Echt Hema.....Dremelkloon

Pagina: 1
Acties:
  • 647 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zat net in het krantje van de hema te neuzen en toen zag ik voor de fans e.d. nog een dremel kloon staan voor 100,- gulden..oftewel zit er nog een echte hollandseflorijn in die ouwesok..schop hem eruit en rennen..

allhoewel ik heb al en dremel maargoed..

Cheeeeerrrsssss Tonight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Beetje duur voor een kloon, voor 149,- heb je een echte en voor 60 piek een neppert.
Dat zeg ik, Gamma.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ken dr ook nie aandoen ik heb ook een echte dremel voor 149 gekocht bij de gamma(heb nu me 2e al 1e was kaas...)

maargoed wie t leuk vind Ole!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:07
Op maandag 31 december 2001 17:19 schreef SiGNe het volgende:
Beetje duur voor een kloon, voor 149,- heb je een echte en voor 60 piek een neppert.
Dat zeg ik, Gamma.
Heeft de gamma nepperts voor 60,-??

Mooizo >:)...

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ja Kinzo toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een goed voornemen voor het nieuwe jaar: dremel kopen.

Als echte tweaker kan ik wel zonder (alles met blote handen >:)), maarja eigenlijk ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 11:58
Halfords had ook een mooie B&D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Laatst online: 08-05 06:11

Rick2001

9950X delidded en direct die

Vanaf afgelopen donderdag hadden ze een imitatie dremel te koop bij de ALDI in Duitsland. Variabel toerental en 46 tools. Verder 2 jaar garantie en mooi verpakt in een koffer.
Dit alles voor de belachelijke prijs van DM. 35,99 oftewel FL. 40,50 oftewel 18.50 EURO

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 18,40 hoor. Da's toch meer dan 22 cent verschil. Da's een kauwgombal! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hema wil Tweakers trekken >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Kinzo kloon wel goed? passen daar ook gewone dremel spulletjes op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scalle--
  • Laatst online: 07-08-2020
pappie had al een echte dremel liggen :)
ben ik pas vorige week eigelijk achtergekomen, onmiddellijk vastgenomen en een extra gaatje gedremelt voor m'n audigydrive (had niet genoeg externe slots door zo'n showplastiekje bovenaan me kast :( )
moet het wel nog wat schuren, dan spuitbussen halen, kast spuiten, cd-writer, ...

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 01 januari 2002 09:46 schreef Cybertje het volgende:
Hema wil Tweakers trekken >:) :+
Nu alleen nog autoachterruitverwarmingsreparatiesetjes voor het unlocken van XP's en de Hema wordt bestormd :P Gelukkig heb ik een andere autoachterruitverwarmingssreparatiesetjesleverancier :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mischien wel weer een stomme van mij dan..maar een athlon unlocken en ook xp..zou je niet kunnen solderen of word dat teveel voor de L-bruggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 01 januari 2002 13:29 schreef Chemical_X het volgende:
mischien wel weer een stomme van mij dan..maar een athlon unlocken en ook xp..zou je niet kunnen solderen of word dat teveel voor de L-bruggen??
Nee, solderen is echt géén optie, ik heb op de HCC de hele dag XP's moeten unlocken, weet dus uit ervaring dat het zo verschrikkelijk klein is dat je dan wel erg secuur moet kunnen solderen (Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn, maar denk dat het je niet gaat lukken)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
ff ter info... Kinzo word door mn collega's bij de gamma Kinzooi genoemd. en die gasten hebben behoorlijk verstand van gereedschap.
B&D heeft nu een mooie voor 200 piek met standaard meer zooi erbij dan de echte dremel.
die ga ik dus binnenkort kopen >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Nee, solderen is echt géén optie, ik heb op de HCC de hele dag XP's moeten unlocken, weet dus uit ervaring dat het zo verschrikkelijk klein is dat je dan wel erg secuur moet kunnen solderen (Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn, maar denk dat het je niet gaat lukken)
--------------------------------------------------------------------------------

als je een beetje kan SMD solderen dan is het wel degelijk mogelijk hor B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Smd solderen heb ik vdweek nog gedaan in een gsm-etje. ff de SMDleds veranders leuk ander kleurtje!!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, ik heb ook de kinza van de gamma

goed beesje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no dremmel no future no life...
duh maar goed bedankt voor dit voortreffelijk speurwerk :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:46

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ach, kinzo, echt van dat goedkope hobby spul, schroevendraaiers knappen af en de boorkop van onze boormachine zit een dikke slinger in. :(

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:16

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Die HEMA tool is wel compleet. Een hoop bitjes maar ook een flexibele verleng-as. Een vergelijkbare Dremel is echt ruim 2x zo duur.

* memphis heeft um zien staan bij de HEMA

Maar ja....
* memphis heeft een Proxon op 12v, werkt prima !

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:35

Epsilon

koop nooit een kinzo(oi) ding. De klauwhamer kan niet eens een spijker uit een harde balk trekken want dan trek je de steel krom :?

gaar materiaal

Alleen als je het echt maar 1 keer nodig hebt in het jaar zou ik zeggen van: koop 5 gulden-bak rommel. Maar anders moet je gewoon goed gereedschap hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ze hebben nu ook een dremel speciaal voor vrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me athlon geunlockt door te solderen. Het is ff prutsen maar dan zit het ook en gelijk netjes. Ik had het eerst met potlood gedaan maar die lijntjes liggen best dicht bij elkaar en als je het netjes soldeert weet je zeker dat ze geen verbinding maken (wel ff controleren met een vergrootglas). Maar het kan dus wel en ik had m'n athlon er na 10 minuten alweer in en kon gewoon de multiplier instellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[quote]
Op dinsdag 01 januari 2002 14:24 schreef Chemical_X het volgende:
Smd solderen heb ik vdweek nog gedaan in een gsm-etje. ff de SMDleds veranders leuk ander kleurtje!!

[/quote]

Cool, heb ik vorig jaar ook gedaan met me 3210... mooie blauwe leds erin...

Everything is moddable!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Dames & Heren,
Hier hebben jullie mij review ;)

Op Alfabetische volgorde...
Black&decker: Is een goeie merk en is iets goedkoper dan Dremel, heeft ook 2 jaar garantie kan van 8.000 tot 27.000 toeren is maar 90watt dus is ie minder sterk als dremel.
Hier kan je meer lezen

Dremel: De MERK die het uitgevonden heb en is zeker stevig, kan van 10.000 tot 33.000 toeren is 125watt en heeft 2 jaar garantie (maar is te duur)
Hier kan je meer lezen

Ferm: Een Nederlandse merk ziet bijna uit als een dremel heeft ook 2 jaar garantie kan van 15.000 tot 35.000 toeren is ook 125watt en het is niet zoveel duur.
Een setje met flexibele as en 40 stuks toebehoren in kunststof koffer kost 49,89 € zie hier
Een setje zonder flexibele as compleet met 40 stuks toebehoren in kunststof koffer kost ongv. 30 € zie hier
Hier kan je meer lezen

Kinzo: Als je deze all in je handen heb valt ie uitelkaar (alles van kinzo) :( Ik heb paar verschillende dingen van hun gehad
Hier kan je niet meer over lezen want ze hebben niet eens een fatsoenlijk site

Proxion: Ziet er erg pro uit en is ie ook maar kan niet tegen zwaare werk (heeft niet zo veel vermogen)
Kon geen site over vinden maar ik werk op mijn werk ermee

Op alle merken boven genoemd kan je met dremel toebehoren gebruiken.
Dit zijn mijn ervaringen en bevindingen.
Keuze is aan jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Op dinsdag 01 januari 2002 23:01 schreef Reptile-X een uitgebruid warenonderzoek
Whow!

Liev :)

Mooi marktonderzoek. Kun je misschien ook overal ff bijzetten hoeveel 't kost?

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Hmm.. snap dat gezeur over Kinzo niet...

Ik heb ook die neppert ja, werkt al 2 jaar prima. Ik mod er dan niet mee, maar ik slijp er geregeld sloten mee open, kettingen door, boor d'r mee, schuren van kleine dingen. Gebruik hem vaak zat en dat ding werkt nog perfect.

Het enige wat ik er beroerd aan vind zijn de tooltjes, die kunnen het niet aan, maar daarvoor heb ik gewoon een lading dremel-zooi gehaald.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 23:01 schreef Reptile-X het volgende:

(...)Is een goeie merk(...)

(...)De MERK die het uitgevonden heb(...)

(...)Een Nederlandse merk(...)
Back 2 School? >:)
Het is dus een goed merk, het merk en een Nederlands merk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Op woensdag 02 januari 2002 10:53 schreef WoUtoMatiC het volgende:

[..]

Back 2 School? >:)
Het is dus een goed merk, het merk en een Nederlands merk ;)
D'r staat ook ergens groote :)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist er nog 1, de Toledo. Die heb ik namelijk :)
Fl 54,95 bij de kijkshop. Lekker veel touren, alleen wel lekker veel vonken binnenin, dus echt safe is het niet, maar ziet er wel kewl uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

ja ja ik wiit hat, my nidilands is kleute...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Op dinsdag 01 januari 2002 20:44 schreef Tweako het volgende:
Ik heb me athlon geunlockt door te solderen. Het is ff prutsen maar dan zit het ook en gelijk netjes. Ik had het eerst met potlood gedaan maar die lijntjes liggen best dicht bij elkaar en als je het netjes soldeert weet je zeker dat ze geen verbinding maken (wel ff controleren met een vergrootglas). Maar het kan dus wel en ik had m'n athlon er na 10 minuten alweer in en kon gewoon de multiplier instellen. :)
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een Proxxon en ik vindt hem prima werken veel extra dingen zoals een standaard etc. zie hier www.proxxon.de (had geen zin mooie link te maken :P).

Hij heeft misschien wat minder toeren maar het gaat prima.
Ik gebruik hem ook om mineralen(stenen) te bewerken gebruik hem al een jaar nog nooit problemen mee gehad. De proxxon is dacht ik alleen wat duurder als de dremel(weet ik niet meer zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 10:38 schreef Speedpete het volgende:
Hmm.. snap dat gezeur over Kinzo niet...

Ik heb ook die neppert ja, werkt al 2 jaar prima. Ik mod er dan niet mee, maar ik slijp er geregeld sloten mee open, kettingen door, boor d'r mee, schuren van kleine dingen. Gebruik hem vaak zat en dat ding werkt nog perfect.

Het enige wat ik er beroerd aan vind zijn de tooltjes, die kunnen het niet aan, maar daarvoor heb ik gewoon een lading dremel-zooi gehaald.
Inbreker??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe..vraag het me eigen ook al af zoals The yellowdog!

en jah SMD solderen is idd leuk maar een heel gepruts!
kben nu bezig met een smd(lichtbalkje) in me pjoter te bouwen op 12v ipv 19v uit een kapotte hpfax! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 19:55 schreef Chemical_X het volgende:
hehe..vraag het me eigen ook al af zoals The yellowdog!

en jah SMD solderen is idd leuk maar een heel gepruts!
kben nu bezig met een smd(lichtbalkje) in me pjoter te bouwen op 12v ipv 19v uit een kapotte hpfax! B-)
Maar is die kinzo wel goed voor particulier gebruik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

nu de draadloze dremel van al uw in breek zooi >:)

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij wel hoor ik heb zelf een echte dremel maar ik geloof echt niet dat als je het bijv 2 of 3x gebruikt echt veel verschil merkt maar mischien met echt veel gebruik wel..ik gebruik die van mij maar zelden enkel (casewindow's en nog wat koel lichamen geslepen en me glowpad) maar vd rest gebruikt me pa hem veel dus ik heb wel een degelijk goed aparaatje nodig ookal ist al de 2e want me 1e ook echte dremel was al snel kapot dus in garantie weer een nieuwe gehad :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je heb er ook een van geloof Berger ofzo :? hij tenmninste geel in een zwarte koffer :) die draait harder dan de echte dremel heeft een normale makkelijke aan uit knop maakt veel minder herrie en heeft alle tools van een dremel erbij zitten en een extra flexible slang erbij voor maar lieft f90,- 40,84 euro voor de liefhebbers :) volgens mij (heb er zelf nog niet mee gewerkt) is deze gewoon beter dan de echte dremel wat ik zelf helemaal geen wereld apperaat vind ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Op woensdag 02 januari 2002 18:37 schreef The_YellowDog het volgende:

[..]

Inbreker??
Uhm.. nee. M'n broer is een keer z'n sleutel van z'n fiets kwijtgeraakt, vandaar.. Daarnaast heb ik er ook redelijk wat kettingen mee doorgehaald, als je zo'n ding hebt dan gebruik je hem natuurlijk ook.

Heb wel een keer geprobeerd een fiets er mee te jatten, maar m'n verlengsnoer was te kort. :P

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Op woensdag 02 januari 2002 21:27 schreef Speedpete het volgende:

[..]

Uhm.. nee. M'n broer is een keer z'n sleutel van z'n fiets kwijtgeraakt, vandaar.. Daarnaast heb ik er ook redelijk wat kettingen mee doorgehaald, als je zo'n ding hebt dan gebruik je hem natuurlijk ook.

Heb wel een keer geprobeerd een fiets er mee te jatten, maar m'n verlengsnoer was te kort. :P
ROFL

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
maar ehh peopl

{schreeuw mod}

TOLEDO IS FERM

{schreeuw mod}

;)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Op woensdag 02 januari 2002 12:29 schreef BananeKoning het volgende:
Je mist er nog 1, de Toledo. Die heb ik namelijk :)
Toledo en TopCraft (dat ding van de Aldi een tijdje terug) zijn allebei gewoon rebadged Ferm-dingen. 100% identiek.

Die digitale multimeter die de Aldi vorige week voor €4 had was dus ook gewoon een Ferm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Op dinsdag 01 januari 2002 20:34 schreef Nexxennium het volgende:
haha LOL ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gekloot met die Kinzo-meuk, geldt dat ook voor hun lasapparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou die voor vrouwen ook trillen?? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou volgens mij is dat van kinzo niet echt helemaal toppie maar dan denk ik je moet het zo zien als jij dat ding enkel een x aantal keer moet gebruiken dan kan je beter een goedkopere kopen dan een dure en als je meer met zo'n ding moet werken zou ik gewoon een wat (betere??) duurdere nemen..maargoed dat hoeft natuurlijk nooit beter te zijn!

oftewel decide 4 urself!

maar er zijn ook zoveel van die k*t dingen..het zou verboden moeten worden! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, voor slijptollen is het bijv. zo dat je 4x een ferm kunt verknallen voordat een Bosch pas uit kan. Dan is het voor de non-prof best interessant om zo'n ferm te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Als je Ferm 4x verknalt binnen 2 jaar krijg je 4x nieuwe ;)

En eeeuuuuhh... wie is well pro casemodder onder ons eigenlijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me pa heeft een hangmotor :) traploos regelbaar tussen 0 en 75000 toeren en 10 jaar garantie. Hij kost 1250euro. Voor de super prof casemodder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 23:23 schreef Tweako het volgende:
Me pa heeft een hangmotor :) traploos regelbaar tussen 0 en 75000 toeren en 10 jaar garantie. Hij kost 1250euro. Voor de super prof casemodder :)
Oeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 20:34 schreef Nexxennium het volgende:
Dat ding is nu op TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:18
DUs als ik het goed begrijp uit dit verhaal:
Als je net als ik niet zoveel klooit met gereedschap, dan is een Hema gevalletje goed genoeg.

Toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 12:32 schreef Zenit het volgende:
DUs als ik het goed begrijp uit dit verhaal:
Als je net als ik niet zoveel klooit met gereedschap, dan is een Hema gevalletje goed genoeg.

Toch :?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Laatst online: 11-09 11:05
Ik heb zo`n nep dremeltje toen maar bij de ALDI gekocht, hij was daar maar €18,15 ( fl.40,- )en daar ben ik wel tevrede mee hoor (niet dat ik hem vaak gebruik ) maar hij was zo goedkoop dat ik hem niet kan laten ligguh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky20
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Nou ik krijg vandaag ook dus dat krantje in de bus enneuh ben wel onwies geinterresseerd.... is het wel een aanrader om um te kopen, hij is namelijk echt supercompleet -> 40 Acc. ik zal even een plaatje posten van de aanbieding voor de mensen die niet zo'n foldertje krijgen. En geloof mij, dat zijn er veel...

Afbeeldingslocatie: http://www.sonsofsatan.d2g.com/images/dremel-hema.jpg

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel van die tools gebruik je nou werkelijk? 100 slijpschijfjes en een aantal van die schuurdingen voor de afwerking is voor mij nuttiger dan 30 dingen die ik niet gebruik. Laatst trouwens slijpschijfjes gekocht van Dremel, 36 stuks van 24 mm voor 16,- :). Klein foutje van de praxis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
Zouden op die hema tool ook dremel onderdelen passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Op donderdag 03 januari 2002 16:14 schreef Kelly het volgende:
Zouden op die hema tool ook dremel onderdelen passen?
Tuurlijk!

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah ik denk dat het ook wel past hoor..

maar 36 slijpschijfies voor 16piek..gdvr das niet duur haha

ik betaalde laatst 20 piek voor een stuk op 6 van die krengen

maargoed net weer een pakje gekregen dus is ook wel redelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan smd solderen maar daar gaat het topic niet over
ik heb een echte dremel 199 gulden met allemaal spullen erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 15:49 schreef BananeKoning het volgende:
Hoeveel van die tools gebruik je nou werkelijk? 100 slijpschijfjes en een aantal van die schuurdingen voor de afwerking is voor mij nuttiger dan 30 dingen die ik niet gebruik. Laatst trouwens slijpschijfjes gekocht van Dremel, 36 stuks van 24 mm voor 16,- :). Klein foutje van de praxis?
Dat zijn gewoon die schijfjes in dat ronde doosje toch ??? normale prijs hoor ... slijp je er ook 35 van weg in 10 min ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ff een fatsoenlijk warenonderzoek had gedaan kon je maybe ff www.kinzo.nl intypen ipv com. want hij heeft du wel degelijk een site... jah een site daarmee is eigenlijk ook alles weer gezegd :(
Op dinsdag 01 januari 2002 23:01 schreef Reptile-X het volgende:
Dames & Heren,
Hier hebben jullie mij review ;)

Op Alfabetische volgorde...
Black&decker: Is een goeie merk en is iets goedkoper dan Dremel, heeft ook 2 jaar garantie kan van 8.000 tot 27.000 toeren is maar 90watt dus is ie minder sterk als dremel.
Hier kan je meer lezen

Dremel: De MERK die het uitgevonden heb en is zeker stevig, kan van 10.000 tot 33.000 toeren is 125watt en heeft 2 jaar garantie (maar is te duur)
Hier kan je meer lezen

Ferm: Een Nederlandse merk ziet bijna uit als een dremel heeft ook 2 jaar garantie kan van 15.000 tot 35.000 toeren is ook 125watt en het is niet zoveel duur.
Een setje met flexibele as en 40 stuks toebehoren in kunststof koffer kost 49,89 € zie hier
Een setje zonder flexibele as compleet met 40 stuks toebehoren in kunststof koffer kost ongv. 30 € zie hier
Hier kan je meer lezen

Kinzo: Als je deze all in je handen heb valt ie uitelkaar (alles van kinzo) :( Ik heb paar verschillende dingen van hun gehad
Hier kan je niet meer over lezen want ze hebben niet eens een fatsoenlijk site

Proxion: Ziet er erg pro uit en is ie ook maar kan niet tegen zwaare werk (heeft niet zo veel vermogen)
Kon geen site over vinden maar ik werk op mijn werk ermee

Op alle merken boven genoemd kan je met dremel toebehoren gebruiken.
Dit zijn mijn ervaringen en bevindingen.
Keuze is aan jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 19:57 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon die schijfjes in dat ronde doosje toch ??? normale prijs hoor ... slijp je er ook 35 van weg in 10 min ;)
Yeah, dat zijn die gewone inderdaad, maar wel 100x beter dan die bij die toledo zaten. Of 6 voor fl 30,- van 32 mm of 36 van 24 mm voor fl 16,-. Dan weet ik echt wel dat ik meer keer dat schroefje eraf ga halen om te wisselen :).

Ik denk dat ik er een stuk of 8 heb gebruikt voor 1,5 meter te slijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Op donderdag 03 januari 2002 20:12 schreef jimtegoesdj het volgende:
Als je ff een fatsoenlijk warenonderzoek had gedaan kon je maybe ff www.kinzo.nl intypen ipv com. bla bla bla bla.... :(
[..]
Als je eerst op die kinzo.com gekeken had had je gezien dat het zelfde site was, en ja ik had ook op kinzo.nl gekeken.
Als je op die 2 sites kijkt zie je enkele verschil? Nee! zie je iets over hun producten? Nee!

Als je goed kijk in mijn post ik heb niemand zitten afzeiken, ik heb alleen geschreven wat ik over die merken vind en klein beetje informatie gegeven.

In plaats van dat je mijn post gaat flamen, maak maar een betere!

Ik probeer alleen maar te helpen, en dit is wat ik als dank terug krijg?
Pagina: 1