hoe kun je zien wat er allemaal in je pc zit
welke moederbord, core voltage en andere elementen
ik heb een compaq pc
thx
ik heb een compaq pc
thx
Verwijderd
lees die andere 3 topics van hem maar eensOp donderdag 03 januari 2002 19:35 schreef UnXplained het volgende:
*knip*
Waarom wil je t weten?
Verwijderd
Op donderdag 03 januari 2002 19:38 schreef LeonM het volgende:
lees die andere 3 topics van hem maar eens
waarvoor drivers?Op donderdag 03 januari 2002 19:45 schreef varunio het volgende:
wou drivers gaan zoeken
hoe kan ik weten welke chipset ik heb
Hij is van plan te gaan overklockenOp donderdag 03 januari 2002 19:47 schreef DinoRaptor het volgende:
waarvoor drivers?
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 03 januari 2002 20:02 schreef FragFrog het volgende:
een echte computer
Het is waarschijnlijk de peecee van zijn ouders, daarom wilt ie m niet openmakenOp donderdag 03 januari 2002 19:59 schreef ByMeS_Dy het volgende:
je kan het op je buikje schrijven, OCen of upgraden van dat dingAls je een compaq koopt krijg je spijt dat je al je haren van je hoofd wil trekken
. Maarja, nu is er niets meer aan te doen
. Het boekje van je pc zal misschien uitkomst bieden, maar compaq kennende zal het toch ingewikkeld zijn precies uit te vinden wat erin zit ..
Verwijderd
als je allemaal wilt zien wat er in zit,dan blijft er maar een ding over en dat is openschroevenOp donderdag 03 januari 2002 19:29 schreef varunio het volgende:
ik heb een compaq pc
thx
Op je systeemkast, zit een stickertje met een code. Zoiets als Deskpro 6000 6333/3.2 NTL met een serialnummer eronder. Met de eerste code weet je al wat voor iets je hebt. Staat bij welk type systeem. Wat voor cpu en wat voor schijf. Met de 2e code, de serial, kun je op de compaqsite veel meer gegevens halen. Wat voor mobo (typisch Compaq hoor) e.d. Post die code hier eens.Op donderdag 03 januari 2002 19:29 schreef varunio het volgende:
ik heb een compaq pc
thx
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
schroef hem openOp donderdag 03 januari 2002 19:45 schreef varunio het volgende:
wou drivers gaan zoeken
hoe kan ik weten welke chipset ik heb