Ik vind dat nvidia de klanten oplicht met de mx serie van de geforce 2. Al die mensen die een pc kopen en er nietzoveel van weten lezen dan dat er een geforce2 met 64mb inzit en dan denken ze "Geforce2 is toch goed voor games". Maar eigenlijk hebben ze een kaart die vrij slecht presteert.
Tja, zo gaat dat. Dat soort oplichterij heet met een mooi woord "marketing". Doe je weinig aan. Netzoals die Pentium Rating van AMD (nu met de XP, vroeger met iig de K5) en Cyrix. Maar wat je je ook moet bedenken: de mensen over wie jij het hebt, zullen het never nooit niet ontdekken allemaal, die hebben al moeite zat met Windows zelf...
ach...in een volgend leven lach je er om!
Dat heet nou goeie marketing!
Het zal nvidia verder niet zoveel boeien dat ze daarmee misschien mensen oplichten. Ik vindt dit trouwens eerder de schuld van de verkoper die de mensen niet goed voorlicht over de prestaties van de apparatuur.
nee hoor, een geforce 2mx presteert prima in spelletjes, en mensen "die weinig van computers weten" hebben meestal geen gods dure gf2 of 3 nodig.
als in een advertentie staat dat er een gf2 in een pc zit en je krijgt een gf2mx dan is dat afzetten, maar dat is niet de schuld van Nvidia
als in een advertentie staat dat er een gf2 in een pc zit en je krijgt een gf2mx dan is dat afzetten, maar dat is niet de schuld van Nvidia
Verwijderd
Onzin, Nvidia geeft duidelijk aan dat het een MX betreft.
De reden waarom ze hem Geforce2 noemen komt doordat de MX dezelfde functies heeft als de gewone GTS/Pro/Ultra, alleen wat langzamer.
De schuld ligt vaak bij de computerzaken, die het woordje MX weglaten
En traag is een Geforce2 MX nou ook weer niet.
PS. Een Geforce2 GTS/Pro/Ultra met 64MB presteert ook geen kont beter dan een Geforce2 met 32MB
De reden waarom ze hem Geforce2 noemen komt doordat de MX dezelfde functies heeft als de gewone GTS/Pro/Ultra, alleen wat langzamer.
De schuld ligt vaak bij de computerzaken, die het woordje MX weglaten
En traag is een Geforce2 MX nou ook weer niet.
PS. Een Geforce2 GTS/Pro/Ultra met 64MB presteert ook geen kont beter dan een Geforce2 met 32MB
Verwijderd
Ehm... Volgens mij presteert ie behoorlijk voor de prijs ! En wat is er nou erg aan 60 ipv 180 beelden per seconden in Quake III ? Ik zou eerlijk gezegd JUIST een MX kopen vanwege de prijs prestatie verhouding.
De mx serie is geen oplichterij vind ik.
De mx200 serie wel ,die presteert verdomde slecht en meestal staat er gewoon op de verpakking geforce2mx ,ik heb verdomme zo'n kut videokaart gekocht en ik d8 dat het een gewone mx was. Kwam ik pas een aantal weken later 8er , ik vond dat ie zo slecht presteerde en toen zag ik bij die nvidia driver dat het een mx200 was
De mx200 serie wel ,die presteert verdomde slecht en meestal staat er gewoon op de verpakking geforce2mx ,ik heb verdomme zo'n kut videokaart gekocht en ik d8 dat het een gewone mx was. Kwam ik pas een aantal weken later 8er , ik vond dat ie zo slecht presteerde en toen zag ik bij die nvidia driver dat het een mx200 was
Verwijderd
Vrij slecht is natuurlijk een beetje onzin. Ten eerste heb je veel verschillende soorten
- de "normale" MX
- MX200
- MX400
- SDRam
- DDR
- 32/64 MB
- 4,5 , 5, 5,5 en 6 NS (of meer!)
Dit bepaald natuurlijk de prestaties.. imho heeft Nvidia met de MX serie gewoon een budget kaart neergezet die (zeker voor zijn prijs) zeer goed werk levert. neem nou de MX400.. die kaart presteert nog steeds prima, mischien niet voor de FPS-freak die perse 150 frames per seconde wil op 1600x1200x32, maar wel voor mensen die gewoon op 1024 willen spelen, die MX400 is daar echt wel genoeg voor.
Oplichterij? ik dacht het niet hoor.
- de "normale" MX
- MX200
- MX400
- SDRam
- DDR
- 32/64 MB
Dit bepaald natuurlijk de prestaties.. imho heeft Nvidia met de MX serie gewoon een budget kaart neergezet die (zeker voor zijn prijs) zeer goed werk levert. neem nou de MX400.. die kaart presteert nog steeds prima, mischien niet voor de FPS-freak die perse 150 frames per seconde wil op 1600x1200x32, maar wel voor mensen die gewoon op 1024 willen spelen, die MX400 is daar echt wel genoeg voor.
Ok het is tuurlijk best goed dat ze een budget kaart hebben. Je kan dan voor weinig geld toch alle spelletjes doen en je hebt prima driver ondersteuning. Maar ik vind dat ze de mx en zeker de mx 200 kaarten een andere naam moeten geven. En zoals al gezegd is dat die computerwinkels niet het woordje mx uit hun reclames moeten halen.
Verwijderd
als ik gf2 zie dan zie ik alleen maar MX bij 32 mb... wel verschil met 200 en 400 (asus 7100)
bijvoorbeeld deze kaart:
Asus AGP-V7100 GeForce2 MX400, 32Mb TVout
zo staat het op 'een ' website, wat is dat dan voor één???
bijvoorbeeld deze kaart:
Verwijderd
Hear hear.Op woensdag 02 januari 2002 20:44 schreef wij het volgende:
Ok het is tuurlijk best goed dat ze een budget kaart hebben. Je kan dan voor weinig geld toch alle spelletjes doen en je hebt prima driver ondersteuning. Maar ik vind dat ze de mx en zeker de mx 200 kaarten een andere naam moeten geven. En zoals al gezegd is dat die computerwinkels niet het woordje mx uit hun reclames moeten halen.
jullie kijken naar de prestatie van de mx in kwak 3 en andere niet nieuwe games 3d mark 2001 haal ik 2800 punten 1024x786x32 24 bits z buffer en triple buffering
Verwijderd
Gokje..Op woensdag 02 januari 2002 20:46 schreef Martin18 het volgende:
als ik gf2 zie dan zie ik alleen maar MX bij 32 mb... wel verschil met 200 en 400 (asus 7100)
bijvoorbeeld deze kaart:
- Asus AGP-V7100 is het nummer/type van de kaart
- Geforce 2 Chipset (dus MET T&L enzo)
- MX400 (langzamer dan de normale geforce 2, gestript dus.. lagere frequenties etc)
- 32 MB Sdram (waarschijnlijk 5 NS ofzo)
- Tv-out (om spellen te koeken op je televe)
klaar
Mja ik vind het idd niet nVidia's schuld. Best net chipje ook, ik haal d'r 230 fps mee in Quake3 timedemo op 800x600 zoals de echte fanaat speelt
Bnet pindle#2913
zelfs IK vind het geen oplichterij, hoewel ik er pas na het bestellen achter kwam wat een mx-200 precies inhoudt 
Had ik maar beter op moeten letten. Dan maar flink overklokken
Dat bedoel ik nou. Je leest geforce2 ziet een lage prijs en je komt er later achter (vooral over een jaar ofzo als er nieuwe en mooiere games komen) dat de kaart eigenlijk veel langsamer is als je d8.Op woensdag 02 januari 2002 20:53 schreef 0siris het volgende:
zelfs IK vind het geen oplichterij, hoewel ik er pas na het bestellen achter kwam wat een mx-200 precies inhoudt
Ik kwam er op de avond van bestellen nog achter. Krijg je als je een te weinig hebt opgeletOp woensdag 02 januari 2002 20:55 schreef wij het volgende:
Dat bedoel ik nou. Je leest geforce2 ziet een lage prijs en je komt er later achter (vooral over een jaar ofzo als er nieuwe en mooiere games komen) dat de kaart eigenlijk veel langsamer is als je d8.
Dat is puur mijn eigen schuld, moet ik niet iemand anders aanrekenen. En de echte tweaker maalt er niet zo om, die verpatst zijn oude kaart en koopt een nieuwe, toch?
3dfx deed het daarin tegen beter denk ik. Die had alleen de nieuwere generatie chipset en meer niet. Niet nog eens met 1 bepaalde generatie chip/gpu verschillende prestaties zoals de geforce 2 is (ultra-mx-mx200/400 en miss. nog een paar)
Voodoo Graphics
Voodoo2 (of in SLI)
Voodoo3
Voodoo4
Voodoo5
alleen de v3 was er in 3 prestatie verschillen: 2000/3000/3500
vind het dan ook wel een beetje opschepperij van nVidia. Gewoon een heleboel uitbrengen terwijl het nog steeds de zelfde generatie gpu is. Het enige dat verandert is de layout van het PCB en wat verschillen in geheugen.
GeForce 3 bv.: 3 smaken wel terverstaan de gewone, ti200 en ti500. Verschil?? kloksnelheid alleen...beetje belachelijk hoor nVidia
Voodoo Graphics
Voodoo2 (of in SLI)
Voodoo3
Voodoo4
Voodoo5
alleen de v3 was er in 3 prestatie verschillen: 2000/3000/3500
vind het dan ook wel een beetje opschepperij van nVidia. Gewoon een heleboel uitbrengen terwijl het nog steeds de zelfde generatie gpu is. Het enige dat verandert is de layout van het PCB en wat verschillen in geheugen.
GeForce 3 bv.: 3 smaken wel terverstaan de gewone, ti200 en ti500. Verschil?? kloksnelheid alleen...beetje belachelijk hoor nVidia
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Ik ben tevreden over mijn Asus V7100 Geforce 2MX.
Hij koste in die tijd wel 480 gulden, nu kost zo'n ding nog geen 175 piek meer...
Maar voor 175 piek heb je wel een mooie kaart...
Hij koste in die tijd wel 480 gulden, nu kost zo'n ding nog geen 175 piek meer...
Maar voor 175 piek heb je wel een mooie kaart...
Op woensdag 02 januari 2002 20:48 schreef Techwarrior het volgende:
[..]
Gokje..
- Asus AGP-V7100 is het Merk en Type
- Geforce 2 Chipset (De gpuMET standaard geforce 2 dingen
)
- MX400 (langzamer dan de normale geforce 2, gestript dus.. lagere frequenties etc)
- 32 MB Sdram (waarschijnlijk 5 NS ofzo)
- Tv-out (om spellen te koeken op je televe)
klaar
Heh..over techposts gesprokenOp woensdag 02 januari 2002 21:12 schreef Termin8or het volgende:
[..]
Nieuw van Termin8or...nu met NOG meer plagiaat
Tja, wat moet je er van zeggen. Ik werk in een pc zaak en als er mensen komen voor een MX raad ik het ze af als ze van zware spellen houden.
Een mx400 is idd veel beter als een 200, maar er zit gewoon Sdram op en dat is gewoon niet supersnel. Een vriend van me speelt CS op 100fps met een Asus V7100 en haalt 3300 3dmarks.Ik heb een veel zwaardere machine,een GTS 32meg en ik haal(maar)4200. Iedereen vergeet altijd dat er nog meer zaken meespelen dan alleen een VGA kaart die al het werk zogenaamd moet doen. Mijn huisgenoot draait met een Geforce256 (Elza Erazor X) en die draait als een tierelier, dat was pas een goede prijs/kwali verhouding.
Het is oplichterij als je er niet bijverteld voor hoe weinig geld extra je een 32Mb GTS kan krijgen t.o.v. een MX terwijl je weet dat diegene veel spellen gaat spelen.
Een mx400 is idd veel beter als een 200, maar er zit gewoon Sdram op en dat is gewoon niet supersnel. Een vriend van me speelt CS op 100fps met een Asus V7100 en haalt 3300 3dmarks.Ik heb een veel zwaardere machine,een GTS 32meg en ik haal(maar)4200. Iedereen vergeet altijd dat er nog meer zaken meespelen dan alleen een VGA kaart die al het werk zogenaamd moet doen. Mijn huisgenoot draait met een Geforce256 (Elza Erazor X) en die draait als een tierelier, dat was pas een goede prijs/kwali verhouding.
Het is oplichterij als je er niet bijverteld voor hoe weinig geld extra je een 32Mb GTS kan krijgen t.o.v. een MX terwijl je weet dat diegene veel spellen gaat spelen.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
[agressie mode]
wat nou slechte kaart??
[/agressie mode]
Ik ben zeer tevreden met mijn Geforce2 MX200 hoor!! Zeer lage prijs, voor nog wel redelijk goede prestaties!! Ik haal bijv. in 3dmark2k 9100 punten!! Nou dat vind ik absoluut niet slecht hoor!! Ik heb em dan wel overgeklokt (dat moet ik er natuurlijk wel bij vermelden) op 230/184 Met een extra koeler, een 5x5 cm... Dit is dus sneller dan een Geforce3 classic!! Nou das toch hartstikke okay!! Maar de Geforce3 heeft natuurlijk wel technieken die mijn MXje niet heeft, maar om daar nou 400 piek (uit mijn hoofd) extra te betalen zie ik toch niet zo zitten!! Ik vind dat ze een zeer nette budget kaart hebben neergezet!!
einde
wat nou slechte kaart??
[/agressie mode]
Ik ben zeer tevreden met mijn Geforce2 MX200 hoor!! Zeer lage prijs, voor nog wel redelijk goede prestaties!! Ik haal bijv. in 3dmark2k 9100 punten!! Nou dat vind ik absoluut niet slecht hoor!! Ik heb em dan wel overgeklokt (dat moet ik er natuurlijk wel bij vermelden) op 230/184 Met een extra koeler, een 5x5 cm... Dit is dus sneller dan een Geforce3 classic!! Nou das toch hartstikke okay!! Maar de Geforce3 heeft natuurlijk wel technieken die mijn MXje niet heeft, maar om daar nou 400 piek (uit mijn hoofd) extra te betalen zie ik toch niet zo zitten!! Ik vind dat ze een zeer nette budget kaart hebben neergezet!!
einde
mx200 is idd misbruiken van de onwetendheid van (de meeste) kopers...
met mijn mx400 zijn huidige spellen nog heel goed te spellen...
vergeet niet dat die "domme" consumenten ook een mooi prijsje betalen voor hun snelle pentium 4 met mx200/400.
met mijn mx400 zijn huidige spellen nog heel goed te spellen...
vergeet niet dat die "domme" consumenten ook een mooi prijsje betalen voor hun snelle pentium 4 met mx200/400.
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
hahahahha zoveel onzin op een rijtje heb ik nog nooit gezienOp woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef pjot het volgende:
[agressie mode]
wat nou slechte kaart??
[/agressie mode]
einde
een mx200 sneller dan een geforce3
dat kan dus nooit
en ditook niet , 9100 punten 3mark 2000
Uiteraard heb ik het niet over mensen die letterlijk voor een dubbeltje op de eerste rang KUNNEN zitten. Heel knap, ik meen het. We bedoelen hier dan ook de standaard MX en niet de zwaar opgeschroefde custom kaart in jouw pc....Sneller als een Geforce 3 is alleen een fabeltje.Op woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef pjot het volgende:
[agressie mode]
wat nou slechte kaart??
[/agressie mode]
Ga je gang zou ik zo zeggen, en post een link naar je online results. Veel blabla en niets laten zien hebben we niks aan natuurlijk.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Misschien een geforce2 ultra inplaatsvan een mx???
één woord : BULL-SHIT !![agressie mode]
wat nou slechte kaart??
[/agressie mode]
einde
zullen we maar weer ff bij topic blijven? Sprookjes staan in een ander forum...
Verwijderd
dus je wilt zeggen dat een geforce3 classic sneller dan 230Mhz loopt??Op woensdag 02 januari 2002 21:28 schreef WebSniper het volgende:
[..]
hahahahha zoveel onzin op een rijtje heb ik nog nooit gezien
een mx200 sneller dan een geforce3
dat kan dus nooit
en ditook niet , 9100 punten 3mark 2000
Net nog ff een test gedaan 8900 punten...
Verwijderd
ik ben niet geregistreerd.... Dus als iemand een screenshot wil uploaden...Op woensdag 02 januari 2002 21:34 schreef dodemaa het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik het niet over mensen die letterlijk voor een dubbeltje op de eerste rang KUNNEN zitten. Heel knap, ik meen het. We bedoelen hier dan ook de standaard MX en niet de zwaar opgeschroefde custom kaart in jouw pc....Sneller als een Geforce 3 is alleen een fabeltje.
Ga je gang zou ik zo zeggen, en post een link naar je online results. Veel blabla en niets laten zien hebben we niks aan natuurlijk.
Zegguh, waar doen we nou eigenlijk moeilijk om?
Als er iemand uit onwetenheid een Geforce MX koopt is dat nog altijd een heel stuk beter dan de meeste onboard VGA oplossingen of andere vage chipsetjes...
Met een MX kan je in elk geval wel gamen en dat wil met alternatieven wel eens mislukken.
Dus maak die MX gewoon de standaard en laat mensen die meer willen gewoon iets bijbetalen voor een GTS of hoger
(mijn GeForce DDR werkt hier ook nog best en die is vergelijkbaar met die GeForce 2 MX kaarten)
Als er iemand uit onwetenheid een Geforce MX koopt is dat nog altijd een heel stuk beter dan de meeste onboard VGA oplossingen of andere vage chipsetjes...
Met een MX kan je in elk geval wel gamen en dat wil met alternatieven wel eens mislukken.
Dus maak die MX gewoon de standaard en laat mensen die meer willen gewoon iets bijbetalen voor een GTS of hoger
(mijn GeForce DDR werkt hier ook nog best en die is vergelijkbaar met die GeForce 2 MX kaarten)
Verwijderd
registreren kost niks en we weten gelijk of je geen bull-shit uitkraamt! Maar ja, als je daar de moeite niet voor neemt.....
Verwijderd
Ik zou niet weten waarom het oplichten is,
Mijn MX400 64MB TV-OUT presteert best goed...
Ochja... Dat maakt toch niks uit!
Mijn MX400 64MB TV-OUT presteert best goed...
Ochja... Dat maakt toch niks uit!
Verwijderd
waar kan screenshots oploaden dan?? Damnit ik kan echt niet hebben dat ik niet geloofd wordt...Op woensdag 02 januari 2002 22:30 schreef INTELligence het volgende:
registreren kost niks en we weten gelijk of je geen bull-shit uitkraamt! Maar ja, als je daar de moeite niet voor neemt.....
Verwijderd
gewoon aanmelden op http://gamershq.madonion.com
je hoeft geen screenshots te posten, alleen de link naar je resultaat (kwestie van copy/paste).
je hoeft geen screenshots te posten, alleen de link naar je resultaat (kwestie van copy/paste).
Is dat 1 woord?..Op woensdag 02 januari 2002 21:35 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
één woord : BULL-SHIT !!
Anyway je hebt wel gelijk... of draait ie op 320x200 of zo (wist niet dat dat kon
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
okay mensen, hier is mijn link: http://gamershq.madonion.com/products/orb/?3d2k_details.shtml?&prid=2215193
geloven jullie me nu??
geloven jullie me nu??
ik haal met mijn MX400 64mb eg niet zoveel punten in 3dmark2000.. Maar goed ik heb een i850 p4 1,8Ghz pc ennehh ik draai alles perfect vloeiend op 1280x1024.. Bij cs een constante fps van 100 bij Wolfenstein een fps van ongeveer 50-70 en tja voor de rest ben ik tevreden.. Ik koop wel een nieuwe wanneer unreal2 uitkomt.. Dan kan ik dat spel tenminste in zijn volle glorie aanschouwen
superB
Verwijderd
Nee, link werkt niet.
Zo ongeveer moet ie zijn:
http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?2055179
da's namelijk de mijne. Ennuh, doe je wel de default benchmark (1024*768 op 16 bit)?
Zo ongeveer moet ie zijn:
http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?2055179
da's namelijk de mijne. Ennuh, doe je wel de default benchmark (1024*768 op 16 bit)?
Verwijderd
[/quote]
Tja dat is ook zo, Ik heb in me Dual P3EB 1Ghz ook een GF2MX-400 64MB zitten (Abit Siluro T-400) [GF2MX-400 + TV-Out] en met Return to Castle Wolfenstein met SMP support aan, haalde ik op 1280 x 1024 x32 alles op hoog zo'n 60 a 70 Frames per sec en met SMP uit haalde ik maar 40 a 50 Frames per sec.
Dus voor dual systemen is het een goede goedkope oplossing , in het geval dat je graag games draait die SMP gebruiken.
[/quote]
Tja dat is ook zo, Ik heb in me Dual P3EB 1Ghz ook een GF2MX-400 64MB zitten (Abit Siluro T-400) [GF2MX-400 + TV-Out] en met Return to Castle Wolfenstein met SMP support aan, haalde ik op 1280 x 1024 x32 alles op hoog zo'n 60 a 70 Frames per sec en met SMP uit haalde ik maar 40 a 50 Frames per sec.
Dus voor dual systemen is het een goede goedkope oplossing , in het geval dat je graag games draait die SMP gebruiken.
Weet iemand een site met benchmarks voor de Geforce 2 MX 32MB PCI TV-Out?
Verwijderd
Oh nu in eens 8900 punten in plaats van 9100 punten.....Op woensdag 02 januari 2002 22:17 schreef pjot het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat een geforce3 classic sneller dan 230Mhz loopt??okay het geheugen is wel sneller!!
Net nog ff een test gedaan 8900 punten...
Verwijderd
ik zal me verantwoorden!Op woensdag 02 januari 2002 23:11 schreef Gold_Leader het volgende:
[..]
Oh nu in eens 8900 punten in plaats van 9100 punten.....![]()
voor de madonion link...je kan het ook anders doen, ze werken nl niet. Benchmark, druk op CTRL-PrintScreen en ga naar paint. Druk op CTRL-V en tadaaa een screenshot van je results. Je weet wel hoe je een kaart moet overclocken, maar niet hoe je een screenshot moet maken?? mmmmhhhh het wordt steeds leuker hier.
Ehr...nee, en je link doet het ook al niet. Toeval?Op woensdag 02 januari 2002 22:46 schreef pjot het volgende:
okay mensen, hier is mijn link: <knip foute link>
geloven jullie me nu??
Nog meer bull! je kan elke bios weer terug zetten zoals ie was doorgewoon de oude te backuppen of opnieuw te downen. Als je hem dan weer flashed is ie gewoon weer hetzelfde als eerst. Man, man, ik zou er maar gewoon mee stoppen als ik jou was.Op woensdag 02 januari 2002 23:18 schreef pjot het volgende:
[..]
ik zal me verantwoorden!die 9100punten was met m'n oude bios, er werd een paar dagen geleden iets gezegd over de nieuwe bios (BETA) Daarmee zijn m'n prestaties enorm 8eruit gegaan, ik kan hem helaas niet terug flashen...
Verwijderd
nou heb ik een link gepost wordt ik nog niet geloofd!!! teringz... ik moet ik dus wel vanOp woensdag 02 januari 2002 23:12 schreef Gold_Leader het volgende:
[..]
Tja!! mischien nog zelfs in 16 kleuren!!!!Ohh MAN!! This guy (Pjot)is kinda wierd dudes!!
Verwijderd
Waarom werkt mijn link dan wel? Of is dat alleen op mijn PC? Mischien is ie wel handig in Paintshop, kan die zijn scores nog wat opkrikken
Verwijderd
bij mij doet ie het anders heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed... toeval??Op woensdag 02 januari 2002 23:19 schreef 0siris het volgende:
[..]
Ehr...nee, en je link doet het ook al niet. Toeval?
Verwijderd
heb je dit gezien

trouwens met een mx200 >8000 in 3dmark2000 kan niet
of je moet de 3dmark 97 hebben
volgens mij heb je geen mx200
of je verzint wat

trouwens met een mx200 >8000 in 3dmark2000 kan niet
of je moet de 3dmark 97 hebben
volgens mij heb je geen mx200
of je verzint wat
Verwijderd
w8 hij doet het alleen als je ingelogt, uit wanhoop geef ik mijn e-meel en w8woord
emeel: ikhaatnogsteedsschool@hotmail.com
w8woord: jostiband
Wat heb je er aan om geloofd te worden als het waar is. Het zou toch perfect zijn als jij dat eruit zou kunnen halen. Alleen zou ik persoonlijk iets meer mijn best doen om mijn trotse prestaties op het grootste tweakboard van NL te plaatsen, als het waar is wat je zegt, ben je zeker al heel erg ver gekomen.
Vergeet alleen niet; als je bullshit uitkraamd, val je hier snel door de mand. En jouw bodem is niet erg sterk moet ik zeggen...
Vergeet alleen niet; als je bullshit uitkraamd, val je hier snel door de mand. En jouw bodem is niet erg sterk moet ik zeggen...
OK.screenshot gewenst (liefst meerdere)!!!!
Verwijderd
dit is nou een aardige reaktie!!! thanx!!Op woensdag 02 januari 2002 23:23 schreef dodemaa het volgende:
Wat heb je er aan om geloofd te worden als het waar is. Het zou toch perfect zijn als jij dat eruit zou kunnen halen. Alleen zou ik persoonlijk iets meer mijn best doen om mijn trotse prestaties op het grootste tweakboard van NL te plaatsen, als het waar is wat je zegt, ben je zeker al heel erg ver gekomen.
als je al je resultaten op je scherm hebt staan op die pagina, dan kan je publish result kiezen bij 1 van die.. Dan krijg een je een compare url en die willen we wel hebben
superB
AHA
Project Name My Project
CPU AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1200 Mhz
3D Accelerator NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Graphics Chipset NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Resolution 640x480 16bit
Z-Buffer Depth 16bit
Frame Buffer Single
CPU Optimization D3D Hardware T&L
Project Name My Project
Resolution 640x480 16bit
Z-Buffer Depth 16bit
Frame Buffer Single
En de score? gaaf hoorOp woensdag 02 januari 2002 23:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
AHA
Project Name My Project
Resolution 640x480 16bit
Z-Buffer Depth 16bit
Frame Buffer Single
Verwijderd
okay, dan nog is de score zeer hoog voor een MX!!! er staat wel 400 btw, maaaaaar ik heb echt de 200!!!Op woensdag 02 januari 2002 23:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
AHA
Project Name My Project
Resolution 640x480 16bit
Z-Buffer Depth 16bit
Frame Buffer Single
3DMark Result 8961 3D marksOp woensdag 02 januari 2002 23:28 schreef dodemaa het volgende:
[..]
En de score? gaaf hoor
CPU Speed 561 CPU 3D marks
Je bodem wordt steeds dunner vriend....
[Madonion.com]
You are currently logged in as ikhaatnogsteedsschool@...
» Project Manager
» Profile Manager
» Logout
Your 3DMark2001 score is
0
[/Madonion.com]
Wat moeten we hiermee zien dan???
[Madonion.com]
» Project Manager
» Profile Manager
» Logout
Your 3DMark2001 score is
0
[/Madonion.com]
Verwijderd
jezus, wat een looser!
laagste resolutie, single buffer.... blaah.:r
Test um nu eens default!
laagste resolutie, single buffer.... blaah.:r
Test um nu eens default!
Verwijderd
Waarom ziet Gutteguttegut mijn scores wel??Op woensdag 02 januari 2002 23:30 schreef dodemaa het volgende:
Je bodem wordt steeds dunner vriend....
[Madonion.com]
» Project Manager
» Profile Manager
» Logout
Your 3DMark2001 score is
0
[/Madonion.com]
640x480 ??????Op woensdag 02 januari 2002 23:30 schreef pjot het volgende:
[..]
okay, dan nog is de score zeer hoog voor een MX!!! er staat wel 400 btw, maaaaaar ik heb echt de 200!!!
Tof! Je hebt getest op 640x480, en je kunt niet zien of je een GEWONE MX, een MX-200 of een MX-400 hebtOp woensdag 02 januari 2002 23:23 schreef pjot het volgende:
w8 hij doet het alleen als je ingelogt, uit wanhoop geef ik mijn e-meel en w8woord
En nu even in 1024x768 testen en de results hier posten, dan weet je waarom een MX-200 als budgetkaartje wordt gezien
Verwijderd
ik heb ook een mx200, moet ik het serienr plaatsen ofso?Op woensdag 02 januari 2002 23:31 schreef WebSniper het volgende:
En je hebt een mx400 en dat scheelt ook
jij zei een mx200
ik weet niet hoor, maar mijn geforce2MX (toen nog geen 200,400 enzo) draait alle nieuwe spellen nog steeds leuk op 1024*768 hoor...
zo slecht is die kaart echt niet, en zeker niet voor dat geld!
zo slecht is die kaart echt niet, en zeker niet voor dat geld!
Verwijderd
okay ik zal em nu wel ff default testen...Op woensdag 02 januari 2002 23:31 schreef 0siris het volgende:
[..]
Tof! Je hebt getest op 640x480, en je kunt niet zien of je een GEWONE MX, een MX-200 of een MX-400 hebt
En nu even in 1024x768 testen en de results hier posten, dan weet je waarom een MX-200 als budgetkaartje wordt gezien
Verwijderd
nee hoorOp woensdag 02 januari 2002 23:32 schreef pjot het volgende:
[..]
ik heb ook een mx200, moet ik het serienr plaatsen ofso?
Nee, je moet ff testen met de default instellingen en dan je ongelijk bekennen.Op woensdag 02 januari 2002 23:32 schreef pjot het volgende:
[..]
En dat noemt zich een tweaker...Op woensdag 02 januari 2002 23:33 schreef pjot het volgende:
[..]
okay ik zal em nu wel ff default testen...
Wat is de score in 2001 jongens. Jullie lullen allemaal over 3dmark2000. Ok daar heb ik ook het MAXIMUM VAN 8000 zoals op de madonion site te vinden is.Op woensdag 02 januari 2002 23:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
3DMark Result 8961 3D marks
CPU Speed 561 CPU 3D marks
Maar in 2001 heb ik 4200. Niet erg super dus. Of waren jullie vergeten dat we al in 2002 leven.
Volgens mij heb ik in 1999 wel 15000 3dmarks. Niet relevant dus. De nieuwe tests zijn zwaarder en beter en geven aan wat de maatstaf voor dit moment is.
Anders plaats je toch ff een screenie.. Uiteraard ook erbij welke instellingen je aan had staan!
superB
Op woensdag 02 januari 2002 23:32 schreef pjot het volgende:
Staat in de uitslag van de test. Weet iemand ZEKER wat er staat bij een mx-200?NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Is niet meer nodig..hij heeft een MX400 (maar volgens mij komen die cijfertjes uit de driver dus dat kan ook een MX200 zijn(volgens mij herkent ie een MX, MX200 en MX400 als dezelfde types)), hij had hm op 640x480 draaienOp woensdag 02 januari 2002 23:37 schreef deadline het volgende:
Anders plaats je toch ff een screenie.. Uiteraard ook erbij welke instellingen je aan had staan!
Verwijderd
m'n vader zit te zeiken dat ik naar bed moet, en aangezien ik om 5.20 op doe ik dat ook maar. Morgen mogen jullie verder tegen me zeiken... Ik vind overigens WEL dat jullie moeten toegeven dat dit een hoge score is voor MX...
Dat doen we dus niet!!!Op woensdag 02 januari 2002 23:41 schreef pjot het volgende:
m'n vader zit te zeiken dat ik naar bed moet, en aangezien ik om 5.20 op doe ik dat ook maar. Morgen mogen jullie verder tegen me zeiken... Ik vind overigens WEL dat jullie moeten toegeven dat dit een hoge score is voor MX...
Eerst een default test dan geven we pas toe!!
Slaap lekker
Hahaha, hij moet naar bed. Ik kan me herrinneren dat ik vroeger ook zo praatte. Mij pa heeft een opel omega met 500Pk zei ik altijd. LOL net zoiets als dit...
Probeer eens op 320x200 16 kleuren ben erg benieuwd...Op woensdag 02 januari 2002 23:43 schreef WebSniper het volgende:
goh ik ga de 10k score halen met 3dmark2k
met gts
maar dan wel 640*480 wel eerlijk he
Wow al 20 sec geebn reactie
Ja jongens we gaan massaal voor de 10000+ score bij 3dmark2000
superB
En de Ti versie dan????Op woensdag 02 januari 2002 20:42 schreef Techwarrior het volgende:
Vrij slecht is natuurlijk een beetje onzin. Ten eerste heb je veel verschillende soorten
- de "normale" MX
- MX200
- MX400
- SDRam
- DDR
- 32/64 MB
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Toch niet serieus bedoeld hè??Op woensdag 02 januari 2002 23:50 schreef Assassin het volgende:
[..]
En de Ti versie dan????
Verwijderd
okay jongens ik heb een test gedaan alleen kom ik m'n login niet meer in... damnit... iemand mijn pass veranderd heel toevallig??
Verwijderd
hahahahOp woensdag 02 januari 2002 23:53 schreef pjot het volgende:
okay jongens ik heb een test gedaan alleen kom ik m'n login niet meer in... damnit... iemand mijn pass veranderd heel toevallig??
serieus?
waarom zo dom???
pffff
Verwijderd
ik weet het, ik ben vermoeiend... maar ik kom er gewoon niet inOp woensdag 02 januari 2002 23:55 schreef dodemaa het volgende:
pffff
hoe kan je nu al een benchmark gedraaid hebben. Ik heb 45 sec seconden je laatste post erbij zien komen.
Verwijderd
ik had em daarvoor al gedraaid!Op donderdag 03 januari 2002 00:02 schreef dodemaa het volgende:
hoe kan je nu al een benchmark gedraaid hebben. Ik heb 45 sec seconden je laatste post erbij zien komen.