Beste mensen,
Ik probeer met dit topic niet te bereiken dat HK posts weer teruggezet worden, maar ik wil wel eens even de mening weten van de mensen hier.
In dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/368215
Zat ik mij toch redelijk te ergeren aan het feit dat sommige mensen met wat hogere status hier op GoT zich dermate kinderachtg gedragen dat ik me afvraag:
Waar zijn we nou helemaal mee bezig??
En dan bedoel ik vooral de posts van de mensen die blijkbaar niet veel in HK gepost hebben.
Voorbeeld:
Ik heb hier natuurlijk even op gereageerd:
Misschien zijn er mensen die alleen voor veel posts gingen ja. Ik zal zelfs niet eens ontkennen dat ik dat ook een paar keer gedaan heb.
Maar dat was in HK.
HK bestaat nu nog. Komen heel misschien een paar onzinnige reply's bij in HK nu. En was om dat te bereiken zoveel ophef nodig
Wat ik dus vraag is gewoon de menig van andere GoTers over deze vage actie.
En nogmaals: die posts boeien mij niet veel, maar ik vraag me af waarom het nou echt nodig is.... Als je niet van die onzin houdt blijf je toch uit de HK....
Ik zat in HK voor, de gezelligheid jullie doen 't overkomen alsof 't een misdrijf is.
En mensen die veel in HK posten kunnen ook veel tech posten.
Hier zijn zat gebruikers die minder techposts dan mij hebben en hier minder posten waardoor ze minder mensen helpen en die hier alleen komen als ze zelf hulp nodig hebben. Dat vindt ik erger dan iemand die veel HK post maar wel ook goeie techposts neerzet.
Ik denk serieus dat het aantal onzin tech nu zal stijgen...
Ik vindt nog steeds dat ik toch wel mag zien hoeveel ik gepost heb.... Of dat nou HK is of tech...
Maar goed, ben benieuwd wie het met me eens is.
Ik probeer met dit topic niet te bereiken dat HK posts weer teruggezet worden, maar ik wil wel eens even de mening weten van de mensen hier.
In dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/368215
Zat ik mij toch redelijk te ergeren aan het feit dat sommige mensen met wat hogere status hier op GoT zich dermate kinderachtg gedragen dat ik me afvraag:
Waar zijn we nou helemaal mee bezig??
En dan bedoel ik vooral de posts van de mensen die blijkbaar niet veel in HK gepost hebben.
Voorbeeld:
Op donderdag 03 januari 2002 01:44 schreef Pelle het volgende:
* Pelle lacht zich echt kapot om de mensen die meer dan de helft van hun posts kwijt zijn
1. Veel posts != veel status
2. Denk je dat toch, dan moet je nu toch eens echt nuttige reply's gaan geven in plaats van de hele dag hier in de HK rond te hangen.
* Pelle is slechts iets van 6% kwijt
Op donderdag 03 januari 2002 01:57 schreef HlpDsK het volgende:
Zo .. zal ik even mededelen dat de heren dreeke en terw_dan beiden tegen een daling van 70% aan hikken.
Op donderdag 03 januari 2002 02:00 schreef wasigh het volgende:
eindelijk gerechtigheid:
ik sta nu bijn in de top 100
118: nu: 3093 had er: 3330 -7.1% = 237 posts
Nou vraag je je toch af wie hier nou veel geeft om zijn aantal posts...Op donderdag 03 januari 2002 02:37 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zal eens heel eerlijk zijn: als je werkelijk hier alleen maar komt om op je postcount te geilen en in de HK te posten, dan ben je ook beter af op Fok of zo.
Serieus: ga je eens afvragen wat je hier dan doet?
Ik heb hier natuurlijk even op gereageerd:
Verder vindt het gedrag van onze HlpDsk ook niet erg gepast in dat topic.Op donderdag 03 januari 2002 02:52 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Zal ik ook eens eerlijk zijn:
De enigen die zich druk maken hierom zijn jullie!
Mensen met veel techposts dus. Blijkbaar gaan die topics openen in LA, omdat ze vinden dat sommige mensen teveel posten in de niet-techfora.
En dan gaan andere mensen scriptjes schrijven om die posts eraf te halen...
Kijk zelf vindt ik dan dat je best een nerd bent, als je om zoiets een topic gaat openen...
Want blijkbaar kan je er dan helemaal niet tegen dan andere mensen meer posts hebben dan jou door onzin te posten.
Als jullie ou allemaal zeggen dat het aantal posts niet uit moet maken, waarom halen jullie dan in godsnaam de HK posts eraf??
Aan de reacties hier te zien (wasigh oa) laten jullie duidelijk merken dat jullie het heel fijn vinden dat de HK post erafgaan omdat jullie lekkerveel techpost hebben.
Wie is nou postgeil dan? Ik of jullie?
Ik zit hier voor m'n plezier, niet om zoveel mogelijk techposts te halen hoor.
En IMHO bereiken jullie hier als enige mee dat nu echt veel mensen postgeil gaan worden m te laten zien hoeveel techposts ze wel niet hebben....
Maar goed, je hebt hier toch niet veel te zeggen als normale user he.... Daar ben ik al lang achter ndertussen, maar denk er eens over na ofzo, want die reacties van jullie hier zijn niet echt gezond meer.
Misschien zijn er mensen die alleen voor veel posts gingen ja. Ik zal zelfs niet eens ontkennen dat ik dat ook een paar keer gedaan heb.
Maar dat was in HK.
HK bestaat nu nog. Komen heel misschien een paar onzinnige reply's bij in HK nu. En was om dat te bereiken zoveel ophef nodig
Wat ik dus vraag is gewoon de menig van andere GoTers over deze vage actie.
En nogmaals: die posts boeien mij niet veel, maar ik vraag me af waarom het nou echt nodig is.... Als je niet van die onzin houdt blijf je toch uit de HK....
Ik zat in HK voor, de gezelligheid jullie doen 't overkomen alsof 't een misdrijf is.
En mensen die veel in HK posten kunnen ook veel tech posten.
Hier zijn zat gebruikers die minder techposts dan mij hebben en hier minder posten waardoor ze minder mensen helpen en die hier alleen komen als ze zelf hulp nodig hebben. Dat vindt ik erger dan iemand die veel HK post maar wel ook goeie techposts neerzet.
Ik denk serieus dat het aantal onzin tech nu zal stijgen...
Ik vindt nog steeds dat ik toch wel mag zien hoeveel ik gepost heb.... Of dat nou HK is of tech...
Maar goed, ben benieuwd wie het met me eens is.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO