Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
ff zoeken op www.google.com naar "theme windows xp download free" en je hebt een hele berg...Op zaterdag 05 januari 2002 19:13 schreef blibby1 het volgende:
halloa,
ik heb een vraagje.
Waar kun je vind je de beste themes voor windows xp?
ff verder kijken dan je muis lang is dus...
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Oef, lekker dingOp zaterdag 05 januari 2002 21:35 schreef DECFMessiah2001 het volgende:
[afbeelding]
Nou dit is mijn achtergrond dan maar weer
En btw, gebruik Trillian, je hebt nu MSN en ICQ, Trillian scheelt mem en desktopruimte
doetutniet!Op zaterdag 05 januari 2002 21:46 schreef chaos_rulez het volgende:
[url="http://http:\\members.home.nl\leonvoss\desktop.jpg"]http:\\members.home.nl\leonvoss\desktop.jpg[/url]
snelkoppelingen netjes weggewerkt onder i-touch knoppen
volgens mij moet ie zo zijn: http:\\members.home.nl\leonvoss\desktop.jpg
www.vdzande.com
Ik werd een beetje zat van Gandalf en Aragon maar ik wil hem toch nog wel effe laten zien want het is en blijft een pracht film
Maar het word weer es tijd voor vrouwen he zoals iedere gezonde man betaamd

O ja de achtergronden zijn van een website van een maat van mij hij is er mee bezig dit is de link van de site die desktop city heet is dit. Hierop zijn de foto's te vinden onder Ali Landry
Veel sucses ermee
en hier hebbie de wallpaper
als ik jou was zou ik maar ff op www.themexp.org gaan kijken. Deze site is zo gruwlijk!!! heel veel loginui's en bootscreens en wallpapers.

wie het laatst lacht is het traagst van begrip
zeg die maat dat ie eens wat hogere resoluties op zn site zet......want er staan echt mooie wallpapers op alleen max 800x600Op zondag 06 januari 2002 00:18 schreef jbcyber het volgende:
Tja een nieuw topic een neiuwe achtergrond he
Ik werd een beetje zat van Gandalf en Aragon maar ik wil hem toch nog wel effe laten zien want het is en blijft een pracht film
[afbeelding]
Maar het word weer es tijd voor vrouwen he zoals iedere gezonde man betaamd
[afbeelding]
O ja de achtergronden zijn van een website van een maat van mij hij is er mee bezig dit is de link van de site die desktop city heet is dit. Hierop zijn de foto's te vinden onder Ali Landry
Veel sucses ermee
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
is dat piper perabo?Op zaterdag 05 januari 2002 21:35 schreef DECFMessiah2001 het volgende:
[afbeelding]
Nou dit is mijn achtergrond dan maar weer
Wil je die wallpaper online gooienOp zondag 06 januari 2002 04:09 schreef DMaarten het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het maar ff een klein beetje gecencureerd, hopenlijk genoeg
(Als die gecensureerd moet blijven doe je um gewoon in een zip bestand
The devil is in the details.

tää on taas niin tätä
Hoe kan jij die icoontjes zo veranderen dan want het ziet er zeer mooi uitOp zaterdag 05 januari 2002 14:50 schreef Anakin77 het volgende:
Weer wat lopen sleutelen aan iconen...
[afbeelding]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik zal het hem zeggen. Maar de fotot's van 800*600 zien er bij 1024*768 ook bog goed uit. Maar het is inderdaad wel jammer ja.Op zondag 06 januari 2002 02:45 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
zeg die maat dat ie eens wat hogere resoluties op zn site zet......want er staan echt mooie wallpapers op alleen max 800x600
jah das zeker wel vet!! die mac icoontjes! gewoon gekopieerd van een mac ofzo ?!Op zondag 06 januari 2002 11:58 schreef Timocos het volgende:
[..]
Hoe kan jij die icoontjes zo veranderen dan want het ziet er zeer mooi uit![]()

www.vdzande.com
Verwijderd
mooie shroomsOp zondag 06 januari 2002 12:20 schreef Cartman! het volgende:
maak je op voor een topic verneukende desktop
[afbeelding]
![]()
![]()
Zou je die alsjeblieft online kunnen zetten? Ik ben echt een megafan van Joe Mad.Op zaterdag 05 januari 2002 23:27 schreef Rosmalen het volgende:
heeey !! ben een beetje laat deze keer maarja.. beter laat dan nooit... op naar deel 19..
[afbeelding]
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Weet iemand dr nog een toepasselijke winamp skin bij toevallig?!?!
Verwijderd
Hier is een linkie, zo mag het wel geloof ikOp zondag 06 januari 2002 11:01 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Wil je die wallpaper online gooien
(Als die gecensureerd moet blijven doe je um gewoon in een zip bestand)
http://picserv.mediamonks.net/pics/ETHPRARHEHE
Verwijderd
Nee joh das Laetitia Casta toch?Op zondag 06 januari 2002 09:47 schreef ShaDoW het volgende:
[..]
is dat piper perabo?
Maar vast staat dat ik en WilcoB en ShaDoW die wallpaper wel eens zonder pictogrammen willen. Dus waar blijft ie?Op zondag 06 januari 2002 14:55 schreef WilcoB het volgende:
[..]
Nee joh das Laetitia Casta toch?
Waarom zie ik die nog niet online zonder die icons van jeOp zondag 06 januari 2002 13:47 schreef Frijns.Net het volgende:
[afbeelding]

en me 2Op zondag 06 januari 2002 15:05 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Maar vast staat dat ik en WilcoB en ShaDoW die wallpaper wel eens zonder pictogrammen willen. Dus waar blijft ie?
Verwijderd
Kijk zo mag ik het zien. Eh, hoe heb je je taakbalk/startmenu zo gekregen? wil ik ook doen.
over je winamp skin: kijk effe naar het begin van dit topic (dit deel) misschien is zo'n doorzichtige wel wat voor je.
En ze blijft lievv vind ik
waar zou ze nou toch naar kijkenOp zondag 06 januari 2002 16:08 schreef J0YR1D3R het volgende:
Kben maar zo aardig geweest om deze wall op te zoeken voor mezelf en de anderen die hem wilden. (Goh, ben ik weer sociaal) En WilcoB had gelijk, het is inderdaad Laetitia Casta.
[afbeelding]
En ze blijft lievv vind ik
ThnxOp zondag 06 januari 2002 14:28 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Hier is een linkie, zo mag het wel geloof ik
http://picserv.mediamonks.net/pics/ETHPRARHEHE
Hoe ik dit heb gedaan...Op zondag 06 januari 2002 15:50 schreef het_oog het volgende:
Op zondag 06 januari 2002 13:17 schreef Zoefff het volgende:[..]
Kijk zo mag ik het zien. Eh, hoe heb je je taakbalk/startmenu zo gekregen? wil ik ook doen.
over je winamp skin: kijk effe naar het begin van dit topic (dit deel) misschien is zo'n doorzichtige wel wat voor je.
Op www.themexp.org een skin gedownload, Blackcomb Pro 1.1, daardoor zie de startbalk er zo uit als dat ie eruit ziet....
Daarna heb ik de achtergrond van de startbalk ook als desktopachtergrond gebruikt, met resourcehacker eruit geplukt.
Ik zal em voor et gemak wel ff hier zetten...

Suc6 drmee....
Damn....plaatje wil maar niet werken, ik ben er mee bezig...
Yaahh!! eindelijk gelukt!!
naar mijOp zondag 06 januari 2002 16:12 schreef bbrother het volgende:
[..]
waar zou ze nou toch naar kijken
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Welke skin is dat?Op zondag 06 januari 2002 13:17 schreef Zoefff het volgende:
Nou, ikke ook maar ns n keer dan....
[afbeelding]
Weet iemand dr nog een toepasselijke winamp skin bij toevallig?!?!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
En daar ben ik het nou helemaal niet mee eens. Ze kijkt altijd nog naar mijOp zondag 06 januari 2002 16:40 schreef chaos_rulez het volgende:
[..]
naar mij
Verwijderd
nog nie alles in geinstalleert ben net geswitch van win 98 naar win xp
ik ben nog aan het zoeken voor een goeie wp.... dus
Phat! Van welke laptop is dit btw? Lijkt verdacht op een IBM laptop.. Kun je die ook ff zonder icoontjes online gooien?
Een heel interessante website moet ik zeggen !Op zondag 06 januari 2002 16:19 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Hoe ik dit heb gedaan...
Op www.themexp.org een skin gedownload, Blackcomb Pro 1.1, daardoor zie de startbalk er zo uit als dat ie eruit ziet....
[..]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Is volgens mij inderdaad een IBM laptop.Op zondag 06 januari 2002 17:10 schreef BalusC het volgende:
[..]
Phat! Van welke laptop is dit btw? Lijkt verdacht op een IBM laptop.. Kun je die ook ff zonder icoontjes online gooien?
hier issie:

hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Voortaan ff zelf zoekenOp zondag 06 januari 2002 18:08 schreef Marc00 het volgende:
[..]
zou je die wallpaper online willen gooien?
http://www.hebus.com/img_eng.php?cat=babes_desktop&dir=angela_schijf&img=angela_schijf001.jpg

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Hoezo? jij geeft um toch al aan mijOp zondag 06 januari 2002 18:16 schreef bbrother het volgende:
[..]
Voortaan ff zelf zoeken
http://www.hebus.com/img_eng.php?cat=babes_desktop&dir=angela_schijf&img=angela_schijf001.jpg
Zou je deze pape kunnen posten of kunnen zeggen waar ik hem kan vinden?Op zondag 06 januari 2002 17:32 schreef SuB het volgende:
[afbeelding]
heey die server van mediamonks ligt er weer uit .. ik zal em morgen of vanavond nog een keer proberen up te loaden ..Op zondag 06 januari 2002 12:44 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Zou je die alsjeblieft online kunnen zetten? Ik ben echt een megafan van Joe Mad..
www.vdzande.com
http://www.hebus.com/img_eng.php?cat=babes_desktop&dir=angela_schijf&img=angela_schijf001.jpg 2 posts boven die van jouOp zondag 06 januari 2002 18:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Zonder icoontjes please
Verwijderd
THXOp zondag 06 januari 2002 19:22 schreef Mateyo het volgende:
[..]
http://www.hebus.com/img_eng.php?cat=babes_desktop&dir=angela_schijf&img=angela_schijf001.jpg 2 posts boven die van jou
Verwijderd
zonder icoontjes pleaseOp zondag 06 januari 2002 19:04 schreef AMADEUZ het volgende:
Die van mij maar weer een keer.
[afbeelding]
Ja, dat ze nou nog niet snappen dat wij die stomme icoontjes niet hoeven, he?Op zondag 06 januari 2002 19:41 schreef Zoefff het volgende:
Volgens mij kunnen we beter een topic maken "Post hier je bureaublad, ZONDER icoontjes...."
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~skuiper/got/bionic_12x10.jpgOp zondag 06 januari 2002 18:27 schreef FolkertR het volgende:
[..]
Zou je deze pape kunnen posten of kunnen zeggen waar ik hem kan vinden?
jij ook vriendelijk bedanktOp zondag 06 januari 2002 19:47 schreef Easy_Sloebie het volgende:
FUCK THE WHOLE SYSTEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, daar heeft er eentje z'n pilletje niet genomen, hoor....Op zondag 06 januari 2002 19:47 schreef Easy_Sloebie het volgende:
Kun je iets specifieker zijn?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Sjonge jonge, kom je nu andere topics verpesten?!?!Op zondag 06 januari 2002 19:47 schreef Easy_Sloebie het volgende:

Beetje trieste laatste post!Op zondag 06 januari 2002 19:47 schreef Easy_Sloebie het volgende:
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

[offtopic] Ja, hij is echt erg irri Maar jouw banaan is coool![/offtopic]Op zondag 06 januari 2002 20:20 schreef Slarioux het volgende:
Idd.... dacht ik eerst dat moddereter zijn wel koel was... maar lamaar....

(gebruikte steeds de verkeerde \ moest / zijn)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
En dan nu ff zonder iconenOp zondag 06 januari 2002 21:08 schreef chaos_rulez het volgende:
nu ff dat je het plaatje ook echt ziet
[afbeelding]
(gebruikte steeds de verkeerde \ moest / zijn)
Nee, hijs mooi. Wil je em even posten?
Is die nog uit een spel ofzo? Dan wil ik dat ook graag weten.
Sorry Gump,
Ik krijg hem niet te zien
Kun je het nog eens proberen?
Verwijderd
ik welOp zondag 06 januari 2002 22:38 schreef ge-flopt het volgende:
[..]
Sorry Gump,
Ik krijg hem niet te zien
Kun je het nog eens proberen?
Verwijderd
verveelde me en dacht laat ik weereens terug naar de matrix-tijd gaan (blijft tof)

sorry voor de grootte
DIe rontgenfoto van die laptop is een apple als ik het me goed herinner, heeft al eens op GoT gestaan!
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Ik zie 'r nog steeds nergens zonder pictogrammen, maar ze is wel cool, dus daarom vraag ik het gewoon nog maar eens.Op zaterdag 05 januari 2002 22:13 schreef J0YR1D3R het volgende:
[.. http://picserv.mediamonks.nl/pics/EOORRPAHEHE ..]
Oef, lekker dingKan je die zonder jouw pictogrammen posten? (en weet je heeeel misschien wie het is? Kvind er er erg lief uitzien
Ohja, mijn desktop bevat momenteel deze:

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

geschoten op het dak van Las Palmas in Rotterdam, beetje donker maar ik vind m wel cool
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Omdat je er waarschijnlijk overheen gelezen hebt is ie hier nogmaals:Op maandag 07 januari 2002 02:27 schreef Luxx het volgende:
[..]
Ik zie 'r nog steeds nergens zonder pictogrammen, maar ze is wel cool, dus daarom vraag ik het gewoon nog maar eens.
Ohja, mijn desktop bevat momenteel deze:
[afbeelding] die te dowloaden is vanaf de birgitsite, of hier diep gelinked. Ook deze heeft wel iets van jou matrix-achtigs.... Ik heb hem ook iets lichter gemaakt, zodat Birgit beter te zien is.
http://picserv.mediamonks.net/pics/EMTOSARHEHE
En het is Laetitia Casta
Verwijderd
Gisteren ff samen met ZeTt gefotosoept

Das me desktop op me stage...
Het is de Talisman shell met aangepaste default theme.
Talisman hier
Kleuren zijn wat lelijk door jpeg compressie.
8ergrond zelf gemaakt, WCC [Winamp Control Center, dat balkje bovenin] ook zelf gemaakt, verder incoontjes links, startmenu etc aangepast.
Pics van me thuisdesktop komen nog [kep 'm wel online staan maar ik weet niet meer waar :/]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Het kan aan mij liggen hoor, maar die URL doet het niet;-( Misschien dat iemand die hem wel heeft hem ff zelf wil mirroren? (zodra ik hem heb, wil ik dat desnoods zelf wel doen)J0YR1D3R:
Omdat je er waarschijnlijk overheen gelezen hebt is ie hier nogmaals:
[afbeelding]
En het is Laetitia Casta
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
ik ben niet thuis tot vrijdagOp zondag 06 januari 2002 18:08 schreef Marc00 het volgende:
[..]
zou je die wallpaper online willen gooien?
maar als je in Kazaa of Morpheus 'angela schijf' typt hoor je het te kunnen dl
Gump wil je hem toch nog ergens posten? (De desktop van Spawn) Die monk's site is tijdelijk uit de lucht. Evt link naar org plaats of mailen mag ookOp zondag 06 januari 2002 23:07 schreef ge-flopt het volgende:
Hmmm zal het toch aan @home liggen, morgen eens proberen op het werk.
Dit topic is gesloten.