Ik begin het langzamerhand echt zat te worden!! Heb de hele tjd op +1 gestaan en dan zijn er weer een paar van die zielige mannetjes die van hun punten af moeten!!! Zag ik tot mijn verbazing dat ik inneens een prutser ben in mijn profile. Ik kan r wel om lachen maar ik denk dat er wel mensen hier aanwezig zijn die iets fanatieker zijn dan dat ik ben. Die zullen niet blij zijn met deze mensen!! >:-(
Daarom mod ik ook nog niets (behalve m'n case dan, maar da's een ander verhaal of cuz . . .
). Dat lijkt me ook een beetje het zwakke van dit systeem, dat er altijd de kans is dat een zeikerd het gaat verprutsen voor een ander. Maar daar is dan die Metamod weer voor, of niet?
). Dat lijkt me ook een beetje het zwakke van dit systeem, dat er altijd de kans is dat een zeikerd het gaat verprutsen voor een ander. Maar daar is dan die Metamod weer voor, of niet?
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Ja daar heb je gelijk in maare die is nog niet zo lang onair dus zit ik nu met de gebakke peren... Nou maakt het me niet zoveel uit maar als je als technisch support medewerker al prutser uitgemaakt wordt is dat niet echt lollig meer toch???
Nah ik hoop dat het nieuwe systeem een beetje gaat draaien en ik ga m'n best weer doen om mijn rep. omhoog te werken.....
Nah ik hoop dat het nieuwe systeem een beetje gaat draaien en ik ga m'n best weer doen om mijn rep. omhoog te werken.....
De metamod is niet echt een oplossing. Je moet vertrouwen op goede moderators. Het lijkt er op dat we in een overgangsfase zitten. Ik heb zelf ook al veel lopen mopperen op het nieuwe systeem, maar eerlijk is eerlijk: het gaat de goede kant op. Als je af en toe zinnige reacties post ben je zo prutser af.
Ja ik moet toegeven dat het inderdaad de goede kant op gaat maare er zitten nog steeds van die kindjes tussen die van hun punten af moeten!!! Nah ik stop wel met klagen en ik ga gewoon mijn best weer doen om m'n punten op te vijzelen.
greetzzzz
greetzzzz
Klaag gerust, bv. in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/42229 .
Klaag lekker over specifieke posts en niet in het algemeen, want dat heeft inderdaad niet zoveel nut meer omdat ik denk dat er voorlopig niets meer aan het systeem zal veranderen.
Klaag lekker over specifieke posts en niet in het algemeen, want dat heeft inderdaad niet zoveel nut meer omdat ik denk dat er voorlopig niets meer aan het systeem zal veranderen.
Ik vrees het ook. "Resistance is futile", toch?!
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()