Toon posts:

Never trust a Trust???

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hier op GoT geregeld topics voorbij vliegen waar mensen klagen over producten van Trust.

Ik heb nu al ongeveer een jaar een Trust Ami Mouse Optical 200 en een Trust Direct Acces keyboard. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad en ben er zeer tevreden over.

Wat is er dan mis met jullie producten, want ik kan het niet begrijpen. Ik heb in de search ruim 100 klachten gevonden over Trust, ben ik dan de enige die goeie spullen heeft?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Weet jij hoeveel mensen er hier per dag over GoT surfen en posten? Meer dan 150 i.i.g. (geloof zelfs paar duizend) Er zijn dus 'maar 150' mensen die problemen hebben met Trust.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wacht maar tot je service nodig hebt...

de betaler vervuilt

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dat zijn nou ook niet echt de high-tech producten van Trust...

Ik een of ander wazig cloon-racestuurtje van Trust, die kraakte al vanaf de eerste dag. Maar zoals ze zeggen: Krakende wielen lopen het langst , hij functioneert nog steeds even "goed" als vroeger.

Kom je bij de iets ingewikkeldere apparaten, dan kan ik je zeggen dat ik genoeg Trust monitoren versleten heb om te kunnen zeggen dat ze bagger zijn :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik vind trust lijken op de Yoko merk van stereo's.
Slechte produst. en daarom geen servicedesk

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Probleem met Trust : je weet nooit wat je koopt, want elke partij wordt bij de op dat moment goedkoopste aanbieder ingekocht. Ik heb ooit binnen een paar weken 2 netwerk-kaarten ingebouwd in systemen, waarbij de klant zelf de kaarten had gekocht. 2 x een Trust 10 Mbps Ethernet-kaart besteld, maar het waren totaal verschillende kaarten.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49
Ik heb zelf een Trust scanner gehad.
Ik kreeg er maar liefst 3 jaar garantie op, en daar was ik erg blij mee.

Helaas bleek scanner niet zo best te werken, de glasplaat was met een plakstrip aan de binnekant vastgezet wat als resultaat had dat ie als je een boek scande in de scanner belande.

Ik ben deze scanner 3x wezen omruilen, maar het mocht niet baten.

Toen ik de scanner na 6 maanden wilde gebruiken de laatste keer zat er gigantisch veel stof aan de binnenkant (er zaten ook erg veel openingen in waar het stof doorheen kon.
Een vriend van mij heeft Trust pc boxjes, en het geluid dat daar uitkomt is niet meer normaal zo vreselijk.

Tja je leest in pc blaadjes ook nogal vaak dat Trust niet zo best is. Ze zijn wel altijd zeer goedkoop, dus ideeal voor de low budget

Rsnel

Verwijderd

Ik draai nu op een 17" Trust monitor en heb er nog niet 1 probleem mee gehad, sterker nog het beeld is scherp en kan tot 100 Hz.

Koste 700 piek (€318).

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 11:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zolang de discussie netjes gehouden wordt blijft dit topic open.
Probeer het ajb zo te houden :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op donderdag 03 januari 2002 10:28 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Zolang de discussie netjes gehouden wordt blijft dit topic open.
Probeer het ajb zo te houden :)
We proberen het Oscar >:)

Maar ehh met merk staat nou niet echt bekend om zijn kwaliteit om het maar eens netjes uit te drukken, slechte driver support en helpdesk. En om eerlijk te zijn, vind ik die dingen van Trust er een beetje gammel uitzien. (om het ook maar even netjes te zeggen)

/dev/null

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:07
Ik vind dat je voor dat geld ook niet meer hoeft te verwachten. Ik tik dit op een Trust keyboard, werkt perfect, nooit iets mee aan de hand. Mijn speakersetje van Trust (Soundforce 1200) klinkt als een klok, heeft superveel power en kostte maar 159 gulden. Ook heb ik hier een simpel racestuurtje (ook maar 100 piek), en hij's misschien niet zo luxe, hij doet het altijd prima.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook wel eens spul gehad van Trust dat kapot ging, maar over het algemeen krijg je waar voor je geld. Wil je beter spul dan moet je meer betalen, simpel zat.

Verwijderd

ik heb zelf een trust scanner en racewheel.
scanner is perfect maar racewiel was na 3 maanden al kaduuk...

Verwijderd

Mijn eerste 3d kaartje was van Trust. Een echte Voodoo Dragon 2 8-).

Ik was er toen super blij mee. :)

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 11:49

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Kwaliteit van niet alle apparaten is altijd even goed geweest. Ze leveren daarentegen wel al jaren goedkope spullen die in de meeste gevallen hun werk doen. Tegenwoordig ziet het er best oke uit, voorheen was het best schraal spul :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 05:27 schreef Merely het volgende:
Weet jij hoeveel mensen er hier per dag over GoT surfen en posten? Meer dan 150 i.i.g. (geloof zelfs paar duizend) Er zijn dus 'maar 150' mensen die problemen hebben met Trust.
ik ook he ik wil ook :P

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ik denk dat trust alleen redelijk toetsenborden heeft en kantoor muizen
voor de boxen en monitoren is het gewoon meer van ik heb beeld en geluid voor een spotprijsje en daarmee klaar =)

Tweakers Discord

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 20:38 schreef tweakduke het volgende:
ik denk dat trust alleen redelijk toetsenborden heeft en kantoor muizen
voor de boxen en monitoren is het gewoon meer van ik heb beeld en geluid voor een spotprijsje en daarmee klaar =)
helemaal mee eens.
trouwens... de randapparatuur kan ook nog wel aardig zijn

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-04 11:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Trust... |:(

Heb ik het verleden een keer een monitor van ze gehad, naja niets waard natuurlijk....
Nooit meer trust voor mij....

Whatever.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:39

GaMbiNo

1337

* GaMbiNo is harstikke tevreden over zijn Trust Ami Mouse 250S Wireless Optical O+ :*

Verwijderd

Don't trust Trust. Je zei het zelf al...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ikzelf heb wel aardige herinerringen aan Trust, heb een Trust Naturel-achtig toetsenbord gehad voor best lang, alleen het probleem daarmee was dat hij na een uurtje of 2 uitviel, wat bij andere toetsenborden niet gebeurde op dezelfde pc :?. Verder nog wat andere Trust apparaten gehad als een Trust hand-scanner, maar de drivers waren niet erg super van dat ding dus echt aan de praat gekregen hebben we dat ding niet.

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

hmmm
ik heb hier al een jaar trust 100watt (pmpo...) pc speakertjes staan, komt prima geluid uit (subwoofer + 2speakers)
daar heb je natuurlijk geen drivers voor nodig, maar toch vind ik niet dat je moet zeiken op trust, je weet dat je er geen reet voor betaalt dus niet zeuren als et nix blijkt te zijn.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:39

GaMbiNo

1337

Op donderdag 03 januari 2002 23:03 schreef timotee het volgende:
Don't trust Trust. Je zei het zelf al...
En waarom??
Als je zo'n uitspraak doet verwacht ik wel dat je die ook gaat onderbouwen... :?

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

ik vind de producten van trust niet echt slecht te noemen.

ik heb hier nog een scanner staan,2 geluidskaarten van trust (draaien nog steeds), 17 inch monitor (werkt nog steeds) 4 a 5 jaar oud al volgens mij.

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 03 januari 2002 23:18 schreef rambo-2001 het volgende:
ik vind de producten van trust niet echt slecht te noemen.

ik heb hier nog een scanner staan,2 geluidskaarten van trust (draaien nog steeds), 17 inch monitor (werkt nog steeds) 4 a 5 jaar oud al volgens mij.
Er is een ruim verschil tussen 'werken' en 'mooi' :)

Ik geef je geen ongelijk.. maar het beeld van Trust is meestal :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 10:17

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

nou ik heb dus ff al 2 jaar de trust sounwave 40 3d PLUS en die doen et buitegewoon in combinatie met een trust geluidskaartje waar ik wat minder enthousiast over ben.
want elke keer als ik mijn pc formatteer moet ik em in een ander pci slot stampe wil die et doen. maarja voorderest hebtie een goede kwaliteit.

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 28-03 01:23
Ik heb 2 jaar geleden een draadloze muis van ze gekocht en na 1 keer proberen gelijk weggemikt !

Wat een ramp drivers :r

Verwijderd

Voor tekentabletten voor thuisgebruik zou ik toch maar naar Wacom gaan, ook al is die duurder. Ik heb me ruim een jaar aan dat ding van Trust zitten ergeren. De cursor danste over het beeldscherm (niet extreem), de dubbelklik en enkelklik waren zo gevoelig dat je een aantal keer dubbelklikte (krijg je dus 4 explorer windows als je er maar eentje wilt).
Zo heb ik ook hier en daar wat kennissen die ook veel problemen hebben met Trust.

Tevreden? Nee...

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Jaren geleden een stuk of 3 monitoren versleten van trust, oude 15" dingen. eentje ervan doet het nog, de rest was voor de uiterste houdbaarheidsdatum al naar de knoppen. Monitoren zijn duur dus daarmee heb ik het afgeleerd ooit nog iets van trust te kopen, mij te link...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 23:22 schreef nigelator het volgende:

[..]

Er is een ruim verschil tussen 'werken' en 'mooi' :)

Ik geef je geen ongelijk.. maar het beeld van Trust is meestal :(
Trust slikt spul! :( Nooit kopen, zeer NOT Compteable met XP

Verwijderd

vind het ook maar een boutmerk

2 set boxen van gehad 1 800 pmpo vermogen
en 1 1000 pmpo vermogen

die 800 klonk na een maand al voor geen meter meer
en die 1000 ging na 3 maanded achteruit

heb ook nog een headset van trust gehad duurde ook niet lang voordat ie naar een gameboy ging klinken :(

geen trust meer voor mij

Verwijderd

oh ja ik vergeet een of ander stuurtje die het niet of nauwelijks deed doordat die drivers so slecht waren

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik had ooit is zo'n trust stuur (geen ffb), de eerste was binnen een dag kapot, de 2e binnen 2 dagen. de 3e heeft het gelukkig wel langer uitgehouden...

daarom koop ik dus nooit meer iets van trust :)

Verwijderd

ik heb van trust goedkoop zo'n dolby 5.1 setje gekocht + geluidskaart en het klinkt net zo goed als zo'n dure set van soundblaster.
maar dan voor 1/4 van de prijs.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:25

LopeZ

Too much is never enough

Check de datum :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.