BF1: Don-Panio
Nou, ik heb gewoon scattered clouds... verder niets bijzonders ingesteld.. Alles op medium, behalve airplane, die op MAXOp vrijdag 04 januari 2002 19:15 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
dan wil ik heel graag weten hoe en waar je dat instelt....
hieroOp vrijdag 04 januari 2002 19:15 schreef Saekerhett het volgende:
PS, waar kun je ook alweer de members van Got VA zien?
Dat is dus duidelijk, we gaan van europa naar indonesie vliegenOp vrijdag 04 januari 2002 19:15 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
Poll: waar vliegen
• noordpool
• Indonesie
• europa
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[afbeelding]
nee europe-indonesie-noordpoolOp vrijdag 04 januari 2002 19:20 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Dat is dus duidelijk, we gaan van europa naar indonesie vliegen
iedereen die het gemist heb:
• noordpool
• Indonesie
• europa

stem voor europa
1200 / 1300 ofzo?
[edit], ook iemand Noordpool, hmm, nu word het lastig
Haha, nu allemaal 1'tjeOp vrijdag 04 januari 2002 19:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
rofl!
• noordpool
• Indonesie
• europa
[afbeelding]
haha, je kan maar 1 keer stemmen....Op vrijdag 04 januari 2002 19:21 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee europe-indonesie-noordpool
• noordpool
• Indonesie
• europa
[afbeelding]
stem voor europa
wat d8 je danOp vrijdag 04 januari 2002 19:26 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
haha, je kan maar 1 keer stemmen....
edit(ik wil die flightplan effe bouwen
niet een beetje groot dat vluchie?Op vrijdag 04 januari 2002 19:35 schreef Predator_NL het volgende:
laten we maar in europa gaan vliegen dan..., voorstel, rond 1300 km?
Valt wel mee, how about Heathrow - Milaan ?Op vrijdag 04 januari 2002 19:36 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
niet een beetje groot dat vluchie?
valt wel mee toch?, Rome - madrid was ook 1200 ofzo, vond ik ook niet zo verOp vrijdag 04 januari 2002 19:36 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
niet een beetje groot dat vluchie?
ok verzin maar wat.. maar wel snel aubOp vrijdag 04 januari 2002 19:38 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
valt wel mee toch?, Rome - madrid was ook 1200 ofzo, vond ik ook niet zo ver
Tjek de laatste posting van mijOp vrijdag 04 januari 2002 19:39 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ok verzin maar wat.. maar wel snel aub
dan doen we deze!, ik ga screenshots maken, en ik vlieg overdag..., (dan weten jullie het), en hoeveel zal ik er maken ongeveer?Op vrijdag 04 januari 2002 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Valt wel mee, how about Heathrow - Milaan ?
Nah, stuk of 250Op vrijdag 04 januari 2002 19:40 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
dan doen we deze!, ik ga screenshots maken, en ik vlieg overdag..., (dan weten jullie het), en hoeveel zal ik er maken ongeveer?
Neh, 20 is genoeg
Heathrow - Milaan, coming right away..Op vrijdag 04 januari 2002 19:44 schreef Bamboe het volgende:
Wordt het nog wat, ik ga zo online.
IP 217.121.38.74
flightplan komt er zo aan, maar je moet wel zelf zorgen goed voor de baan te komen, anders word het zo saai, heheheOp vrijdag 04 januari 2002 19:44 schreef Bamboe het volgende:
IP 217.121.38.74
ik wil graag een fp of moeten we die zelf gaan verzinnen want dan mag ik snel zijnOp vrijdag 04 januari 2002 19:44 schreef Bamboe het volgende:
IP 217.121.38.74
Coming right away, Predator maakt hemOp vrijdag 04 januari 2002 19:45 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik wil graag een fp of moeten we die zelf gaan verzinnen want dan mag ik snel zijn
okOp vrijdag 04 januari 2002 19:49 schreef Predator_NL het volgende:
http://www.nextyesterday.f2s.com/Heathrow_to_Malpensa.PLN
hoeveel nm?Op vrijdag 04 januari 2002 19:49 schreef Predator_NL het volgende:
http://www.nextyesterday.f2s.com/Heathrow_to_Malpensa.PLN
genoegOp vrijdag 04 januari 2002 19:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hoeveel nm?
nee, kzout het niet weten
Yo..Op vrijdag 04 januari 2002 19:50 schreef Bamboe het volgende:
Oke ik ga NU opstarten.
Tot zo dan.
lekker fp mn fmc pakt die 'punten' niet want het zijn vliegveldenOp vrijdag 04 januari 2002 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ok
doet 't nieOp vrijdag 04 januari 2002 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Nieuwe flightplan
Nu welOp vrijdag 04 januari 2002 20:03 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
doet 't nie
hier ook nietOp vrijdag 04 januari 2002 20:03 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
doet 't nie
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
mn fmc pakt ze nog steeds nietOp vrijdag 04 januari 2002 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Nieuwe flightplan

woohoo
1200'e post
woohoo
Dit komt uit de vorige ip thread trouwens (stont er ergens tussen gepost)Op dinsdag 01 januari 2002 18:44 schreef McFlipp het volgende:
Zet de volgende poorten open:
TCP: 6073
UDP: 2300 - 2400
TCP: 80
TCP: 443
TCP: 6667
TCP: 28800 - 29000
Hehe ik heb altijd de oplossingOp vrijdag 04 januari 2002 22:23 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Dit komt uit de vorige ip thread trouwens (stont er ergens tussen gepost)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
En daar is mijn dank ook heel grootOp zaterdag 05 januari 2002 02:31 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hehe ik heb altijd de oplossing
Oqja, ik maar mijn PC weer geformateerd, gisteren om 5 uur was de install klaar, dus ben ik meteen gaan

Als het geluid ook nog doet, en het beeld schokt niet, en zonder vastlopers dan ben ik weer helemaal
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ik had nog een vraagje..., waar kan je flights loaden?, ik zie alleen een optie om te resetten, maar nergens om een flight te loaden ofzo
[edit] er gebruiken hier te weinig mensen hottopic om te kijken wanneer er een nieuwe reactie is
we moeten wat ik nu voorstel toch een keer doen (heb het al een paar keer gezegd), om gewoon de directe link te posten van de plane waarin je vliegt. Ik hoor te vaak mensen roepen van "hey, ik zie hem als een cassena" etc.
Ik begin hier dus mee..., de plane waar ik voortaan mee gaat vliegen is een Allitalia plane en is hier te downen:
http://www.avsim.com/posky/files/742/os742_baci.zip
en komt van deze website vandaan: http://www.avsim.com/posky
Maar zullen we nog gaan vliegen vanavond?
http://www.feelrealflight.com/index.htmOp zaterdag 05 januari 2002 16:01 schreef ND het volgende:
Owkee, ik wil wel vanavond, mijn plane is van feelreal 747 KLM. Weet iemand nog die link
Predator_NL > Die FsNavigator, is dat performance vertragend?
maar er is geen performance verlies als je dat bedoelt (tijdens het vliegen)
edit---> half-8 is goed
ok, nog meer mensen die meegaan om half 8? ('s avonds voor de bijdehande mensen hier
Waarvandaan, waarheen?Op zaterdag 05 januari 2002 17:12 schreef ND het volgende:
ok bedankt
ok, nog meer mensen die meegaan om half 8? ('s avonds voor de bijdehande mensen hier)
naar kanarieland?Op zaterdag 05 januari 2002 17:47 schreef biobak het volgende:
[..]
Waarvandaan, waarheen?

Ik kom ook wel denk ik..Op zaterdag 05 januari 2002 17:12 schreef ND het volgende:
ok bedankt
ok, nog meer mensen die meegaan om half 8? ('s avonds voor de bijdehande mensen hier)
kan eindelijk met ils landen ( 1 keer gelukt )
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Hawaii is ook coolOp zaterdag 05 januari 2002 18:11 schreef ND het volgende:
owja, dat bestaat ook nog...Nog andere ideeen?
http://www.fsfreeware.com/dcd/FS2002/Scenery/index.html
er zitten scenery's bij die toch wel cool zijn, updates enzo voor wolken, vliegvelden, stukken landschap etc. die idd. veel mooier zijn als de standaard..
Anoniem: 30648
Heee bedankt, is wel handig ja.Op zaterdag 05 januari 2002 18:21 schreef Predator_NL het volgende:
effe off-topic maar toch wel grappig:
http://www.fsfreeware.com/dcd/FS2002/Scenery/index.html
er zitten scenery's bij die toch wel cool zijn, updates enzo voor wolken, vliegvelden, stukken landschap etc. die idd. veel mooier zijn als de standaard..
ja heb ik ook..maar ff later gaat ie weer verder met pratenOp zaterdag 05 januari 2002 18:26 schreef ND het volgende:
heh, voor die link van Bamboe over Live Schiphol, ik hoorde net iemand praten, maar daarna krijg ik dat het gaat stotteren, maar niemand praat.
"goeduhavond,......"
"Do you zie the traffic....."
"uhm ja"
Maar kan je dat gestotter wegkrijgen als er niemand praat?
Anoniem: 30648
Nee de update is er nog niet.Op zaterdag 05 januari 2002 18:50 schreef Predator_NL het volgende:
http://213.239.137.96
die versie 2 van nederland, doet die het nu goed met fs2002?>
Staat er toch

ik..is er al een flightplan ?Op zaterdag 05 januari 2002 19:09 schreef Predator_NL het volgende:
effe actie hiero, wie gaan er nu vliegen???
Ik offer me ook wel opOp zaterdag 05 januari 2002 19:09 schreef Predator_NL het volgende:
effe actie hiero, wie gaan er nu vliegen???
Helsinki - Schiphol? (of is dat te ver?)
wat dachten jullie van bangkok ---> singapore
>:)DOE GEWOON IETS!
Oke, diegen na mijn post, die een idee-vlucht post, doen we. (als het een accetabele vlucht is ofcourse)
[edit] Shit ...te laat
Nu nog iemand die een flightplan maaktOp zaterdag 05 januari 2002 19:25 schreef strontvlieg het volgende:
hoe ver is dat? nu nog een ip en we're off
62.163.224.237
owja, ik wacht nog effe, een flightplan
maakt niet uit, als 1 persoon een flight plan maakt, komen we allemaal hetzelfde uit, maar ik maak er wel 1, en nu een goedeOp zaterdag 05 januari 2002 19:27 schreef ND het volgende:
uhm, welke singapore?????Er zijn er 5 in Singapore
Dit keer wel een met bochten hoop ikOp zaterdag 05 januari 2002 19:26 schreef Predator_NL het volgende:
owja, ik wacht nog effe, een flightplan
en er komen bochten!!!
lama, heb um al
Dit topic is gesloten.