Op vrijdag 04 januari 2002 18:27 schreef krafty_Cuts het volgende:
aangezien je voor dit soort dingen verstand moet hebben van register en dergelijke heeft het dus wel degelijk met programeren te maken ! maar omdat ik niet kan programeren mag ik het dus ook niet vragen aan mensen die dat wel kunnen ! lekker krom

Registry != programmeren. Je kunt duidelijk niet alleen niet programmeren, je hebt ook geen idee wat het is.
Je vraag gaat niet over integers, algoritmes, boolese algebra, codestyles, crashes in *eigengeschreven* software of zo, dus hoort het niet bij Programming. Het gaat ook niet over verkeerd gerenderde *eigengemaakte* webpages, incompatible CGI-scripts of weet ik het wat, dus hoort het niet bij Webscripting.
Jouw vraag gaat over het aansluiten van AUDIO-apparatuur, KEYBOARD-drivers en WINDOWS-programma's, maar in hoofdzaak over een bepaalde functionaliteit van een bepaalde AUDIO-kaart. Ergo de vraag hoort thuis in het AUDIO-forum.
dus jij verw8 dat ik zoiets vraag in het hifi forum ? wat denk je dan dat het antw. op mijn vraag opgelost kan worden door mijn DTS amp aan te sluiten via mn midi keyb. en daar een loopback device tussen te zetten ofsow ??
Gaap... laat ik het zo stellen:
• Als mijn autoradio kapot is, wie zal er beter geschikt zijn om hem te repareren: een automonteur of een audio-elektronica-expert?
Jouw vraag gaat (nog steeds) in essentie over VOLUME-controls van je AUDIO-kaart die je wil controleren. Vraag het dan aan de audio-experts. En die hangen rond in.... (tromgeroffel)..... het audio-forum!
maargoed mischien zijn hier mensen die mij wel e.v.t zouden willen helpen .
Het is niet dat ik je niet willen helpen, het is dat ik je niet kan helpen. Ik programmeer 17 jaar, ben er schijnbaar goed in, en lees het programmeer-forum hier om over die hobby (ondertussen beroep) te discussieren en andere mensen met hun programmeerperikelen te helpen.
Ik weet geen ruk over audio-apparatuur en het boeit me ook niet: ik heb nog steeds een SB16-ISA van 2 tientjes in m'n computer zitten. Als ik m'n leven lang al interesse had in audio-apparatuur zou ik veel tijd spenderen in het audio-forum. Logisch toch?
Ennuh de onvriendelijkheid in mijn reactie was hoofdzakelijk gericht tegen het heel foute omhoogschuppen. Als je dat niet had gedaan had ik je gewoon vriendelijker erop gewezen dat je in het audioforum meer kans had dat je vraag bevredigend zou worden beantwoord.
En nu rot ik zelf op want nu zit *IK* in het verkeerde forum...