Op vrijdag 04 januari 2002 19:41 schreef Xtentic het volgende:
Ziet er mooi en verzorgd uit alleen vind ik bepaalde adds niet echt passend

Ik weet niet wat jij onder mooi en verzorgd verstaat, maar verzorgd vind ik in elk geval niet dat de site echt BOL STAAT van de spellingsfouten.

Ook het hele taalgebruik komt kinderachtig, amateuristisch en onbetrouwbaar over. Alleen deze al (staat letterlijk op de site):
Door een fout zijn perongeluk alle user-accounts gewist. Dit zal niet meer voorkomen, mijn excusses hiervoor.
Een volgend citaat komt uit 1 van de maar liefst 2 codefragmenten die de site rijk is:
met mouse.cpp kun je in een programma onder dos je muis gegevens uit lezen ook zit er geleik een mouse pointer bij zodat je gelijk er mee aan de gang kan.
De "Autheur" (let wederom op de spelling) in kwestie is onbekend, maar vindt dit codefragment blijkbaar toch een geavanceerd stukje code en de enige bezoeker die hier een waardeoordeel over uitgesproken heeft, vindt het een 8 waard.
Al met al weer een mooi voorbeeld van hoe het dus niet moet. Dit soort initiatieven zijn natuurlijk leuk bedoeld, maar bieden geen enkele meerwaarde als dit het niveau van uitvoering is.