Verwijderd
wel erg groot trouwens
Downloadspeeds interesseren me niet en veel mensen niet. Als je mirrors hebt (zal niet nodig zijn met El Shrimpo maar toch
Lekker met flashget.Op dinsdag 01 januari 2002 15:37 schreef Alain het volgende:
I luv Oud&Nieuw, ieder1 slaapt en ik zit lekker tegen de @home limiet te downen (450 KB/Sec)
wel erg groot trouwens
Me hd kan het amper aan
maar effies downloaden
Verwijderd
maar wel leuk
volgens de PC gameplay zou dit spel half life doen vergeten.. maar dat betwijfel ik toch zeer sterk...
Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.
Verwijderd
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Idd ik heb ook pcgp (het beste blad ter wereld!) en toen ik dat las op de voorkant dacht ik toch van goh, hebben ze dat ooit eerder gezegt? Nee, hmmm dan zal het wel heel goed zijnOp dinsdag 01 januari 2002 15:41 schreef C0d3X het volgende:
kvond hem vrij simpel/kort (zeker voor 170mb)
maar wel leuk
volgens de PC gameplay zou dit spel half life doen vergeten.. maar dat betwijfel ik toch zeer sterk...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
[ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]Op dinsdag 01 januari 2002 15:48 schreef chaos_rulez het volgende:
@home limiet? 450 kilo BYTE toch zeker, ik haal geregeld snelheden (constant) van 1700 kilobit
DIT BOEIT NIEMAND!!!!!!!!!!!!!!!
[/ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]
Flikker nou allemaal es op met je downloadspeeds. Praat er over in [SG] of in netwerken van mij part. Maar als er iemand zegt dat er een demo van een spel uit is, praat je over de demo van het SPEL!! Providers zijn geen spelletje.
Ok, genoeg geluld.
Mohaa rulz. Vooral aan het eind van dit level waar ze die raketten op je afschieten. Schitterende fonteinen van aarde en steen krijg je dan te zien.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Alsof jouw signature iets met normaal denkende mensen te maken heeft, laat staan spelletjes..Op dinsdag 01 januari 2002 15:56 schreef Larzan het volgende:
[..]
[ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]
DIT BOEIT NIEMAND!!!!!!!!!!!!!!!
[/ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]
Flikker nou allemaal es op met je downloadspeeds. Praat er over in [SG] of in netwerken van mij part. Maar als er iemand zegt dat er een demo van een spel uit is, praat je over de demo van het SPEL!! Providers zijn geen spelletje.
Ok, genoeg geluld.
Mohaa rulz. Vooral aan het eind van dit level waar ze die raketten op je afschieten. Schitterende fonteinen van aarde en steen krijg je dan te zien.
Verwijderd
Yes sir!Op dinsdag 01 januari 2002 15:38 schreef IceStorm het volgende:
Ok, ik zeg het gewoon 1 keertje![]()
Downloadspeeds interesseren me niet en veel mensen niet. Als je mirrors hebt (zal niet nodig zijn met El Shrimpo maar toch), prima. Screenshots/ervaringen, ook allemaal best maar een post met alleen maar je download snelheid is van de categorie 'no-go'.
maar over de demo : Tja, kvind het niet "geweldig" vooral omdat met 4 man door een dorpje lopen terwijl je 50 man afslacht, ik vind het gewoon niet echt realistisch.
De multiplayer (demo) vind ik veel leuker en realistiser, da's gewoon vette fun
Neen
ja, ok..., maar wat wilde je dan, dat je om de nano seconde dood gaat?..., dan is het spel niet zo leuk meer[b]Op dinsdag 01 januari 2002 16:01 schreef Alain het
maar over de demo : Tja, kvind het niet "geweldig" vooral omdat met 4 man door een dorpje lopen terwijl je 50 man afslacht, ik vind het gewoon niet echt realistisch.
BF1: Don-Panio
Verwijderd
tja, je hebt wel gelijk maar dan vind ik iets als Wolfenstein leuker omdat daar toch al allerlei zombie's enzo inzitten, maar zoals gezegd hou ik het wel bij de multiplayer versieOp dinsdag 01 januari 2002 16:04 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
ja, ok..., maar wat wilde je dan, dat je om de nano seconde dood gaat?..., dan is het spel niet zo leuk meer
Verwijderd
Graphics zijn niet echt geweldig, en je mede-soldaten zijn zo goed als onkwetsbaar. Zelf kun je ook 50x geraakt worden voordat je dood bent...een beetje meer realisme was leuker geweest.
Ook lijkt het alsof alle uniformen van Libresse-maandverband zijn gemaakt, nergens een spatje bloed
[EDIT]
Zijn er nu al eens plannen voor een clan hier binnen tweakers ?

EA is niet zo blij met al die mirrors.
Ook omdat hij nog niet echt is uitgebracht.
Allies Assault heeft hem ook weg gehaald.
PIII 800@804 Mhz
Begint mij ook de strot uit te hangen, reply dan niet!
Verwijderd
Ja zo denk ik er ook over, ik snap wel dat het niet te realistisch moet zijn, maar 20 schoten uit een staande machinegeweer overleven is een beetje overdreven.Op dinsdag 01 januari 2002 16:08 schreef Captain_Quigley het volgende:
Vind het tot nu toe zwaar tegenvallen
Graphics zijn niet echt geweldig, en je mede-soldaten zijn zo goed als onkwetsbaar. Zelf kun je ook 50x geraakt worden voordat je dood bent...een beetje meer realisme was leuker geweest.
Ook lijkt het alsof alle uniformen van Libresse-maandverband zijn gemaakt, nergens een spatje bloed
Ook doet het me af en toe een beetje denken aan van die arcade schietspellen in het wilde-westen waarin 8er allemaal luiken vijanden vandaan komen
Het stomste vond ik nog wel dat je ergens een staande machine-gun innam en dat vervolgens in de deuropening van het huis aan de overkant een Duitser op je begon te knallen. Jij knalde hem vervolgens overhoop, vervolgens komt er weer 1 aan, jij knalt hem dood, en weer 1, en weer 1, en weer 1, allemaal door dezelfde deuropening, als een stelletje Lemmings (
PS : Graphics vind ik wel erg mooi hoor
eerlijk gezegt vind ik t nogal traagOp dinsdag 01 januari 2002 16:35 schreef Manic het volgende:
Kap ff met die download snelheids man!
Begint mij ook de strot uit te hangen, reply dan niet!
PIII 800@804 Mhz
Ga maar ff uitrekenen hoeveel procent per minuut dat is ofzo.Op dinsdag 01 januari 2002 16:37 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
eerlijk gezegt vind ik t nogal traagben nu pas op 47% sinds vorige post.........
Kunnen we het hier nog eens over spellen hebben teminste
Verwijderd
zucht boeiend straks gaat deze topic ook dicht door dit soort onzinOp dinsdag 01 januari 2002 16:42 schreef WouteRF het volgende:
hmm ik heb em ergens anders vandaan, ging eerst nog wel aardige snelheid, maar nu gaat die maar op 18 kb/s.. nog 43 minuten
Hier niet, probeer voor de 6e keer (nu met flashget) dat stomme ding dan is binnen te krijgenOp dinsdag 01 januari 2002 16:44 schreef Smoothy_ het volgende:
Link van Spelletjesgarnaal is dood?!
ja je vraagt er zelf om he....ook nog een topic in SU plaatsenOp dinsdag 01 januari 2002 16:41 schreef Manic het volgende:
[..]
Ga maar ff uitrekenen hoeveel procent per minuut dat is ofzo.
Kunnen we het hier nog eens over spellen hebben teminste
maar goed ik ga nu ff MOHAA spelen en zal dadelijk mijn mening posten
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
dit las ik daarnet op een radeon forum :Op dinsdag 01 januari 2002 16:15 schreef TAG_Speedy het volgende:
3x gedownload al en 3x blijft tie hangen op 99% ... zwaar irritant!!! Iemand een ftp mirror?
"Just a warning, when it gets to 99% downloaded it may pause for a few, it's a big file and it's transfering from you temp directory to where you saved it. I downloaded it with flashget and I thought flashget screwed up because it was done downloading it and didn't rename it from mohaa.zip.jc (flashget always names things .jc till it's done downloading) so I thought it was screwed up. It just took a minute to change names to mohaa.zip. Hope this didn't confuse anybody."
Verwijderd
Was bij die bunker complex....met die rakketen die op je af worden geschoten.
Ging allemaal net goed, die loop graven leeg geschoten.
Loop ik voor een bunker langs, BOEM!
Boobytrap ofzo
En met die grote tank is ook wel aardig moeilijk.....vet gaaf, hoe hij die gaten in de muur schiet.
Alleen jammer dat die teammates dat ding niet ff afleiden want er zijn ook nog allemaal duitsers die op je schieten
Bij me quicksave staat wel iets van Nebelwerfe terrain ofzoiets, maar wat moet ik nou kapot knallen ?
Van die 99% die deed ik via IE zelf, later met flashget ging die gelukkig wel goed.
Verwijderd
neej, mijn, dat zie je ook: er staat zon bord met "mines"Op dinsdag 01 januari 2002 17:46 schreef Manic het volgende:
Aaargh, vette game!
Was bij die bunker complex....met die rakketen die op je af worden geschoten.
Ging allemaal net goed, die loop graven leeg geschoten.
Loop ik voor een bunker langs, BOEM!
Boobytrap ofzo
En met die grote tank is ook wel aardig moeilijk.....vet gaaf, hoe hij die gaten in de muur schiet.
Alleen jammer dat die teammates dat ding niet ff afleiden want er zijn ook nog allemaal duitsers die op je schieten
Ga vanavond wel verder, maar dan heb ik hem bijna ook al uitgespeelt zeker
wat ik ook minder vind is dat mn teammates allemaal al dood zijn
edit: hoe maak je screenshot behalve prtscrn???
PIII 800@804 Mhz
Errug gaaf, als je het verkeerd aanpakt kunnen die nebelwerfers nog errug moeilijk zijn.
En dan die machinegeweren in die bunkers erbij
Verwijderd
1 waarom kan je niet om hoekjes gluuren net als in de multiplay demo
2 hoe ga je prone liggen?
3 hoe zorg je ervoor dat die andere gasten ook medi kits pakken?
2. Pronen kan je niet (iig in de multiplayer ook al niet, dus waarom zou je het hier wel kunnen, en dat duitsers dat wel kunnen wil nog niet zeggen dat de speler het ook moet kunnen)
3. Geen flauw idee, ik denk dat dat eerder ingeprogrammeerd hoor te zitten (dus echt bedoelt om een te pakken en je dus niet kan zeggen "Pak die medikit dude!"
Verder is de demo best leuk om te doen. Alleen mis ik dat peaken idd wel wat. De A.I. is ook erg goed mag ik wel zeggen, je mannetjes geven erg goed backup (ok soms worden ze wel eens verrot geschoten, maar ze nemen wel initiatief in sommige aanvallen)
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ik hoop dat ze deze ook toevoegen bij de mplayer full version.
[EDIT]
Trouwens wat was de release datum ook alweer
Ik vroeg laatst een gast in z'on zaakje, en die zei dat het nog wel ff ging duren
[EDIT2]
Wat ook een mooi stukje is, is na die half-truck.
"Don't shoot! 101ste Airborne comming out!"
(ofzo
Maar hij ziet er goed uit en speelt lekker. Vond het alleen jammer dat mijn hulpjes dood gingen maar ja
Verwijderd
1 ok kan ik mee levenOp dinsdag 01 januari 2002 19:22 schreef aXe het volgende:
1. Ik zou niet weten waarom het niet wil (waarschijnlijk foutje in demo)
2. Pronen kan je niet (iig in de multiplayer ook al niet, dus waarom zou je het hier wel kunnen, en dat duitsers dat wel kunnen wil nog niet zeggen dat de speler het ook moet kunnen)
3. Geen flauw idee, ik denk dat dat eerder ingeprogrammeerd hoor te zitten (dus echt bedoelt om een te pakken en je dus niet kan zeggen "Pak die medikit dude!"
2 waarom staat dan in het controls menu "duck/phrone"?
3 Hmms hopen dat dat gefixt wor
Ja, maar niet die beach landing, het is 7 juni, de dag daarna. Ook leuk in dat stadje is dat je een machine gun kan mounten en dan op een huisje kan richten waar een stuk of 10 duitsers uitkomenOp dinsdag 01 januari 2002 17:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
is het normandie?? kben nu bezig met dl
Ze hebben het allemaal bij me overleeft.
Okay er zat ook geen vaart meer in ze, hinken en kruipen over het slagveld
Had ik ook, gebruik flashgetOp dinsdag 01 januari 2002 20:07 schreef enigma het volgende:
bij mij stopt hij met downen op 99%
lekker hoor
Icestorm, speel em op wat hoger niveau, op Hard ben je iig zo de hoek om
Verwijderd
druk op 2 (sniperrifle), dan naar zon schiethol rennen, bukken, inzoomen, naar voren lopen, richten, schieten, naar achter lopen terug hol in, dan de volgende neerleggen.Op dinsdag 01 januari 2002 18:55 schreef Manic het volgende:
Huppah...uitgespeelt.
Errug gaaf, als je het verkeerd aanpakt kunnen die nebelwerfers nog errug moeilijk zijn.
En dan die machinegeweren in die bunkers erbij
dan thompson of machine rifle pakken, loopgraaf doorjassen en dan die minigun-rocketlauncher-stellingen onschadelijk maken.
sim-pel
bij mij hadden geloof ik zo'n beetje ook al mn teammates het overleefd.
edit: ow je hebt em al uitgespeeld...
Ik had er geen moeite meeOp dinsdag 01 januari 2002 20:11 schreef MrFreeman het volgende:
[..]
Vertelt ff hoe je een mooi stukje moet oplossen
sim-pel
edit: ow je hebt em al uitgespeeld...
Ik wou mensen niet vertellen hoe het moet.
Laat ze het lekker zelf uitzoeken, is ook veel leuker voor ze
Verwijderd
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!
Mijn nieuwe jaar is dus gelijk goed begonne met deze demo
De eerste indruk was dus meteen KICKE!!!! Het is echt net alsof je saving private ryan naspeelt. De AI vind ik te gek en de graphics zijn om te kwijlen
Heb em net op medium uitgespeeld en kan gewoon niet wachten op de full version. Voor de mensen die hem nog niet kunnen bekijken hier nog een paar screenies.

Idd, op easy is het veel te makkelijk, gisteren met mijn zatte kop uitgespeeld en dat zegt dan genoeg van die moeilijkheids graad .Op dinsdag 01 januari 2002 20:08 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Icestorm, speel em op wat hoger niveau, op Hard ben je iig zo de hoek omTenminste ik trek geen 3 machineguns waar ik recht op af loop.
Op hard is het tenminste leuk.
Hij blijft hangen bij een grijs scherm net na de console. Het enige wat ik dan nog ken doen is met alt-ctrl-del de taak beeindigen en dat was het dan.
Heb auto configure al getest, werkt ook niet
Help...
[edit]
Ik draai het in winxp, en in win98se met detonator xp drivers. Het wil in bijde niet verder komen dan het grijze scherm
Ik snap het niet meer...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Duss, weet iemand waar het aan ligt dat je geen wapen in je hand hebt?
PIII 800@804 Mhz
Kijk ff in de optie menu.
Er staat ergens bij advanced, denk ik , wel of niet zien.
En anders bij graphics.
De use key moet je voor die dingen gebruiken.
Verwijderd
Wou ze dood schieten maar TK staat uit denk ikOp dinsdag 01 januari 2002 19:59 schreef Manic het volgende:
Haha en iedereen maar klagen over je hulpjes die dood gaan.
Ze hebben het allemaal bij me overleeft.
Okay er zat ook geen vaart meer in ze, hinken en kruipen over het slagveld
Verwijderd
WAT BEN IK TOCH EEN EIKEL!!!
Iedereen zit hier de hele dag al MOHAA singleplayer te doen en ik maar slapen tot 16:00
Ben ik wakker ga ik eerst rustig eten enzo en daarna euro's pinnen vervolgens film kijken en zet effe om 23:00 u mijn pc aan om email te checken ga om 2:20 u naar bed check tweakers effe en
[/oftopic]
Op woensdag 02 januari 2002 02:35 schreef gamer2001 het volgende:
[oftopic]
WAT BEN IK TOCH EEN EIKEL!!!
Iedereen zit hier de hele dag al MOHAA singleplayer te doen en ik maar slapen tot 16:00
Ben ik wakker ga ik eerst rustig eten enzo en daarna euro's pinnen vervolgens film kijken en zet effe om 23:00 u mijn pc aan om email te checken ga om 2:20 u naar bed check tweakers effe eneen compleete dag MOHAA verknoeid.
[/oftopic]
hij is te kort
heb m uitgespeeld
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
naja hier nog een screen.
Deze heren leken elkaar nogal aardig te vinden
Verwijderd
Whehehe roflOp woensdag 02 januari 2002 03:20 schreef gamer2001 het volgende:
/me was bijna klaar, stapt hij op een landmijn
naja hier nog een screen.
Deze heren leken elkaar nogal aardig te vinden
[afbeelding]
Die kwamen van de trap van de bovenverdieping, dus maak je niet druk! De demo is echt gaaf beter dan RTCW dat is rondrennen en schieten dit heeft tenminste nog iets aan realisme.Op dinsdag 01 januari 2002 16:37 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
eerlijk gezegt vind ik t nogal traagben nu pas op 47% sinds vorige post.........
May the force be with you!!
Verwijderd
Was bang, ben nog maar een groentje
Verwijderd
Als ik iedereen in dat stadje heb gedood kan ik nergens meer naartoe.
Maarja, ik ga het nu nog ff goed checken
Verwijderd
moeje rechts door zo'n huis, panzerfaust oppakken, 5x op tank schieten, wachten to mof uit geschutskoepel komt, afknallen, weg volgen...Op woensdag 02 januari 2002 13:08 schreef ErikZ het volgende:
Kut, ik weet zelfs in de demo niet waar ik naartoe moet
Als ik iedereen in dat stadje heb gedood kan ik nergens meer naartoe.
Maarja, ik ga het nu nog ff goed checken
Verwijderd
Hij vraagt om een cd ofzo, cht vaag, heb hem 2x gedownload van verschillende plaatsen
Is dat het limiet? Ik down soms met 600 kb/sec (@Home)Op dinsdag 01 januari 2002 15:37 schreef Alain het volgende:
I luv Oud&Nieuw, ieder1 slaapt en ik zit lekker tegen de @home limiet te downen (450 KB/Sec)
wel erg groot trouwens
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Goh lekker intressant zeg, wedden dat je ouders het ook nog voor je betalenOp woensdag 02 januari 2002 14:08 schreef Chimera2k2 het volgende:
[..]
Is dat het limiet? Ik down soms met 600 kb/sec (@Home).
Er wordt bij mij om username/pwd gevraagd...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Heeft EA 'm al eens uitgebracht
Op sommige stukken heb ik maar 30-40 fps.
En in het begin al bij die rokende 88" gun, als je daar voor gaat staan dan is het helemaal erg.
iemand heeft dit vast ook al wel opgemerkt
aahh durka durka durka
(96% and running)
Voor zover je dat niet doet raad ik je aan alles wat op de achtergrond draait aftesluiten.
Dus inet connectie, firewall, en natuurlijk je virusscanner...
Dit scheelt nij mij iig een slok op een borrel!
suc6
Vreemd, hier draaid ie lekker soepel. (900Mhz)Op woensdag 02 januari 2002 15:34 schreef DJ Chicken het volgende:
Sjeez ik vind dat die single player demo behoorlijk veel vreet vanje systeem. Zie mn sig voor specs.
En in het begin al bij die rokende 88" gun, als je daar voor gaat staan dan is het helemaal erg.
Niet interessant en nog foutief ook.Op woensdag 02 januari 2002 14:08 schreef Chimera2k2 het volgende:
Is dat het limiet? Ik down soms met 600 kb/sec (@Home).
moet je ff console activeren en fps 1 intypen, dan zie je de framerate en dan moet ff in het begin voor die rokende gun gaan staan.Op woensdag 02 januari 2002 15:41 schreef Manic het volgende:
[..]
Vreemd, hier draaid ie lekker soepel. (900Mhz)
wat voor vid.kaart hebbie?
aahh durka durka durka
Zal ik (eens) doen...Op woensdag 02 januari 2002 15:45 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
moet je ff console activeren en fps 1 intypen, dan zie je de framerate en dan moet ff in het begin voor die rokende gun gaan staan.
wat voor vid.kaart hebbie?
GF2 GTS Pro 64MB DDR (En nog veel meer
Verwijderd
bij mij draait ie ook perfect, op 1024 draait ie wel lekker, maar ik heb gewoon de rare gewoonte al mn games op 800*600 te spelen. vinnik fijner en alles draait net weer ffiets beter, en het verchil in gfx...mwah..op 800*600 ziet het er ook nog goed uit...Op woensdag 02 januari 2002 15:41 schreef Manic het volgende:
[..]
Vreemd, hier draaid ie lekker soepel. (900Mhz)
Verwijderd
Ik heb dat ook in het begin met dat kannon en die rook maar dat is dan ook het enige stuk waarbij die even iets langzamer gaat, ligt aan de rook. Maar met m'n systeem (check sig.) draai ik hem verder hardstikke soepel in 1024x768 en alles max.Op woensdag 02 januari 2002 15:34 schreef DJ Chicken het volgende:
Sjeez ik vind dat die single player demo behoorlijk veel vreet vanje systeem. Zie mn sig voor specs.
Wat kannon bedoelen jullie inhemelsnaamOp woensdag 02 januari 2002 16:03 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in het begin met dat kannon en die rook maar dat is dan ook het enige stuk waarbij die even iets langzamer gaat, ligt aan de rook. Maar met m'n systeem (check sig.) draai ik hem verder hardstikke soepel in 1024x768 en alles max.
aahh durka durka durka