Hi,
Ik kan me voorstellen dat mensen die geen problemen hebben met XP, dit topic onzinnig vinden.
Er al een topic waarin software wordt besproken die niet zou werken, maar dat is vaak nog geen reden om XP helemaal te verwijderen.
Mijn vraag is dus: "Om welke reden heb jij XP niet meer?"
Zelf heb ik dus meerdere problemen onder XP, ik ben teruggegaan naar Windows 2000.
Mijn reden(en):
- Veel spontane reboots (xp has recovered from a serious error
), ook na een schone installatie
- De nog niet opgeloste, ongewenste muis-acceleratie in games
En misschien in mindere mate:
- Het inhouden van bandbreedte als je via een thuisnetwerk op het internet bent aangesloten en QOS hebt geinstalleerd, gewoon nooit installeren dus
.
- Teletubbies uiterlijk, irritante balonnetjes en animaties
- Het eerst moeten tweaken van windows, om er veilig (en normaal) mee op het internet te kunnen
Ik kan me voorstellen dat mensen die geen problemen hebben met XP, dit topic onzinnig vinden.
Er al een topic waarin software wordt besproken die niet zou werken, maar dat is vaak nog geen reden om XP helemaal te verwijderen.
Mijn vraag is dus: "Om welke reden heb jij XP niet meer?"
Zelf heb ik dus meerdere problemen onder XP, ik ben teruggegaan naar Windows 2000.
Mijn reden(en):
- Veel spontane reboots (xp has recovered from a serious error
- De nog niet opgeloste, ongewenste muis-acceleratie in games
En misschien in mindere mate:
- Het inhouden van bandbreedte als je via een thuisnetwerk op het internet bent aangesloten en QOS hebt geinstalleerd, gewoon nooit installeren dus

- Teletubbies uiterlijk, irritante balonnetjes en animaties
- Het eerst moeten tweaken van windows, om er veilig (en normaal) mee op het internet te kunnen

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU