Achterop me versterker zitten een paar gele aansluitingen, waaronder een gele tulp (geel = toch video?) waarbij DVD staat. Wat is hier het nut van?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
NeeOp donderdag 03 januari 2002 15:23 schreef Qlo0n het volgende:
Heb geen Nederlandse gebruiksaanwijzing erbij gekregen en Engels staat er ook niet in, en spreek helaas geen Suomi ofzo.
Verwijderd
Verwijderd
Analoog is wel een erg slecht argument want scart is ook analoog, alle 21 pinnetjes...Op donderdag 03 januari 2002 15:47 schreef doophoofd het volgende:
die gele stekker moet je NIET gebruiken, dit is nl een analoge video uitgang.
als een scart aansluiting op je DVD speler en Tv hebt moet je die gebruiken...
da's hetzelfde maar dan in een andere vormOp donderdag 03 januari 2002 15:47 schreef doophoofd het volgende:
die gele stekker moet je NIET gebruiken, dit is nl een analoge video uitgang.
als een scart aansluiting op je DVD speler en Tv hebt moet je die gebruiken...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Klopt, wat dingetje bedoelde, is dat bij het gele tulpje RGB in 1 kabeltje zit en dat bij scart gecheiden isOp donderdag 03 januari 2002 18:02 schreef NoiZe het volgende:
[..]
Analoog is wel een erg slecht argument want scart is ook analoog, alle 21 pinnetjes...
Dat hoeft niet altijd zo te zijn, er gaat door zo'n scartkabel ook een composiet (gele plug) videosignaal. Er zijn videorecorders (zoals ons el-cheapo ding, nu kaduuk dus straks vervangenOp donderdag 03 januari 2002 21:11 schreef Lampje het volgende:
[..]
Klopt, wat dingetje bedoelde, is dat bij het gele tulpje RGB in 1 kabeltje zit en dat bij scart gecheiden is
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Klopt, en om de verwarring nog meer te verhogen heb je ook nog eens scartkabels met maar 9 polenOp vrijdag 04 januari 2002 10:43 schreef Flotter het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd zo te zijn, er gaat door zo'n scartkabel ook een composiet (gele plug) videosignaal. Er zijn videorecorders (zoals ons el-cheapo ding, nu kaduuk dus straks vervangen) die geen gebruik van rgb maken maar gewoon van composiet (ookal gebruik je'n scartkabel).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[removed]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Hoe is jouw Suomi's danOp vrijdag 04 januari 2002 21:20 schreef sjakbeunhaas het volgende:
lees het boekje eerst maar ff staat alles in
Ja, en jij bent duidelijk niet aan het oplettenOp vrijdag 04 januari 2002 21:33 schreef TD-er het volgende:
Ik wil het feestje niet verpesten, maar ik heb ook wel eens een digitale ingang op een versterker gezien die was uitgevoerd in een tulp stekker.
Zou 't mischien een digitale audio ingang kunnen zijn?
Of is de versterker daar te goedkoop voor?
PreciesOp vrijdag 04 januari 2002 22:20 schreef Flint123 het volgende:
[..]
Ja, en jij bent duidelijk niet aan het opletten
Een coax digitale ingang heeft géén gele kleurcode maar die is zwart of oranje.
Dus, dat is ook weer niet duidelijkeeuuuhhh jeetje component is eigenlijk alleen maar in broadcast systemen. Dat werkt met iets anders dan RGB. Ik zou je niet helemaal (kloppend dan) kunnen vertellen hoe ook alweer. In ieder geval is scart RGB dus nou ja je weet Rood groen blauw en component werkt met andere sync enzo..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
GoT, alles wat je zegt (waar dan ook) kan en zal tegen je gebruikt worden..Op vrijdag 04 januari 2002 23:23 schreef JvS het volgende:
[..]
(drie losse tulpjes voor R G enis me een raadsel
.
edit:
Maar Baklap wist het me haarfijn uit te leggen:
[..]
Dus, dat is ook weer niet duidelijk.
Waarbij in de scart (indien ondersteund) RGB van toepassing is. Rest is in broadcast omgeving...COMPONENT VIDEO SIGNALS
A set of signals, each of which represents a portion of the information needed to generate a full color image: For example: R, G, and B; Y, I, and Q; or Y, R-Y, and B-Y.
Yep that's true... thx voor de aanvulling...Op zaterdag 05 januari 2002 00:16 schreef Metten het volgende:
buiten europa wordt uberhaupt geen SCART gebruikt, dus dan moet je wel met 3 tulpjes als je component (RGB/YUV) wilt

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq