Voor mij zijn argumenten om Windows te gebruiken onder meer dat alle programma's die ik gebruik onder Windows draaien, en daar horen inderdaad ook spelletjes bij. Verder is de hardware-support met Windows erg goed te noemen, bij mij bestaat de indruk dat dat met Linux wat minder goed is geregeld. Wat men altijd roept dat Linux zo veel stabieler zou zijn dan Windows is mij nog nooit iets van gebleken, het is met Windows gewoon een kwestie van het systeem goed instellen, en dan draait het ook zeer stabiel. Linux zou zo veel veiliger zijn dan Windows kom je hier als kreet ook veel te vaak tegen, om te beginnen vind ik dat voor 99,99% van de gebruikers geen issue, verder is mij nog nooit iets gebleken van onveiligheid van Windows. Waar je wel kotsziek van wordt is het verschijnsel spyware en adware, niet te vergeten virussen, maar daar kun je jezelf tegen wapenen, het is geen onoverkomelijke zaak. Ik vermoed dat als Linux erg mainstream zou zijn dat deze problemen vanzelf ook bij Linux zouden opduiken, ondanks die vermeende veiligheid van Linux. Het grote voordeel van Linux is en blijft in principe dat het "gratis" is, gratis tussen aanhalingstekens, omdat ik vind dat de extra tijd die je er in moet steken gewoon voor geld staat, die uren kun je ook ergens anders productief aan besteden. En daar hebben we dus inderdaad een nadeel van Windows en andere producten van Microsoft, de prijs is aan de stevige kant. Al met al zie ik geen enkele reden om op Linux over te stappen en ik denk veel mensen met mij. Waar TS mee begint, stel dat Bill Gates Linux had ontwikkeld, dan zouden er ook genoeg programma's en hardware-support voor zijn, het zou een stuk gebruiksvriendelijker zijn, het zou gewoon geld kosten, en bovenal zou de wereld gonzen van virussen die voor Linux zijn geschreven. En die user die zoekt naar systemen die Windows draaien met een zeer lange uptime, die heb ik dus hier, hoeven nooit herstart te worden en draaien allemaal reeds meer dan 2 jaar onafgebroken door, bovendien worden ze door middelbare scholieren gebruikt, een zwaardere aanslag op een systeem valt niet te bedenken. Hier blijven we dus gewoon lekker Windows draaien, die mensen die Linux draaien moeten dat helemaal voor zichzelf weten, maar ze moeten eens ophouden met het consequent met dezelfde invalide argumenten afkraken van Microsoft, dat wordt zo langzamerhand pathetisch.