Toon posts:

Gran Theft Auto 3 Cheats

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier een paar cheats voor GTA3, enyoy.... Maar, het is cooler als je hem eerst zonder cheats uitspeelt.

Maarja, wie luistert er naar mij.! 8-)

Hier jongens veel plezier, deze cheats zijn te vettttttt..!!! nog vetter dan sugar-lee.!

Loads of Cheats
--------------------------------------------------------------------------------
Tank:
Press Circle(6), R1, L2, L1, Triangle, Circle, Triangle during game play. A message will confirm correct code entry. The tank will appear in front of you. This may be repeated as many times as needed.

Dodo car:
Press Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1 during game play. A message will confirm correct code entry.

Lower wanted level:
Press R2(2), L1, R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down during game play. A message will confirm correct code entry. Note: Saving the game will make the effects of this code permanent.

Higher wanted level:
Press R2(2), L1, R2, Left, Right, Left, Right, Left during game play. A message will confirm correct code entry. Note: Saving the game will make the effects of this code permanent.

All weapons:
Press R2(2), L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up during game play. A message will confirm correct code entry. Repeat this code for more ammunition.

Full health:
Press R2(2), L1, R1, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up during game play. A message will confirm correct code entry.

Full armor:
Press R2(2), L1, L2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up during game play. A message will confirm correct code entry.

More money:
Press R2(2), L1, L1, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up during game play. A message will confirm correct code entry.

Destroy all cars:
Press L2, R2, L1, R1, L2, R2, Triangle, Square, Circle, Triangle, L2, L1. A message will confirm correct code entry.

Better driving skills:
Press R1, L1, R2, L1, Left, R1(2), Triangle during game play. A message will confirm correct code entry. Press L3 or R3 to jump while driving. Note: Saving the game will make it so your car will never tip. Also every car will have hydraulics which will enable it jump 15 feet in the air over other cars.

Increased gore:
Press Square, L1, Circle, Down, L1, R1, Triangle, Right, L1, X during game play. No confirmation message will appear. Note: Saving the game will make the effects of this code permanent.

Fog:
Press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, X during game play. A message will confirm correct code entry.

Overcast skies:
Press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, Square during game play. A message will confirm correct code entry.

Rain:
Press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, Circle during game play. A message will confirm correct code entry.

Normal weather:
Press L1, L2, R1, R2(2), R1, L2, Triangle during game play. A message will confirm correct code entry.

Speed up time:
Press Circle(3), Square(5), L1, Triangle, Circle, Triangle during game play. A message will confirm correct code entry.

Different costume:
Press Right, Down, Left, Up, L1, L2, Up, Left, Down, Right during game play. A message will confirm correct code entry.

Pedestrians riot:
Press Down, Up, Left, Up, X, R1, R2, L2, L1 during game play. A message will confirm correct code entry.

Pedestrians attack:
Press Down, Up, Left, Up, X, R1, R2, L1, L2 during game play. A message will confirm correct code entry.

Pedestrians crazy:
Press R2, R1, Triangle, X, L2, L1, Up, Down during game play. A message will confirm correct code entry.

Get to Staunton Island early:
Use the following trick to get to Staunton Island before the bridge is fixed and before the subway is open. Go to the bridge to Staunton Island. Go past where the blockage cones are located, to basically be on the bridge. Enable the Dodo car code (press Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1), then the tank code (press Circle(6), R1, L2, L1, Triangle, Circle, Triangle). Make sure you are all the way back to get enough room to take off using the tank (as a plane). Start firing the cannon backwards and accelerate. Keep firing the cannon backwards, and just as you get to the edge where the bridge has been broken, you will take off. Try and get back on the ground. If done correctly you will now be on Staunton Island. Note: When you cross the bridge, the "Welcome To Staunton Island" screen will appear to confirm success. Note: You can use nearly any car, but the tank has a better ability to fly higher.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

cheats is voor lamers

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 08:00 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie wat van deze cheats weg halen, kan er wel een bedankje af toch.? of als jullie nog een cheat hebben zet hem erby..!! des te meer cheats des te meer mensen kunnen er gebruik van maken.!

Greets Thachizzle

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 13:19 schreef senater het volgende:
cheats is voor lamers
Ach ja, maar als je de informatie hebt is het leuk om te delen

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 13:22 schreef thachizzle het volgende:

[..]

Ach ja, maar als je de informatie hebt is het leuk om te delen
moet je wel iemand hebben om mee te delen , de meeste gotters vinden cheaters lame dus kan je dit beter laten , maar dat had je denk ik niet kunnen weten want je bent nog aardig newbie :z

Verwijderd

Topicstarter
en hoezo mag het bovendien niet.!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kan je zonder cheats niet winnen ofzo :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Hij mag het toch wel posten... lees het dan gewoon niet als je er problemen mee hebt.

Verwijderd

Lees de http://gathering.tweakers.net/forum/faq maar eens , voor dat je bijv gaat vragen waar je een spel kan downloaden *D

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op woensdag 02 januari 2002 13:27 schreef arko19 het volgende:
Lees de http://gathering.tweakers.net/forum/faq maar eens , voor dat je bijv gaat vragen waar je een spel kan downloaden *D
Waar kan ik een spel downloaden?
geintje!

Hij is wel goed van aard. Informatie delenmet medemensen. Dat is een kwaliteit die in sommige mensen mis..

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 13:30 schreef DeX het volgende:

[..]

Waar kan ik een spel downloaden?
geintje!

Hij is wel goed van aard. Informatie delenmet medemensen. Dat is een kwaliteit die in sommige mensen mis..
mar dan is het wel handig om informatie te delen waar de meeste mensen wat aan hebben ? als ik cheats voor GTA3 zou willen kan ik op genoeg sites terecht , dit vind ik dus gewoon een beetje overbodig (8>

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja vind ik ook. Mensen jullie zijn veelste snel om iets af te kappen wat jullie niet bevalt. Dat heet toch ECHOISTISCH. Mijn god ikke ikke ikke en that's what it's all about. Ach ja typisch remie's

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hij zegt toch ook dat je eerst zonder cheats moet uitspelen.

Sommige dingen zijn toch leuk, zoals pedestrian riot enzo, die kan je niet op de normale manier krijgen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, mensen zien cheats en ze flippen al gelijk.

Ik zelf vind cheats laf. Maar ik zit op me werk, heb vorige week een playstation gekocht en ziet sinds dien al elk vrij uurtje te spelen. Ik dacht ik check ff wat cheats voor mensen die niet verder komen. Ik ben helemaal aan het flippen van dit spel en by al op level 50 van de 73. ZONDER CHEATS.!!!!!!

DIT SPEL IS GEWOON VET, EN IK GUN IEDEREEN EVEN VEEL SPEEL PLEZIER. MET OF ZONDER CHEATS.

GREETS THACHIZZLE

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 13:44 schreef thachizzle het volgende:
Ach ja, mensen zien cheats en ze flippen al gelijk.

Ik zelf vind cheats laf. Maar ik zit op me werk, heb vorige week een playstation gekocht en ziet sinds dien al elk vrij uurtje te spelen. Ik dacht ik check ff wat cheats voor mensen die niet verder komen. Ik ben helemaal aan het flippen van dit spel en by al op level 50 van de 73. ZONDER CHEATS.!!!!!!

DIT SPEL IS GEWOON VET, EN IK GUN IEDEREEN EVEN VEEL SPEEL PLEZIER. MET OF ZONDER CHEATS.

GREETS THACHIZZLE
ikke wil dat spel ook :'( maar ik heb nog geen PS2 , als die op pc is koop ik hem wel , btw , mooi gezegt ;)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Waarom denk je dat er cheats in een spel zijn gestopt?

Dat is gewoon de maker(s) gevoel voor humor om het spel nog een extraatje te geven zodat je het nog langer speelt.

Ik vind cheats echt niet erg (behalve de cheats in multiplayer games ;) ). Sommige zijn erg lache :).

Uiteraard speel ik wel eerst een spel uit zonder cheats, maar als ik effe een level nog een keer wil spelen of wat coolere wapens wil hebben op een ander moment dan cheat ik.

I spoke :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 13:55 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Waarom denk je dat er cheats in een spel zijn gestopt?

Dat is gewoon de maker(s) gevoel voor humor om het spel nog een extraatje te geven zodat je het nog langer speelt.

Ik vind cheats echt niet erg (behalve de cheats in multiplayer games ;) ). Sommige zijn erg lache :).

Uiteraard speel ik wel eerst een spel uit zonder cheats, maar als ik effe een level nog een keer wil spelen of wat coolere wapens wil hebben op een ander moment dan cheat ik.

I spoke :).
Eindelijk iemand met hersenen.

Verwijderd

ik vind als je cheats toevoegd je een ander soort spel krijgt dat je alles kan doen wat je wilt en als je een dan een spel hebt uitgespeeldje met cheats moet gaan spelen

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 13:57 schreef thachizzle het volgende:

[..]

Eindelijk iemand met hersenen.
dus ik heb geen hersens :o ;( :+

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op woensdag 02 januari 2002 14:08 schreef arko19 het volgende:

[..]

dus ik heb geen hersens :o ;( :+
Ej! Je kan in ieder geval conclusies trekken..

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, en ik dacht dat je 19 was :)

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 14:14 schreef thachizzle het volgende:
Hahaha, en ik dacht dat je 19 was :)
dat denkt bijna iedereen :'( vandaar m`n sig

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja ik ga een nieuw Topic beginnen, hier gaan we de hele verkeerde kant op.!!

C ya all, Check 4 me in the GTA 3 topics....!!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 14:21 schreef thachizzle het volgende:
Nou ja ik ga een nieuw Topic beginnen, hier gaan we de hele verkeerde kant op.!!

C ya all, Check 4 me in the GTA 3 topics....!!
oke , laterzzzz :+
Pagina: 1