Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
met skins enzo..Op zaterdag 05 januari 2002 18:20 schreef Pc123 het volgende:
Ik vind de paarse kleuren op dit forum ook lelijk. Het lijkt me een goed idee om heel GoT te restylen.
(maar dat was er eigenlijk toch al.. ik dacht dat ik dat ergens gelezen had hier...

🌞🍃
Maar wat mij betreft mag Henk/Tweaky (whatever) wel een metamorfose ondergaan. Dat een logo er wat maf uitziet vind ik prima, maar de huidige vind ik wel errug kinderlijk.
Verder heel tevreden hoor!
Waarom staat er nou "/overig"?? Heb ik niet getypt!
-Tweaky (vraag maar aan Femme
-...ik ben alleen voor een restyle van Tweaky als heel GoT (en eventueel tweakers) aan een restyle onderheven wordt maarrr...
-...de huidige kleuren lezen fijn (en dat zegt wat want ik heb vaak last van mijn ogen bij het lezen van andere sites) duzzz...
-...ik ben tegen een restyle.
Een nieuw logo voor T.net/GoT zou IMHO zeker niet verkeerd zijn. Er zijn zat mensen in W&G die met behoud van de herkenbare uitstraling van het huidige logo iets moois kunnen produceren.
Restyle van forum lijkt me niet nodig; hooguit andere kleurtjes die wat meer bij het nieuwe logo zouden passen.
Verwijderd
we hebben een ghost mod op het forum die reactie's zonder dat je het ziet kunt editenOp zaterdag 05 januari 2002 19:42 schreef Millennyum het volgende:
Ik vind de paarse kleuren wel prettig: rustig voor de ogen, duidelijk onderscheid tussen de posts en niet zo saai als grijs.
Maar wat mij betreft mag Henk/Tweaky (whatever) wel een metamorfose ondergaan. Dat een logo er wat maf uitziet vind ik prima, maar de huidige vind ik wel errug kinderlijk.
Verder heel tevreden hoor!
edit:
Waarom staat er nou "/overig"?? Heb ik niet getypt!
Hoofd Verdacht ACM
WHY ? Root xs + omdat hij gewoon ACM is..
Op zaterdag 05 januari 2002 23:32 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
we hebben een ghost mod op het forum die reactie's zonder dat je het ziet kunt editen
Hoofd Verdacht ACM
WHY ? Root xs + omdat hij gewoon ACM is..
???
Ik snap er nix van... het woordje 'overig' verdwijnt en komt dan weer ergens anders tevoorschijn. En vanmiddag kon ik de post niet editen omdat 'ie al 'door een moderater ge-edit was' (?) en nu kan het wel weer.... idd spoken.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Mod edit jou post => HGA spankt modOp zondag 06 januari 2002 01:12 schreef Millennyum het volgende:
[..]
offtopic:
???
Ik snap er nix van... het woordje 'overig' verdwijnt en komt dan weer ergens anders tevoorschijn. En vanmiddag kon ik de post niet editen omdat 'ie al 'door een moderater ge-edit was' (?) en nu kan het wel weer.... idd spoken.
de vraag is welke mod is gespankt ? Llewella door McVirusS
Ik zie het woordje 'overig' nu ineens ook in andere posts opduiken... en daarnet een keer helemaal onderaan de pagina...Op zondag 06 januari 2002 01:43 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
Mod edit jou post => HGA spankt mod=> iemand wist de sporen uit....
de vraag is welke mod is gespankt ? Llewella door McVirusS(oeps verkeerde groep das General Chat ..
)
* Millennyum gaat eens scannen naar een 'overig-virus'
jaaah, zetten we het hoofd van Patrick Stewart er neerOp zondag 06 januari 2002 02:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
Moet blijven, behalve als er een startrek logo voor in de plaats komt. En aangezien dat er toch niet inzit, moet hij gewoon blijven staan.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Exact als dit. Nahja, 90% dan.Op zaterdag 05 januari 2002 17:37 schreef pier het volgende:
/me graaft in zijn fotografische geheugen...
Ook zoiets als dit.
Dat bedoel ikOp zondag 06 januari 2002 07:37 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Exact als dit. Nahja, 90% dan.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
ZWART EN WIT??!! (sorry voor capslock)Op zondag 06 januari 2002 07:35 schreef Reefer het volgende:
Henk mag van mij blijven, ik vind alleen ook dat het paars en lila weg mag cq een restyling. bijvoorbeeld mooi zwart/wit ofzo
Pff, dan mag Femme er wel een zonnebril bij kado doen zeg, zwart/wit tsss. Als dat voorstel ooit wordt aangenomen ben ik hier weg (niet dat iemand dat erg vindt maar toch

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Testcase for president!!!
Maare ik vind wel tijd dat GoT een nieuw layout krijgt. Tweakers.net's layout is natuurlijk superieur en prachtig, maar dit,
Verwijderd
waarom heet ie in godsnaam Henk ????
Het oude Webmagix Forum (<1900, UBB versie 1.1 Beta ofzoOp zaterdag 05 januari 2002 17:35 schreef rdgf het volgende:
Hmm, ik ben er net aan gewendHoe zagen de vorige fora (UBB toch
) er ook alweer uit? Lijkt al weer zo'n tijd geleden
This can no longer be ignored.
Als je Henk bekijkt als een babyface is de uitleg: zelfs
baby's begrijpen nog wat de bedoeling is!
Als je Henk bekijkt als onprofessioneel: GoT is zo goed dat ze zich een onprofessioneel logo kunnen veroorloven!
Just my 2 cents
geen idee of dit er al staat, heb alleen eerste 2 pagina's gelezen
Hij heet eigenlijk Tweaky maar 99% van de GoT-ers snappen dat niet helemaalOp zondag 06 januari 2002 16:03 schreef DotKeeZ het volgende:
henk laat zien dat , dat we allemaal graag spelen met computerzooi
waarom heet ie in godsnaam Henk ????
Gaat je forum niet doorOp zaterdag 05 januari 2002 16:25 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Frits heb ik btw al voor mijn forum, dus die gaat niet door
Maarre Henk is toch leuk, het plaatje dan, die naam, tja. Henk is Henk.
Enne anders gaan we maar naar de kleurtjes en het logootje van http://www.tweakers.net/wot
Sjeee! doe mij maar deze (huidige) kleuren! Krijg je tenminste geen pijn van aan je ogen!Op zondag 06 januari 2002 20:46 schreef MikeN het volgende:
[..]
Gaat je forum niet door![]()
Maarre Henk is toch leuk, het plaatje dan, die naam, tja. Henk is Henk.
Enne anders gaan we maar naar de kleurtjes en het logootje van http://www.tweakers.net/wot
Hmm waar kon je ook alweer je feature-requests kwijt voor het nieuwe forum?Op maandag 07 januari 2002 02:56 schreef luc het volgende:
* luc stemt voor het idee van skins... 'k heb de huidige lay-out en kleurtjes weer wel lang genoeg gezien.
In principe zou het mogelijk moeten zijn om zelfs bij deze load nog goede skins te gebruiken. Hierbij doel ik dan alleen op stylesheets die je dan kan gebruiken. En die dan op de server staat, OF (zoals je webicons), ergens anders op het internet.Op maandag 07 januari 2002 02:56 schreef luc het volgende:
* luc stemt voor het idee van skins... 'k heb de huidige lay-out en kleurtjes weer wel lang genoeg gezien.
Nah... dat levert weer zoveel OW's opOp maandag 07 januari 2002 09:45 schreef _MaLa_ het volgende:
doe mij maar gewoon een paar mooie got vrouwen als ik steeds refresh dat er dan weer een nieuw jong vrouwtje staat
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
- achtergrond kleuren
- gewenste resolutie
- lettertypen
- 'kersthenk' in de zomer/geen Henk/Piet/Strak logo/Henk-eigen-upload
de discussie breek dan natuurlijk wel los over de default GoT profile settings echter een dysnamischien persoonlijk instelbare lay-out lijkt me wel wat.
zie net iets over skins, nu zoiets zal mijn bovenstaande lijstje kunnen bundelen en het is nog handig uit te wisselen ook
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
En dat snap ik nou niet. Het is 1 van de meest simpelste zaken om te programmeren. Zeker met de huidige mogelijkheden in browsers.Op maandag 07 januari 2002 10:06 schreef Tom het volgende:
Ik weet het niet met zekerheid te zeggen, maar het skins-idee zal denk ik niet gebeuren. Ga ervan uit dat er één layout komt.
De huidige Henk moet je niet gaan restylen. Dan maak je het logo nl. een paar jaartjes ouder en wijzig je het logo van een babylogo naar een puberlogo.
GoT pretendeert een professioneel forum te zijn. Het wil af van de "newbie" vragen en wil niveau verhoging krijgen. Nu is het aan de crew om een beslissing te nemen of ze het huidig kinderachtige en amateuristische logo willen trashen in ruil voor een echt boegbeeld, of dat ze heimwee hebben naar de tijd van amateurisme.
Makkelijk te realiseren zeker, maar wellicht niet gewenst.Op maandag 07 januari 2002 12:57 schreef Gordijnstok het volgende:
En dat snap ik nou niet. Het is 1 van de meest simpelste zaken om te programmeren. Zeker met de huidige mogelijkheden in browsers.
Ik zou het ook niet doen.
Mee eens.De huidige Henk moet je niet gaan restylen. Dan maak je het logo nl. een paar jaartjes ouder en wijzig je het logo van een babylogo naar een puberlogo.
Trash itGoT pretendeert een professioneel forum te zijn. Het wil af van de "newbie" vragen en wil niveau verhoging krijgen. Nu is het aan de crew om een beslissing te nemen of ze het huidig kinderachtige en amateuristische logo willen trashen in ruil voor een echt boegbeeld, of dat ze heimwee hebben naar de tijd van amateurisme.
Who is John Galt?
ik vind hem veel te kinderachtig. en paars is ook een lelijke kleur maar is wel lekker lezen
PSN: mug_8pm
Verwijderd
ennuh voor degene die hem weg willen hebben:

[neem deze icon als je henk weg wilt hebben!]
Verwijderd
Hehe, nee ze surfen daarom ook, zie RmonOp maandag 07 januari 2002 15:35 schreef t-1o0oo0o het volgende:
henk is kinderachtig aangezien hier weinig kleine kinderen rondlopen
Ok dan, gelijk 2 vliegen in 1 klapOp maandag 07 januari 2002 12:18 schreef Henkie20nl het volgende:
Wat is er mis met Henk, mooie naam toch? Don't mess with henk or you mess with me!
Waardeloze actieOp maandag 07 januari 2002 14:57 schreef Rmon het volgende:
Kick HENK in the ass and make sure he never comes back!
ennuh voor degene die hem weg willen hebben:
[afbeelding]
[neem deze icon als je henk weg wilt hebben!]

En jah, GoT mag van mij best wel in een hypermodern jasje worden gestoken, maar het moet niet te stijfjes worden want dan denk ik dat dat effect heeft op het 'crowd' wat hier komt :-S
Verwijderd
waar slaat dat op ..Op maandag 07 januari 2002 16:34 schreef Markuz het volgende:
[..]
Hehe, nee ze surfen daarom ook, zie Rmon
ik ga jou toch ook niet uitschelden vanwege andere mening? tjeez ga ergens humor zoeken dat van die icon is just a joke....
dus..ik moet ook zeggen

omdat jij andere mening hebt? tss als jij het zo bekijkt ben jij de kleuter hier!
Verwijderd
Sorry, het was echt niet de bedoeling om je 'uit te schelden' (zoals jij dat noemt :-S) of je te beledigen.Op maandag 07 januari 2002 16:40 schreef Rmon het volgende:
[..]
waar slaat dat op ..
ik ga jou toch ook niet uitschelden vanwege andere mening? tjeez ga ergens humor zoeken dat van die icon is just a joke....
dus..ik moet ook zeggen
waardeloze actie doe jij..
omdat jij andere mening hebt? tss als jij het zo bekijkt ben jij de kleuter hier!
Het is slechts mijn mening, en het lijkt me niet echt gepast om het logo weg te halen d.m.v. een actie (?) beetje waardeloos vind ik dat. Heeft toch geen nut en het is nou ook niet echt om van in de slappe lach te raken, toch?
ennuh....restyling?! niet wijs joh, tis toch prima zow?!
Verwijderd
En Nja ik vind dat een belediging ja...
tiz niet zo dat ik hiermee een actie wil opstarten ofzo..
was gewoon een lolletje...
[en als je terugleest had iemand ook zoiets met dat icon maar dan dat henkie moest blijven ofzo..snappie?dus dit was beetje om die gene te "Plagen"
[OT]Damn mn Storage Server is down[/OT]
Vergelijk: Mercedes doet z'n ster toch ook niet weg?!
(Tweaky is strikt genomen trouwens geen logo maar een icoon. "Logo" is een afgeleide van het Griekse woord "logos" dat "woord" betekent. Het gezicht en de sleutels van Tweaky vormen geen woord, maar met de letters "G" en "T" eromheen kan het gezicht als de letter "O" dienen en zodoende als een logo gezien worden. Tweaky wordt echter ook apart gebruikt, bv. op casebagdes e.d..)
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Hehe, dat was ikOp maandag 07 januari 2002 16:50 schreef Rmon het volgende:[en als je terugleest had iemand ook zoiets met dat icon maar dan dat henkie moest blijven ofzo..snappie?dus dit was beetje om die gene te "Plagen"]
[OT]Damn mn Storage Server is down[/OT]
Maar het mercedes logo heeft geen kindertandjes, 2 blauwe geslagen ogen, en de uitstraling van een babyrammelaar.Op maandag 07 januari 2002 16:51 schreef Vilenin het volgende:
en misschien toch goed iedee om iedere user een aanpasbare theme/layout te geven
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
2 tandjes: De rest issie kwijt geraakt bij het tweaken en verdedigen van z'n comp tegen enge personages en het krijgen van dat ene goede onderdeel als er nog maar 1 van over is en 25 mensen het willen hebbenOp maandag 07 januari 2002 18:35 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Maar het mercedes logo heeft geen kindertandjes, 2 blauwe geslagen ogen, en de uitstraling van een babyrammelaar.
blauw geslagen ogen: Dit heeft hij ook van het verdedigen van z'n comp tegen enge personages en het krijgen van dat ene goede onderdeel als er nog maar 1 van over is en 25 mensen het willen hebben
Babyface: Ondanks dat iedereen (?) denkt dat tweakers ongezond leven, heeft hij een jeugdig uiterlijk weten te behouden.
Henk ook niet; doordat henk al een tijdje bovenaan elke pagina hier op het forum staat, heeft het de uitstraling van "tweaken" gekregen. Dan laat je je toch niet door een paar n00bz, die Henk in waarde laten zakken door onzinnige vragen te stellen, dwingen een ander logo te kiezen? Neem dan een opengereten lijk als logo voor degenen die zich nog niet hebben geregistreerd, ben je gelijk van de n00bz afOp maandag 07 januari 2002 18:35 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Maar het mercedes logo heeft geen kindertandjes, 2 blauwe geslagen ogen, en de uitstraling van een babyrammelaar.
Henk is cool!
* zwahiel loves Henk!
Het windowslogo is verd&*^% toch ook al sinds 1985 (niet 1983 zoals op de koekierechten staan!!!!!! Toen was 't van Appeltje!) hetzelfde!
De basis is altijd gelijk gebleven en ik kan het weten...
Ook al ben ik pas 19... Ik heb wel lekker nog met windows versie 1.0 en 1.03 (tulip) gewerkt!
En het raampje was er toen nog niet echt, maar wel iets wat er superverdacht veel op leek! (en het micro$oft logo was ook iets anders, de O was net een soepbord, maar goed!)
Waar het op neer komt is dit... Hoe hard hebben we niet gescholden dat IBM met een "nieuw" logo kwam...
Logo's stralen de integriteit van een onderneming of website uit... Is je logo al jaren hetzelfde, dan weet je dat je bepaalde verwachtingen kunt hebben die jaren geleden ook al had...
Dat noemen ze in marketing geloof ik "een vertrouwens band met je doelgroep" en "integere uitstraling hebben door blindvertrouwen van de doelgroep"...
* zwahiel wil dat toch ff kwijt...
* zwahiel valt het trouwens wel op dat windows 1.03 eigenlijk nóóit vastliep!!!!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Had je een voorkeur?Op dinsdag 08 januari 2002 04:14 schreef l33tm4n het volgende:
sterker nog, ik heb een tattoo laten zetten van Henk, dus tot aan mijn dood of het eraf vallen van mijn arm moet hij op GOT blijven staan.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
ff je profile quoten:Op dinsdag 08 januari 2002 09:10 schreef Kev0867 het volgende:
..hoewel de leeftijden worden hier wel steeds jonger
volgens mij wordt jij ouderGeb. datum: 11 november 1111
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Gelukkig nietOp maandag 07 januari 2002 16:51 schreef Vilenin het volgende:
Verwijderd
Op maandag 07 januari 2002 19:19 schreef Robinski het volgende:
Henk moet blijven !!!
en misschien toch goed idee om iedere user een aanpasbare theme/layout te geven
[/quote]
beste idee tot nu toe..
Het hoeft niet perse high-tech, strak of een gladde look te hebben, maar nu vind ik Henk idd te kinderachtig.
idd, lijkt op een baby/kleuter (hoewel de bedoeling erachter niet zo is)Op dinsdag 08 januari 2002 19:52 schreef Midas_ het volgende:
maar nu vind ik Henk idd te kinderachtig.
Dat is gewoon een trademark en bovendien gewoon nostalgie.
Verder vind ik GoT er gewoon netjes uitzien,
Veel beter dan bijvoorbeeld die ranzige kleuren van het fokforum die totaal niet bij elkaar passen

Maargoed boeie, ik ben toch geen fokker
Ik begrijp niet wat mensen tegen de kleuren hebben
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
imo mij heb jij niet echt een goed idee van 'professioneel', dit betekend altijd nog heel iets anders dan 'saai'.
Henk is bekend en hij ziet er strak uit, waarom denk je dat iedereen Henk stikkers en fangrills wil?
"Kom op Henk... we slaan ons er wel doorheen :P"
Henkie moet blijven
het is gewoon een kickass logo!
kleuren zijn lekker GoT style, houden zo
met papier mache kun je alles maken!!
Ik neem aan dit deze niet tegen mij gericht was? Anders wil ik je nog wel van een debat voorzien hoor.Op dinsdag 08 januari 2002 22:17 schreef FraGGoFieL het volgende:
Deze gast snapt er duidelijk niets van... waarschijnlijk weer zo'n mannetje dat net z'n eigen 'webdesignbedrijfje' heeft gemaakt en het erg knap vind van zichzelf dat hij met de dreamweaver templates zulke mooie dingen kan maken...
imo mij heb jij niet echt een goed idee van 'professioneel', dit betekend altijd nog heel iets anders dan 'saai'.
Henk is bekend en hij ziet er strak uit, waarom denk je dat iedereen Henk stikkers en fangrills wil?
"Kom op Henk... we slaan ons er wel doorheen :P"
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
kunnen we hier geen poll over houden??
ik vind dan ook dat alllen de mensen die al meer dan een half jaar ofzo op GoT zitten dan mee mogen praten, want als newbee (no offence) mag je niet meepraten
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Da's een mooi iets voor een instellingenOp woensdag 09 januari 2002 10:45 schreef MoBi het volgende:
Om over de layout van got maar niet te hebben ik koekeloer hier op 1280 * 960 en zit naar een schermpje van 800 breed te kijken, dus iets meer naar grote monitoren mag er bij de restyle wel gedacht worden.
Exact expert nodig?
Verwijderd
eigenlijk wel...Op woensdag 09 januari 2002 09:38 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Ik neem aan dit deze niet tegen mij gericht was? Anders wil ik je nog wel van een debat voorzien hoor.
Op woensdag 09 januari 2002 21:12 schreef FraGGoFieL het volgende:
eigenlijk wel...

Who is John Galt?
Op woensdag 09 januari 2002 21:12 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
eigenlijk wel...
Proffesioneel != Scheel kijkend ventje met hazetanden
ik loer op 1600*1200 maar ik wil ECHT NIET zo'n meerekkend forumOp woensdag 09 januari 2002 10:45 schreef MoBi het volgende:
dat henk of tweaky een upgrade nodig heeft is wel duidelijk ja. kleur stelling zou veranderd kunnen worden, maar daar ben ik nu wel aangewent. Kleur stelling is er al sinds het begin van got en dat is toch al een tijdje. Om over de layout van got maar niet te hebben ik koekeloer hier op 1280 * 960 en zit naar een schermpje van 800 breed te kijken, dus iets meer naar grote monitoren mag er bij de restyle wel gedacht worden.
Ik vind henk koel, maár als julie dan toch wat willen veranderen, dan alleen de boven/onderkant vind ik. GoT leest perfect!!
Nee ik heb niet net mijn eigen webdesignbedrijfje, sterker nog na 7/8 jaar ervaring in webdevelopment wordt het misschien wel eens tijd daarvoorOp dinsdag 08 januari 2002 22:17 schreef FraGGoFieL het volgende:
Deze gast snapt er duidelijk niets van... waarschijnlijk weer zo'n mannetje dat net z'n eigen 'webdesignbedrijfje' heeft gemaakt en het erg knap vind van zichzelf dat hij met de dreamweaver templates zulke mooie dingen kan maken...
Ten tweede, ik gebruik geen Dreamweaver, daarmee kan ik niet de kwaliteit hetzij snelheid halen in een project waar ze bij ons 100.000 Euro voor neerleggen
o.a. Heineken vindt het anders wel knap wat ik bij hun websites voor mekaar krijg
Heb jij mij saai horen zeggen? Integendeel Henk is helemaal niet saai. Anders zou het ook niet de kinderen aanspreken welke ongenuanceerde meningen plaatsenimo mij heb jij niet echt een goed idee van 'professioneel', dit betekend altijd nog heel iets anders dan 'saai'.
Omdat er qua binding met tweakers.net niets beters te verkrijgen was.Henk is bekend en hij ziet er strak uit, waarom denk je dat iedereen Henk stikkers en fangrills wil?
Ja Henk, begin maar vast met reserveren van ruimte in de prullenbak."Kom op Henk... we slaan ons er wel doorheen "
Dit gaat toch niet over heineken.nl he?Op woensdag 09 januari 2002 21:40 schreef Gordijnstok het volgende:
In dat geval
[..]
o.a. Heineken vindt het anders wel knap wat ik bij hun websites voor mekaar krijg

Verwijderd
Maar ik kwam op de frontpage een linkje naar de oude lay out tegen. En die vind ik dus echt wel stukken mooier dan de huidige lay-out! Qua overzichtelijkheid vind ik 'm zelfs nog beter (die nieuwe biedt haast ook teveel info) en bijvoorbeeld die plaatjes aan de rechterkant voor de reviews is gewoon prachtig. Et had misschien nog met een mouse-over gekunt met info over de precieze review en hier en daar ziet het er ook nog wel amateuristisch uit. Maar dat was tenminste een grappig logo!
hoe zijn jullie er ooit opgekomen om vervolgens zo'n suffe lay-out met zo'n dorky logo en lila/paars tinten te nemen
Roflmao, dit meen je toch niet echt hè?!Op vrijdag 11 januari 2002 01:06 schreef PsyFlux het volgende:
hm, sorry dat ik dit topic weer een beetje omhoog schop...
Maar ik kwam op de frontpage een linkje naar de oude lay out tegen. En die vind ik dus echt wel stukken mooier dan de huidige lay-out! Qua overzichtelijkheid vind ik 'm zelfs nog beter (die nieuwe biedt haast ook teveel info) en bijvoorbeeld die plaatjes aan de rechterkant voor de reviews is gewoon prachtig. Et had misschien nog met een mouse-over gekunt met info over de precieze review en hier en daar ziet het er ook nog wel amateuristisch uit. Maar dat was tenminste een grappig logo!
Wat je daar ziet is de vroegere www.tweakers.net, niet het forum.Op vrijdag 11 januari 2002 01:06 schreef PsyFlux het volgende:
hoe zijn jullie er ooit opgekomen om vervolgens zo'n suffe lay-out met zo'n dorky logo en lila/paars tinten te nemen
Of zag het forum er ook zo vaag uit in die stijl?
No offence
Verwijderd
argh, ik zit niet zo op te letten... ik haal hier idd ff frontpage/forum door elkaarOp vrijdag 11 januari 2002 01:23 schreef sjuk het volgende:
[..]
Wat je daar ziet is de vroegere www.tweakers.net, niet het forum.
Of zag het forum er ook zo vaag uit in die stijl?
No offence

maargoed, het forum zal in het begin toch ook wel in die stijl zijn geweest?
en dan nog blijft dat gruwelijke logo
Wel wil ik even kwijt dat ik deze site er zeer verzorgd uit vind zien.
De kleuren zijn rustig en verder is het niet te druk (layout).
Echter ben ik het met de opmerking "Henkie/Fritsz kan niet meer" wel eens.
Omdat deze site best wel professioneel aandoet zou een ander logo geen gek idee zijn.
Verder vindt ik het voorstel om er dan maar meteen een vrouw, naakt of niet, voor te nemen erg banaal en onvriendelijk naar de vrouwelijke tweakers/bezoekers.
Maar enige hang naar nostalgie is helemaal niet slecht dus zolang er niemand een goed alternatief heeft, Henkie/Fritsz rules!
Greetz, i2Paq
Op vrijdag 11 januari 2002 09:21 schreef i2Paq het volgende:
Echter ben ik het met de opmerking "Henkie/Fritsz kan niet meer" wel eens.
Greetz, i2Paq
Verwijderd
Da's helemaal lelijk.Op dinsdag 08 januari 2002 14:11 schreef SanderHovestad het volgende:
Misschien is het een idee om voor ieder forum een toepasselijk logo te doen, en Henk alleen op de index ofzo
Verwijderd
ik vind got fijn lezen (zoals gezegd), rustig en duidelijk en dan kun je wel allemaal mooie,gecompliceerde grafische shit er op zetten (zoals die standaard forumpjes ) maar dat is niks :R
ik stem, ik vind dat GOT grafisch zo moet blijven, het is toch wel een van de fijnste forums die ik ken
langleve Henkie
Verwijderd
vrijdag 11 januari 2002 21:25 <=> donderdag 31 januari 2002 19:51Op donderdag 31 januari 2002 19:51 schreef DotKeeZ het volgende:
henk is goed,
ik vind got fijn lezen (zoals gezegd), rustig en duidelijk en dan kun je wel allemaal mooie,gecompliceerde grafische shit er op zetten (zoals die standaard forumpjes ) maar dat is niks :R
ik stem, ik vind dat GOT grafisch zo moet blijven, het is toch wel een van de fijnste forums die ik ken
langleve Henkie
en daarom vond je het nuttig om een topic te kicken. Typische geval van oude
Het is een ingeburgerd logo, en dat kun je niet zomaar weggooien.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Met andere woorden, Henk's here to stay. I hope.