Hoeveel geheugen in Ericsson MC218 (=Psion 5MX) ?

Pagina: 1
Acties:

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had op de hcc eerst een compactflash-kaartje van 64mb van een vaag merk gekocht, maar die werkte niet, 32mb (van een ander vaag merk :)) wel. ik vraag me af of dat aan dat merk lag of dat 64mb gewoon te groot is voor zo'n ding...

weet iemand wat het maximum is?

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb er een Dane-Elec 64 MB kaartje in dus dat werkt in ieder geval wel. Ik denk dat 128 en hoger in principe ook geen probleem moet zijn, zolang het maar type 1 compact flash is.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:39

winnie

de poes...

Ik heb hier al eens een topic over gemaakt (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/336374). Apacer (die je waarschijnlijk gekocht hebt), werkt niet met een psion. Volgens de fabrikant zou je alleen 20MB kaarten in een psion kunnen gebruiken, maar proefondervindelijk klopt dat niet. Er zit nu een 64MBkaart in mijn ericsson, en 128MB werkt ook gewoon. Je moet alleen een goed merk kopen (Dane-elec, sandisk).
Die Apacer kaart voldoet (denk ik) niet aan de standaardspecs voor compatc flash.

Verwijderd

'k gebruik er een SanDisk 128MB in...

Verwijderd

"ze zeggen" dat er zelfs 256mb in kan, deze komt binnenkort in de winkels (bij Dixons, de compactflascard).

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ok, bedankt voor de reaxies :)

Nu weet ik hoeveel monopoly-geld mijn portomonnee binnenkort armer is ;)

Verwijderd

CF hebben de controller aan boord, waardoor er geen machine-beperkt maximum is aan de omvang van de te gebruiken kaart.
Pagina: 1