• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:36

winnie

de poes...

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een ericsson MC218 (= psion5MX met wat extra software), waar ik een compact flash kaart in wil gebruiken. Daarvoor heb ik een Apacer kaart gekocht van 128MB.
Als ik nu die kaart in mijn ericsson doe, dan herkent hij de kaart niet. Ik krijg als melding: "Disk not present"
Ik ben wat gaan zoeken op internet, en vond verschillende vragen die hetzelfde probleem beschrijven. Maar bij Apacer zelf staat dat de psion (en dus de ericsson) wel compatible is met Apacer flash cards. Ik heb Apacer gemaild, maar tot op heden geen antwoord gekregen.
Kent iemand dit probleem? En hoe heeft hij/zij dat opgelost?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Formateren naar Psion formaat. Mijn psion is dood, dus ik weet niet hoe. Maar kijk daar maar naar.

Verwijderd

'k heb een 128MB SanDisk CompactFlash kaartje, maar dat werkt perfect (nix formateren).

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:36

winnie

de poes...

Topicstarter
Ondertussen toch antwoord gekregen (over stom toeval gesproken) van de mail. Het definitief niet mogelijk om een Apacer kaart te gebruiken met een psion. En de info op hun eigen website is verouderd en fout.

Goed, nieuwe vraag: welke kaart kan ik kopen voor een psion 5MX/ericsson MC218, die 128MB groot is? Sandisk staat hier boven al, maar zijn er ook andere (goedkopere) merken? Werkt Dane Elec? Of Kingston?