Toon posts:

Pioneer DV 444 vs Harman Kardon DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eens wat wezen snuffelen in de stad, naar de pioneer 444. Kom ik bij Versloot aan, hebben ze daar o.a. de pioneer, maar ook een Harman Kardon DVD20 staan. De Pioneer kost hfl. 750,- , de Harman hfl. 1000,-. De verkoper zei dat die Harman veeeelllll beter was, omdat die normaal een dikke 1400-1500 kost. Klopt dit of maakt het mekaar niet veel?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 15:55
Bang & Olufsen is nog eens een dikke duizend gulden duurder, maar dat wil niet zeggen dat het beter is. Er zijn veel meer dingen dan de materiaalkosten welke de prijs bepalen. Zoek eens ergens een test ofzo op, ik denk zelf dat er zeer weinig verschil tussen beide zit en persoonlijk zou ik zelfs voor de Pioneer gaan.

Versloot ken ik overigens niet. Verkopen ze ook wasmachine's? ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Klein audiozaakje in arnhem. Bij de Hobo hifi hadden ze de pioneer ook, 800,- en bij de megapool ook: 700,-

maar is die harman echt zoveel beter?

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 20:07 schreef ShittyOldMan het volgende:
Versloot ken ik overigens niet. Verkopen ze ook wasmachine's? ;)
Nee, alleen audio. En ze hebben ook nog 's verkopers die weten waarover ze 't hebben, al zijn ze soms wat eigenwijs. :)
Erg leuke zaak in Arnhem, met ook veel leuke 2dehands dingetjes. Ik heb er m'n rear speakers vandaan: Infinity Reference 1i dingetjes die de dag daarvoor door Ilse De Lange waren ingeruild. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:22 schreef Afterlife het volgende:

[..]

Nee, alleen audio. En ze hebben ook nog 's verkopers die weten waarover ze 't hebben, al zijn ze soms wat eigenwijs. :)
Erg leuke zaak in Arnhem, met ook veel leuke 2dehands dingetjes. Ik heb er m'n rear speakers vandaan: Infinity Reference 1i dingetjes die de dag daarvoor door Ilse De Lange waren ingeruild. :)
een arnhemmer!!! :D

maar die gasten wwisten alleen niet wat een id3-tag was. Mijn favo zaakjes in arnhem zijn de hobo, hifi-music, Smiths :)

Maar idd ze zijn wat eigenwijs, daarom twijfel k ook.....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het zou audiofiel gezien vast een betere speler kunnen zijn, maar dan moet je aan het verschil tussen een strakke pioneer cd speler van 600 piek en een wat mooiere HK cd speler van 900 piek denken...

En die verschillen zijn <font size=1>KLEIN</font>...

Conclusie: koop die pioneer (die wil ik eigenlijk ook hebben, als-ie een stil loopwerk heeft).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:29 schreef JvS het volgende:
Het zou audiofiel gezien vast een betere speler kunnen zijn, maar dan moet je aan het verschil tussen een strakke pioneer cd speler van 600 piek en een wat mooiere HK cd speler van 900 piek denken...

En die verschillen zijn <font size=1>KLEIN</font>...

Conclusie: koop die pioneer (die wil ik eigenlijk ook hebben, als-ie een stil loopwerk heeft).
hij is redelijk stil, met je boxen aan(en das de bedoeling tenslotte :+ ) hoor je hem amper..

niet eigenlijk :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 03 januari 2002 20:30 schreef neographikal het volgende:

[..]

hij is redelijk stil, met je boxen aan(en das de bedoeling tenslotte :+ ) hoor je hem amper..
Ik ben een zeikert hoor... Ik wil hem echt heel stil hebben.. Zodat-ie ook bij stille scenes in American Beaty echt niet te horen is enzo..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:31 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik ben een zeikert hoor... Ik wil hem echt heel stil hebben.. Zodat-ie ook bij stille scenes in American Beaty echt niet te horen is enzo..
hmmmm ik hoorde hem nauwelijks, of dat in een stille woonkamer ook zo blijft weet ik niet precies natuurlijk. Zelf ff luisteren anders.....

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 20:27 schreef neographikal het volgende:
een arnhemmer!!! :D
Neh, da's m'n broer. Ik ben al een paar jaar Haarlemmer. :)
Maar idd ze zijn wat eigenwijs, daarom twijfel k ook.....
Nadeel van Versloot is dat je niet even goed kunt luisteren. Voordeel is, dat je de spullen gewoon mee kunt nemen om thuis te beluisteren, en als 't niet bevalt neem je 't gewoon niet.
Kan zijn dat je eerst een cheque voor 't aankoopbedrag moet achterlaten (zo doet Hobo dat ook), maar als ze je kennen wordt dat gauw een stuk soepeler.

Prima toko, ik wou dat ik hier in Haarlem zoiets kon vinden...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 15:19
pioneer heeft prima dvd loopwerken, je zou eens bij een site voor experts moeten gaan kijken (dvd player reviews)
voor merken als harman kardon en B&0 betaal je meer voor design en naam i.p.v. voor techniek

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• jasjenl
  • Laatst online: 03-03 16:59

jasjenl

Liab A Tymo

Op donderdag 03 januari 2002 20:29 schreef JvS het volgende:
Mijn ervaring (heb zelf zo'n 444): hij is in ieder geval stiller dan de oudere Pioneers (ik heb het vergeleken met de 535), maar het hangt ook van de dvd af en waar je op de dvd bent hoe stil het is. Bij sommige dvd's hoor je bijvoorbeeld als het menu in beeld is een duidelijk geluid uit de speler komen (beetje hoge 'fluittoon', kan het niet precies omschrijven), als je dan de film start is het meestal een stuk stiller. Skip je dan echter weer naar een paar scenes verder, dan is ie soms weer wat luidruchtiger. Maar zoals gezegd, het verschilt per schijfje, bij sommigen is ie fluisterstil, bij anderen weer wat minder. Al met al toch wel een mooi spelertje hoor, speelt ook heel goed audio-cd's en mp3's af, alleen wat dat laatste betreft is het jammer dat ie alleen maar 8.3 filenamen weergeeft, dus geen lange filenames of id3-tags.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 03 januari 2002 20:57 schreef Bamibal het volgende:
pioneer heeft prima dvd loopwerken,
Kuch, pardon? Mijn DVD 515 maakt anders een flinke herrie.. Ik ga hem dan ook verkopen :).

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 00:28 schreef JvS het volgende:
Kuch, pardon? Mijn DVD 515 maakt anders een flinke herrie.. Ik ga hem dan ook verkopen :).
M'n 525 is anders lekker stil. Kopen? :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 14:01

JT

VETAK y0

Op vrijdag 04 januari 2002 02:08 schreef Afterlife het volgende:

[..]

M'n 525 is anders lekker stil. Kopen? :)
525 heerscht *D Vooral alsie regio en macrovision vrij is B-)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 13:36
Wat ik nu een paar keer heb gehad, vooral bij mijn Compu-DVD (een pioneer) is dat als ik een gehuurde DVD heb met stickertjes erop (Videoland, niet meer doen!!) dat m'n computer bijna van m'n bureau af trilt.
Bij mijn standalone (Pioneer DV-444) doettie dit niet, is echt heel stil, en heel mooi!!
Is echt een superstrak apparaatje!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 10:34 schreef ikmattie het volgende:
Wat ik nu een paar keer heb gehad, vooral bij mijn Compu-DVD (een pioneer) is dat als ik een gehuurde DVD heb met stickertjes erop (Videoland, niet meer doen!!) dat m'n computer bijna van m'n bureau af trilt.
Bij mijn standalone (Pioneer DV-444) doettie dit niet, is echt heel stil, en heel mooi!!
Is echt een superstrak apparaatje!
heb ik hiero ook in mn computer, of van die boerenlullen die stickers met hun naam erop op cd's/dvd gaan plakken, meteen kast lawaaiig...maar jah :)

Maar die Pioneer is een aanradertje? Hoe zit het met de beeldkwaliteit, ik ben nl. over onze Marrantz DV3100 zeer ontevreden :( doodzonde van het apparaat...

• ikmattie
Ik ben nog niet echt superveel gewend moet ik zeggen, maar ik vind de kwaliteit echt errug goed, makkelijke bediening en hij slikt bijna alles.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

als je dvd-rom teveel herrie maakt kun je gewoon met drivespeed de rem erop gooien

http://www.cdspeed2000.com/

dan draait ie niet meer zo snel en trilt ie dus ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 13:10 schreef lonestar het volgende:
als je dvd-rom teveel herrie maakt kun je gewoon met drivespeed de rem erop gooien

uhh das idd een optie, maar niet voor een standalone...jmmr genoeg :'(

• ikmattie
Op vrijdag 04 januari 2002 13:10 schreef lonestar het volgende:

dat is een goeie!
Bedankt!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Wat is jullie gedacht ten opzichte van de pioneer 545.
Is dit een goed alternatief voor de 444 of misschien de Yamaha s520.

Ik zit nl deze 4 dvd spelers met elkaar te vergelijken, alleen de keuze is erg moeilijk!!

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Versloot heb ik mn speakers en cd speler vandaan :)

Zijn versloot en hobo de enige echte hifi zaken in arnhem btw?

(wat offtopic weer zeg... :) )

• ikmattie
Inmiddels ook een manier gevonden op internet om de DV444 van Pioneer regiovrij te krijgen!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 21 januari 2002 18:12 schreef ikmattie het volgende:
Inmiddels ook een manier gevonden op internet om de DV444 van Pioneer regiovrij te krijgen!
Nou hoi! en Blij!

WIl je dan ook even vertellen waar, en hoe? Want voorzover ik het weet kan het alleen via een chipmod.

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Dit is zo en zo een gemakkelijke site, voor verschillende dvd`s regiovrij te maken.

http://www.vcdhelp.com/dvdplayershack.php

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• ikmattie
ow ja, sorry,
was niet zeker of dat hier mocht, maar aangezien iemand met zijn naam in het rood het me vraagt zal het wel toegestaan zijn!
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd (en weet dus ook niet 100% zeker of het werkt, maar je sloopt je DVD-speler er in ieder geval niet mee), aangezien ik mijn regiovrije DVD's even uitgeleend heb.... :

1 Turn on your DVD player without a disc
2 Press "setup"
3 Press "right Arrow" until "general" is selected
4 Press "down arow" once
5 Press "display"
6 Press "condition Memory"
7 Press "1", "2", "3", "4", "5" or "6" for the Regio
9 Press "setup"

www.vcdhelp.com heb ik hem even van gecopypasted

(als je het hebt geprobeerd meld het dan even of het gelukt is!)

Mijn Flickr; Sony A7iii

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 22 januari 2002 10:22 schreef ikmattie het volgende:
ow ja, sorry,
was niet zeker of dat hier mocht, maar aangezien iemand met zijn naam in het rood het me vraagt zal het wel toegestaan zijn!
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd (en weet dus ook niet 100% zeker of het werkt, maar je sloopt je DVD-speler er in ieder geval niet mee), aangezien ik mijn regiovrije DVD's even uitgeleend heb.... :

1 Turn on your DVD player without a disc
2 Press "setup"
3 Press "right Arrow" until "general" is selected
4 Press "down arow" once
5 Press "display"
6 Press "condition Memory"
7 Press "1", "2", "3", "4", "5" or "6" for the Regio
9 Press "setup"

www.vcdhelp.com heb ik hem even van gecopypasted

(als je het hebt geprobeerd meld het dan even of het gelukt is!)
Yep, het mag gewoon. Het is geen contractbreuk zoals bij simlocken enzo, maar discussie is al gehouden :).

Dat verhaaltje lijkt wel heel erg op de methode van mijn oude speler (de pioneer DVD 515.RV). Daar moest je na de chip-verwisseling voor regioswitchen gebruik maken van de volgende 'truc'. 'Menu'>initial(enter)>'Display'>condition>1 t/m 6...

Dat lijkt er wel veel op... Ik hoop niet dat het na die regioaanpassing van die pioneer ook zo gedaan moet worden, maar dat het vanzelf gaat :o.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 09:46 schreef hervaz het volgende:
Versloot heb ik mn speakers en cd speler vandaan :)

Zijn versloot en hobo de enige echte hifi zaken in arnhem btw?

(wat offtopic weer zeg... :) )
laat ik het zo zeggen, we laten ons goed adviseren wat we moeten halen, en vervolges lopen we de SMiths binnen om ff 500 piek te besparen :P prijzen Hobo nl. vrij hoog, en versloot is ook nie goedkoop...

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op dinsdag 22 januari 2002 11:29 schreef JvS het volgende:

[..]

Yep, het mag gewoon. Het is geen contractbreuk zoals bij simlocken enzo, maar discussie is al gehouden :).

Dat verhaaltje lijkt wel heel erg op de methode van mijn oude speler (de pioneer DVD 515.RV). Daar moest je na de chip-verwisseling voor regioswitchen gebruik maken van de volgende 'truc'. 'Menu'>initial(enter)>'Display'>condition>1 t/m 6...

Dat lijkt er wel veel op... Ik hoop niet dat het na die regioaanpassing van die pioneer ook zo gedaan moet worden, maar dat het vanzelf gaat :o.
Kleine kans, want de automatische regio mod's.. hebben het probleem dat ze dan niet RCE proof zijn. Heel toevallig heb ik net een tussen model chip gekregen in mijn DV525. Deze is dus volledig autosensing en RCE proof..
Was ook ontiegelijk dure chip :( 350 piek :(

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Charlie932
  • Laatst online: 01-03 11:57
Ik heb zelf sinds enige tijd ook de Harman Kardon DVD 20 (icm de AVR 4000) en ik kan je zeggen dat het een perfect ding is!
Het beeld van een DVD is grandioos. De ondertiteling is echt wit, wat bij goedkopere dvd spelers nog weleens riching groen/geel wil gaan. En de geluidskwaliteit is ook super.
Mijne is fluisterstil en hoor je niet. Ja, een prima aankoop en ook regiovrij ;)

Dus een aanbeveling want het design is ook erg fraai!!

Charlie

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• ikmattie
Op dinsdag 22 januari 2002 11:29 schreef JvS het volgende:

Even afwachten dus tot iemand het geprobeerd heeft (en hier hoop ik gepost heeft). Ik kan het op dit moment dus niet proberen, maar hoop binnenkort weer een paar regiovrije DVD's in mijn bezit te hebben...

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Spais
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 20:27

Spais

The Spais Melange

Ik heb zelf ook de 444 en tis een lekker spelertje.. Hardstikke stil en beeldkwaliteit is erg mooi!

Deze speler is echter NIET met de afstandsbediening regiovrij te maken! Die hacks die je vindt moet je uitvoeren nadat je speler is omgebouwd!

Verwijderd

hoe presteren deze spelers ten opzichte van een yamaha s520 :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 20:08 schreef wiebe het volgende:
hoe presteren deze spelers ten opzichte van een yamaha s520 :?
in welke prijsklasse valt dees?

Verwijderd

zelfde als de 444, z rond de fl 800

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 23 januari 2002 19:37 schreef Spais het volgende:
Ik heb zelf ook de 444 en tis een lekker spelertje.. Hardstikke stil en beeldkwaliteit is erg mooi!

Deze speler is echter NIET met de afstandsbediening regiovrij te maken! Die hacks die je vindt moet je uitvoeren nadat je speler is omgebouwd!
eh, hij is dus niet auto sensing? :'(. Dat zou ik toch wel weer een beetje matig vinden :o.

• jasjenl
  • Laatst online: 03-03 16:59

jasjenl

Liab A Tymo

Op woensdag 23 januari 2002 21:30 schreef JvS het volgende:

[..]

eh, hij is dus niet auto sensing? :'(. Dat zou ik toch wel weer een beetje matig vinden :o.
Het lijkt mij toch dat dat niet zozeer met de speler te maken heeft alswel met de gebruikte ombouw chip? De Pioneer is immers niet van huis uit regiovrij (en ook niet te maken zonder ombouw dmv een speciale code o.i.d., ik heb zelf zo'n 444, niet omgebouwd dus niet regiovrij), dus dat kun je de speler zelf niet echt 'kwalijk' nemen. Ik kan me voorstellen dat er verschillende manieren van ombouwen zijn, waaronder misschien wel een auto-sensing chip.

• Spais

Spais

The Spais Melange

Ik heb hem bij www.audiovision.nl gekocht voor €317,- (Fl. 699,-). Hij is door hun omgebouwd. Nu is ie regiovrij (auto-sensing, oftewel erin gooien en hij pakt zelf de goede regio), rce-proof en macrovision is disabled..

Waar die codes voor zijn weet ik niet, waarschijnlijk voor hele lame regiovrij-mods :?

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:30 schreef Spais het volgende:
Ik heb hem bij www.audiovision.nl gekocht voor €317,- (Fl. 699,-). Hij is door hun omgebouwd. Nu is ie regiovrij (auto-sensing, oftewel erin gooien en hij pakt zelf de goede regio), rce-proof en macrovision is disabled..
dus die van jou slikt nu werkelijk echt elke dvd?!?

• Spais

Spais

The Spais Melange

Op donderdag 24 januari 2002 17:32 schreef wiebe het volgende:

Yep erin gooien en t werkt >:)
kBen er erg blij mee..

Hij kan NTSC dvd's afspelen als NTSC of PAL-60 (PseudoPAL).. Dat laatste wordt door ongeveer elke moderne tv ondersteunt.. Ideaal dus..

Verwijderd

heb je de speler bij die winkel besteld of gewoon opgehaald??

en speelt hij ook RCE dvd's ???

• Spais

Spais

The Spais Melange

Op donderdag 24 januari 2002 17:42 schreef wiebe het volgende:
heb je de speler bij die winkel besteld of gewoon opgehaald??
Ik heb ze een email gestuurd.. Een paar dagen later was ie binnen en omgebouwd en toen heb ik hem opgehaald..
en speelt hij ook RCE dvd's ???
Nog niet getest, maar hij zou RCE-proof moeten zijn..
Volgende week ff wat huren om dat te testen..

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 17:50 schreef Spais het volgende:

[..]

Ik heb ze een email gestuurd.. Een paar dagen later was ie binnen en omgebouwd en toen heb ik hem opgehaald..
[..]
hebben ze die niet op voorraad liggen dan :?
Nog niet getest, maar hij zou RCE-proof moeten zijn..
Volgende week ff wat huren om dat te testen..
ik hoop van wel... ik hoor het van je! alhoewel ik heb zelf dit weekend ga halen denk ik...

• Spais

Spais

The Spais Melange

Je kan ze ook even een mailtje sturen..
Had ik ook gedaan.. Kreeg zelfs om 22:30 savonds nog heel snel een antwoord.. Wel zo handig ;)

Of ga je um ergens anders halen?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 24 januari 2002 19:06 schreef Spais het volgende:
Je kan ze ook even een mailtje sturen..
Had ik ook gedaan.. Kreeg zelfs om 22:30 savonds nog heel snel een antwoord.. Wel zo handig ;)

Of ga je um ergens anders halen?
Hehe, dat had ik ook toen ik mailde. Die gast zal thuis wel mail ontvangen ofzo :). Die speler kost nu trouwens 330 regiovrij :). Nog steeds een goeie prijs. Ik heb ervanafgezien omdat ik hem toch graag om de hoek ging halen (en een philips 752 gekozen heb :o).

• Spais

Spais

The Spais Melange

Ik heb al een paar keer philips spelers gezien bij vrienden, maar ik vindt de beeldkwaliteit toch een stuk minder vergeleken met de pioneer..

Op dvdforum.nl hadden ze een aanbieding staan.. Zie:
http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum19/HTML/000175.html
en
http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum19/HTML/000199.html

• Togt
  • Laatst online: 24-08-2021
Hi, ik heb thuis een HK dvd-1 staan. Redelijk rumoerig, maar prima beeld. Komt standaard regio-vrij (Code intoetsen via AB).

Wat ik vervelend vind is dat ie geen CDR's afdraait. Ik krijg op alle merken een data-error. Ik moet het met CDRW's nog proberen, dat schijnt anders te zijn.

• Quartje
  • Laatst online: 03-03 17:53
Bij de makro hadden ze de Philips 622 DVD-speler in de aanbieding. Als je hiermee de Pioneer DV-444 vergelijkt, welke is dat beter?

• Spais

Spais

The Spais Melange

Op maandag 11 februari 2002 14:03 schreef Quartje het volgende:
Bij de makro hadden ze de Philips 622 DVD-speler in de aanbieding. Als je hiermee de Pioneer DV-444 vergelijkt, welke is dat beter?
De pioneer wint dit met gemak.. Veel betere beeldkwaliteit, de philips schijnt erg onhandig te zijn met mp3's en ondersteunt (s)vcd's vrij slecht / niet.. Maarja de pioneer is wel net een stukje duurder.. Maar dat issie zeker waard..

• Spais

Spais

The Spais Melange

Op donderdag 24 januari 2002 17:32 schreef wiebe het volgende:

[..]

Heb vandeweek trouwens de R4 van Pulp Fiction uit australië binnengekregen en het werkt perfect ;)
kHeb nog geen RCE-titel gehad om mee te testen..

Verwijderd

ik heb een tijdje terug een 444 gehaald, doet het prima hoor :7

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Ik heb de 444 nu al een paar maande (half jaar), heb em samen met die hele set gekocht, en hijs gewoon echt perfect! Geeft echt gewoon super scherp beeld en echt helder geluid, een echte aanrader.

--

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Een half jaar geleden was dit topic al bijna een half jaar oud.. :Z :+

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Verwijderd

Topicstarter
:D k zat ook al te kijken van wat is dit?? :) ik heb nl al 3/4 jaar geleden een Onkyo dv-555 gehaald :P

Verwijderd

Die nieuwere hk loopwerken zijn niet echt stil te noemen :/

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 02-03 15:55
toicstarter is wel geholpen lijkt me

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.