Uhm, Opera loopt vast op die L!nk. Maar iedereen die nog niets gestuurd heeft, stuur nu als het kan! Ik denk dat hoe meer organisaties en bedrijven in actie komen er een steeds grotere kans is dat het niet (of gedeeltelijk) doorgaat.Op woensdag 09 januari 2002 13:41 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Jullie link wordt genoemd in het volgende artikel op Planet Internet!
http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1501_262284,00.html
Op woensdag 09 januari 2002 14:40 schreef TheVisionMaster het volgende:
hehe HCC overweegt Juridische stappen zie ik --> Webwereld.nl
hmm..nu maar hopen dat we eind deze week weten hoe en wat...
Tweakers unitedEen lezer van het discussieforum Tweakers heeft ondertussen een pagina opgezet waarmee internetgebruikers een klachtenbrief naar KPN kunnen sturen. Om woensdagmiddag 2 uur waren er ruim 950 klachtenmailtjes vanaf verstuurd.
Anoniem: 39820
Hoop dat de consumenten bond er haast achter zet zodat de verhoging roch niet door zal gaan. check ook http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.kpn.mxstream.tariefsverhoging.consumentenbond.html
Ik snap niet waar al die ophef over is....
UPC verhoogde met EUR 4,54 de prijs van haar internet abonnement. @Home doet hetzelfde per 1 Februari.
Dit bevorderd alleen maar de concurrentie, want dit is goed voor andere ADSL aanbieders, en evt. providers die bij anderen op de kabel gaan aanbieden.....
EUR 5 is niet zo gek veel, en in het geval van het standaard abonnement is het maar iets meer dan EUR 4.
Echt weer iets voor Nederlanders om hier een superthread van te maken
UPC verhoogde met EUR 4,54 de prijs van haar internet abonnement. @Home doet hetzelfde per 1 Februari.
Dit bevorderd alleen maar de concurrentie, want dit is goed voor andere ADSL aanbieders, en evt. providers die bij anderen op de kabel gaan aanbieden.....
EUR 5 is niet zo gek veel, en in het geval van het standaard abonnement is het maar iets meer dan EUR 4.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Jij hebt het over de verhoging op een totaal product...Op woensdag 09 januari 2002 15:03 schreef maartena het volgende:
Ik snap niet waar al die ophef over is....
Mensen met MxStream en @Home betalen voor de lijn per februari €5 meer en voor @Home ook nog eens een aantal €
Is dus ff iets meer dan jou €4... niet?
AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Je hebt het verkeerd begrepen. Voor de BASIC is het €5, voor de ADVANCED maar (ong) €4. Wordt BASIC genaaid of niet?Op woensdag 09 januari 2002 15:03 schreef maartena het volgende:
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Anoniem: 29912
En bij basic heb je maar 53KB download. Bij chello en @home is dat wel anders. Ik ga voor 95% zeker overstappen van MxStream naar Chello.
Anoniem: 21716
Belachelijk. Ik blijf nu bij KPN omdat er geen alternatief is voor mij. Op het moment dat dat er WEL komt dan ben ik pleite en hun moeten dan niet het gore lef hebben om daar kosten voor in rekening te brengen. Hun plegen contractbreuk, ik niet. Dus dat kunnen ze shaken. Mochten ze het nodig vinden om me dan af te sluiten... ik zit hier bij adam sloterdijk voor mijn werk... zal ik ff naar binnen lopen op hun businesscenter hier met een honkbalknuppel met draadnagel erdoorheen!!! godverdomme!!! Kuttiefus kpn denkt alles te kunnen flikken en onze overheid en de opta wassen hun handen in onschuld. Dan maar eigen rechter!!!U kunt uw huidige abonnement of uw lopende aanvraag schriftelijk annuleren bij de Internet Service Provider waar u uw abonnement ook hebt aangevraagd. Als deze schriftelijke annulering aangevraagd wordt voor 1 februari 2002 is de annulering geheel kosteloos en wordt onmiddellijk uitgevoerd. Na deze datum kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
Zal ik je ook even uitleggen wat het idee is van concurrentie.Op woensdag 09 januari 2002 15:03 schreef maartena het volgende:
Bij concurrentie maak je gebruik van lagere prijzen om hetzelfde product op de markt te brengen. Op deze manier zorg je ervoor dat mensen juist bij jou dat product afnemen of in dit geval overstappen van dienstaanbieder.
In het geval van KPN verzieken ze het voor zichzelf, want andere aanbieders zijn goedkoper in de maandelijkse kosten.
(soort van reversed-concurentie)
AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Anoniem: 17222
Wie heeft er een faxadres van KPN mxstream of een beter emailadres
voor mijn onderstaande klacht??
KPN Mxstream
t.a.v. de heer J.A.Wildeboer
Amsterdam
Betreft prijsverhoging MxStream
Geachte heer Wildeboer,
Heden , 8 januari 2002, ontving ik uw schrijven waarin u meldt dat KPN per 1 februari 2002 aanstaande een enorme prijsverhoging voor het Mxstream abonnement zal doen.
Deze prijsverhoging van bijna 25% acht ik ronduit schandalig.
Nog maar 4 maanden maak ik gebruik van mxstream (na 5 maanden gewacht te hebben).
4 maanden geleden investeerde ik honderden guldens bij u voor u een modem en aansluitkosten.
Dat u nu meent dat u eenzijdig zomaar in onze overeenkomst kunt ingrijpen getuigt van een handelsgeest die gelijk staat aan gedrag van maffia en geldwoekeraars.
Ik heb zelf in mijn werkzame leven voor honderden miljoenen handel gedreven, over de hele wereld.
Dit is mij nog nooit overkomen.
Ik zal al het mogelijke doen om uw gedrag te bestrijden, via consumentenorganisaties, contacten met overheden en zonodig via de rechter.
Hoogachtend,
B.G.A.J. Rombouts
KPN Mxstream
Amsterdam
Geachte heer Wildeboer,
Heden , 8 januari 2002, ontving ik uw schrijven waarin u meldt dat KPN per 1 februari 2002 aanstaande een enorme prijsverhoging voor het Mxstream abonnement zal doen.
Nog maar 4 maanden maak ik gebruik van mxstream (na 5 maanden gewacht te hebben).
4 maanden geleden investeerde ik honderden guldens bij u voor u een modem en aansluitkosten.
Dat u nu meent dat u eenzijdig zomaar in onze overeenkomst kunt ingrijpen getuigt van een handelsgeest die gelijk staat aan gedrag van maffia en geldwoekeraars.
Ik heb zelf in mijn werkzame leven voor honderden miljoenen handel gedreven, over de hele wereld.
Ik zal al het mogelijke doen om uw gedrag te bestrijden, via consumentenorganisaties, contacten met overheden en zonodig via de rechter.
Hoogachtend,
B.G.A.J. Rombouts
Idd. Bij @home of Chello had ik het echt niet erg gevonden als ze hun de prijs verhoogd hadden, hun providen tenminste redelijke bandbreedte.Op woensdag 09 januari 2002 15:18 schreef Bizkit het volgende:
En bij basic heb je maar 53KB download. Bij chello en @home is dat wel anders. Ik ga voor 95% zeker overstappen van MxStream naar Chello.
Amen.Op woensdag 09 januari 2002 15:22 schreef benrombouts het volgende:
Wie heeft er een faxadres van KPN mxstream of een beter emailadres
KPN Mxstream
Amsterdam
Geachte heer Wildeboer,
Hoogachtend,
B.G.A.J. Rombouts
Is er iemand evt bereid om een mailtje in elkaar te timmeren, zodat we ook wat 2de kamer leden kunnen mailen? Misschien komt het wel zover, dat er kamer vragen worden gesteld. Ik bedoel, verschillende politieke partijen hebben in hun verkiezingsprogramma het internet opgenomen. Waarin staat dat breedband in heel Nederland toegankelijk moet worden, kosten omlaag bla, bla bla
Lijkt me een leuk moment voor een politieke partij om juist nu zo vlak voor de nieuwe verkiezingen, om over dit onderwerp te beginnen.
Lijkt me een leuk moment voor een politieke partij om juist nu zo vlak voor de nieuwe verkiezingen, om over dit onderwerp te beginnen.
Everywhere you go you always take the weather with you
Anoniem: 13195
Ik hoor iedereen nu zeggen dat ze over opstappen naar Cistron, of wanneer zij bij hun in de buurt komen dat ze dan overstappen.
Ik dacht alleen dat Cistron failliet was gegaan en dat het nog maar heel onzeker zou zijn of ze verder zouden gaan.
Kan iemand mij zeggen hoe het dus precies met Cistron zit.
thnx
Ik dacht alleen dat Cistron failliet was gegaan en dat het nog maar heel onzeker zou zijn of ze verder zouden gaan.
Kan iemand mij zeggen hoe het dus precies met Cistron zit.
thnx
Anoniem: 10808
MXstream basic EUR 602,04 NLG 1326,70 (down=512 / up=64)
Cistron 512 EUR 583,-- NLG 1284,70 (down=512 / up=128)
Verschil = EUR 19,-- NLG 42,--
MXstream extra EUR 1006,20 NLG 2217,40 (down=1024 /up=256)
Cistron 1024 EUR 759,-- NLG 1672,60 (down=1024 /up=512)
Verschil = EUR 274,20 NLG 544,75
Nu komt de overstap naar een Cistron 1024 abbo wel in de buurt. Nu heb ik MXstream basic. Het verschil wordt dan
1326 /\ 1672 = 346. het is nog best veel geld, maar je krijgt wel het dubbele. ik wacht de brief nog even af.
Nu komt de overstap naar een Cistron 1024 abbo wel in de buurt. Nu heb ik MXstream basic. Het verschil wordt dan
1326 /\ 1672 = 346. het is nog best veel geld, maar je krijgt wel het dubbele. ik wacht de brief nog even af.
Ik zal planet ook maar eens gaan mailen denk ik.. Effe zien wat zij er van te zeggen hebben. Ik heb ook geen andere ADSL keuze helaas.. Ik heb nu nog casema en daar moet ik echt vanaf.. Als ik bij al die andere DSL providers kijk dan weet nog geeneen wanneer er bij mij een lijntje van hun komt.. Dus helaas alleen mxstream..
Stelletje lijers!
superB
Ik hoor net dat de OPTA een onderzoek gaat instellen.

Dan staan ze morgen wel bij KPN op de stoep en rammen ze die prijsverhoging door hun strot!
*LOL*
Dan staan ze morgen wel bij KPN op de stoep en rammen ze die prijsverhoging door hun strot!
*LOL*
Je moet de datalimiet niet vergeten. Di is bijOp woensdag 09 januari 2002 15:30 schreef bterkuile het volgende:
MXstream basic EUR 602,04 NLG 1326,70 (down=512 / up=64)
MxStream Basic (FUP) 20-30Gig
Cistron Basix 10Gig
wel een verschil.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Bron: volkskrant
Quote:
" In augustus vorig jaar telde Mxstream 120 duizend abonnees."
Tel uit je winst, 5,26 euro maal 12 maanden maal 120 duizend is ongeveer 7,5 miljoen euro. Voor je mensen die nog niet aan de euro gewend zijn: 16,5 miljoen gulden. Is toch een flinke druppel op de gloeiende plaat.
Quote:
" In augustus vorig jaar telde Mxstream 120 duizend abonnees."
Tel uit je winst, 5,26 euro maal 12 maanden maal 120 duizend is ongeveer 7,5 miljoen euro. Voor je mensen die nog niet aan de euro gewend zijn: 16,5 miljoen gulden. Is toch een flinke druppel op de gloeiende plaat.
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
Hehe, als we met alle tweakers nou eens die 5 euro per maand bij elkaar legt. Dan kunnne we gewoon Moscowitz (
) inhuren, en dan drijven we KPN over de afgrond
.
Zijn we daar meteen helemaal vanaf.
Gaan al die ontslagen mensen maar bij de concurrent werken, @home en demon ofzo. Behalve die Wildeboer dan natuurlijk 
* Arson bedenkt zich ineens dat we dan ook geen boete hoeven te betalen voor contracbreuk!!
Zijn we daar meteen helemaal vanaf.
* Arson bedenkt zich ineens dat we dan ook geen boete hoeven te betalen voor contracbreuk!!
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Anoniem: 29912
En bij Cistron heb je ook aansluitkosten van EUR 200,-, niet nix 
Bij Chello zijn de aansluitkosten + aanlegkosten + ethernetkaart t/m 31 jan 2002 gelukkig maar EUR45/FL100
(en nog een gratis webcam ook)
Bij Chello zijn de aansluitkosten + aanlegkosten + ethernetkaart t/m 31 jan 2002 gelukkig maar EUR45/FL100
Anoniem: 24451
COUNT me inOp woensdag 09 januari 2002 15:19 schreef LinuxAap het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik blijf nu bij KPN omdat er geen alternatief is voor mij. Op het moment dat dat er WEL komt dan ben ik pleite en hun moeten dan niet het gore lef hebben om daar kosten voor in rekening te brengen. Hun plegen contractbreuk, ik niet. Dus dat kunnen ze shaken. Mochten ze het nodig vinden om me dan af te sluiten... ik zit hier bij adam sloterdijk voor mijn werk... zal ik ff naar binnen lopen op hun businesscenter hier met een honkbalknuppel met draadnagel erdoorheen!!! godverdomme!!! Kuttiefus kpn denkt alles te kunnen flikken en onze overheid en de opta wassen hun handen in onschuld. Dan maar eigen rechter!!!

Ben die gasten flink zat... jammer dat OUD&NIEUW net is geweest... dan wist ik nog wel wat leuks te doen met mij Vuurwerk
Nee, net met cistron gebeld. Mij is verteld dat ze bezig zijn een soort van KPN Overstap Pakket te maken. Aan het einde van deze week zal deze op hun site worden aangeboden (dat wil zeggen als ze het rond hebben). Je hoeft dan geen aansluitkosten te betalen, maar je moet wel 2 jaar bij cistron blijven. Hey, groot gelijk hebben ze, klantje roof is nu de juiste actie. Laat die klootzakken bij de KPN maar kreperen.Op woensdag 09 januari 2002 15:41 schreef Bizkit het volgende:
Bij Chello zijn de aansluitkosten + aanlegkosten + ethernetkaart t/m 31 jan 2002 gelukkig maar EUR45/FL100(en nog een gratis webcam ook)
Dit is mijn brief die ik net nog naar planet gestuurd heb:
* inXs probeert ook een steentje bij te dragenGeachte planet,
Ik heb mij net aangemeld voor een ADSL aansluiting bij u en mxstream.
Ik heb nu een abbonement van casema en wil daar graag vanaf.
Nu hoorde ik pas op de radio en tv en uiteraard ook uit de vele
berichten op internet, dat mxstream haar prijzen met 23% omhoogdoet.
Maar dit alles zonder verbetering van de snelheid. Ik vind dit ronduit
absurt dat ze zon prijsverhoging durven in te voeren.
Ik voel mij vooral gedupeerd omdat ik geen andere keuze DSL keuze heb in
mijn wijk. En deze zal er voorlopig ook nog niet komen. Maar ik vrees
dat wanneer die er wel komt ik over zal stappen op een andere DSL
provider die een betere prijs/kwaliteits verhouding biedt. Nu weet ik
dat u niet de schuldige bent van die prijsverhoging, maar u zou uzelf
wat minder lijdzaam op moeten stellen als u uw ADSL abonnees op korte
en lange termijn nog wilt behouden. Ik spreek namens vele mensen.
Ik vind dus dat u namens uw abonnees aktie moet ondernemen tegen
KPN. Dit eigenlijk nog tesamen met andere ADSL providers zoals
HCCnet, xs4all enzovoorts.
Hopelijk heeft u begrip voor mijn/onze situatie en bent u bereidt om
aktie te ondernemen. Ik hoop snel iets van u te mogen horen.
Met vriendelijke groet,
<deadline>
superB
Da's wel tof. Hebben ze het niet gehad over de verdubbeling van de datalimiet voor de basis account? 10Gig is niet echt veel. Als ze d'er 20 van maken (en de KPN Overstap Pakket doorgaat), stap ik gelijk overOp woensdag 09 januari 2002 15:47 schreef LinuxAap het volgende:
Nee, net met cistron gebeld. Mij is verteld dat ze bezig zijn een soort van KPN Overstap Pakket te maken. Aan het einde van deze week zal deze op hun site worden aangeboden (dat wil zeggen als ze het rond hebben). Je hoeft dan geen aansluitkosten te betalen, maar je moet wel 2 jaar bij cistron blijven. Hey, groot gelijk hebben ze, klantje roof is nu de juiste actie. Laat die klootzakken bij de KPN maar kreperen.
ik hoorde dat voor KPN abo's die overstappen (en 3 jaar lid blijven) die kosten komen te vervallenOp woensdag 09 januari 2002 15:41 schreef Bizkit het volgende:
Bij Chello zijn de aansluitkosten + aanlegkosten + ethernetkaart t/m 31 jan 2002 gelukkig maar EUR45/FL100(en nog een gratis webcam ook)
Anoniem: 10503
Cistron is wel voordelig als je meteen de helebups voor het hele jaar betaald.Op woensdag 09 januari 2002 15:41 schreef Bizkit het volgende:
Ik ga voor MAXX --->> 12 maal 99 = 1188 , f2613
ineenkeer = 1089 , f2395
mxstreamXtra ------>> 12 maal 83,85 = 1006 , f2213
dat scheelt dus f181 gulden per jaar maar dan heb je wel een 8 megabit verbinding
De brief is ondertussen aangepast en begint nu dus met: 'middels uw schrijven heb ik vernomen dat'. Bedankt voor het advies!
Uhm interesting bij Cistron om ff te weten:
HMz USB modemers hebben denk ik dus pech...De Alcatel ethernet modems die verkocht worden bij een MX-Stream (C) pakket zijn na simpele her-configuratie ook bruikbaar bij ons abonnement. Binnenkort op deze website een eenvoudige handleiding.
De USB-uitvoeren van het MX-Stream modem is helaas niet compatibel met Cistron ADSL.
Anoniem: 21111
'Tariefsverhoging Mxstream terugdraaien'
door onze redactie
AMSTERDAM - De Consumentenbond eist van telecombedrijf KPN dat het de geplande tariefsverhoging van haar internettoegang Mxstream terugdraait. KPN heeft zijn klanten volgens de bond "in de fuik laten lopen" en confronteert ze nu met een prijsstijging van 23 procent.
Klanten van KPN Mxstream hebben dinsdag een brief ontvangen over de tariefsverhoging. KPN zal de prijzen voor Mxstream ADSL met ingang van 1 februari verhogen met 5 euro. KPN houdt vol dat de prijsverhoging nodig is voor het handhaven van de 'bestaande hoge kwaliteit' van de dienst Mxstream.
De Consumentenbond heeft echter al honderden klachten ontvangen. Consumenten hebben vaak tenminste 150 euro instapkosten betaald en kunnen met hun huidige abonnement bij een ISP niet naar een andere vorm van ADSL overstappen. KPN wijst in haar brief bovendien niet op de mogelijkheid om het contract te beëindigen en geeft ook geen termijn aan waarvoor de nieuwe tarieven gaan gelden.
De Consumentenbond eist daarom van KPN dat de tariefsverhoging voor de huidige klanten van de baan gaat. Daarnaast wil de bond dat staatssecretaris De Vries een noodmaatregel neemt, waardoor toezichthouder OPTA de bevoegdheden krijgt om in te grijpen.
Voor de langere termijn wil de Consumentenbond dat de consumentenwetgeving wordt aangepast, zodat dit soort oneerlijke handelspraktijken worden verboden.
Eweka kent geen data limieten en geen aansluitings kosten. Nadeel is alleen dat je voor 3 jaar tekent. Als je eerder opzegt kost dat je 175Euro.
ADSL Basic: (45 Euro)
Specificaties :
- 512/128 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
ADSL Deluxe: (69 Euro)
Specificaties :
- 1024/256 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
ADSL Premium: (89 Euro)
Specificaties :
- 7800/512 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
Vooral Premium is wel intressant. Die wil ik wel.
[edit] prijzen erbij gezet.
Specificaties :
- 512/128 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
Specificaties :
- 1024/256 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
Specificaties :
- 7800/512 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
En die kost zeker wel wat duiten? Mar dan heb je ook wel watOp woensdag 09 januari 2002 15:58 schreef Rusty het volgende:
Eweka kent geen data limieten en geen aansluitings kosten. Nadeel is alleen dat je voor 3 jaar tekent. Als je eerder opzegt kost dat je 175Euro.
ADSL Basic:
Specificaties :
- 512/128 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
ADSL Deluxe:
Specificaties :
- 1024/256 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
ADSL Premium:
Specificaties :
- 7800/512 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
Wat kost Premium daaroOp woensdag 09 januari 2002 15:58 schreef Rusty het volgende:
Specificaties :
- 512/128 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
Specificaties :
- 1024/256 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
Specificaties :
- 7800/512 KB
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
bij Cistron f2395 per jaar en "waarschijnlijk" geen entree-kosten.
89 Euro. Heb ik er net nog ff bij gezet.Op woensdag 09 januari 2002 16:02 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Wat kost Premium daaro
wel raar.... cistron gebruikt uiteindelijk ook KPN voor hun adsl aansluiting...Op woensdag 09 januari 2002 15:57 schreef -KOD- het volgende:
Uhm interesting bij Cistron om ff te weten:
[..]
HMz USB modemers hebben denk ik dus pech...
dus 2349 per jaar Tov f2395 voor Cistron (provider van het jaar 2001)Op woensdag 09 januari 2002 16:03 schreef Rusty het volgende:
[..]
89 Euro. Heb ik er net nog ff bij gezet.
Neeheee , ze gebruiken BBNed ,Op woensdag 09 januari 2002 16:05 schreef LinuxAap het volgende:
[..]
wel raar.... cistron gebruikt uiteindelijk ook KPN voor hun adsl aansluiting...
kijk maar op www.bbned.nl
voorheen gebruikten ze KPN .
Maar geen data limiet. Maar ik geef toe, het verschil is niet groot en ik vertrouw Cistron dan om 1 of andere reden iets meer. Eweka heb ik nog nooit van gehoord.Op woensdag 09 januari 2002 16:07 schreef Stellarc het volgende:
[..]
dus 2349 per jaar Tov f2395 voor Cistron (provider van het jaar 2001)
NEEEEEHEEEE!!!!!Op woensdag 09 januari 2002 16:05 schreef LinuxAap het volgende:
[..]
wel raar.... cistron gebruikt uiteindelijk ook KPN voor hun adsl aansluiting...
KPN en Cistron hebben pesthekel aan elkaar.
maw. Cistron gebruikt BBned
edit:
*zucht*
Weer te laat
*zucht*
Weer te laat
Joepie, de Opta gaat een onderzoek instellen naar de verhoging van KPN Mxstream!!
Kort overzicht van de acties.
HCC denkt over rechtszaak tegen MxStream
Consumentenbond niet blij met prijsstijging MxStream
-----
XS4all de aanbieder distantieert zich van KPN
Artikel Trouw
Artikel Telegraaf
Kort overzicht van de acties.
HCC denkt over rechtszaak tegen MxStream
Consumentenbond niet blij met prijsstijging MxStream
-----
XS4all de aanbieder distantieert zich van KPN
Artikel Trouw
Artikel Telegraaf
Wie gaat zich voor 1 februari schriftelijk uit laten schrijven bij zijn ISP ?
Ik, zat toch al te twijfelen om het te doen. Nu weet ik het zeker.Op woensdag 09 januari 2002 16:13 schreef Hennie-M het volgende:
WEL EEN KUT streek van KPN... zit ik met dat TIEFUS USB modem... kan ik er niet mee overstappen.,.. 
Vroeg in het aller begin toen ik GEEN verstand had van ADSL en die modems,... wat verschil was tussen USb variant en Ethernet modem... GEEN VERSCHIL mijnheer

Wat een FUCKERS daar

Vroeg in het aller begin toen ik GEEN verstand had van ADSL en die modems,... wat verschil was tussen USb variant en Ethernet modem... GEEN VERSCHIL mijnheer

Wat een FUCKERS daar
Neeeheeee.... kpn heeft de lijntjes bij jou naar binnengetrokken en ook de centrales zijn van kpn... en via wie ze het ook doen, die zooi is en blijft van de KPN totdat de kpn dat verkoopt aan een ander. en dat doen ze niet. Dus tot die tijd gaat het gewoon nog via de KPN. Al is dat voor ons als gebruiker transparant.Op woensdag 09 januari 2002 16:08 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Neeheee , ze gebruiken BBNed ,
kijk maar op www.bbned.nl
voorheen gebruikten ze KPN .
Ik denk het wel, waarschijnlijk wordt het Cistron als die idd een kortingsactie gaan invoeren.Op woensdag 09 januari 2002 16:13 schreef Hennie-M het volgende:
Probleem is wel dat linesharing hier nog niet is [week 6], dus die actie moet wel lang duren want ik voel er weinig voor om een 2e lijn te laten aanleggen.
Tevens stappen wij dan misschien over naar het goedkoopste bel abbo van KPN want dit kan nu niet vanwege Mxstream.
Klopt , maar het hele ADSL gebeuren regelt BBned tochOp woensdag 09 januari 2002 16:16 schreef LinuxAap het volgende:
[..]
Neeeheeee.... kpn heeft de lijntjes bij jou naar binnengetrokken en ook de centrales zijn van kpn... en via wie ze het ook doen, die zooi is en blijft van de KPN totdat de kpn dat verkoopt aan een ander. en dat doen ze niet. Dus tot die tijd gaat het gewoon nog via de KPN. Al is dat voor ons als gebruiker transparant.
De link naar de standaard opzegbrief naar HCC net klopt niet, is nu namelijk http://http://www.hcc.nl/opzegbriefADSL.htm
moet natuurlijk zijn
http://www.hcc.nl/opzegbriefADSL.htm
:-)
moet natuurlijk zijn
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
Nou ik ben het hier dus niet mee eens, de Opta komt nu ook in actie.http://www.webwereld.nl/nieuws/9737.phtml
Volgens Kooreman valt het aantal klachten dat KPN binnenkrijgt mee. "Natuurlijk worden we vaker gebeld en gemaild dan normaal, maar de onvrede is niet zo groot als de Consumentenbond en de pers het doen voorkomen."
Lijkt mij dus duidelijk dat er mensen ontevreden zijn, beetje een rare uitspraak dit.
tja zo doet MXstream altijd..
hierzo hadden we 1 jaar en 2 maanden lang een KUT verbinding... soms was het 1 of 2 maanden goed... maar vaak KUT
Wat zegt KPN... er is niks aan de hand in uw omgeveing... deinstall uw firewall
Wij ondersteunen geen ping...
en allemaal dat soort uistpraken... en nu DIT
hierzo hadden we 1 jaar en 2 maanden lang een KUT verbinding... soms was het 1 of 2 maanden goed... maar vaak KUT

LOL ,die gasten zijn echt niet goed snik !Op woensdag 09 januari 2002 16:30 schreef -KOD- het volgende:
Anoniem: 21111
hmmmz dat is gewoon het algehele probleem van een helpdesk waar mensen zitten met geen verstand.. Dan is het niet moeilijk dat je zulke reacties krijgt, kijk maar naar de helpdesk van bijvoorbeeld chello same problemOp woensdag 09 januari 2002 16:30 schreef -KOD- het volgende:
disclaimer het begint nu langzaam beter te worden bij chello schijnt het.
Sorry dat ik het zeg, maar ik ben nooit ontevreden geweest met Mxstream. Altijd goede verbinding en prestaties.
Alleen zo'n prijsverhoging pik ik niet. Principe kwestie gewoon.
Alleen zo'n prijsverhoging pik ik niet. Principe kwestie gewoon.
Ben benieuwd als ik mijn mailbox dadelijk na ga kijken, of er al veel mails zijn van de inmiddels 20 gemailde ISP's!
Lees de mail maar op pagina 16 van deze draad...
* zwahiel is nu op school... Extra les
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Je hebt in ieder geval mail van mij.Op woensdag 09 januari 2002 16:41 schreef zwahiel het volgende:
Ben benieuwd als ik mijn mailbox dadelijk na ga kijken, of er al veel mails zijn van de inmiddels 20 gemailde ISP's!
Ik denk dat ze inmiddels niet meer zo onder de indruk zijn van de mails, denk dat gek bellen meer zoden aan de dijk zet. Echter heeft 't weinig zin om de MXstream helpdesk te bellen, omdat je zo de gebruikers dupeert die echte vragen hebben en straks nog langer moeten wachten. Dus kan je beter het telefoonnummer hieronder bellen:
KlantenService
0800-0402 (gratis)
Snel en gemakkelijk uw telefoonzaken regelen en informatie vragen.
Maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 22.00 uur.
Zaterdag 8.00 - 18.00 uur.
KlantenService
0800-0402 (gratis)
Snel en gemakkelijk uw telefoonzaken regelen en informatie vragen.
Maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 22.00 uur.
Zaterdag 8.00 - 18.00 uur.
Op woensdag 09 januari 2002 16:37 schreef CyrusTheVirus het volgende:
Opta bemoeit zich ook prijsverhoging KPN
Ik zie toch wel een aantal positieve dingen in dit bericht staan, zou er dan toch een upload verhoging aankomen?Het bedrijf onderzoekt wel of er mogelijkheden bestaan klanten die willen afhaken enigszins tegemoet te komen in de gemaakte kosten. Verder kijkt KPN of bestaande klanten "meer waar voor hun geld kan worden gegeven door extra diensten aan het pakket toe te voegen".
Voor 98% zeker dat ik mezelf uit laat schrijven bij xs4all (helaas, want ik vind xs4all best goed). Als Cistron een goede actie bied, ga ik voor 100% weg bij MxSchooier en naar Cistron toe, alleen schijnt er geen line-sharing te zijn, alhoewel de planning zegt dat dit in week 50 2001 gedaan zou zijn... Even Cistron gebeld en die konden het mij niet vertellen, want die zijn afhankelijk van BBned..Op woensdag 09 januari 2002 16:13 schreef Hennie-M het volgende:
Toen ik vroeg of er een actie op touw kwam voor ex MxSchooier:
"Zo, geruchten gaan snel in internet-land.. Officieel moet ik zeggen dat ik dit nog kan ontkennen, nog kan bevestigen, maar we zijn er wel mee bezig en proberen aan het einde van de week een besluit te hebben."
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Is ondertussen aangepastOp woensdag 09 januari 2002 16:19 schreef Creep het volgende:
De link naar de standaard opzegbrief naar HCC net klopt niet, is nu namelijk http://http://www.hcc.nl/opzegbriefADSL.htm
moet natuurlijk zijn
LOL. Tweakers United.Op woensdag 09 januari 2002 16:48 schreef Whizzer het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of er een actie op touw kwam voor ex MxSchooier:
"Zo, geruchten gaan snel in internet-land.. Officieel moet ik zeggen dat ik dit nog kan ontkennen, nog kan bevestigen, maar we zijn er wel mee bezig en proberen aan het einde van de week een besluit te hebben."
Hee! Eindelijk reactie van KPN!!!

Standaard reactie natuurlijk
Stelletje kanslozen.
Standaard reactie natuurlijk
Stelletje kanslozen.
Net op de radio, het nieuws: KPN is niet van plan de prijswijziging ongedaan te maken!
Dit smeekt natuurlijk om een actie ala Bert Woudenberg van 3VO (oa. Voicemail gebeuren). Dit heeft er mede ook voor gezorgd dat deze persoon niet meer de functie van persvoorlichter heeft
M.a.w.: Iemand die 06 nummers heeft van 'hoge' mensen binnen de KPN organisatie?
Dit smeekt natuurlijk om een actie ala Bert Woudenberg van 3VO (oa. Voicemail gebeuren). Dit heeft er mede ook voor gezorgd dat deze persoon niet meer de functie van persvoorlichter heeft
M.a.w.: Iemand die 06 nummers heeft van 'hoge' mensen binnen de KPN organisatie?
hehe ik gaat ff zoekenOp woensdag 09 januari 2002 17:03 schreef BaSsDruM het volgende:
Net op de radio, het nieuws: KPN is niet van plan de prijswijziging ongedaan te maken!
* HermeS moet steeds harder lachen om somige uitspraken die hier gedaan worden. 
maar wat denken jullie zelf nou,
het is heel simpel.
kpn heeft schat ik 250.000 gebruikers x 50 =12,5 mil
er stappen hooguit 20.000 gebruikers op dus 230k x60= 13.8milj.
Waarom denken jullie dat installatie kosten zo hoog zijn voor adsl?
juist, telco's moeten 300-600 piek per adsl gebruiker betalen aan de kpn om in de centrale eneekabeltje goed tepluggen!
ps: ik ga waarschijnlijk voor cistron, maar ik moet even kijken of ik dat met mensen kan sharen
maar wat denken jullie zelf nou,
het is heel simpel.
kpn heeft schat ik 250.000 gebruikers x 50 =12,5 mil
er stappen hooguit 20.000 gebruikers op dus 230k x60= 13.8milj.
Waarom denken jullie dat installatie kosten zo hoog zijn voor adsl?
juist, telco's moeten 300-600 piek per adsl gebruiker betalen aan de kpn om in de centrale eneekabeltje goed tepluggen!
ps: ik ga waarschijnlijk voor cistron, maar ik moet even kijken of ik dat met mensen kan sharen
Kan iemand effe een lijstje maken met providers waarvan je zeker weet dat je met je Alcatel Ethernet modem terecht kunt? Ik zie ff door de bomen het bos niet meer. En een voorbeeldje: bij Luna, moet je dan ook nog een abo via KPN, of gaat dat gewoon via Luna zelf?
Zwahiel is bezig met een overzicht. Voor eweka heb ik de vraag nog uit staan.Op woensdag 09 januari 2002 17:06 schreef J0YR1D3R het volgende:
Kan iemand effe een lijstje maken met providers waarvan je zeker weet dat je met je Alcatel Ethernet modem terecht kunt? Ik zie ff door de bomen het bos niet meer. En een voorbeeldje: bij Luna, moet je dan ook nog een abo via KPN, of gaat dat gewoon via Luna zelf?
Het nieuws op NOS teletekst:
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/107
Ik heb ook mn reactie binnen. Natuurlijk datzelfde standaard mailtje 
Ze willen nou zelfs dat je een klachtenbrief gaat schrijven, anders word de klacht niet behandeld. Is dat nou een bedrijf dat communicatiediensten moet aanbieden?
O nee, ik weet het al, das om de PTT nog ff te voorzien van wat extra postzegelverkoop... Dan word er tenminste nog wat verdiend met deze toestand.

Ze willen nou zelfs dat je een klachtenbrief gaat schrijven, anders word de klacht niet behandeld. Is dat nou een bedrijf dat communicatiediensten moet aanbieden?
O nee, ik weet het al, das om de PTT nog ff te voorzien van wat extra postzegelverkoop... Dan word er tenminste nog wat verdiend met deze toestand.
Verdere correspondentie aangaande de prijsverhoging zal niet via deze helpdesk behandeld worden, u kunt een schriftelijke klacht sturen naar:
KPN Telecom BV
Klachtenregistratie Mxstream
postbus 58800
1040 JH Amsterdam
Onder vermelding van: Prijsverhoging
Wow gaat lekker zeg, ik denk dat het NOS journaal vandaag wel een item hierover heeft.Op woensdag 09 januari 2002 17:07 schreef eborn het volgende:
Het nieuws op NOS teletekst:
"KPN: tarief gaat gewoon omhoog
KPN is niet van plan de prijsverhoging ongedaan te maken. Volgens het bedrijf is de tariefwijziging noodzakelijk om te voorkomen dat het product Mxstream verliesgevend wordt. KPN gaat bekijken of het mogelijk is om klanten die hun abonnement willen opzeggen tegemoet te komen in gemaakte kosten. Ook wordt onderzocht of er nieuwe diensten aan Mxstream kunnen worden toegevoegd om het aantrekkelijker te maken."
meer op http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/binnenland/view-template.xml/view/actueel/rtlnieuws/2002/01_januari/09/binnenland/hcc2.xml
Bron: RTLNieuws.nl
KPN is niet van plan de prijsverhoging ongedaan te maken. Volgens het bedrijf is de tariefwijziging noodzakelijk om te voorkomen dat het product Mxstream verliesgevend wordt. KPN gaat bekijken of het mogelijk is om klanten die hun abonnement willen opzeggen tegemoet te komen in gemaakte kosten. Ook wordt onderzocht of er nieuwe diensten aan Mxstream kunnen worden toegevoegd om het aantrekkelijker te maken."
meer op http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/binnenland/view-template.xml/view/actueel/rtlnieuws/2002/01_januari/09/binnenland/hcc2.xml
Bron: RTLNieuws.nl
K, dan zie ik dat hier wel verschijnen binnekort. Luna zegt zelf dat ze DSL kunnen leveren in 1422 DD per maart. Zit ik een maandje zonder, ach moet kunnen toch?Op woensdag 09 januari 2002 17:07 schreef Rusty het volgende:
[..]
Zwahiel is bezig met een overzicht. Voor eweka heb ik de vraag nog uit staan.
Bij Eweka kan je je Alcatel modem blijven gebruiken.
Wel lekkere lange mail.Geachte ,
U kunt uw alcatel modem blijven gebruiken.
Mvg.
Eweka Internet Services
Ff een tabelletje gemaakt.
Hopelijk zitten er geen rekenfoutjes in en vul maar aan met meer providers indien mogelijk
512 / 128 - per jaar
Scarlet : 718.40 (incl modem) (bij 1 jaar abo)
Scarlet : 649.40 (incl modem (bij 2 jaar abo)
Cistron : 928.00 (incl usdb modem)
Cistron : 958.00 (incl ethernet modem)
Luna : 1060.29 (incl ethernet modem)
Eweka : 685.00 (incl usdb modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 715.00 (incl ethernet modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 540.00 (geen modem) - 3 jaar abo only
MetiaDSL: 999.60 (doe het zelf incl modem)
MetiaDSL: 821.10 (doe het zelf zonder modem)
KPNBasic: 749.52 (incl usb modem) 64kbit upstream!
KPNBasic: 794.90 (incl ethernet modem) 64kbit upstream!
1024/ 512 - per jaar
Scarlet : 1078.40 (incl modem) (bij 1 jaar abo)
Scarlet : 1019.40 (incl modem) (bij 2 jaar abo)
LUNA : 1288.77 (incl ethernet modem)
CISTRON : 1104.00 (incl usb modem)
CISTRON : 1134.00 (incl ethernet modem)
Eweka : 973.00 (incl usb modem) - 256kbit upstream! - 3 jaar abo only
Eweka : 1003.00 (incl ethernet modem) - 256kbit upstream! - 3 jaar abo only
Eweka : 828.00 (geen modem) - 256kbit upstream! - 3 jaar abo only
MetiaDSL: 1142.40 (doet het zelf incl modem) 256kbit upstream!
MetiaDSL: 963.90 (doet het zelf zonder modem) 256kbit upstream!
KPNExtra: 1153.68 (incl usb modem) 256kbit upstream!
KPNExtra: 1199.06 (incl ethernet modem) 256kbit upstream!
2048 / 512 - per jaar
LUNA : 1445.85 (incl ethernet modem)
CISTRON : 1324.00 (incl usb modem)
Cistron : 1354.00 (incl ethernet modem)
MetiaDSL : 1285.20 (doe het zelf incl modem)
MetiaDSL : 1106.70 (doe het zelf zonder modem)
8mbit / 512
Cistron : 1434.00 (incl usdb modem)
Cistron : 1464.00 (incl ethernet modem)
Scarlet : 1558.40 (incl modem) (bij 1 jaar abo)
Scarlet : 1499.00 (incl modem) (bij 2 jaar abo)
Eweka : 1213.00 (incl usb modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 1243.00 (incl ethernet modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 1068.00 (geen modem) - 3 jaar abo only
Voor 512/128 en 1024/512 kan je het beste voor Scarlet* gaan. Voor de 8mbit / 512 kan je Eweka overwegen (als je meteen voor 3 jaar wil betalen) en anders cistron.
Via de helpdesk van Scarlet* heb ik vandaag gehoord dat je bij het 1jaar abo gewoon per maand kan betalen, ook kan je meerdere ips krijgen en de fair use policy is relaxed. (niet zoals bij cistron die zich echt strikt aan de waarden houdt die op hun www staat)
*scarlet/cybercomm/onetell hanteren allemaal dezelfde prijzen.
Ik neem zelf over een paar maandjes Scarlet 1024/512 (jaar abo)
Hopelijk zitten er geen rekenfoutjes in en vul maar aan met meer providers indien mogelijk
512 / 128 - per jaar
Scarlet : 718.40 (incl modem) (bij 1 jaar abo)
Scarlet : 649.40 (incl modem (bij 2 jaar abo)
Cistron : 928.00 (incl usdb modem)
Cistron : 958.00 (incl ethernet modem)
Luna : 1060.29 (incl ethernet modem)
Eweka : 685.00 (incl usdb modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 715.00 (incl ethernet modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 540.00 (geen modem) - 3 jaar abo only
MetiaDSL: 999.60 (doe het zelf incl modem)
MetiaDSL: 821.10 (doe het zelf zonder modem)
KPNBasic: 749.52 (incl usb modem) 64kbit upstream!
KPNBasic: 794.90 (incl ethernet modem) 64kbit upstream!
1024/ 512 - per jaar
Scarlet : 1078.40 (incl modem) (bij 1 jaar abo)
Scarlet : 1019.40 (incl modem) (bij 2 jaar abo)
LUNA : 1288.77 (incl ethernet modem)
CISTRON : 1104.00 (incl usb modem)
CISTRON : 1134.00 (incl ethernet modem)
Eweka : 973.00 (incl usb modem) - 256kbit upstream! - 3 jaar abo only
Eweka : 1003.00 (incl ethernet modem) - 256kbit upstream! - 3 jaar abo only
Eweka : 828.00 (geen modem) - 256kbit upstream! - 3 jaar abo only
MetiaDSL: 1142.40 (doet het zelf incl modem) 256kbit upstream!
MetiaDSL: 963.90 (doet het zelf zonder modem) 256kbit upstream!
KPNExtra: 1153.68 (incl usb modem) 256kbit upstream!
KPNExtra: 1199.06 (incl ethernet modem) 256kbit upstream!
2048 / 512 - per jaar
LUNA : 1445.85 (incl ethernet modem)
CISTRON : 1324.00 (incl usb modem)
Cistron : 1354.00 (incl ethernet modem)
MetiaDSL : 1285.20 (doe het zelf incl modem)
MetiaDSL : 1106.70 (doe het zelf zonder modem)
8mbit / 512
Cistron : 1434.00 (incl usdb modem)
Cistron : 1464.00 (incl ethernet modem)
Scarlet : 1558.40 (incl modem) (bij 1 jaar abo)
Scarlet : 1499.00 (incl modem) (bij 2 jaar abo)
Eweka : 1213.00 (incl usb modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 1243.00 (incl ethernet modem) - 3 jaar abo only
Eweka : 1068.00 (geen modem) - 3 jaar abo only
Voor 512/128 en 1024/512 kan je het beste voor Scarlet* gaan. Voor de 8mbit / 512 kan je Eweka overwegen (als je meteen voor 3 jaar wil betalen) en anders cistron.
Via de helpdesk van Scarlet* heb ik vandaag gehoord dat je bij het 1jaar abo gewoon per maand kan betalen, ook kan je meerdere ips krijgen en de fair use policy is relaxed. (niet zoals bij cistron die zich echt strikt aan de waarden houdt die op hun www staat)
*scarlet/cybercomm/onetell hanteren allemaal dezelfde prijzen.
Ik neem zelf over een paar maandjes Scarlet 1024/512 (jaar abo)
Maar hoe zit het nu met Scarlet, want Cistron gaat een actie houden dat de aansluitkosten komen te vervallen.
Kan je de Mxstream modem houden ?
Weet iemand hier al meer over? als deze komen te vervallen dan is Scarlet zeker een goede optie.
Weet iemand hier al meer over? als deze komen te vervallen dan is Scarlet zeker een goede optie.
Hmm..net ff met Eweka gebeld...
* Je kunt wel gebruik maken van je bestaande Alcatel modem. * Ze bieden de Premium dienst aan i.s.m. BBNed.
* Het is mogelijk via ISDN (via andere aanbieders van ADSL bij BBNed niet..vaag..)
HMm....ff meer info boven water halen...
* Je kunt wel gebruik maken van je bestaande Alcatel modem. * Ze bieden de Premium dienst aan i.s.m. BBNed.
* Het is mogelijk via ISDN (via andere aanbieders van ADSL bij BBNed niet..vaag..)
HMm....ff meer info boven water halen...
"Verder kijkt KPN of bestaande klanten "meer waar voor hun geld kan worden gegeven door extra diensten aan het pakket toe te voegen"."
Ik heb maar één woord hiervoor: MEER UPSTREAM! (oh, dat zijn er twee, foutje
)
Ik heb maar één woord hiervoor: MEER UPSTREAM! (oh, dat zijn er twee, foutje
Ja kan had ik al eerder gepost... maar de USB modem nietOp woensdag 09 januari 2002 17:34 schreef Devil_2000 het volgende:
Maar hoe zit het nu met Scarlet, want Cistron gaat een actie houden dat de aansluitkosten komen te vervallen.

Niet nodig..hehe...verhoog dan de Downstream naar 2048 ipv 1024Op woensdag 09 januari 2002 17:50 schreef eborn het volgende:
"Verder kijkt KPN of bestaande klanten "meer waar voor hun geld kan worden gegeven door extra diensten aan het pakket toe te voegen"."
Ik heb maar één woord hiervoor: MEER UPSTREAM! (oh, dat zijn er twee, foutje)
Als KPN gewoon hun fast pakketje naar 2048/512 gooien blijf ik er wel, anders toch maar eens naar dat Eweka kijken. Wel jammer dat alleen per 3 jaar kan...
LIever meer UPSTREAM... DAMN als je namelijk wil downen moet je altijd ACKNowledge pakket terug sturen (dus UPSTREAM) als je dus een mailtje verstuurd... uhm... tjha dan hangt je downstream VET HARD met maar 64 kbit upstream...
64kbit upstream is maar 8KB/sec... 10% overhead ATM + 3% overhead TCP/IP en je houdt dus nog maar 87% effectief over van die 8KB/sec... dus 7KB/sec
64kbit upstream is maar 8KB/sec... 10% overhead ATM + 3% overhead TCP/IP en je houdt dus nog maar 87% effectief over van die 8KB/sec... dus 7KB/sec
[topic=375163/1]
Jammer maar ik heb niet veel aan de Cistron actie, wat moet ik met een MAXX aansluiting als ik helemaal niet veel download
Jammer maar ik heb niet veel aan de Cistron actie, wat moet ik met een MAXX aansluiting als ik helemaal niet veel download
Voor basic 'moet' de upstream idd naar 128 kbit/s (of minimaal 96, maar dat is zo'n gek getal).
Dan ben ik zeker blij, nu twijfel ik over te gaan. Al heb ik daar niet enorm veel zin in, ze dwingen je bijna.
Dan ben ik zeker blij, nu twijfel ik over te gaan. Al heb ik daar niet enorm veel zin in, ze dwingen je bijna.
mensen, wie maakt me los? ik heb nog 226 brieven voor KPN liggen, dan zitten we op de 2000!
Zit trouwens bij EWEKA te kijken... staat nergens dat je 3 jaar moet nemen...
verder ziet het er wel erg knuddig uit enzo de specs van de abonnement vormen...
Voor mij geen EWEKA
Voor mij geen EWEKA
Yo, hebben jullie net het NOS Journaal gezien ?
Ze hadden een item over KPN Mxstream en de verhoging.
Ze hadden een item over KPN Mxstream en de verhoging.
Nee, ik heb het RTL Nieuws gezien en die zeiden niets.
ik vind 23% schandalig, kpn gaat veel gebruikers verliezen INCLUSIEF MIJ!! In april ga ik cistron nemen, 512/128 dus upload nog sneller dan bij kpn.
Als ze in prijs gaan verhogen zou ik toch wel op z'n minst verwachten dat de upload bij een basic abbo verdubbeld wordt, 23% voor niks daar ben ik het gewoon niet mee eens!!
Als ze in prijs gaan verhogen zou ik toch wel op z'n minst verwachten dat de upload bij een basic abbo verdubbeld wordt, 23% voor niks daar ben ik het gewoon niet mee eens!!
Ik kan helaas niet het Nieuws online bekijken (stomme RealPlayer). Kan iemand samenvatten wat er werdt gezegd? Of niets nieuws?
Anoniem: 35129
zal ik die klachten
op mijn site zette ?? of iets i.v.m. jullie reactie ??
want in feite draait www.adsl.x1.nl daarom!

en heb net journaal bekeke op ned 2 EN jah ! er werd iets over meegedeeld met HCC
ik gebruik nu @home, ook prijzen omhoog gegaan
want in feite draait www.adsl.x1.nl daarom!
en heb net journaal bekeke op ned 2 EN jah ! er werd iets over meegedeeld met HCC
ik gebruik nu @home, ook prijzen omhoog gegaan
Vraag me af of er helemaal niemand is die ervaring heeft met Eweka ADSL? Gasten zijn in ieder geval niet duur, en ook geen datalimiet, wat ook errug positief is in vergelijking met Cistron
Als je dan planet hebt kan je dan ook overstappen op BBnet met XS4all?? Zal wel toch?
superB
Hmm, klote... Cistron heeft hier nog geen linesharing voor week 9 (en er ligt maar 1 lijn).
Zou je MXStream ook nu alvast kunnen opzeggen voor na week 9?
Dan zou ik er mooi af zijn... anders zit ik nog ongeveer een jaar
[edit]
Zou je MXStream ook nu alvast kunnen opzeggen voor na week 9?
Dan zou ik er mooi af zijn... anders zit ik nog ongeveer een jaar
[edit]
Ja lijkt me wel, moet je gewoon MXStream opzeggen en BBNed/XS4ALL aanvragen (kan dat al?)Als je dan planet hebt kan je dan ook overstappen op BBnet met XS4ALL?? Zal wel toch?
nee maar een paar topics omhoog stond een link waar dat in stond.. Dat ze na eind maart klaar zijn met testen.. En dan weet je of het evt kan.
superB
Update :
Er zijn sinds 8 januari 2002 17:02 al 1895 brieven verstuurd.
Dus nog 105 brieven voor de magische grens van 2000!
keep up the good work!!Op woensdag 09 januari 2002 18:54 schreef J0YR1D3R het volgende:
Update :
superB
Alleen voor de allerduurste gaat Cistron geen € 200,- rekenen bij een 3jarig contract.... Hmmm, da's toch effe wat minder...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...