Anoniem: 15976
Kolere wie is dat!!?! W00t dit is echt te bizar..Op maandag 07 januari 2002 09:42 schreef El.Greco het volgende:
Deze is ook lekker. Voor HK-ers wel een bekende dame.
Gisteren ff samen met ZeTt gefotosoept
[afbeelding]
Hoe oud is ze? Naam? Tel.nr?
Anoniem: 28086
http://www.dualcpus.com/fuckingwootOp maandag 07 januari 2002 12:00 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Kolere wie is dat!!?! W00t dit is echt te bizar..
Hoe oud is ze? Naam? Tel.nr?
Need i say more?
Als iemand meer info heeft, posten!!!!
Anoniem: 15976
Nah, bedankt man!, ze is gwoon 16...Op maandag 07 januari 2002 12:02 schreef El.Greco het volgende:
[..]
http://www.dualcpus.com/fuckingwoot
Need i say more?
Als iemand meer info heeft, posten!!!!
Jesus, zou mijn eigen moeder er voor verkopen
Hij komt uit airfight ut, dat is een nieuwe mod uit unreal tournament.Op zondag 06 januari 2002 21:25 schreef sjaakduhuuhl het volgende:
[..]
En dan nu ff zonder iconen
Nee, hijs mooi. Wil je em even posten?
Is die nog uit een spel ofzo? Dan wil ik dat ook graag weten.
ik zal je de link van die mod wel ff doen, want er staan veel meer coole pics
www.planetunreal.com/airfight/
mijn plaatje staat er niet meer tussen, dan zet ik hem wef ff online
members.home.nl/leonvoss/air.jpg
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Die wallpaper van Froukje de Both. Heb je die zelf in elkaar geknutselt? Kan je 'em ff posten zonder icoontjes? DANK.Op zondag 06 januari 2002 19:04 schreef AMADEUZ het volgende:
Die van mij maar weer een keer.
[afbeelding]
AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Omdat ik zo aardig ben:Op maandag 07 januari 2002 10:52 schreef Luxx het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar die URL doet het niet;-( Misschien dat iemand die hem wel heeft hem ff zelf wil mirroren? (zodra ik hem heb, wil ik dat desnoods zelf wel doen)

En nu MOET ie het wel doen, aangezien ik hem eerst bij mediamonks had gezet, nu maar bij mij good-old wanadoo inbel account. En ik heb ADSL via planet, dus gratis webspace van 20 mbtjes
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Heey FL!PNEUS die mediamonks ligt er nogsteeds uit dus ik kan mijn wallpaper die op pagina 9 van dit topic staat nogsteeds nie online zetten.. ik kan em wel mailen ofzo.. laat maar wa wetenOp zondag 06 januari 2002 19:02 schreef Rosmalen het volgende:
[..]
heey die server van mediamonks ligt er weer uit .. ik zal em morgen of vanavond nog een keer proberen up te loaden ..
www.vdzande.com
Zo hier heeft iemand even heel wat plaatjes gedownloadOp maandag 07 januari 2002 14:49 schreef ZyberTEQ het volgende:
me desktop weer
kben druk bezig met het leechen van www.hebus.com
[afbeelding]
Hoe heb je dat bij die bovenste screenshot van je zo gekregen dat je msn en een active desktop item daar links hebt zitten?
Dich bis echt unne foëzen haas
Anoniem: 19761
nog ff een screenie

Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Mm...hoe doe je dat precies, al die plaatjes van de site trekken... uitleg pleazz??Op maandag 07 januari 2002 14:49 schreef ZyberTEQ het volgende:
me desktop weer
kben druk bezig met het leechen van www.hebus.com
[afbeelding]
(zonder dat het teveel werk is)
Ow w8 ik heb al wat gevonden...keek weer minder ver dan dat mn neus lang is...
Mail hem maar dan. Mijn mailadres staat in mijn profiel.Op maandag 07 januari 2002 18:19 schreef Rosmalen het volgende:
[..]
Heey FL!PNEUS die mediamonks ligt er nogsteeds uit dus ik kan mijn wallpaper die op pagina 9 van dit topic staat nogsteeds nie online zetten.. ik kan em wel mailen ofzo.. laat maar wa weten
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Eeuwige dank! En ja, ik zal ook altijd trillian blijven gebruiken:-)
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Euh, waarom zie ik "25MB.nl" en niet "haar"????Op maandag 07 januari 2002 21:00 schreef DECFMessiah2001 het volgende:
Voor degenen die haar nog als achtergrond willen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal wel gecensureerd worden door 25mb.nl? Of ze hebben een heel goede beveiliging tegen misbruik van de ruimte?Op maandag 07 januari 2002 21:07 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Euh, waarom zie ik "25MB.nl" en niet "haar"????
Ik weet t niet, hoor. Ik roep maar wat.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Ik denk dat zij er nog best redelijk uit kan zien als ze tenminste niet zo vreselijk eng keek!Op maandag 07 januari 2002 21:14 schreef sjievert het volgende:
[afbeelding]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
heey hij staat nu in je mailbox ! sccs er meeOp maandag 07 januari 2002 20:55 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Mail hem maar dan. Mijn mailadres staat in mijn profiel.. Thanks.
www.vdzande.com
http://members.rott.chello.nl/w.reijndorp/wallpaper/3dshooter.jpgOp maandag 07 januari 2002 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Origineelg graag!

Anoniem: 40260

btw, mijn desktop verandert nogal regelmatig (1 keer per week)
wget -r -A .jpg URLOp maandag 07 januari 2002 20:15 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Mm...hoe doe je dat precies, al die plaatjes van de site trekken... uitleg pleazz??
(zonder dat het teveel werk is)
edit:
Ow w8 ik heb al wat gevonden...keek weer minder ver dan dat mn neus lang is...
Cool!Op zondag 06 januari 2002 21:05 schreef Slarioux het volgende:
Voor ik het vergeet, mijn desktop
[afbeelding]
Let vooral op mijn MSN nick(niet ge-edit dus
)
musica | fotografica | amalia

Nu met icoontjesOp dinsdag 08 januari 2002 09:23 schreef jorisbol het volgende:
die van mij... de porsche 911 turbo:
[afbeelding]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
zo dan... BTW dit is dus op m'n werk hè... dus echt veel kan ik er niet mee...Op dinsdag 08 januari 2002 12:23 schreef chaos_rulez het volgende:
[..]
Nu met icoontjes

[edit]
ik heb de res dus aangepast
Hoe verneuk ik de layoutOp dinsdag 08 januari 2002 02:04 schreef Carambal het volgende:
Ok, hier is dan de mijn triple head!
[afbeelding]
ja verkleinen was geen overbodige luxe geweest.Op dinsdag 08 januari 2002 13:15 schreef SH007 het volgende:
[..]
Hoe verneuk ik de layout
kan ik ook (zie 2 hierboven)

Alle standaard windows-dingen staan erop, mis alleen nog het blauwe scherm?!Op dinsdag 08 januari 2002 14:19 schreef Luxx het volgende:
Ook een leuke wallpaper werkt erg gemakkelijk;-)
[afbeelding]

SweetOp dinsdag 08 januari 2002 15:18 schreef ionize het volgende:
hier dan mijn desktop nu wel goed
[afbeelding]
Thnx
Anoniem: 22350
die tweede is een braziliaans modelletje van 16 en die eerste weet ik niet (lijkt een beetje op debra messingOp dinsdag 08 januari 2002 15:56 schreef d_v_pelt het volgende:
wie is dit?
[afbeelding]
en dit?
[afbeelding]
16????
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Anoniem: 30271
w00t!!! hebbe hebbe hebbe hebbeOp dinsdag 08 januari 2002 17:37 schreef ShereKahn het volgende:
offtopic:
16????
Ikzelf vind de menuutjes: [ Demos ] en [ Games ] wel makkelijk.. zo hoef je niet steeds helemaal je start menu te openen en heb je ook niet zoveel last van al die pictogrammetjes op je desktop
wellek?Op dinsdag 08 januari 2002 18:48 schreef Winnetou het volgende:
Server plat
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Huh, ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb geen idee wat je bedoeld. "blauw scherm" wat is dat?Zoefff:
Alle standaard windows-dingen staan erop, mis alleen nog het blauwe scherm?!![]()
Heb je weer zo'n winxp'ert (of linuxert, *nixert, FreeBSD'ert en de wat er nog meer is). Hij bedoeld een BSOD, je weet wel van die fout meldingen.Op dinsdag 08 januari 2002 19:29 schreef Luxx het volgende:
[..]
Huh, ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb geen idee wat je bedoeld. "blauw scherm" wat is dat?
Of gewoon de standaard win98 achtergrond bij het installeren --> blauwe achtergrond met regenboog streepje en en windows 98 erbij.
kan ook bij andere versies zitten, maar dat weet ik niet
Ik bedoel idd gewoon een BSOD, d8 toch dat deze algemeen bekend waren zowel onder microsoft aanbidders als haters....Op dinsdag 08 januari 2002 20:08 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n winxp'ert (of linuxert, *nixert, FreeBSD'ert en de wat er nog meer is). Hij bedoeld een BSOD, je weet wel van die fout meldingen.
Of gewoon de standaard win98 achtergrond bij het installeren --> blauwe achtergrond met regenboog streepje en en windows 98 erbij.
kan ook bij andere versies zitten, maar dat weet ik niet
Is dit niet een beeeetje off-topic?Op dinsdag 08 januari 2002 20:18 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Ik bedoel idd gewoon een BSOD, d8 toch dat deze algemeen bekend waren zowel onder microsoft aanbidders als haters....
Ik hou al op...Op dinsdag 08 januari 2002 20:20 schreef willem-alex het volgende:
[..]
Is dit niet een beeeetje off-topic?

Anoniem: 43585
==> FAQOp dinsdag 08 januari 2002 20:23 schreef Zyphion_X het volgende:
Hoe krijgen jullie die grote plaatjes gepost (ik kan niet pasten), ook in linux niet.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#10
Wel nog ff een dingetje: picserv.mediamonks.net werkt niet meer, je kan het wel hier proberen: http://www.endoria.net/upload/

plaatje uit Newtype.com jan 2002 uitgave
_██_
(ಠ_ృ)
Waarom heeft ineens iedereen zulk getekende desktoppies? Ik vind ut lelijk... Doet me denken aan ...euuhh... iets andersOp dinsdag 08 januari 2002 21:17 schreef Atomsk het volgende:
[afbeelding]
plaatje uit Newtype.com jan 2002 uitgave
machine specs staan ergens in beeld
verder is het een heeele oude gnome (1.0 nog!), dus vandaar dat de panel er niet uit ziet, maar op sommige plekken zie je Nautilus om de hoek kijken

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
ZWIK Zou je die desktop kunnen posten of link naar orgineel ben op zoek naar meer van dat soort dekstopjesOp dinsdag 08 januari 2002 15:25 schreef zwik het volgende:
Hier is mijn desktopje nog een keer.
[afbeelding]
willem-alex Die is Kick zou je je die desktop kunnen posten ? W8 Ik zie de source al SorryOp dinsdag 08 januari 2002 20:33 schreef willem-alex het volgende:
Kijk, dit is dan bijvoorbeeld het resultaat:
[afbeelding]
Wel nog ff een dingetje: picserv.mediamonks.net werkt niet meer, je kan het wel hier proberen: http://www.endoria.net/upload/
Crazy_Casemod Waar heb je die Nvidea Desktop vandaan ?Op dinsdag 08 januari 2002 20:54 schreef Crazy_Casemod het volgende:
Dis mijn deskje
[afbeelding]
Is welvind ik zelf
Zou je link of desktop kunenn posten ?
Thanks
AJB een rooie en een blauwe:Op dinsdag 08 januari 2002 22:01 schreef jordan2k het volgende:
zwik, zou je die desktop kunnen posten of link naar orgineel ben op zoek naar meer van dat soort dekstopjes
rood:
http://www.themes.org/resources/537/image/
blauw:
http://www.themes.org/resources/535/image/
Meer wallpapers op www.themes.org
Succes.
Waar heb je die skin vandaan?Op dinsdag 08 januari 2002 20:54 schreef Crazy_Casemod het volgende:
Dis mijn deskje
[afbeelding]
Is welvind ik zelf
Ey Slarioux, waarmee heb jij hebus.com binnengehaalt? Wil het ook doen, vooral de CelebritiesOp dinsdag 08 januari 2002 22:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
lees de eerste pagina, eerste post eens
volgens mij was dat teleport proOp dinsdag 08 januari 2002 22:34 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Ey Slarioux, waarmee heb jij hebus.com binnengehaalt? Wil het ook doen, vooral de CelebritiesEnig idee hoe groot het wordt? En misschien nuttige tips of een linkie?
Op dinsdag 08 januari 2002 16:28 schreef ionize het volgende:
sure mdark
[afbeelding]
deze is ook heel vet
[afbeelding]

www.vdzande.com
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
nou das handig post je hier om te laten zien hoe je desktop eruit ziet zet je zoveel vensters van sisioft open dat je je hele desktop niet meer ziet.Op woensdag 09 januari 2002 00:50 schreef Smokehead het volgende:
Hier m'n Systeem Desktop :

ok als je nou nog een dual athlon 2000+ had gehad hadden we daar vrolijk met zn allen op kunnen kwijlen
Anoniem: 43030
zeg vriend niet zo negatief, m'n P3 933MHz loopt nog als een trein in vergelijk metOp woensdag 09 januari 2002 00:59 schreef dexx het volgende:
[..]
nou das handig post je hier om te laten zien hoe je desktop eruit ziet zet je zoveel vensters van sisioft open dat je je hele desktop niet meer ziet.![]()
ok als je nou nog een dual athlon 2000+ had gehad hadden we daar vrolijk met zn allen op kunnen kwijlen
een P4 2GHz( alleen m'n geheugen en m'n chipset laten me een beetje in de steek )
Hier alsnog m'n lege Desktop :

kijk das al beterOp woensdag 09 januari 2002 01:01 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Hier alsnog m'n lege Desktop :
Dhu dacht je dat ik dat niet wistOp dinsdag 08 januari 2002 22:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
lees de eerste pagina, eerste post eens
Dacht je dat ik daar nog niet was geweest daar vind je voornamelijk 1024*768 en heel weinig 1600*1200
Zoals de vraag was dat ik op ziek was naar site's met desktops met een resolutie van 1600*1200.
*zucht*Op woensdag 09 januari 2002 01:09 schreef Winnetou het volgende:
[afbeelding]
Ik snap echt niet wat er zo mooi is aan deze ***plaatjes...
Stomme jappen-tekeningen
ThanksOp dinsdag 08 januari 2002 22:25 schreef zwik het volgende:
[..]
AJB een rooie en een blauwe:
rood:
http://www.themes.org/resources/537/image/
blauw:
http://www.themes.org/resources/535/image/
Meer wallpapers op www.themes.org
Succes.
LOL, dah wist ik nieOp woensdag 09 januari 2002 12:42 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Dhu dacht je dat ik dat niet wist
Dacht je dat ik daar nog niet was geweest daar vind je voornamelijk 1024*768 en heel weinig 1600*1200
Zoals de vraag was dat ik op ziek was naar site's met desktops met een resolutie van 1600*1200.
En dat progje is Teleport pro, en meeste picture galarieen worden 50 / 200 MB
Anoniem: 21749

De bovenste is Susan Ward, omdat ik mijn desktop op stretched heb staan viel linksonder net de link van www.desktopgirls.com weg (daar heb ik em ook vandaan)Op dinsdag 08 januari 2002 15:56 schreef d_v_pelt het volgende:
wie is dit?
[afbeelding]
en dit?
[afbeelding]
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Doe er maar stoer meeOp woensdag 09 januari 2002 00:50 schreef Smokehead het volgende:
Hier m'n Systeem Desktop :
[afbeelding]
Das nou een goeie Manga(Hentai) wallpaper!Op woensdag 09 januari 2002 01:09 schreef Winnetou het volgende:
[afbeelding]
En zo hoort een babe-wallpaper er uit te zienEn op woensdag 09 januari 2002 15:39 schreef J0YR1D3R het volgende:
[afbeelding]
Special Thnx to: Slarioux
Dit is pas een stoere/geile wallpaper! yum yum!
Zouden jullie zo aardig willen zijn die zonder iconen te posten?
of anders naar me toe willen mailen?
deze had ik namelijk nog niet
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Hier is die van mij:Op woensdag 09 januari 2002 16:03 schreef ZyberTEQ het volgende:
[..]
Das nou een goeie Manga(Hentai) wallpaper!
[..]
En zo hoort een babe-wallpaper er uit te zien
[..]
Dit is pas een stoere/geile wallpaper! yum yum!![]()
Zouden jullie zo aardig willen zijn die zonder iconen te posten?
of anders naar me toe willen mailen?
deze had ik namelijk nog niet

En nu doet ie het wel! Ligt denk aan Edoria, uploaden ging erg snel voor ADSl, das waar. Maar nu moet ie het doen en ze het blijft een mooie wall
Misschien ff opnieuw uploaden
Dit topic is gesloten.