Op vrijdag 14 december 2001 16:32 schreef _JGC_ het volgende:
ten tweede zit hij met het probleem dat Linux met /'jes werkt, terwijl windows met \'jes werkt.
/quote off
Hmmmm en dit is een mega probleem

NOT
/quote on
En tis niet windows dat instabiel is, maar de brakke programma's erop en de debiele gebruiker erachter. Kijk maar eens hoeveel mensen er zeuren dat windows shit is omdat ze geen grote documenten kunnen printen, terwijl ze dus lekker met een windowsprinter, weinig geheugen en een vast ingestelde-veel te kleine swapfile zitten

ok deels gelijk maar waarom moet windows min 256mb en 256mb swap hebben om lekker te draaien cq printen.
de opbouw van windows is gewoon zuig.
de opbouw van linux is mooier als daar een onstabiel progie draait wat ook op linux gebeurd stopt het thats it.
tenzij het een mega brak progie is dat heb je wat zombie's als het child processes had maar dat gebeurd zelden bij mij zeg maar bijna nooit.
ook heb je veel log files zodat je bijna alles kan zien en debuggen.
Ik zeg niet dat linux alles is maar windows is het zeker niet.

linux wint terrein de hype is gelukkig over, maar de strategie van windows is gewoon geld klopperij

luister een naar de reklame op de radio voor XP
"je hebt een meeting bla die bla allemaal dingen gemaakt met microsoft producten en wat zegt ze windows staat vast maar gelukkig draaien we XP want dan heeft windows het door, niet dat je de documenten terug hebt maar je hoeft niet opnieuw op te starten.

nee dat niet maar je krijgt wel een tyfus berichie of je het wil senden sodemieter op, dat bepaal ik zelf.
en die zooi moet je nog via de reg verwijderen.
werkt goed joh dat windows.

marketing is goed product zuigt nog steeds.

maar als je linux en microsoft gek bent dat ken je deze al nl
http://www.mslinux.org