MOHAA singleplay demo uit

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:45
Kon zo snel niet een topic vinden die erover gaat, maar goed hier een link waar je hem met fatsoenlijke snelheid kan weghalen:

http://www.spelletjesgarnaal.be

Moet zelf nog even wachten, maar zal proberen wat screens te uppen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

I luv Oud&Nieuw, ieder1 slaapt en ik zit lekker tegen de @home limiet te downen (450 KB/Sec :9~)

wel erg groot trouwens

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 22:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, ik zeg het gewoon 1 keertje :P
Downloadspeeds interesseren me niet en veel mensen niet. Als je mirrors hebt (zal niet nodig zijn met El Shrimpo maar toch ;)), prima. Screenshots/ervaringen, ook allemaal best maar een post met alleen maar je download snelheid is van de categorie 'no-go'.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:12
Op dinsdag 01 januari 2002 15:37 schreef Alain het volgende:
I luv Oud&Nieuw, ieder1 slaapt en ik zit lekker tegen de @home limiet te downen (450 KB/Sec :9~)

wel erg groot trouwens
Lekker met flashget.
Me hd kan het amper aan :o

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Hmmm kben benieuwd

maar effies downloaden ;)

Verwijderd

kvond hem vrij simpel/kort (zeker voor 170mb)
maar wel leuk :)
volgens de PC gameplay zou dit spel half life doen vergeten.. maar dat betwijfel ik toch zeer sterk...

• roger is here
  • Laatst online: 31-01 10:25

roger is here

duss..

Lekker spelen!

Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 23:44
Ik kijk hier zeker naar uit :9
In ieder geval stukken leuker als RTCW imo :)

Verwijderd

ik vind wel een stoer level, niet zo kort, ook neit zo moeilijk... maar de levels moeten WEL gevarieerd blijven...

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@home limiet? 450 kilo BYTE toch zeker, ik haal geregeld snelheden (constant) van 1700 kilobit

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 01 januari 2002 15:41 schreef C0d3X het volgende:
kvond hem vrij simpel/kort (zeker voor 170mb)
maar wel leuk :)
volgens de PC gameplay zou dit spel half life doen vergeten.. maar dat betwijfel ik toch zeer sterk...
Idd ik heb ook pcgp (het beste blad ter wereld!) en toen ik dat las op de voorkant dacht ik toch van goh, hebben ze dat ooit eerder gezegt? Nee, hmmm dan zal het wel heel goed zijn :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dinsdag 01 januari 2002 15:48 schreef chaos_rulez het volgende:
@home limiet? 450 kilo BYTE toch zeker, ik haal geregeld snelheden (constant) van 1700 kilobit
[ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]

DIT BOEIT NIEMAND!!!!!!!!!!!!!!!

[/ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]

Flikker nou allemaal es op met je downloadspeeds. Praat er over in [SG] of in netwerken van mij part. Maar als er iemand zegt dat er een demo van een spel uit is, praat je over de demo van het SPEL!! Providers zijn geen spelletje.

Ok, genoeg geluld.

Mohaa rulz. Vooral aan het eind van dit level waar ze die raketten op je afschieten. Schitterende fonteinen van aarde en steen krijg je dan te zien.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 15:56 schreef Larzan het volgende:

[..]

[ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]

DIT BOEIT NIEMAND!!!!!!!!!!!!!!!

[/ik wou dat ik HTML kon gebruiken voor extra grote letters]

Flikker nou allemaal es op met je downloadspeeds. Praat er over in [SG] of in netwerken van mij part. Maar als er iemand zegt dat er een demo van een spel uit is, praat je over de demo van het SPEL!! Providers zijn geen spelletje.

Ok, genoeg geluld.

Mohaa rulz. Vooral aan het eind van dit level waar ze die raketten op je afschieten. Schitterende fonteinen van aarde en steen krijg je dan te zien.
Alsof jouw signature iets met normaal denkende mensen te maken heeft, laat staan spelletjes..

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 15:38 schreef IceStorm het volgende:
Ok, ik zeg het gewoon 1 keertje :P
Downloadspeeds interesseren me niet en veel mensen niet. Als je mirrors hebt (zal niet nodig zijn met El Shrimpo maar toch ;)), prima. Screenshots/ervaringen, ook allemaal best maar een post met alleen maar je download snelheid is van de categorie 'no-go'.
Yes sir! :P

maar over de demo : Tja, kvind het niet "geweldig" vooral omdat met 4 man door een dorpje lopen terwijl je 50 man afslacht, ik vind het gewoon niet echt realistisch.

De multiplayer (demo) vind ik veel leuker en realistiser, da's gewoon vette fun :)

• Boesjke
  • Laatst online: 03-02 09:15

Boesjke

Excellent!!

Cool ik ga hem ff downen, screenies ervan zagen er wel cool uit!

Neen

• Paniohitus
  • Laatst online: 08:58

Paniohitus

Paniohitus

[b]Op dinsdag 01 januari 2002 16:01 schreef Alain het

maar over de demo : Tja, kvind het niet "geweldig" vooral omdat met 4 man door een dorpje lopen terwijl je 50 man afslacht, ik vind het gewoon niet echt realistisch.
ja, ok..., maar wat wilde je dan, dat je om de nano seconde dood gaat?..., dan is het spel niet zo leuk meer

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 16:04 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

ja, ok..., maar wat wilde je dan, dat je om de nano seconde dood gaat?..., dan is het spel niet zo leuk meer
tja, je hebt wel gelijk maar dan vind ik iets als Wolfenstein leuker omdat daar toch al allerlei zombie's enzo inzitten, maar zoals gezegd hou ik het wel bij de multiplayer versie :Y)

Verwijderd

Vind het tot nu toe zwaar tegenvallen :(

Graphics zijn niet echt geweldig, en je mede-soldaten zijn zo goed als onkwetsbaar. Zelf kun je ook 50x geraakt worden voordat je dood bent...een beetje meer realisme was leuker geweest.

Ook lijkt het alsof alle uniformen van Libresse-maandverband zijn gemaakt, nergens een spatje bloed :(

• Speedy
3x gedownload al en 3x blijft tie hangen op 99% ... zwaar irritant!!! Iemand een ftp mirror?

Flickr | Lego collectie

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Yeah! FF zoeken... :9

[EDIT]

Zijn er nu al eens plannen voor een clan hier binnen tweakers ?

• M@NIC
Afbeeldingslocatie: http://1stdiv.clanpages.com/screen16.jpg

EA is niet zo blij met al die mirrors.
Ook omdat hij nog niet echt is uitgebracht.
Allies Assault heeft hem ook weg gehaald.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
180 kb/s nu aan t downloaden, zo te zien is het wel niet de beach scene waar ik op hoopte maar goed als ik maar wat kan spelen :9~

PIII 800@804 Mhz

• M@NIC
Kap ff met die download snelheids man!
Begint mij ook de strot uit te hangen, reply dan niet! :r

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 16:08 schreef Captain_Quigley het volgende:
Vind het tot nu toe zwaar tegenvallen :(

Graphics zijn niet echt geweldig, en je mede-soldaten zijn zo goed als onkwetsbaar. Zelf kun je ook 50x geraakt worden voordat je dood bent...een beetje meer realisme was leuker geweest.

Ook lijkt het alsof alle uniformen van Libresse-maandverband zijn gemaakt, nergens een spatje bloed :(
Ja zo denk ik er ook over, ik snap wel dat het niet te realistisch moet zijn, maar 20 schoten uit een staande machinegeweer overleven is een beetje overdreven.

Ook doet het me af en toe een beetje denken aan van die arcade schietspellen in het wilde-westen waarin 8er allemaal luiken vijanden vandaan komen :+

Het stomste vond ik nog wel dat je ergens een staande machine-gun innam en dat vervolgens in de deuropening van het huis aan de overkant een Duitser op je begon te knallen. Jij knalde hem vervolgens overhoop, vervolgens komt er weer 1 aan, jij knalt hem dood, en weer 1, en weer 1, en weer 1, allemaal door dezelfde deuropening, als een stelletje Lemmings ( :P ) :{ tja, dat kan ik nou niet echt realistisch noemen....

PS : Graphics vind ik wel erg mooi hoor :9

• Noedelsupke
Op dinsdag 01 januari 2002 16:35 schreef Manic het volgende:
Kap ff met die download snelheids man!
Begint mij ook de strot uit te hangen, reply dan niet! :r
eerlijk gezegt vind ik t nogal traag :{ ben nu pas op 47% sinds vorige post.........

PIII 800@804 Mhz

• M@NIC
Op dinsdag 01 januari 2002 16:37 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

eerlijk gezegt vind ik t nogal traag :{ ben nu pas op 47% sinds vorige post.........
Ga maar ff uitrekenen hoeveel procent per minuut dat is ofzo.
Kunnen we het hier nog eens over spellen hebben teminste :Z

Verwijderd

hmm ik heb em ergens anders vandaan, ging eerst nog wel aardige snelheid, maar nu gaat die maar op 18 kb/s.. nog 43 minuten :(

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik vind hem dus echt wel vet. Veeeeel beter dan RTCW iig. Graphics vind ik alles behalve lelijk en het geluid is ook zeer goed. Tsja, alleen die AI van de tegenstanders en teammaten zuigt hard ;( maar dat gaat vast nog wel beter worden in de final

• Gardocki
  • Niet online
Link van Spelletjesgarnaal is dood?!

They made me do it.

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Op dinsdag 01 januari 2002 16:42 schreef WouteRF het volgende:
hmm ik heb em ergens anders vandaan, ging eerst nog wel aardige snelheid, maar nu gaat die maar op 18 kb/s.. nog 43 minuten :(
zucht boeiend straks gaat deze topic ook dicht door dit soort onzin :(

• Speedy
Op dinsdag 01 januari 2002 16:44 schreef Smoothy_ het volgende:
Hier niet, probeer voor de 6e keer (nu met flashget) dat stomme ding dan is binnen te krijgen :(

Flickr | Lego collectie

• Noedelsupke
Op dinsdag 01 januari 2002 16:41 schreef Manic het volgende:

[..]

Ga maar ff uitrekenen hoeveel procent per minuut dat is ofzo.
Kunnen we het hier nog eens over spellen hebben teminste :Z
ja je vraagt er zelf om he....ook nog een topic in SU plaatsen :? :? ik bedoel er niks mee met mijn downloadsnelheid te posten......... maar jij zit thuis zeker met een 14k4.........

maar goed ik ga nu ff MOHAA spelen en zal dadelijk mijn mening posten

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
Op dinsdag 01 januari 2002 16:44 schreef Smoothy_ het volgende:
nee gewoon heeeeeeeeel lang wachten
ik heb ook een minuut of 5 gewacht voordat de download startte

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 16:15 schreef TAG_Speedy het volgende:
3x gedownload al en 3x blijft tie hangen op 99% ... zwaar irritant!!! Iemand een ftp mirror?
dit las ik daarnet op een radeon forum :

"Just a warning, when it gets to 99% downloaded it may pause for a few, it's a big file and it's transfering from you temp directory to where you saved it. I downloaded it with flashget and I thought flashget screwed up because it was done downloading it and didn't rename it from mohaa.zip.jc (flashget always names things .jc till it's done downloading) so I thought it was screwed up. It just took a minute to change names to mohaa.zip. Hope this didn't confuse anybody."

Verwijderd

lol 175MB blij dat ik niet meer per minuut betaal voor mijn internet... ik zal zo ff laten horen wat ik er van vind.

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Heb het al ff gespeeld, vond het toch nog best moeilijk (medium), maar je kan wel lekker sniperen :P

• M@NIC
Aaargh, vette game!
Was bij die bunker complex....met die rakketen die op je af worden geschoten.
Ging allemaal net goed, die loop graven leeg geschoten.
Loop ik voor een bunker langs, BOEM!

Boobytrap ofzo :?

En met die grote tank is ook wel aardig moeilijk.....vet gaaf, hoe hij die gaten in de muur schiet.
Alleen jammer dat die teammates dat ding niet ff afleiden want er zijn ook nog allemaal duitsers die op je schieten ;(

Verwijderd

is het normandie?? kben nu bezig met dl

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik snap er effe helemaal niks van, je moet 4 van die "Nebelwerfes" vernietigen ofzo, maar wat zijn dat in godsnaam ?

Bij me quicksave staat wel iets van Nebelwerfe terrain ofzoiets, maar wat moet ik nou kapot knallen ?

• Speedy
Van die granaatwerpers op zo'n aanhanger, staan bij dat bunkercomplex na die kerk (als je daar geweest bent dan weet je wat het zijn :D). Net gespeelt en hij is echt vet, mooie game en lekker snipen.

Van die 99% die deed ik via IE zelf, later met flashget ging die gelukkig wel goed.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 17:46 schreef Manic het volgende:
Aaargh, vette game!
Was bij die bunker complex....met die rakketen die op je af worden geschoten.
Ging allemaal net goed, die loop graven leeg geschoten.
Loop ik voor een bunker langs, BOEM!

Boobytrap ofzo :?

En met die grote tank is ook wel aardig moeilijk.....vet gaaf, hoe hij die gaten in de muur schiet.
Alleen jammer dat die teammates dat ding niet ff afleiden want er zijn ook nog allemaal duitsers die op je schieten ;(
neej, mijn, dat zie je ook: er staat zon bord met "mines" :) wel ff verder kijken dan je muisarm lang is.. :D

• M@NIC
Aaargh, ben direkt gestopt.
Ga vanavond wel verder, maar dan heb ik hem bijna ook al uitgespeelt zeker :?

• Speedy
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/nebel.JPG

Dat zijn de nebelwerfers, doel om ze te slopen dus :P

Flickr | Lego collectie

• Noedelsupke
ok ik ben net gekapt, is wel een vet spel.......alleen is de gameplay ietsjes traag........... en het is best moeilijk maar das wel cool (speel op medium)
wat ik ook minder vind is dat mn teammates allemaal al dood zijn ;( nu moet ik de rest van de demo alleen gaan spelen, is wel cool als ze 'GRENADE!' enzo roepen :P

edit: hoe maak je screenshot behalve prtscrn???

PIII 800@804 Mhz

• M@NIC
Huppah...uitgespeelt.
Errug gaaf, als je het verkeerd aanpakt kunnen die nebelwerfers nog errug moeilijk zijn.
En dan die machinegeweren in die bunkers erbij :P

Verwijderd

Errug coole demo alleen 3 dingen snap ik niet,

1 waarom kan je niet om hoekjes gluuren net als in de multiplay demo

2 hoe ga je prone liggen?

3 hoe zorg je ervoor dat die andere gasten ook medi kits pakken?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

1. Ik zou niet weten waarom het niet wil (waarschijnlijk foutje in demo)
2. Pronen kan je niet (iig in de multiplayer ook al niet, dus waarom zou je het hier wel kunnen, en dat duitsers dat wel kunnen wil nog niet zeggen dat de speler het ook moet kunnen)
3. Geen flauw idee, ik denk dat dat eerder ingeprogrammeerd hoor te zitten (dus echt bedoelt om een te pakken en je dus niet kan zeggen "Pak die medikit dude!" ;)

Verder is de demo best leuk om te doen. Alleen mis ik dat peaken idd wel wat. De A.I. is ook erg goed mag ik wel zeggen, je mannetjes geven erg goed backup (ok soms worden ze wel eens verrot geschoten, maar ze nemen wel initiatief in sommige aanvallen)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Speedy
Mooiste vind ik die lui die uit die kapotte tank klimmen met als laaste die commedant met z'n leren jas :)

Flickr | Lego collectie

• M@NIC
Ook lekker veel skins.
Ik hoop dat ze deze ook toevoegen bij de mplayer full version.

[EDIT]

Trouwens wat was de release datum ook alweer :?
Ik vroeg laatst een gast in z'on zaakje, en die zei dat het nog wel ff ging duren :?

[EDIT2]

Wat ook een mooi stukje is, is na die half-truck.

"Don't shoot! 101ste Airborne comming out!"
(ofzo :P)

• IceStorm

IceStorm

Mwa, speelde aardig weg maar je kon wel ERRUG veel hebben hoor. Je kunt gewoon regelrecht op 3 machineguns aflopen en het dan nog halen. Ik bedoel, ik was 180 keer geraakt ofzo, een normaal mens is dan dood :P

Maar hij ziet er goed uit en speelt lekker. Vond het alleen jammer dat mijn hulpjes dood gingen maar ja ;).

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 19:22 schreef aXe het volgende:
1. Ik zou niet weten waarom het niet wil (waarschijnlijk foutje in demo)
2. Pronen kan je niet (iig in de multiplayer ook al niet, dus waarom zou je het hier wel kunnen, en dat duitsers dat wel kunnen wil nog niet zeggen dat de speler het ook moet kunnen)
3. Geen flauw idee, ik denk dat dat eerder ingeprogrammeerd hoor te zitten (dus echt bedoelt om een te pakken en je dus niet kan zeggen "Pak die medikit dude!" ;)
1 ok kan ik mee leven

2 waarom staat dan in het controls menu "duck/phrone"?

3 Hmms hopen dat dat gefixt wor

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Op dinsdag 01 januari 2002 17:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
is het normandie?? kben nu bezig met dl
Ja, maar niet die beach landing, het is 7 juni, de dag daarna. Ook leuk in dat stadje is dat je een machine gun kan mounten en dan op een huisje kan richten waar een stuk of 10 duitsers uitkomen >:)

• M@NIC
Haha en iedereen maar klagen over je hulpjes die dood gaan.
Ze hebben het allemaal bij me overleeft. :7
Okay er zat ook geen vaart meer in ze, hinken en kruipen over het slagveld :P

Verwijderd

bij mij stopt hij met downen op 99%

lekker hoor

• Speedy
Op dinsdag 01 januari 2002 20:07 schreef enigma het volgende:
bij mij stopt hij met downen op 99%

lekker hoor
Had ik ook, gebruik flashget

Icestorm, speel em op wat hoger niveau, op Hard ben je iig zo de hoek om :P Tenminste ik trek geen 3 machineguns waar ik recht op af loop.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 18:55 schreef Manic het volgende:
Huppah...uitgespeelt.
Errug gaaf, als je het verkeerd aanpakt kunnen die nebelwerfers nog errug moeilijk zijn.
En dan die machinegeweren in die bunkers erbij :P
druk op 2 (sniperrifle), dan naar zon schiethol rennen, bukken, inzoomen, naar voren lopen, richten, schieten, naar achter lopen terug hol in, dan de volgende neerleggen.

dan thompson of machine rifle pakken, loopgraaf doorjassen en dan die minigun-rocketlauncher-stellingen onschadelijk maken.

sim-pel

bij mij hadden geloof ik zo'n beetje ook al mn teammates het overleefd.

edit: ow je hebt em al uitgespeeld... |:(

• M@NIC
Op dinsdag 01 januari 2002 20:11 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

Vertelt ff hoe je een mooi stukje moet oplossen |:(

sim-pel

edit: ow je hebt em al uitgespeeld... |:(
Ik had er geen moeite mee :?

Ik wou mensen niet vertellen hoe het moet.
Laat ze het lekker zelf uitzoeken, is ook veel leuker voor ze :z

Verwijderd

Dag gamers van GoT!
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!
Mijn nieuwe jaar is dus gelijk goed begonne met deze demo :)

De eerste indruk was dus meteen KICKE!!!! Het is echt net alsof je saving private ryan naspeelt. De AI vind ik te gek en de graphics zijn om te kwijlen :9~

Heb em net op medium uitgespeeld en kan gewoon niet wachten op de full version. Voor de mensen die hem nog niet kunnen bekijken hier nog een paar screenies. :) l8ter

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~kolk0405/md1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~kolk0405/md2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~kolk0405/md3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~kolk0405/md4.jpg

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:26
Op dinsdag 01 januari 2002 20:08 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Icestorm, speel em op wat hoger niveau, op Hard ben je iig zo de hoek om :P Tenminste ik trek geen 3 machineguns waar ik recht op af loop.
Idd, op easy is het veel te makkelijk, gisteren met mijn zatte kop uitgespeeld en dat zegt dan genoeg van die moeilijkheids graad . :P

Op hard is het tenminste leuk.

• gabberjoost
  • Laatst online: 11:42
Damn, die demo doet het bij mij niet ;( :(.
Hij blijft hangen bij een grijs scherm net na de console. Het enige wat ik dan nog ken doen is met alt-ctrl-del de taak beeindigen en dat was het dan.
Heb auto configure al getest, werkt ook niet ;(...

Help...

[edit]
Ik draai het in winxp, en in win98se met detonator xp drivers. Het wil in bijde niet verder komen dan het grijze scherm :(...
Ik snap het niet meer...

Verwijderd

hij is wel HOTTTTTTTTTTT
kan niet w88 op de hele versie

• Fuelke
  • Laatst online: 03-02 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ongelooflijk, ik kreeg de demo zelfs aan de praat op m'n ouwe PII 233 :) Dat had ik helemaal niet verwacht. Zeker niet als je de systeemeisen leest die in de readme staan. Natuurlijk trekken de graphics nu wel op nix en zie ik ook geen wapen in de hand, maar dat trek ik me niet aan. Gameplay telt ook mee >:)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Huhhh, ik zie ook geen wapen in me hand, maar waar kan dat dan aan liggen? Je systeem ? Want rtcw deed het wel gewoon bij mij, natuurlijk wel wat anders maar toch dezelfde engine...

Duss, weet iemand waar het aan ligt dat je geen wapen in je hand hebt?

• Noedelsupke
hoe kan ik btw zo'n duitse mitrailleur gebruiken???? die in de raamopeningen zitten

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Heb je per ongeluk niet op holster weapon gedrukt??? :?

• M@NIC
Jongens jongens, niet zo lui zeg!
Kijk ff in de optie menu.

Er staat ergens bij advanced, denk ik , wel of niet zien.
En anders bij graphics.

De use key moet je voor die dingen gebruiken.

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 23:37

FutureCow

(C) FutureCow

hoe maakje ooit die dingen aan het einde verot heb er 5 van die grote dingen( :P ) op afgevuurt en hij is nogsteeds niet verot...

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 19:59 schreef Manic het volgende:
Haha en iedereen maar klagen over je hulpjes die dood gaan.
Ze hebben het allemaal bij me overleeft. :7
Okay er zat ook geen vaart meer in ze, hinken en kruipen over het slagveld :P
Wou ze dood schieten maar TK staat uit denk ik >:)

Verwijderd

[oftopic]
WAT BEN IK TOCH EEN EIKEL!!!
Iedereen zit hier de hele dag al MOHAA singleplayer te doen en ik maar slapen tot 16:00 :(
Ben ik wakker ga ik eerst rustig eten enzo en daarna euro's pinnen vervolgens film kijken en zet effe om 23:00 u mijn pc aan om email te checken ga om 2:20 u naar bed check tweakers effe en ;( een compleete dag MOHAA verknoeid.
[/oftopic]

• Noedelsupke
Op woensdag 02 januari 2002 02:35 schreef gamer2001 het volgende:
[oftopic]
WAT BEN IK TOCH EEN EIKEL!!!
Iedereen zit hier de hele dag al MOHAA singleplayer te doen en ik maar slapen tot 16:00 :(
Ben ik wakker ga ik eerst rustig eten enzo en daarna euro's pinnen vervolgens film kijken en zet effe om 23:00 u mijn pc aan om email te checken ga om 2:20 u naar bed check tweakers effe en ;( een compleete dag MOHAA verknoeid.
[/oftopic]
:D

hij is te kort ;(
heb m uitgespeeld

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

/me was bijna klaar, stapt hij op een landmijn :'(
naja hier nog een screen.

Deze heren leken elkaar nogal aardig te vinden :o
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EDOSDRSSHHE

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 03:20 schreef gamer2001 het volgende:
/me was bijna klaar, stapt hij op een landmijn :'(
naja hier nog een screen.

Deze heren leken elkaar nogal aardig te vinden :o
[afbeelding]
Whehehe rofl :D

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

Op dinsdag 01 januari 2002 16:37 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

Die kwamen van de trap van de bovenverdieping, dus maak je niet druk! De demo is echt gaaf beter dan RTCW dat is rondrennen en schieten dit heeft tenminste nog iets aan realisme.

May the force be with you!!

Verwijderd

bij mij waren die drie al in het begin dood heb ze de eerste vijf minuten alles voor me op laten knappen.

Was bang, ben nog maar een groentje :)

Verwijderd

Kut, ik weet zelfs in de demo niet waar ik naartoe moet ;)
Als ik iedereen in dat stadje heb gedood kan ik nergens meer naartoe.
Maarja, ik ga het nu nog ff goed checken :P

• M@NIC
Door alle gebouwen gaan, kom je zo nu en dan wel een doorgang tegen, gat in de muur ofzo.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 13:08 schreef ErikZ het volgende:
Kut, ik weet zelfs in de demo niet waar ik naartoe moet ;)
Als ik iedereen in dat stadje heb gedood kan ik nergens meer naartoe.
Maarja, ik ga het nu nog ff goed checken :P
moeje rechts door zo'n huis, panzerfaust oppakken, 5x op tank schieten, wachten to mof uit geschutskoepel komt, afknallen, weg volgen...

Verwijderd

ik krijg dat ding nie eens geinstallerd :?

Hij vraagt om een cd ofzo, cht vaag, heb hem 2x gedownload van verschillende plaatsen

Verwijderd

kewl ff downen

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 12:45
Op dinsdag 01 januari 2002 15:37 schreef Alain het volgende:

wel erg groot trouwens
Is dat het limiet? Ik down soms met 600 kb/sec (@Home) :9~.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• M@NIC
Op woensdag 02 januari 2002 14:08 schreef Chimera2k2 het volgende:

[..]

Goh lekker intressant zeg, wedden dat je ouders het ook nog voor je betalen :( |:(

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

aaagh ik kan hem niet binnehalen met m'n 56k6 :( (ja kan wel, maar doe ik niet )

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

hehe helaas math... ;)

ik ben het, SuN van g4e.net,,, voor alle duidelijkheid

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 16:15

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Iemand een link naar de mirror sites?

Er wordt bij mij om username/pwd gevraagd...

Godfather Bodybuilding topic reeks

• M@NIC
Op Gamers.nl stonden een paar mirrors.....
Heeft EA 'm al eens uitgebracht :?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

In dit topic staan een paar mirrors

Hier

http://psnprofiles.com/AfthyX

• MrJ

MrJ

Tnx!

:)

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Sjeez ik vind dat die single player demo behoorlijk veel vreet vanje systeem. Zie mn sig voor specs.
Op sommige stukken heb ik maar 30-40 fps.
En in het begin al bij die rokende 88" gun, als je daar voor gaat staan dan is het helemaal erg.

iemand heeft dit vast ook al wel opgemerkt

aahh durka durka durka

• MrJ

MrJ

Ik vertel het je zo! :P
(96% and running)

Voor zover je dat niet doet raad ik je aan alles wat op de achtergrond draait aftesluiten.
Dus inet connectie, firewall, en natuurlijk je virusscanner...

Dit scheelt nij mij iig een slok op een borrel!

suc6

:)

• M@NIC
Op woensdag 02 januari 2002 15:34 schreef DJ Chicken het volgende:
Sjeez ik vind dat die single player demo behoorlijk veel vreet vanje systeem. Zie mn sig voor specs.
En in het begin al bij die rokende 88" gun, als je daar voor gaat staan dan is het helemaal erg.

Vreemd, hier draaid ie lekker soepel. (900Mhz)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 02 januari 2002 14:08 schreef Chimera2k2 het volgende:
Niet interessant en nog foutief ook.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Op woensdag 02 januari 2002 15:41 schreef Manic het volgende:

[..]

moet je ff console activeren en fps 1 intypen, dan zie je de framerate en dan moet ff in het begin voor die rokende gun gaan staan.

wat voor vid.kaart hebbie?

aahh durka durka durka

• M@NIC
Op woensdag 02 januari 2002 15:45 schreef DJ Chicken het volgende:

[..]

moet je ff console activeren en fps 1 intypen, dan zie je de framerate en dan moet ff in het begin voor die rokende gun gaan staan.

wat voor vid.kaart hebbie?
Zal ik (eens) doen...
GF2 GTS Pro 64MB DDR (En nog veel meer :P)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb hem al uitgespeeld, hij is VET :D.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 15:41 schreef Manic het volgende:

[..]

bij mij draait ie ook perfect, op 1024 draait ie wel lekker, maar ik heb gewoon de rare gewoonte al mn games op 800*600 te spelen. vinnik fijner en alles draait net weer ffiets beter, en het verchil in gfx...mwah..op 800*600 ziet het er ook nog goed uit...

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 15:48 schreef KaAzKoP het volgende:
Heb hem al uitgespeeld, hij is VET :D.
dat uitspelen stelt niet eel voor, dat had ik al in 20mins/half uurtje... :)

wie weet eigenlijk hoeveel levels er komen?

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 15:34 schreef DJ Chicken het volgende:

Ik heb dat ook in het begin met dat kannon en die rook maar dat is dan ook het enige stuk waarbij die even iets langzamer gaat, ligt aan de rook. Maar met m'n systeem (check sig.) draai ik hem verder hardstikke soepel in 1024x768 en alles max.

• M@NIC
Op woensdag 02 januari 2002 16:03 schreef ctrl-alt-delete het volgende:

[..]

Ik heb dat ook in het begin met dat kannon en die rook maar dat is dan ook het enige stuk waarbij die even iets langzamer gaat, ligt aan de rook. Maar met m'n systeem (check sig.) draai ik hem verder hardstikke soepel in 1024x768 en alles max.
Wat kannon bedoelen jullie inhemelsnaam :?

• DJ Chicken

DJ Chicken

kan het komen door een iets gebrokkelde core dat ie iets schokkeriger draaid ofzo?

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Op woensdag 02 januari 2002 16:06 schreef Manic het volgende:

[..]

Wat kannon bedoelen jullie inhemelsnaam :?
88" gun in het begin al van de demo

als je die trench uitkomt

aahh durka durka durka

Pagina: 1 2 Laatste