Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

klaag hier over beoordelingen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze draad dient om nieuwe mensen de weg naar het moddereter forum te wijzen, omdat het hier volgens mij steeds minder gaat over het onderwerp waarover het zou moeten gaan: discussies over moderaties van posts. Ik link in mijn reacties op t.net naar deze draad.

Hoe kun je klagen: klik op de score die bij je post staat. Er opent nu een scherm met je post en de beoordelingen ervan. Kopieer de URL in de adresbalk van dit scherm. Plaatst nu een reactie in deze draad (of open zelf een nieuwe draad op dit forum) en plaats daarin de gekopieerde URL en leg uit waarom de beoordeling volgens jou verkeerd is. Wacht wel eerst 2 of 3 uurtjes voor je gaat klagen, want misschien verhelpt een andere moderator het probleem wel vanzelf.

Verwijderd

Goeie tip, ook ik wil nog wel eens de moeite nemen om in een T.net thread mensen te wijzen op dit forum en het nut ervan (ondanks dat je dat in die draad zomaar een -2 op kan leveren).

Ik ben helemaal trots op je! ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Sterk Plan.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk dat het een "klikbare" optie moet worden, bij je posting, of eventueel onderaan en bovenin in de thread, zodat je gelijk geredirect worden.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Jongens, jongens, laat nou maar.

Dit is gewoon inherent aan de manier waarop we moderaten.
Kijk nou naar slashdot. Daar doen ze zoiets al jaren. En daar wordt ook nog steeds commentaar geleverd op de manier waarop er gemoddert wordt.

Het is gewoon inherent aan het systeem.
Punt.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat we dit forum wel kunnen opheffen. Lijkt niet veel animo meer te zijn.

:'(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zal er wel weer intrappen, maar volgens mij is het moddereter-forum echt wel nodig. Er gebeurt altijd wel iets waar moddereters toch graag ff willen nagaan of ze het goed begrepen hebben.

En anderen (onterecht gemodereerden) hebben een plek om hun gal te spuien.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Maar juist aan dat laaste ontbreekt het helaas een beetje.
Echt overbodig is het toch niet nee, zie de threads die Charstring en Testcase gemaakt hebben. :)
Pagina: 1