Toon posts:

Sound Sample gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er voor mij een Dolby Digital en of DTS Sound Sample. Ik heb nu namelijk mijn Soundblaster Live Player 1024 Value via de digital out aangesloten op de Coaxial digital in van mijn Dolby Digital DTS Receiver en nu wil ik kijken of ie dat op pikt. Hij zegt al wel netjes dat het een digitaal PCM geluid is wat ie ontvangt.

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

misschien staat er wel wat op de dolby of dts site..

Verwijderd

Topicstarter
heb jij een url van de DTS site? Dolby.com heb ik al gezocht maar kon ik niets vinden. :{

Verwijderd

Hoi !

Ik heb even voor je gekeken.

http://www.dtsonline.com/cinema/index.html

daar kun je onder de knop " multimedia " dts fragmenten downen en beluisteren

GRTJNZ: Optimus Prime }:O

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Tadatadatadaaaaaa!!!

/edit
oke, die links doen het niet meer, maar nu weet je waar je naar moet zoeken :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:54

jasjenl

Liab A Tymo

Op vrijdag 04 januari 2002 00:47 schreef optimus_prime het volgende:
Hoi !

Ik heb even voor je gekeken.

http://www.dtsonline.com/cinema/index.html

daar kun je onder de knop " multimedia " dts fragmenten downen en beluisteren

GRTJNZ: Optimus Prime }:O
Op die site:
'All files are 16-bit, 44.1kHz stereo, unless otherwise specified.'
Dus niks dts.... Ja, 't zijn wel de trailers e.d., maar ze staan niet in dts formaat op de site. Volgens mij kun je ook niet via de mediaplayer o.i.d. dd/dts files e.d. als dts/dd uit de digitale output van de sblive krijgen, dat werkt alleen als je een dvd afspeelt met een daarvoor geschikt programma. Ik heb wel een dts gecodeerde wav file die, als je die op een audio-cd brand en dan in een cd-speler drukt die digitaal met je versterker is verbonden, een echt dts signaal bevat. Speel je die wav echter direct met de media player af, dan hoor je alleen maar een boel ruis...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 01:36 schreef jasjenl het volgende:

[..]

Op die site:
'All files are 16-bit, 44.1kHz stereo, unless otherwise specified.'
Dus niks dts.... Ja, 't zijn wel de trailers e.d., maar ze staan niet in dts formaat op de site. Volgens mij kun je ook niet via de mediaplayer o.i.d. dd/dts files e.d. als dts/dd uit de digitale output van de sblive krijgen, dat werkt alleen als je een dvd afspeelt met een daarvoor geschikt programma. Ik heb wel een dts gecodeerde wav file die, als je die op een audio-cd brand en dan in een cd-speler drukt die digitaal met je versterker is verbonden, een echt dts signaal bevat. Speel je die wav echter direct met de media player af, dan hoor je alleen maar een boel ruis...
Ik gebruik mijn CD-ROM als cd speler, deze zit niet met de reguliere audiokabel aan mijn geluidskaart maar met die andere kabel, en mijn geluidskaart (SBLIVE) zit via de digital out aan mijn Dolby Digital receiver. Dan zou het toch gewoon moeten werken?

Verwijderd

Topicstarter
Voor de liefhebbers een aantal werkende downloads, ben ze nu aan het binnenhalen, weet niet wat het allemaal is, iig VOB files.
http://www.zst.bytom.pl/~alwarez/audio-demo.htm
Pagina: 1