Toon posts:

"Henk" als logo uit de tijd

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 835 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
Op maandag 07 januari 2002 19:19 schreef Robinski het volgende:
Henk moet blijven !!!

en misschien toch goed idee om iedere user een aanpasbare theme/layout te geven
[/quote]

beste idee tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 14:08

Midas

Thunderbirds are go!

Persoonlijk vind ik Henk niet echt geweldig. De smilies zijn nog mooier dan deze scheelkijkende blijo met hazetanden.

Het hoeft niet perse high-tech, strak of een gladde look te hebben, maar nu vind ik Henk idd te kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op dinsdag 08 januari 2002 19:52 schreef Midas_ het volgende:
maar nu vind ik Henk idd te kinderachtig.
idd, lijkt op een baby/kleuter (hoewel de bedoeling erachter niet zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Henk heerst en moet blijven!
Dat is gewoon een trademark en bovendien gewoon nostalgie.

Verder vind ik GoT er gewoon netjes uitzien,
Veel beter dan bijvoorbeeld die ranzige kleuren van het fokforum die totaal niet bij elkaar passen :r
Maargoed boeie, ik ben toch geen fokker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 12:56
Ik vind ook dat tweaky moet blijven is wel cool vinnik: simpel en duidelijk.
Ik begrijp niet wat mensen tegen de kleuren hebben :? dit is stukken beter dan het onleesbare grijs van de frontpage >:) Ik zie sowieso niet wat er nog gerestyled zou kunnen worden alhoewel het mooi zou zijn als iedere user zelf kleuren kan kiezen.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gast snapt er duidelijk niets van... waarschijnlijk weer zo'n mannetje dat net z'n eigen 'webdesignbedrijfje' heeft gemaakt en het erg knap vind van zichzelf dat hij met de dreamweaver templates zulke mooie dingen kan maken...

imo mij heb jij niet echt een goed idee van 'professioneel', dit betekend altijd nog heel iets anders dan 'saai'.

Henk is bekend en hij ziet er strak uit, waarom denk je dat iedereen Henk stikkers en fangrills wil?

"Kom op Henk... we slaan ons er wel doorheen :P"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Henk, Henk, he's our man! if he can't do it, no-one can!

Henkie moet blijven :)
het is gewoon een kickass logo!

kleuren zijn lekker GoT style, houden zo :D

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 22:17 schreef FraGGoFieL het volgende:
Deze gast snapt er duidelijk niets van... waarschijnlijk weer zo'n mannetje dat net z'n eigen 'webdesignbedrijfje' heeft gemaakt en het erg knap vind van zichzelf dat hij met de dreamweaver templates zulke mooie dingen kan maken...

imo mij heb jij niet echt een goed idee van 'professioneel', dit betekend altijd nog heel iets anders dan 'saai'.

Henk is bekend en hij ziet er strak uit, waarom denk je dat iedereen Henk stikkers en fangrills wil?

"Kom op Henk... we slaan ons er wel doorheen :P"
Ik neem aan dit deze niet tegen mij gericht was? Anders wil ik je nog wel van een debat voorzien hoor. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-10 13:11
dat henk of tweaky een upgrade nodig heeft is wel duidelijk ja. kleur stelling zou veranderd kunnen worden, maar daar ben ik nu wel aangewent. Kleur stelling is er al sinds het begin van got en dat is toch al een tijdje. Om over de layout van got maar niet te hebben ik koekeloer hier op 1280 * 960 en zit naar een schermpje van 800 breed te kijken, dus iets meer naar grote monitoren mag er bij de restyle wel gedacht worden.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:29
henk moet blijven!!!

kunnen we hier geen poll over houden??

ik vind dan ook dat alllen de mensen die al meer dan een half jaar ofzo op GoT zitten dan mee mogen praten, want als newbee (no offence) mag je niet meepraten >:)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:10

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 09 januari 2002 10:45 schreef MoBi het volgende:
Om over de layout van got maar niet te hebben ik koekeloer hier op 1280 * 960 en zit naar een schermpje van 800 breed te kijken, dus iets meer naar grote monitoren mag er bij de restyle wel gedacht worden.
Da's een mooi iets voor een instellingen :) Ik wil 'm nl. helemaal niet breder, m'n browser is altijd ong. 800 x nog_wat...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 09:38 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ik neem aan dit deze niet tegen mij gericht was? Anders wil ik je nog wel van een debat voorzien hoor. :?
eigenlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 09 januari 2002 21:12 schreef FraGGoFieL het volgende:
eigenlijk wel...
:X

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op woensdag 09 januari 2002 21:12 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
eigenlijk wel...
:P

Proffesioneel != Scheel kijkend ventje met hazetanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Op woensdag 09 januari 2002 10:45 schreef MoBi het volgende:
dat henk of tweaky een upgrade nodig heeft is wel duidelijk ja. kleur stelling zou veranderd kunnen worden, maar daar ben ik nu wel aangewent. Kleur stelling is er al sinds het begin van got en dat is toch al een tijdje. Om over de layout van got maar niet te hebben ik koekeloer hier op 1280 * 960 en zit naar een schermpje van 800 breed te kijken, dus iets meer naar grote monitoren mag er bij de restyle wel gedacht worden.
ik loer op 1600*1200 maar ik wil ECHT NIET zo'n meerekkend forum :( die vind ik zo gods gloeiend irritant :( maarja, de meeste stemmen gelden :)

Ik vind henk koel, maár als julie dan toch wat willen veranderen, dan alleen de boven/onderkant vind ik. GoT leest perfect!!

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In dat geval
Op dinsdag 08 januari 2002 22:17 schreef FraGGoFieL het volgende:
Nee ik heb niet net mijn eigen webdesignbedrijfje, sterker nog na 7/8 jaar ervaring in webdevelopment wordt het misschien wel eens tijd daarvoor ;)

Ten tweede, ik gebruik geen Dreamweaver, daarmee kan ik niet de kwaliteit hetzij snelheid halen in een project waar ze bij ons 100.000 Euro voor neerleggen ;)

o.a. Heineken vindt het anders wel knap wat ik bij hun websites voor mekaar krijg :P
Heb jij mij saai horen zeggen? Integendeel Henk is helemaal niet saai. Anders zou het ook niet de kinderen aanspreken welke ongenuanceerde meningen plaatsen >:)
Omdat er qua binding met tweakers.net niets beters te verkrijgen was.
"Kom op Henk... we slaan ons er wel doorheen "
Ja Henk, begin maar vast met reserveren van ruimte in de prullenbak. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 21:40 schreef Gordijnstok het volgende:
In dat geval
[..]

o.a. Heineken vindt het anders wel knap wat ik bij hun websites voor mekaar krijg :P
Dit gaat toch niet over heineken.nl he? :{ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, sorry dat ik dit topic weer een beetje omhoog schop...
Maar ik kwam op de frontpage een linkje naar de oude lay out tegen. En die vind ik dus echt wel stukken mooier dan de huidige lay-out! Qua overzichtelijkheid vind ik 'm zelfs nog beter (die nieuwe biedt haast ook teveel info) en bijvoorbeeld die plaatjes aan de rechterkant voor de reviews is gewoon prachtig. Et had misschien nog met een mouse-over gekunt met info over de precieze review en hier en daar ziet het er ook nog wel amateuristisch uit. Maar dat was tenminste een grappig logo!

hoe zijn jullie er ooit opgekomen om vervolgens zo'n suffe lay-out met zo'n dorky logo en lila/paars tinten te nemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 01:06 schreef PsyFlux het volgende:
hm, sorry dat ik dit topic weer een beetje omhoog schop...
Maar ik kwam op de frontpage een linkje naar de oude lay out tegen. En die vind ik dus echt wel stukken mooier dan de huidige lay-out! Qua overzichtelijkheid vind ik 'm zelfs nog beter (die nieuwe biedt haast ook teveel info) en bijvoorbeeld die plaatjes aan de rechterkant voor de reviews is gewoon prachtig. Et had misschien nog met een mouse-over gekunt met info over de precieze review en hier en daar ziet het er ook nog wel amateuristisch uit. Maar dat was tenminste een grappig logo!
Roflmao, dit meen je toch niet echt hè?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op vrijdag 11 januari 2002 01:06 schreef PsyFlux het volgende:
hoe zijn jullie er ooit opgekomen om vervolgens zo'n suffe lay-out met zo'n dorky logo en lila/paars tinten te nemen :?
Wat je daar ziet is de vroegere www.tweakers.net, niet het forum.
Of zag het forum er ook zo vaag uit in die stijl?

No offence >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 01:23 schreef sjuk het volgende:

[..]

Wat je daar ziet is de vroegere www.tweakers.net, niet het forum.
Of zag het forum er ook zo vaag uit in die stijl?

No offence >:)
argh, ik zit niet zo op te letten... ik haal hier idd ff frontpage/forum door elkaar |:(
maargoed, het forum zal in het begin toch ook wel in die stijl zijn geweest?
en dan nog blijft dat gruwelijke logo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:18

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik ben "pas" sinds gisteren een member dus veel recht van spreken heb ik niet.
Wel wil ik even kwijt dat ik deze site er zeer verzorgd uit vind zien.
De kleuren zijn rustig en verder is het niet te druk (layout).
Echter ben ik het met de opmerking "Henkie/Fritsz kan niet meer" wel eens.
Omdat deze site best wel professioneel aandoet zou een ander logo geen gek idee zijn.
Verder vindt ik het voorstel om er dan maar meteen een vrouw, naakt of niet, voor te nemen erg banaal en onvriendelijk naar de vrouwelijke tweakers/bezoekers.
Maar enige hang naar nostalgie is helemaal niet slecht dus zolang er niemand een goed alternatief heeft, Henkie/Fritsz rules!

Greetz, i2Paq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

do not mess with henk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 09:21 schreef i2Paq het volgende:
Echter ben ik het met de opmerking "Henkie/Fritsz kan niet meer" wel eens.
Greetz, i2Paq
:* eindelijk iemand die erkent dat hij Fritsz heet :* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 14:11 schreef SanderHovestad het volgende:
Misschien is het een idee om voor ieder forum een toepasselijk logo te doen, en Henk alleen op de index ofzo :?
Da's helemaal lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk is the best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk is goed,
ik vind got fijn lezen (zoals gezegd), rustig en duidelijk en dan kun je wel allemaal mooie,gecompliceerde grafische shit er op zetten (zoals die standaard forumpjes ) maar dat is niks :R

ik stem, ik vind dat GOT grafisch zo moet blijven, het is toch wel een van de fijnste forums die ik ken :)

langleve Henkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 19:51 schreef DotKeeZ het volgende:
henk is goed,
ik vind got fijn lezen (zoals gezegd), rustig en duidelijk en dan kun je wel allemaal mooie,gecompliceerde grafische shit er op zetten (zoals die standaard forumpjes ) maar dat is niks :R

ik stem, ik vind dat GOT grafisch zo moet blijven, het is toch wel een van de fijnste forums die ik ken :)

langleve Henkie
vrijdag 11 januari 2002 21:25 <=> donderdag 31 januari 2002 19:51
en daarom vond je het nuttig om een topic te kicken. Typische geval van oude }:O uit de sloot halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 22:24
Henk is gewoon het trademark geworden van GoT, net als Intel en AMD hun eigen logo hebben.

Het is een ingeburgerd logo, en dat kun je niet zomaar weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Henk moet blijven, henk ruled :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Bedankt voor de mededeling. (Datum :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:09

Wildfire

Joy to the world!

Blijf van Henk af!!!!

Met andere woorden, Henk's here to stay. I hope.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk is lelijk weg ermee. paars ook blauw ook en geel ook trouwens =]

restyle tijd
Pagina: 1 2 3 Laatste