het vervolg van [topic=359740/1/25]
gaat uw gang...
gaat uw gang...
BF1: Don-Panio
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
dus nog minder posts in het fs2002 pic forumOp donderdag 03 januari 2002 18:48 schreef Predator_NL het volgende:
ow, niks van gemerkt iig...
is het geen goed idee om een Algemeen vragen topic te openen voor FS2002?, zodat deze topic en de screenshot topic daar "clean" voor blijven en dus het alleen voor screenshots en dit voor games regelen gaat>
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Ja ,dat kan............................via de vluchtplanOp donderdag 03 januari 2002 19:21 schreef Masterfvz het volgende:
Vluchtplan?? Kunnen we niet gewoon high altitude airways doen?
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
balen joh...Op donderdag 03 januari 2002 20:43 schreef ND het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GVD! Die kl*te PC ook altijd! Hij liep alweer vast. Dat is al de 18e , correctie 19e keer op deze dag dat ie weer vastlooptIk heb net meteen die SB Live 1024 eruit geslingerd, en nu zit weer mijn oud vertrouwde maar stabiele standaard SL4000 geluidskaart er weer in.
Ik baal hier echt van!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo, ik ben alweer een ietsiepietsie afgekoeldOp donderdag 03 januari 2002 20:48 schreef Masterfvz het volgende:
[..]
balen joh...
ik heb met mijn kaart alleen maar kraak/ruis in xpOp donderdag 03 januari 2002 21:01 schreef ND het volgende:
[..]
zo, ik ben alweer een ietsiepietsie afgekoeldZou je niet verwachten heh, dat een SB1024 het menselijk bloeddruk omhoog kan halen
Omdat je collega's met custom (third-party) kisten vliegen.Op donderdag 03 januari 2002 21:00 schreef mrdata het volgende:
Weet iemand waarom ik een standaard 777 en 747 als een cassena (?) zie als ik online vlieg![]()
Anoniem: 42598
nietus, ik vloog met een standaard erin gebakken (professional versie), planeOp donderdag 03 januari 2002 21:03 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Omdat je collega's met custom (third-party) kisten vliegen.
Ik wil wel, maar dan niet zo'n lange vlucht als het kan. Wie doet er nog meer mee?Op donderdag 03 januari 2002 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
Wie wil NU vliegen
Op donderdag 03 januari 2002 21:23 schreef ND het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan niet zo'n lange vlucht als het kan. Wie doet er nog meer mee?
Anoniem: 24705
Wat voor pc heb je staan dan en wat draai je er op .Op donderdag 03 januari 2002 22:04 schreef ND het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu doet ie PC het nog trager en logger!GVD krijg toch de ****! Te*ing PC!
Nu ben ik het echt goed zat!
![]()
![]()
Ik wil gaan multiplayeren, wat zie ik op mijn scherm : schok, (6 seconde later), schok, (6 seconde later), schok, (6 seconde later), schok. Aaaaarrrggg!!!!
Op die PC valt niet te spelen!
Dit was is dus mijn laatste keer dat ik een spel speel op deze PC. (heb ook geen andere) Zonde van dat geld wat ik voor FS2002 heb uitgegeven, lekker weggegooid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ps: sorry voor al die negatieve smileys, ik zie jullie wel weer als ik een nieuwe en STABIELE PC heb. (dat duurt nog wel een paar jaar, geld groeit niet op mijn rug))
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 29663
Als je nog geen XP draait deze installen!, ik ga nu naar bed, maar alles is op te lossen!, ik zal morgenavond verder kieken, want ik moet morgen werken, doeg! lekkerOp donderdag 03 januari 2002 22:04 schreef ND het volgende:
heel veel boze smiley's
Nou hier komt mijn *** PC :Op donderdag 03 januari 2002 22:07 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Wat voor pc heb je staan dan en wat draai je er op .
Uhm hoe zal ik het zeggen, oke het probleem is ik heb maar 3 schijven. 2x 1 GB ,1x 1,5 GB. Past XP erop? En het volgende big problem is, ik heb een Viper2 videokaart. Juist je leest het goed, ik heb een no-support-and-no-new-driver-graphics-card. Er is geen XP ondersteuning voor mijn Viper2.Op donderdag 03 januari 2002 22:10 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Als je nog geen XP draait deze installen!, ik ga nu naar bed, maar alles is op te lossen!, ik zal morgenavond verder kieken, want ik moet morgen werken, doeg! lekker
maar XP ondersteunt de viper 2 toch wel???, en XP word idd. misschien aardig krap..., maar op die 1,5 gigh moet het lukken..., je kan het minstends proberen, niks te verliezen dacht ik zo!Op donderdag 03 januari 2002 22:17 schreef ND het volgende:
[..]
Uhm hoe zal ik het zeggen, oke het probleem is ik heb maar 3 schijven. 2x 1 GB ,1x 1,5 GB. Past XP erop? En het volgende big problem is, ik heb een Viper2 videokaart. Juist je leest het goed, ik heb een no-support-and-no-new-driver-graphics-card. Er is geen XP ondersteuning voor mijn Viper2.Nu zul je zeggen : "Je had voor sinterklaas/kerst een nieuwe Harddisk/PC moeten vragen"Ja, wij doen niet aan sinterklaas, en ook niet aan kerst, en ik ben pas 15, ik heb geen baantje omdat ik niet op schooldagen mag werken
In het weekend kan ik nie
edit:
check mijn sign, die heb ik maar eens verandert
Anoniem: 43874
Anoniem: 29663
En waar moet FS2002 dan op? Ik zie het al niet meer zitten. Ik heb het al op gegeven. Ik heb nu ook geen geluid meer in FS2002.Op donderdag 03 januari 2002 22:28 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
maar XP ondersteunt de viper 2 toch wel???, en XP word idd. misschien aardig krap..., maar op die 1,5 gigh moet het lukken..., je kan het minstends proberen, niks te verliezen dacht ik zo!
maar ik ga nu echt slaappie, slaappie doen, dit was me laatste check op het forum, tot morgenmiddag (even)/ avond
How about een grotere HD ?Op donderdag 03 januari 2002 23:15 schreef ND het volgende:
[..]
En waar moet FS2002 dan op? Ik zie het al niet meer zitten. Ik heb het al op gegeven. Ik heb nu ook geen geluid meer in FS2002.
[off topic]
Hoe moet je een geluidskaart helemaal verwijderen? Dus dat je geen drivers meer hebt/of driver conflicten.
[/off topic]
Oeps, hoorde eigenlijk in dat screenie topicOp donderdag 03 januari 2002 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, pic van Maverick en mij van de vlucht van zonet:
[afbeelding]
MuhahaOp donderdag 03 januari 2002 23:28 schreef ND het volgende:
How about you give me $$$ ?Ik zwem niet in geld weet je
Check een paar repys terug van mij, staat iets over in.
Anyways ik laat deze PC lekker wegrotten als i-net server, over een jaar of 4 kom ik weer met FS2002 onnline.Dan is FS2004, FS2006, FS2008 al uit ofzo
![]()
![]()
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
zijn dat nu wolken onder je of sneeuw?, als het wolken zouden zijn, dan houden ze wel mooi op, bij mij is het altijd flits/ flits zegmaar...Op donderdag 03 januari 2002 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, pic van Maverick en mij van de vlucht van zonet:
[afbeelding]
waar gaan we naartoe dan?Op vrijdag 04 januari 2002 18:43 schreef Predator_NL het volgende:
is goed!, ik zorg voor een flightplan
8 uur dan?
over de noordpool toch een stukkie, en hoe lang moet het duren ongeveer?Op vrijdag 04 januari 2002 18:53 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
waar gaan we naartoe dan?
1,5 à 2 uur ofzo? Of iets langer?Op vrijdag 04 januari 2002 18:54 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
over de noordpool toch een stukkie, en hoe lang moet het duren ongeveer?
Op vrijdag 04 januari 2002 18:54 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
over de noordpool toch een stukkie, en hoe lang moet het duren ongeveer?
wat stel jij dan voor?Op vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nehhh geen zin in
Anoniem: 30648
schiphol-oslo gardermoen?Op vrijdag 04 januari 2002 18:58 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
wat stel jij dan voor?
Zijn echt wolkenOp vrijdag 04 januari 2002 08:30 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
zijn dat nu wolken onder je of sneeuw?, als het wolken zouden zijn, dan houden ze wel mooi op, bij mij is het altijd flits/ flits zegmaar...
kan..., we kunnen ook een keertje ergens anders gaan vliegen, zoals een stuk over Indonesie ofzo...?, hehe, mij maakt het niet uit, meeste stemmen geldenOp vrijdag 04 januari 2002 18:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
schiphol-oslo gardermoen?
of schiphol-ergens in zwitserland ofzoOp vrijdag 04 januari 2002 19:01 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
kan..., we kunnen ook een keertje ergens anders gaan vliegen, zoals een stuk over Indonesie ofzo...?, hehe, mij maakt het niet uit, meeste stemmen gelden
Neej, gewoon scattered cloudsOp vrijdag 04 januari 2002 19:01 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
heb je daar een speciaal proggje voor ofzo, of is er 1 nm voor je weer zo'n wolk?
ah, want ik download zegmaar gewoon de weersomstandigheden van microsoft, en oppeens flits er zegmaar een wolkenveld onder me, en oppeens is die weer weg, maar dat hebben meerdere toch, zoals ik had begrepen?Op vrijdag 04 januari 2002 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Neej, gewoon scattered clouds
Mwah niet veel last vanOp vrijdag 04 januari 2002 19:04 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
ah, want ik download zegmaar gewoon de weersomstandigheden van microsoft, en oppeens flits er zegmaar een wolkenveld onder me, en oppeens is die weer weg, maar dat hebben meerdere toch, zoals ik had begrepen?
ik bedoel ook niet direct....Op vrijdag 04 januari 2002 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mwah niet veel last van
nouja, zeg ut maar, we hebben de volgende voorstellen:Op vrijdag 04 januari 2002 19:12 schreef KIMBLE het volgende:
wat voor vlucht word het nou? want ik moet (als ik meedoen) nog aan de fmc [afbeelding] ,snappie?
JahOp vrijdag 04 januari 2002 19:10 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet direct...., ik bedoel dan zie je tot de horzizon een wolkenveld zegmaar, maar dan houd die niet ergens op waar het weer blauwe lucht is..., maar flits het plaatje zegmaar weg..., zie jij dan een mooie grens waar de bewolking ook echt stopt, zonder dat het "oppeens" weg is?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq