www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
LEZEN... Vanmiddag gekochtOp woensdag 02 januari 2002 22:00 schreef webkabouter het volgende:
hoe oud is die witte?
Verwijderd
ik kan het mis hebben hoor maar volgens mij is het normaal dat een witte ccfl minder licht geeft dan een groene, ik dacht det de rode het meeste licht gaf.
Correct me if i am wrong
Correct me if i am wrong
rood das net rose
zoals ze dat op de wallen hebben in amsterdam
daar heb ik echt spijt van dat ik die heb gekocht
zoals ze dat op de wallen hebben in amsterdam
daar heb ik echt spijt van dat ik die heb gekocht
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Rood is meer Rose afaik. Die hiero hingen wel, zo rose als een markeerstift, ECHT lelijk.Op woensdag 02 januari 2002 22:07 schreef C001JU135 het volgende:
ik kan het mis hebben hoor maar volgens mij is het normaal dat een witte ccfl minder licht geeft dan een groene, ik dacht det de rode het meeste licht gaf.
Correct me if i am wrong
laat ik het nog een keer zeggen, eers brande de witte feller dan hij nu doet daar gaat het om, en niet wat de groene doet.
Al de draadjes nagekeken? Goed geschud? (wel verticaal houden!)
Ik kan je iig melden dat ik precies hetzelfde had mijn mijn CCFL... Na een paar dagen veel minder fel... (dat was een groene...)
Had daarover toen ook een topic geopent.. zal ff linkje zoeken...
[edit]
[topic=356746/1/100]
Had daarover toen ook een topic geopent.. zal ff linkje zoeken...
[edit]
[topic=356746/1/100]
Zijn de kabels wel even lang ? Hoe langer de kabels (tussen Trafo en CCFL) hoe minder licht hij geeft.
ik heb 1 kabel van elke ccfl langer moeten maken anders paste het niet netjes, maar wel raar dat er dan maar 1 ccfl zwakker brand en niet alle 2
en sorry dat ik geen pics heb, ik heb namelijk geen webcam of digicam
en sorry dat ik geen pics heb, ik heb namelijk geen webcam of digicam
Pagina: 1