Toon posts:

Trust sucks :(

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Koop ik een mooi kaartje bij Trust, een camera surveillance adaptor 804 om precies te zijn( dit kaartje is voor 4 profesionele camera`s met een gewoon video signaal aan te sluiten op de pc, zodaat je deze via internet overal kunt bekijken.tegelijk dus!)

Staat er op de doos geschikt voor Win98, Me, 2000. en voorbereid op XP.
Dus ik denk dat gaat wel lukken op mijn XP
computer, immers kwam dit kaartje van trust net pas uit, ff een paar weekjes voor XP uitkwam.

Niet dus :(, en op 2000 ook niet dus :(
Ik bellen met Trust, zegt die vent dat er geen onder steuning is voor 2000 en XP, noooit dus!!!! :r
Waarom die dan wel op de doos stonden, ga ie geen antwoord op.
Ik moest het maar gewoon terug naar de winkel brengen, ja dat kost me dus weer 16 piek om terug naar Conrad te sturen :(
Trust wil dat niet betalen
Is dat normaal, of ben ik nou gek........
Groeten Robin.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Trust = cheap ass... maar dat is al langer bekend

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben tevreden met mijn Trust Soundwave 40 3D plus boxjes :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37
Als op die doos staat dat het daaronder werkt, moet het ook ondersteunt worden.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 17:32 schreef robinvreuls het volgende:
ik ook met mijn Soundwave 240 3dplus :P

• Sir_Joachim
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

beetje wazig van die doos :?

en dat die helpdesk vent je geen hulp kan geven, volgens mij ligt dat niet aan trust... heb nog NOOIT een goed en duidelijk antwoord van een help desk kunnen krijgen :)

maarm, de trust webcam is trouwens ook niet slecht hoor, vind hem scherper beeld geven dan een philips of logitech

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 11:43
wat een klootzakken..
kun je ze niet aanschrijven ?

Verwijderd

Zo jongen, net een Sultana gegeten of niet :?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-04 15:28
welcome to the club of abused TRUST owners >:)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• ---==AiRWoLf==---
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04 20:48
ik ook met mijn Soundforce 1200

• MagicTempest
  • Laatst online: 02-04 10:56
Me 2 met me soundforce 1200, hoewel het wel een beetje leeg geluid is, me stereo klinkt mooier

maar meer als die boxies van trust heb ik niet wat het is allemaal troep.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Trust no more >:)

• MGSNK
  • Laatst online: 04-04 15:28
nee, Trust no one >:)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

ehm, multipla.. pak er eens een engels woordenboek bij :)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op zaterdag 10 november 2001 17:46 schreef jbalk het volgende:
Zo jongen, net een Sultana gegeten of niet :?
LOL!!

Als je dat nog niet wist, trust is niet voor niets zo goedkoop.
is meuk

de betaler vervuilt

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Ik heb 2 scanners (19200) versleten van trust..allebei terug gebracht....later tegoed bon gekregen.
Voor me verjaardag had ik een mp3cyberman gekregen. das wel een geinig ding hoor! alleen er zijn nog steeds geen drivers uit voor XP!! zwaar naadje duzz!
Mijn mening : Ze zuigen! :r

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 17:41 schreef superjoost het volgende:
wat een klootzakken..
kun je ze niet aanschrijven ?
Ik ben lid van de consumenten bond, heb het gesprek op tape staan, dus dat kan leuk worden :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:57

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Oke, het is wel duidelijk wat de mening is van trust. Maar wanneer op de doos staat dat het kan draaien onder windows 2000, dan moet dat ook kunnen. Fout van Trust. Mooie brief helpt vaak >:) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 18:05 schreef GA!S het volgende:

[..]

LOL!!

Als je dat nog niet wist, trust is niet voor niets zo goedkoop.
is meuk
kaartje koste wel ruim 279,- voor een simpele adaptor met simpele chip set.
helaas bestaat er geen ander met die ze ook maken :(
Dus moet ik netsnap met webcam`s gebruiken, terwijl ik 4 goede Sanyo camera`s al heb hangen.
Weet iemand een oplossing?
(Ja ik heb ook al andere drivers voor de zelfde chipset gebruikt, chipset wordt vaak ook in tv kaarjes gebruikt)

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik vind Trust zo slecht nog niet. Ik heb eens een goede wavetable geluidskaart van hun gehad voor maar 50 piek.
Natuurlijk was een SB AWE 32 beter maar ook véél duurder.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Als ik mij niet vergis is zelfs de winkel (in dit geval blijkbaar Norrod) mede verantwoordelijk omdat zij dit verkopen, men heeft neem ik aan niet gewaarschuwd dat het NIET onder XP en 2000 zou werken, in dat geval moeten ze of een gelijkwaardig iets aanbieden of jou je geld terug geven... inclusief de eventuele gemaakte verzend kosten.

Sux6

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 18:30 schreef malfa het volgende:
Als ik mij niet vergis is zelfs de winkel (in dit geval blijkbaar Norrod) mede verantwoordelijk omdat zij dit verkopen, men heeft neem ik aan niet gewaarschuwd dat het NIET onder XP en 2000 zou werken, in dat geval moeten ze of een gelijkwaardig iets aanbieden of jou je geld terug geven... inclusief de eventuele gemaakte verzend kosten.

Sux6
mee eens, hoe en wat is wijsheid ..?
hoe ga ik ze dat duidelijk kenbaar maken.

o,ja ik heb bij Norrod geen drivers kunnen vinden :(
ik stuur het pakje weer naar conrad, maar het geintje koste me toch z`n 32,- voor het verzenden/verzekeren en weer verzenden.

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 18:39 schreef Robin201 het volgende:

[..]

mee eens, hoe en wat is wijsheid ..?
hoe ga ik ze dat duidelijk kenbaar maken.

o,ja ik heb bij Norrod geen drivers kunnen vinden :(
ik stuur het pakje weer naar conrad, maar het geintje koste me toch z`n 32,- voor het verzenden/verzekeren en weer verzenden.
Neem eerst eens telefonisch contact op met Norrod, en stop er wel een brief bij met wat er eventueel besproken is. En verder is het voorgaande geloof ik ook allemaal wettelijk bepaald. Zij zijn namelijk wel in gebreke gebleven samen met Trust, Norrod kan het dus ook weer gaan terug vorderen bij Trust, maar daar hoef jij je niet druk over te maken want jij hebt het bij Norrod gekocht en niet direct bij Trust.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Norrod? Ik meen dat er Conrad in de topic start stond?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• marteltor
  • Laatst online: 08:13
Op zaterdag 10 november 2001 17:48 schreef MGSNK het volgende:
welcome to the club of abused TRUST owners >:)
ik doe mee :(
een joystick en racestuur, allebei prut...

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 18:55 schreef limoentje het volgende:
Norrod? Ik meen dat er Conrad in de topic start stond?
Oeps geheel mijn fout, je hebt volkomen gelijk mij excuus tegenover Norrod ... Ik heb overigens ook niet echt slechte ervaring met Norrod gehad hoor ... gewoon te snel gelezen.

Voor de rest klopt mijn verhaal wel ...

Verwijderd

Tja trust.. Ik wist niet dat er nog serieus mensen daar spullen kochten.

Ik heb ooit voor 200 piek een apperaatje gekocht zodat ik mijn computer op mijn tv kon aansluiten (van trust natuurlijk). Nou ik was 12 jaar dus tja.. veel wist ik nog niet. Toen ik hem had kon ik geen eens die letters lezen die er op het scherm werden getoverd. Echt vage letters. Die tv-out op mijn gefore 2 gts is 100 keer zo scherp. (en zelfs die is niet super). :'(

Met andere worden. Koop nooit trust. Ook als sommige beweren dat ze ooit goeie producten hebben gemaakt... nee geloof ze maar niet. Allemaal bende.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:19
http://www.trust.nl/computer/

hier ook geen drivers?

Mag je je eerst registeren wil je drivers voor je kaartje downloaden. Krijg je van die vragen als "Tot welke produktcategorie behoort uw produkt", terwijl je drivers voor een 56K winmodempje wilt downloaden. Heb maar geluidskaart gekozen, dat zijn het toch?

• Dr.Q
  • Laatst online: 07-02 05:23
eigen drivers is een must
dus denk goed na voor je klust
met de cheapo spullen van trust

:P

ik heb ooit een voodoo2 van trust gehad, bagger ding, draaide voor geen (centi)meter :(

zou gewoon even de consumentenbond bellen ofzow >:)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

TRUST !!! :'(

Ik heb er 2 monitoren van gehad.

Mijn 15 Inch was destijds aan het eind van zijn levensduur.
Dus ik naar de winkel. Heeft ie daar een 17 inch staan. Het was dan wel een trust, maar de prijs was goed. Ik dus meegenomen.. Na een half jaar begon het beeld te "trillen". Dus ik terug.. Opgestuurd naar Trust, heb toen geld terug gekregen. Tegen beter weten in heb ik toen een Trust 19" gekocht.. |:(
Deze was nog eerder defect. Hij wilde na een paar maanden niet meer aan. :(

Nu heb ik een TVM 19" TCO7S en het beeld is velen malen beter dan Trust.. ;)

Dus voor mij NOOIT geen trust meer :r

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 21:16 schreef Dr.Q het volgende:
eigen drivers is een must
dus denk goed na voor je klust
met de cheapo spullen van trust

:P

ik heb ooit een voodoo2 van trust gehad, bagger ding, draaide voor geen (centi)meter :(

zou gewoon even de consumentenbond bellen ofzow >:)
dope rep rijm >:)

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

als je nou even een brief schrijft naar :
afdeling klachtenservice
en de doos even onder de scanner of kopieerapparaat haalt en daar ook een kopietje van meestuurt en een beetje goede opzet in de brief zet denk ik dat trust je die 16 piek of meer terug zal geven

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• FaZe
  • Laatst online: 02-04 16:07
heh ja is rotzooi, heb er ervaring mee

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 21:28 schreef FaZe het volgende:
heh ja is rotzooi, heb er ervaring mee
Ja weet het, tis rotzooi

Verwijderd

ik heb de trust soundwave 240 3D plus ze geven echt beter geluid dan welke cheapo boxjes ook.. ik vind dat ze de prijs moeten krijgen voor beste cheapo boxjes ter wereld, ja ik heb ze ook.. ze kostten 50 peak maar geven me toch een bas, en niet eens een subwoover (ok het geluid zuigt maar als je toch alleen maar naar trance luisterd ;)
enige wat je nooit moet doen is dat 3D aanzetten, zolang je daar met je fikken afblijft gaat het goed :P

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

NEVER TRUST TRUST :Y)

Verwijderd

Trust sucks :(
Blij dat je er ook achter komt. :(

Wij hebben 2 scaners van Trus gehad beide werkte niet |:(. Uiteindelijk hebben we een Cannon scanner gekocht. Die bleek wel te werken. En werkt trouwens nog steeds erg goed *D.

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

Dope-E

The one and only Dope

Heheheheh! >:)

Ik heb er een paar jaar geleden op de TD gewerkt!
En daarvoor waren mijn vermoedens van slecht spul er al... Dat vermoeden werd sterk bevestigd in de tijd dat ik daar werkte :z

Het enige spul wat ik ooit van trust heb gehad was niet via de legale wegen verkregen ;)
Ik moet zeggen die 56k pci modem werkt nog wel in mijn moeders pc!

:o

twitter.com/curly_sanders

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 23:23 schreef Dope-E het volgende:
Heheheheh! >:)

Ik heb er een paar jaar geleden op de TD gewerkt!
En daarvoor waren mijn vermoedens van slecht spul er al... Dat vermoeden werd sterk bevestigd in de tijd dat ik daar werkte :z

Het enige spul wat ik ooit van trust heb gehad was niet via de legale wegen verkregen ;)
Ik moet zeggen die 56k pci modem werkt nog wel in mijn moeders pc!

:o
maar ik ZWEER je trust 2 way speakers zijn de beste speakers.. waarom dat bedrijf zich niet volledig op speakers richt? als ze zulke 2 ways kunnen maken waarom geen goeie 5.1? En hi-fi torens moeten ze ook kunnen...

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 23:49 schreef DKtje het volgende:

[..]

maar ik ZWEER je trust 2 way speakers zijn de beste speakers..
Ik hoop maar dat je dit als grap bedoeld want dan pas kan ik erom lachen anders moet ik je uitlachen >:)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:01 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat je dit als grap bedoeld want dan pas kan ik erom lachen anders moet ik je uitlachen >:)
neej echt ik meen het.. veel beter dan me veel duurdere en vaak geprezen labtec spin 70s

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Nou ja mijn Trust Voodoo Dragon 2 werkt nog prima bij een vriend van me :)

Maar dat komt misschien omdat het een kwaliteits kaartje van 3dfx toendertijd was :)

• Blaise
  • Niet online
Trust zuigt idd. Moest ik allemaal vage drivers downen voordat mijn scanner het deed, en de helft van de drivers bleek niet te werken, waardoor ik drivers voor een ander wscannertype moest downen :?

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Trust is in mijn ogen heel erg slecht zodra er ook maar iets aan te pas komt dat met beeld te maken heeft. (monitoren, scanners, webcams, etc.). Boxjes etc. zijn in mijn ogen wel van "redelijke" kwaliteit. Is mijn gedachtengang een beetje goed te noemen. (8> :)

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 19:00 schreef malfa het volgende:

[..]

Oeps geheel mijn fout, je hebt volkomen gelijk mij excuus tegenover Norrod ... Ik heb overigens ook niet echt slechte ervaring met Norrod gehad hoor ... gewoon te snel gelezen.

Voor de rest klopt mijn verhaal wel ...
Het draadlose toetsen board+ muis (Blokker fl 129,-)is ook KUT :( !!!!
, steeds valt of de muis of het tikboard uit.
Vet kut is, echt waardenloos.

Hun IR muis(draadloos, los produckt nog tekoop bij Blokker fl 39,-)

Alleen als de sensor vlak voor de muis licht werkt ie :(
maar ga niet teveel naar rechts of naar links. of staat er een glas cola ofzo tussen werkt ie weer niet.
Echt een heeeeeeel slecht procduckt.
Daar kan je echt met de beste wil, niet mee werken.

Verwijderd

Back in the ol' days i've vastgeknoopt a muis on after my fiets, then i drove 15 miles, and the trust muis was still een geheel.

So i believe trust products a wery duurzaam.!

• Engineer
  • Laatst online: 31-03 01:10

Engineer

Software

Trust = :r, kheb er alleen maar gekloot mee gehad.

• bverwijs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:12
Dit topic is al redelijk oud. Ben benieuwd wat jullie tegenwoordig van Trust vinden. Ze gaan op dit moment een hele nieuwe lijn digicams op de markt zetten waar op het moment nogal ophef over is. Ik heb ze mogen testen en ben er zeer over te spreken.
Ik denk dat Trust het slechte imago wat ze nu hebben helemaal niet verdienen. Aantal jaar terug hebben ze de grote fout gemaakt pc's en monitoren op de markt te zetten. Daar hadden ze zich nooit mee moeten bemoeien. De spullen die ze tegenwoordig leveren ben ik goed over te spreken.
Het bedrijf waar ik werk is dealer van Trust dus ik ken een heel groot gedeelte van de Trustlijn op dit moment.
Ben erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.

Verwijderd

Trust is niets mis mee, nooit iets mis mee geweest ook. Het is gewoon goedkope shit, dus je mag er niet teveel van verwachten. Trust is bij uitstek geschikt voor die dingen waar je niet het volledige budget voor over hebt, maar wel wilt proberen.

• connected
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

nou het is er echt niet beter op geworden :(
ik had hier laatst een digicam van trust er stond op dat ie 3M pix kon nou volgens mij deed ie nog geen derde en werd het daarna gewoon opgeschaald naar een resolutie van 1200x1600.
die foto's waren echt BAGGER!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-03 12:33
Sweex, Typhoon, Trust, allemaal bagger die gebruik maken van allround chips en er een behuizing omheen gooien. ze doen wat ze moeten doen, voor PROF.apparatuur koop je geen trust. sim-pel

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Mijn laatste ervaring was met Trust CD-RW's, een paar jaar terug. Die bladderden na een paar maanden zo erg dat ze onbruikbaar werden. Genoeg om het merk bovenaan mijn "do not consider"-lijst te zetten. De digicams waar zogenaamd "ophef" (?? right...) over is zijn volgens mij gewoon weer typisch Trust, onderkant-van-de-markt goedkoop uitziende rommel. Maar misschien heb ik iets gemist.

[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 27-09-2003 12:58 ]

Zoef

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik onderschrijf de stelling van topicstarter. Service sucks, de meegeleverde drivers zijn meestal naadje.

edit:

Wtf waarom kick je een draadje van 2001?

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 27-09-2003 12:57 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08-2025
Trust in nog steeds bagger. Een vriend van me heeft een muis+tobo draadloos en speakers van trust. Hij heeft er nu al spijt van..

Burp

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08-2025
Maurice schreef op 27 September 2003 @ 12:55:
Sweex, Typhoon, Trust, allemaal bagger die gebruik maken van allround chips en er een behuizing omheen gooien. ze doen wat ze moeten doen, voor PROF.apparatuur koop je geen trust. sim-pel
Sweex slecht? Dat was toch sitecom? Van sitecom heb ik een aantal dingen die perfect werken!

[ Voor 8% gewijzigd door supreme tweaker op 27-09-2003 12:58 ]

Burp

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04 12:41
da-dude schreef op 27 September 2003 @ 12:57:
[...]

Sweex slecht? Dat was toch sitecom?
En sitecom is een a merk dan ?
Neuh, sitecom is precies het zelfde als trust :)

[ Voor 12% gewijzigd door Weezer-DC op 27-09-2003 12:59 ]

Verwijderd

Jos word niet voor niks gesponsord

• Bobje
  • Laatst online: 26-05-2024
Ja uhm, nog steeds klote >:)

offtopic:
Maar waarom kick je dit topic? :?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 10:28
Allemaal hebben ze goede en minder goede producten, er zit absoluut goed spul in het assortiment van Trust, Sweex, Sitecom... Maar niet alles dus :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Doh, weet je nou nogsteeds niet dat je nooit en te nimmer Trust moet kopen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-03 22:30

Sebastiaan

....

da-dude schreef op 27 september 2003 @ 12:57:
[...]

Sweex slecht? Dat was toch sitecom? Van sitecom heb ik een aantal dingen die perfect werken!
sweex was safeway, niet sitecom

• bverwijs
Exirion schreef op 27 September 2003 @ 13:01:
Doh, weet je nou nogsteeds niet dat je nooit en te nimmer Trust moet kopen :P
Hmm, waar baseer je dat op? Zelf ervaring mee? Zoja, tell me. Ben benieuwd

Verwijderd

Ik heb hier een trust familyc@m300 : is gelijk aan 300 x :r

aleen m'n oude trust 17 inch monitor doet het best aardig.....
als je een trust aanbieding ziet staan, gewoon doorsparen voor echt spul trust me! :+

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04 11:48

The Bad Seed

Chaotic since 1983

bverwijs schreef op 27 September 2003 @ 12:46:
Ze gaan op dit moment een hele nieuwe lijn digicams op de markt zetten waar op het moment nogal ophef over is. Ik heb ze mogen testen en ben er zeer over te spreken.
Mag ik dan vragen met welk materieel je de trust camera's vergelijkt?
Alle foto's van 2-3-4 MP digicams die ik tot nu toe gezien heb van merken als Trust en andere cheapo producenten waren slechter dan een fuji,nikon of canon van 3-4 jaar oud(met 1 MP meestal)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-04 20:21

jep

Ik heb al zovaak weer trust hardware gekocht. Elke keer zag het er prima uit en dacht ik daar kan ik 't niet voor laten liggen. Iedere keer weer kom ik er achter dat het rommel is :(

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Ik ben zelf niet zo tevreden over trust, alles gaat heel snel stuk van ze.

• bverwijs
Mag ik dan vragen met welk materieel je de trust camera's vergelijkt?
Alle foto's van 2-3-4 MP digicams die ik tot nu toe gezien heb van merken als Trust en andere cheapo producenten waren slechter dan een fuji,nikon of canon van 3-4 jaar oud(met 1 MP meestal)
Ik kijk gewoon naar de prijs/kwaliteit. Die is naar mijn idee goed. Ik fotografeer zelf ook niet met een trustcamera omdat ik hogere eisen stel. Maar ik vind het vreemd dat mensen sowieso de camera's van trust al afkappen. Voor een doorsnee computergebruiker die een digicam wil als 2e toestel voor zn vakantiekiekjes zijn ze gewoon perfect.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

bverwijs schreef op 27 September 2003 @ 13:09:
Hmm, waar baseer je dat op? Zelf ervaring mee? Zoja, tell me. Ben benieuwd
De ervaringen op GoT zeggen genoeg lijkt me, en de reviews van Trust webcams en digicams ook. Verder heb ik bij kennissen ook de nodige ervaringen met Trust scanners en ander spul mogen aanhoren. Sommige goedkope merken hebben goeie value voor money, maar bij Trust kun je beter gewoon uit te buurt blijven ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik dacht toch wel dat heel computerend nederland wist dat trust niet zo van die denderende kwaliteit afleverd?

Verwijderd

altijd al geweten dat Trust zuigd,. daarom heb ik er ook nooit iets van gekocht :7 dit word nog eens bewezen door dit Topic,. :Y)

• zAb
  • Laatst online: 17-01 12:46

zAb

Net

Die gasten krijgen het niet eens voor elkaar om de juiste tobo's in de daarvoor bestemde verpakking te krijgen. Had er laatst een besteld, staat op de doos dat het qwerty is pak ik hem uit is het azerty. Ja en dan de afhandeling van het geintje. Moet zeker met een Minardi uit taiwan komen ofzo.

.

• WhiteDog
  • Laatst online: 08-03 14:31

WhiteDog

met zwarte hond

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 13:10:
Ik heb hier een trust familyc@m300 : is gelijk aan 300 x :r

aleen m'n oude trust 17 inch monitor doet het best aardig.....
als je een trust aanbieding ziet staan, gewoon doorsparen voor echt spul trust me! :+
ik de spy-brak-c@m 300 :r

wat een miserie... vanaf dag 1 al 1 dode pixel.
En de lens zit scheef waardoor je dus niet exact fotografeert waar je naar kijkt.

Gebruik hem gelukkig alleen als webcam dus het kan er nog NET door...

Verwijderd

bverwijs schreef op 27 September 2003 @ 12:46:
Dit topic is al redelijk oud. Ben benieuwd wat jullie tegenwoordig van Trust vinden. Ze gaan op dit moment een hele nieuwe lijn digicams op de markt zetten waar op het moment nogal ophef over is. Ik heb ze mogen testen en ben er zeer over te spreken.
Ik denk dat Trust het slechte imago wat ze nu hebben helemaal niet verdienen. Aantal jaar terug hebben ze de grote fout gemaakt pc's en monitoren op de markt te zetten. Daar hadden ze zich nooit mee moeten bemoeien. De spullen die ze tegenwoordig leveren ben ik goed over te spreken.
Het bedrijf waar ik werk is dealer van Trust dus ik ken een heel groot gedeelte van de Trustlijn op dit moment.
Ben erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.
Jah het is nogsteeds kut!
Sterker nog, nog kutter!

Heb 3 weken geleden een camera van hun terug naar de diksons gebracht, dat ding gebruikte 2 batt. op een dag terwijl hij uit stond!

Fuck Trust!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:25

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Trust ramplank van mij typt wel heerlijk :D

Verder is het inderdaad rommel. Staat hier nog een Trust PC (pentium1). Echt low-end spul in, waarvan de helft al overleden was na een jaartje...

Hier stond een dode link.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmm, het probleem is volgens mij niet de prijs/kwaliteit verhouding, het is cheap-ass spul
van cheap-ass kwaliteit.
Het probleem is dat ze niet op de doos zetten dat het goedkope troep is, maar
veelal de echte specs een beetje verhullen, bijv bij een camera niet de resolutie van de
sensor maar de geinterpoleerde reso vermelden, niet vermelden dat het cmos ipv ccd is,
heel stoer vermelden dat er tig x zoom opzit, terwijl er een vast lensje inzit, enz.

De vraag is , hoever kunnen ze daarmee gaan ? Ik denk dat in geval van de TS, ze te ver
gegaan zijn. Er is volgens mij een redelijke grond om ze van misleiding te beschuldigen.

En als ze dan ook al niet eens de kosten willen vergoeden die het voor de TS meebrengt,
heb je juridisch best wel mogelijkheden ze op andere gedachten te krijgen.

Stuur ze eens een aangetekende brief waarin je ze verantwoordelijk stelt voor die 16 Euri
en eventuele andere kosten, bijv voor de tijd die je vergeefs besteed hebt aan de installatie van die
kaart...... als ze je dan weer zo piepelen, aanpakken die gasten !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-03 12:33
da-dude schreef op 27 September 2003 @ 12:57:
[...]

nee sweex was safeway :r

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Zym0tiC
  • Laatst online: 01:22

Zym0tiC

^_^

Flexe_Gozer schreef op 10 november 2001 @ 18:05:
Ik heb 2 scanners (19200) versleten van trust..allebei terug gebracht....later tegoed bon gekregen.
Voor me verjaardag had ik een mp3cyberman gekregen. das wel een geinig ding hoor! alleen er zijn nog steeds geen drivers uit voor XP!! zwaar naadje duzz!
Mijn mening : Ze zuigen! :r
2 scanners maar? Mijn vader is al aan de 5de bezig, ook een 19200 iedere keer blijf die scan kop hangen en moest je die scanner 90 graden draaien zodat die kop omlaag kon... 7(8)7

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Ach de software van mijn Easy Connect 19200 Plus ziet er niet zo gelikt uit, maar t ding doet al ruim 3 jaar prima af en toe een simpele scan, met vrij aardige resultaten. 'n keertje gekregen van 'n vriend dus ik klaag niet :D

• G F0rce 1
  • Laatst online: 04-03-2015
Haha ik heb precies dezelfde inderdaad en werkt zonder problemen. Heb touwens ook nog jaaaarreeen (sinds mei niet meer :) ) geinterned met een 56k Analoge modem van trust, ging ook zeer degelijk moet ik zeggen .

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Ganja-Cape
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb gelukkig niet zulke slechte ervaringen met Trust :)

Heb een antiek scanner (Trust 48000 economy ofzo) deze doet het nu al ongeveer 6 of 7 jaar zonder maar 1 probleem. (wel met isa kaart :()

En heb een el cheapo tekentablet van ze (1200 wireless) ook deze werkt zonder problemen :) (ok, hij is niet zo goed als een wacom, maarja kan ook ni voor die prijs)

Verwijderd

Het probleem van trust is de nerds hier, nofi.

Als jij voor een belachelijk laag bedrag een 3Mpix camera koopt, kun je verwachten dat het ding niet zal presteren als een echte 3Mpix welke het dubbele kost.

Stelletje nederlanders.. allemaal een dubbeltje investeren en dan klagen dat je niet op de 1e rang zit..

Trust is gewoon niets mis mee, prima prijs-prestatieverhouding. Goed je betaald niets, en krijgt dus ook niets.. raar hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 15:35:

Als jij voor een belachelijk laag bedrag een 3Mpix camera koopt, kun je verwachten dat het ding niet zal presteren als een echte 3Mpix welke het dubbele kost.

Stelletje nederlanders.. allemaal een dubbeltje investeren en dan klagen dat je niet op de 1e rang zit..

Trust is gewoon niets mis mee, prima prijs-prestatieverhouding. Goed je betaald niets, en krijgt dus ook niets.. raar hoor.
Met de 3.3 M camera is geen foto mee te maken hoor.
Zelfs overdag is het nog te donker voor dat ding :-(
Foto`s zijn geel en altijd wazig, echte troep.

En die muis van Robin 201, is dat dan prima prijs-prestatieverhouding?
Of die video in kaart waar groot op de doos voor Win XP staat en vervolgens het niet doet, en er geen win xp drivers voor bestaan.

ook een puik stukje trust hardware draadloos netwerk verbreek na 20tot40 min de verb.

Je zal wel niet de hele topic gelezen hebben....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 15:46 ]

• swampy
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

:-), ach tja...heb eens trust CD-r's gekocht he, klein pakje maar...bere goedkoop. Maar het maken dure koffie/bierglas onderzetters.

Welgeteld 1 van de 10 lukte met branden...natuurlijk was er na 1 dag al niets meer over van de gegevens maar dat konden we wel raden.

Tja als je als brandlaag kauwgom gebruikt.....

Maar het wat ook maar een test :-p je denkt toch zeker niet serious dat ik trust vertrouw mij goed werkend materiaal aan te leveren :-p

[ Voor 19% gewijzigd door swampy op 27-09-2003 15:52 ]

There is no place like ::1

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-04 11:38
Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 15:35:
[...]
[...]
Idd, helemaal mee eens...

Daarom koop ik ook nooit Trust en zeer weinig van die andere goedkope shit...
Zeker CDR's, daar neem ik alleen nog maar Taiyo's (niet vanwege de coaster, maar omdat ik de CD over 2 jaar nog steeds wil kunnen lezen)
Wat betreft mobo's neem ik NOOIT meer mobo's met VIA-chipset. Alleen nVidia of Intel chipsets.
En wat betreft netwerk en/of geluidskaarten: alleen geintegreerd als het nVidia of Intel betreft, en anders Intel/3Com voor netwerk

Je kan overigens vaak beter een 2e hands goed merk nemen als nieuw goedkoop merk...
Ik heb ooit eens een HP Scanjet 5P gekocht (op Adaptec PCI SCSI-controller) voor 125 piekies ipv een nieuwe Trust of ander goedkoop merk...
Ding is retesnel en werkt nog steeds, gewoon op standaard OS TWAIN-drivers (geen USB gekloot)

Ook mijn 2e hands Intel Etherexpress verrichten nog steeds wonderen...
(in tegenstelling tot 2 "BC001" -NIC's die binnen 1 maand de geest gaven...

[ Voor 13% gewijzigd door GarBaGe op 27-09-2003 15:46 ]

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Trust heeft gewoon goede en slechte producten
Maarja veel mense letten daar niet zo op als ze iets kopen, ze kijken alleen naar het merk.

Bijv, pioneer is het algemeen een goed merk.
Wat doet men, men koopt een pioneer versterker terwijl een andere merk een beter heeft voor de zelfd prijs.

Kijkt naar mijn anderhalf jaar oude draadloze muis van trust.
Erg relax ding, die van logtih waren toen de tijd minder.

Trust sucks ??
Net of het niet aan microsoft ligt
Dat kaartje zal het vast wel goed doen.
Aleen win 2k/xp is niet zo goed gemaakt met video ondersteuning.
Een hoop video-in kaarten doen het daardoor niet goed in win2k/xp, kijk naar me gefroce 2 combo/deluxe, die mooie ouwe maxtor kaart met video in/uit, enz.

Tja waarom gebruik je ook win2k/xp 8)7 .

• G F0rce 1
  • Laatst online: 04-03-2015
Hmm likt me onzin JC. Als hun de drivers niet leveren kan je Microsoft daar moelijk de schuld van geven lijkt mij 8)7 maar goed. Ze hebben inderdaad ook goede producten. Bij de scanners heb ik na het lezen van dit topic het idee dat je er wel van uit kunt gaan dat het werkt (zie mijn eerder post!). Verder denk ik dat het inderdaad erg goedkoop is dus dat je er niet teveel van mocht verwachten.
En zo maar tussen door mijn trust Digitale Foto Camera heeft het deze zomer in het zuiden van Frankrijk in de zon liggend onder 42* Celcius begeven, foutje van mij denk ik want dat soort spul moet je niet in de zon laten slingeren doch mijn iHP-100 MP3 Speler werkt nog wel :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Pearl
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-04 09:34
Volgens mij maken ze niets zelf maar laten het onder hun naam maken, zohier een toetsenbord van "Smart Office" gekocht op een beurs voor 12 euro, nu ook te koop ( precies hetzelfde ) van Trust voor 22 euro, werkt prima.

Daarnaast en paar muizen met bal en optisch, werken perfect.

En voeding voor een AT begaf het na 5 jaar.

Netwerkkaartjes ( voor kennis ) werken ook nog steeds.

Dus al met al is het hetzelfde als het merk "Kinzo" die maken ook niets zelf en je moet een beetje mazzel hebben dat je spul hebt wat redelijk goed is gefabriceerd, meestal in China. :)

Al met al lowbudget spul wat goed kan werken, en daar moet je rekening mee houden.

Een specialist weet alles van niks en een generalist weet niks van alles.

Verwijderd

Met de 3.3 M camera is geen foto mee te maken hoor.
Zelfs overdag is het nog te donker voor dat ding :-(
Foto`s zijn geel en altijd wazig, echte troep.
En daar heb je dan ook voor betaald. Je kunt er wel degelijk foto's mee maken, alleen niet de kwaliteit die jij gehoopt had. Dan had je ook meer moeten uitgeven, vertel eens, hoeveel heb je voor die camera betaald?
En die muis van Robin 201, is dat dan prima prijs-prestatieverhouding?
Of die video in kaart waar groot op de doos voor Win XP staat en vervolgens het niet doet, en er geen win xp drivers voor bestaan.
Volgens mij stond er op de doos 'windows XP voorbereid'. Dat is heel wat anders. Zodra er ergens in een productomschrijving 'voorbereid' staat, hoor je te weten dat het apparaat DAT dus NIET kan.
//edit
dat geldt overigens niet alleen voor trust hoor. Ga maar eens bij de megapool ofzo kijken hoeveel 'merk' apparaten (philips, sony, pioneer, kenwood, enz) ergens op 'voorbereid' zijn. Dit betekent altijd dat ze het out-of-the-box domweg niet kunnen.
Je zal wel niet de hele topic gelezen hebben....[/b]
Integendeel, _jij_ hebt niet goed gelezen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 16:17 ]

Verwijderd

trust... tja, het blijft gewoon baggerzooi, die digitale camera's zijn echt waardeloos slecht (webcam kwaliteit), headsets zijn gammel (schelpen vallen eraf), optische muizen hebben een hele brakke sensor (skippen all the way) en zo kan je nog wel doorgaan...
tip: Mijd Trust als de pest en geef iets meer uit aan iets duurder el-cheapo spul, ja zulke merken bestaan: Mitsumi toetsenbordjes, sommige reeksen apparaten van Logitech, sweex (behalve routers, die zijn brak), Sitecom netwerkspul (goedkoop maar werkt prima). W-Linx (ook netwerkspul), Targa (overstock spul, Aldi pc's enzo) enz...

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 19:23
ik heb deze kaart nog eens getest, trust had hem opgestuurd als show room spul :) maar zodra je er een 2e camera op aansluit worden ze allebei wazig als de nete :D en je kan er heel leuk andere camera's mee "afluisteren" :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 16:31:
trust... tja, het blijft gewoon baggerzooi, die digitale camera's zijn echt waardeloos slecht (webcam kwaliteit), headsets zijn gammel (schelpen vallen eraf), optische muizen hebben een hele brakke sensor (skippen all the way) en zo kan je nog wel doorgaan...
tip: Mijd Trust als de pest en geef iets meer uit aan iets duurder el-cheapo spul, ja zulke merken bestaan: Mitsumi toetsenbordjes, sommige reeksen apparaten van Logitech, sweex (behalve routers, die zijn brak), Sitecom netwerkspul (goedkoop maar werkt prima). W-Linx (ook netwerkspul), Targa (overstock spul, Aldi pc's enzo) enz...
Hmmm mijn trust optische muis werkt prima.....gebruik dan ook een mousepad!
wat de digicams betreft...,.Voor dat geld kun je ook niet wat verwachten.....wees nou eerlijk.ze kosten niet wat en het is ook niet wat...ik heb hier zelf een oude photocam lcd 2300 dat ding is zeer intensief gebruikt en heeft het dus ook maar 3 jaartjes volgehouden.buiten krijg ik nog redelijke fotos maar binnenwerk is huilen met de pet op. :'(

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
trust is idd bagger, in mijn computer-beginperiode hadden we elke maand een nieuwe muis, we gingen ervan uit dat dat zo hoorde, totdat we een keer een duurdere microsoft-muis kochten, die gewoon nu (5 jaar later) nog in gebruik is.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 16:40:
[...]

dat bedoel ik nu, ze zetten heel groot op de doos "WERKT ZONDER MUISMAT OP ALLE OPPERVLAKKEN". Dan mag ik toch verwachten dat hij werkt op m'n bureaublad... Zelf met muismat was het nog niet acceptabel (heb er een stuk of 4 geprobeert) :/
Enkeltje kast dus en voor 4 euro een noname balmuis gekocht (logitech printplaatje zat erin :S?), en die werkt wel goed.

Tja die cam's kosten niets, maar geef dan in ieder geval de werkelijke specs op, niet er blij opzetten 3 megapixel terwijl dat ding die resolutie niet haalt...
edit:
m'n noname muis van 13 jaar oud is trouwens pas overleden, heeft me 5 jaar geleden een gulden gekost...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 16:50 ]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 16:40:
Ik werk met 1 MS optische muis en 3 verschillende Logitech optische muizen en ze werken allemaal probleemloos op allerlei ondergronden, inclusief houtmotief. Een optische muis van deze generatie moet dat gewoon kunnen.

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
trust.. haha :) heb ik nog een muis van liggen ergens in een doos ofzow.. ook nog een joystick en racestuurtje, joystick is brak, begon al snel speling te vertonen, stuurtje heb ik voor een paar euri op de rommelmarkt gekocht, hep geen winme of hoger ondersteuning, maar werkt wel leuk op zich verder...

ik heb momenteel zo'n powercam 820, is wel een leuk dingetje, staat 4mpixels op en is maar 1,3, maar verder een leuk ding... vooral voor die prijs...

wat betreft die kaart.. ik wist nog niet eens dat ze dat soort dingen maakten.. het kan iig als ondeugdelijk procukt beschouwen worden denkik, aangezien het niet werkt met de onderdelen die aangegeven worden (in dit geval de windows versie)

[edit]
ik snap niet waarom iedereen trust blijft afkraken btw... het is gwoon goedkoop en je moet er ook niet van verw88 dat het presteert als een merk dat 3 tot 4x zo duur is...

[ Voor 42% gewijzigd door [TazZ] op 27-09-2003 17:01 ]

If it ain't broke, fix it till it is...

• bverwijs
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 16:31:
Bullshit.
De digicams zijn gewoon géén webcam kwaliteit. Bekijk jou webcam pics nog maar eens goed. Weet je btw nog de 1e webcam op usb2.0? Idd, Trust. Hoe kwam die uit de testen! Idd, perfect!
Headset: Ik gebruik nu 3 jaar een headset van Trust. No problemo.
Optische muis: Werk al zo'n anderhalf jaar met de Trust Ami Mouse 250S Wireless Optical. Geen problemen mee gehad. En ik kan je vertellen: Werkt 10x beter dan al die Logitech wireless opticals waarbij je iedere 2 weken nieuwe batterijen in moet doen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

bverwijs schreef op 27 September 2003 @ 16:57:
Werkt 10x beter dan al die Logitech wireless opticals waarbij je iedere 2 weken nieuwe batterijen in moet doen.
'Al die'? Logitech heeft bij z'n wireless desktop inderdaad een muis gehad die stroom vrat, maar wel een feit: de sensor van dat ding is beter dan van de Trust. En over de MX700 zullen we het maar niet hebben. Die kan dagen nonstop op 1 batterijlading draaien en dan zet je 'm in de lader. De MX900 (bluetooth versie) is identiek. Verder zijn de sensors en motion detection hardware/firmware van de nieuwe Logitechs top.

• The_Sukkel
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik heb zo'n Trust wireless AV transmitter kan ik lekker alle Divx-filmpjes op mn TV bekijken en geluid uit de stereo zonder draad te trekken. Werkt prima.

Dus niet alles van Trust zuigt. Overigens betaal je voor Trust spul nooit te veel.
(Cheap-Ass camera's kan je nooit vergelijken met 3-4 x zo dure)
Bovendien sponsoren ze Jos da Boss, en dat valt te prijzen.
Kweken ze bij mij een hoop goodwill mee...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• LopeZ
  • Laatst online: 07:25

LopeZ

Too much is never enough

Oud topic, verder is er volgens mij al genoeg ge :r op trust.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.