal malen aan de orde geweest op GoT. Eerst maar eens kijken wat ze met versie 1 allemaal bereiken en tot die tijd is het vaporware.
Topic is al een aantal malen aan de orde geweest op GoT. Eerst maar eens kijken wat ze met versie 1 allemaal bereiken en tot die tijd is het vaporware.
Verwijderd
Gelieve in [topic=338910] verder te gaan 
Zo blijft de discussie op 1 punt
en dat draadje is ook nog van vandaag.
Daar zijn deze screenshots ook terug te vinden.
Zo blijft de discussie op 1 punt
Daar zijn deze screenshots ook terug te vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()