Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Voor dit gaat hetzelfde op als de discusie die er een tijdje geleden was om een forum voor oude computers in het algemeen te openen
Als dat zou gebeuren zou het daarbij kunnen
Laatst ook al een discu over geweest: [topic=353307]
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Riep daar iemand?Op woensdag 02 januari 2002 14:36 schreef De_Gene het volgende:
Ja dat zou leuk zijn.
Good old C64 / Amiga
Of mijn 286 met 5mb ram en 20mb harde schijf
Met gewoon lekker stabiel DOS!!
superB
Zei 'ie niet 'geen 486 enzo'?Op woensdag 02 januari 2002 20:20 schreef deadline het volgende:
Of mijn 286 met 5mb ram en 20mb harde schijfMet gewoon lekker stabiel DOS!!
Hmz, 286 is natuurlijk niet helemaal 486, maar toch
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:35
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Goed, ook een appart forum voor de 286 ownersOp woensdag 02 januari 2002 21:31 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Zei 'ie niet 'geen 486 enzo'?
Hmz, 286 is natuurlijk niet helemaal 486, maar toch...
286 roeleert!!! Dat ding hangt tenminste nooit
superB
Verwijderd
Jah ik heb ergens in het stof nog een ZX Spectrum liggen
... ow those days
..
... toch altijd ff leuk om terug te denken aan die idioot vage computers die echt super sloom waren
Ik denk dat er met veel meer enthousiasme op zo'n nieuwe forum zal gereageerd worden dan vb het 'Virus & veiligheid' forum, want daar wordt precies ook niet veel in geschreven.
Of loop ik wat achter en bestaat deze nog niet zolang
'Lieve Adjes' alsook 'Tweakers.net Frontpage Feedback' behoren naar mijn mening wat tot hetzelfde, dus hier kan ook een forum vrijgemaakt worden voor de 'oldies' forum.
Ook hier kan ik het (weeral) eens verkeerd voor hebben
En zoals ik al eerder zei : 'geen 286, 386SX, enzo, maar de pure 'oude' garde van msx, sinclair, commodore, atari ST, en dergelijke.
Ik doe alleen suggesties omdat ik denk dat er personen zijn die (net zoals ik) heel erg geinteresseerd zijn in zo'n forum.
Of loop ik wat achter en bestaat deze nog niet zolang
'Lieve Adjes' alsook 'Tweakers.net Frontpage Feedback' behoren naar mijn mening wat tot hetzelfde, dus hier kan ook een forum vrijgemaakt worden voor de 'oldies' forum.
Ook hier kan ik het (weeral) eens verkeerd voor hebben
En zoals ik al eerder zei : 'geen 286, 386SX, enzo, maar de pure 'oude' garde van msx, sinclair, commodore, atari ST, en dergelijke.
Ik doe alleen suggesties omdat ik denk dat er personen zijn die (net zoals ik) heel erg geinteresseerd zijn in zo'n forum.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
V&V bestaat nog niet zo gek lang nee, en LA/TFF zijn een tijdje geleden expres gescheiden.
Als er een forum komt over oude meuk, dan zal die er gewoon bijkomen als het nodig is.
Ik zie er zelf nog niet zo'n gat in eigenlijk, aangezien je dan eigenlijk ook aan een "Oude Software"-forum moet om de scheiding compleet te maken...
Als er een forum komt over oude meuk, dan zal die er gewoon bijkomen als het nodig is.
Ik zie er zelf nog niet zo'n gat in eigenlijk, aangezien je dan eigenlijk ook aan een "Oude Software"-forum moet om de scheiding compleet te maken...
leuk idee, vindt ik kun je het over de atari lynx hebben en over andere oude pc's zoals de C64
.
ik stem mee. hopelijk helpt het
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de GoT-users ergens rond de 15 of 16 ligt. Die hebben heel dat tijdperk niet eens meegemaakt.
Ik denk dat het een beetje een niche is.
Open maar gewoon topics daarover. Als er echt veel geopend worden komt er vanzelf wel een apart subforum voor.
Dat is niet zo! Ik haal het gemiddelde omlaag met mijn 14 jaren, maar ik heb hier een MSX liggen waar ik geen kabels enzo voor hebOp vrijdag 04 januari 2002 06:12 schreef HlpDsK het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de GoT-users ergens rond de 15 of 16 ligt. Die hebben heel dat tijdperk niet eens meegemaakt.
Waar moet dat eigenlijk nu? Hardware algemeen?
Verwijderd
Een 64 is geen pc.Op vrijdag 04 januari 2002 05:44 schreef DaNCe2k het volgende:
leuk idee, vindt ik kun je het over de atari lynx hebben en over andere oude pc's zoals de C64![]()
.
hoort de Tandy 1000 dan ook bij oude troep, kijk dat was nou een computer
Pagina: 1