Toon posts:

spelletjes kinderachtig?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 484 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

mijn ooms spelen ook nog spellen; tanksims, OFP en vliegsims (zitten allebei in het leger >:) ) en zijn allebei rond de 40...

NIX KINDERACHTIG!!! |:(

Verwijderd

Ik ben bijna 22 (toch al redelijk oud voor een gamer)* en ik speel fanatiek quake3 en nu ook rtcw.

Niks kinderachtigs aan, prima tijdverdrijf!

* dit vinden dan meestal mensen die niks met computers doen.

Verwijderd

Topicstarter
neej, precies.
stelletje digabeten...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
Op maandag 07 januari 2002 18:46 schreef morrigan het volgende:

[..]

Ok ik ben dus de moeder van Lord _Mithril en speel ook spelletjes behalve bovengenoemde spellen ook alles wat maar op Myst lijkt :)

Trouwens toen ik zo oud was als Lord_mithril zeurden mijn ouders ook al, dat ik teveel las en meer naar buiten moest( pc's stonden toen nog in de kinderschoenen)
Het uitlezen van Lord of the rings in 1 dag ( ja alle 3 delen in ong 16 uur) kan nooit erger zijn dan een hele dag gamen
LoL zelf mn moeder is het met ons eens :)
(is ergens in de 46 (d8 ik)) dus games zijn idd niet kinderachtig :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Dan is ze iets ouder als mijn moeder. Ze is toch redelijk modern maar ja, ze heeft iets tegen computerspelletjes, en niet omdat er geweld ofzo inzit, ze vind dat 'iemand van mijn leeftijd' geen spelletjes meer hoort te spelen.Naja, ik print deze topic iig uit en laat hem aan haar lezen. Bedankt iedereen voor je reacties!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:43

Soullie

Planeshift

20 jaar en ik vind spellen als:

Soul Reaver 2
Rtcw
Diablo 2 LoD

op dit moment erg leuk om te spelen... pff als iemand mij daarom kinderachtig vind is dat niet mijn probleem maar eerder zijne... waarschijnlijk een non-gamer die zown opmerking maakt....

Verwijderd

Ja... spelletjes zijn kinderachtig ja, maar wtf is daar mis mee??? mensen die spelletjes kinderachtig vinden (dus alleen geschikt voor kinderen)zijn waarschijnlijk jaloers op volwassenen die nog helemaal kunnen flippen op een gaaf spel,en heimwee hebben naar de tijd dat ze dat ook nog
konden.

Heheh...nee voortplantings drift maakt niet van iedereen een ouwe zuurpruim :)
Pagina: 1 2 Laatste