Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het nieuwe Systeem zuigt ?

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik heb het nu een weekje aangekeken, zonder zelf ook maar iets gemodereerd te hebben, om te kijken wat er gaat gebeuren, en hoe de reakties van de oude moderators hierop zouden zijn. (Hadden jullie me gemist ? ;) )

Als ik zelf nu naar de moderaties kijk die er voornamelijk gebeuren, zeg ik : Te zielig voor woorden... Absoluut bagger. De meest grote crap krijgt nog een +3 inzichtvol. ("Ik heb een illegale versie van Windows Whistler en hij is stabiel")

Volgens Femme zijn mening is nu alles veeel beter omdat er in ieder geval meer plusjes worden weggegeven dan in het oude systeem. Ja, en voor wat voor een crap gebeurt dat ?

Als het zo verder gaat, ga ik dus absoluut niet meer modereren, bekijk het maar. Om tegenwoordig een bagger-posting naar beneden te krijgen lukt je dan niet meer , omdat al die andere gasten er al 20 modpoints tegenaan hebben gegooid om het op +4 te krijgen. (lichtelijk gechargeerd)

Nu draait het nieuwe systeem pas een weekje, dus misschien moeten we "het nog ff afwachten", maar ik heb weinig hoop.

Zeker gezien het feit dat een aantal personen het nodig vindt hun Modpoints aan te wenden om iemand die een goede posting doet naar -1 Troll te krijgen, puur omdat de persoon die het typt ze niet aanstaat. Te ziek voor worden. Kleutergedrag.

Het niveau van Tweakers daalt snel op deze manier. Heel snel.

Ik bedoel, ik kan begrijpen dat wij (de oude moderators) in het verleden wel eens te streng waren, en wat vaker postings wat meer punten hadden kunnen geven, mee eens, maar wat er nu gebeurt slaat nergens op, schijnbaar zit het niveau van de gemiddelde "Tweaker" (Ahum...) zo laag dat een posting met de inhoud : " Je moet ook met je linkermuis-knop op de start-knop klikken, anders doet hij het niet " nog een +3 inzichtvol krijgt.

Als dat het gewenste resultaat is, moet je misschien eens gaan kijken of het domein www.computeren-voor-dummies.nl nog beschikbaar is, want de naam Tweakers.net ben je dan absoluut niet meer waard.

Flame away.

Ik zie trouwens wel goede voorstellen tot verbetering langs komen, wel vaste moderators met unlimited modpoints bijvoorbeeld vind ik wel een goede, en misschien inderdaad trainee's ook niet laten modden lijkt me ook wel wat. Dan houdt je het tenminste nog een beetje in de hand.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Hmm... ik vind dat het nog niet helemaal goed lopen maar dat komt wel.. (met evt. een paar kleine aanpassingen) het wordt zeker wel beter dan het oude systeem...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik zeg ook niet dat het nieuwe systeem per definitie slechter is, aleen dat er wel degelijk nog wat moet gebeuren, zodat je echt de voordelen ervan behaalt. Ik denk dat het in zijn huidige vorm niet al te veel beter is dan het oude, er moet nog wel degelijk wat aanpassingen gebeuren.

Nu ik mijn posting nog eens doorlees lijkt het idd dat ik het nieuwe systeem helemaal niks vindt, maar het is meer het nieuwe systeem in zijn huidige vorm.

Met wat aanpassingen kan het zeker wel een stuk beter worden dan het oude, zoals het nu is niet.

Voordelen nieuwe systeem :

A.) Iedereen kan modden, er is geen "Elite" ( :P ) meer.

B.) Er is een tendens naar meer waardering voor een bepaalde posting, wat stimuleert voor meer goede postings.

Nadelen nieuwe systeem nu :

A.) Iedereen kan modereren. (Tja...)

B.) Aangezien iedereen kan modereren, en de inzichten per persoon verschillen, wil een posting wel eens hoger gewaardeerd worden dan hij waard is (gebeurt veel, maar is niet zo erg.

C.) Voorbordurend op B.) , met de verschillen van inzicht kan niet iedereen een echt goede posting op zijn waarde schatten, waardoor die misschien niet gesnapt wordt, en de punten niet krijgt die hij verdient.

D.) Er zijn geen vaste Moderators meer omdat er met modpoints gewerkt wordt, en die kunnen op.

Verdere verklaring voor D, aangezien ik vroeger altijd best wel wat modereerde, las ik een thread met postings door, en modereerde die dan. Dat kan nu niet meer, omdat ik niet de hele dag op T.net rondhang, en dus mijn modpoints op raken.

[update]

Stomme typo...

[/update]

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Er moeten idd dingen veranderen.. check daarvoor ff mijn topic op dit forum... :)

[update]O ik zie dat ej het al hebt gelezen :)[/update]

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De meest grote crap krijgt nog een +3 inzichtvol
Ben ik het (helaas) mee eens :( :r

/me is voor een vaste groep moddereters die weten wat ze doen.

BTW, ik kan op de één of andere manier m'n postings ook niet meer editen? Ik zie geen gezicht-met-pen staan zoals dat in het oude systeem een vel-met-pen was.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

'tiz ook best wel wennen, opeens kunnen modereren, zonder echte richtlijnen.

Als ik mijn modereeracties evalueer, denk ik dat ik zelf meer -1 of 0 heb gegeven dan +1.
voornamelijk dan de +3 of +4 postings, die over het algemeen best wel overgewaardeerd zijn.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik had verwacht dat het moderator gedoe zich wel langzaam zou stabiliseren, als ik nu : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12386&t = volg, springen de tranen ook af en toe in m'n ogen ('k geef toe, ik was ook ietwat lollig -> beetje ruzie met M$ SP 6a gehad van de week)
Er is altijd de mogelijkheid een service pack te un-installen.
komt uiteindelijk op +4 => als dit zo doorgaat, ga ik ook karma kweken (nu intereseert karma me niet zoveel, maar toch)

Oftwel het systeem zuigt niet, sommige mensen die onderdeel van het systeem zijn springen er niet mee om zoals het zou moeten.

Jaymz out en is een week de hort op (geplanned)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Okee, dan zouden we dus kunnen zeggen dat het systeem wel goed is, maar dat de mensen er niet mee om kunnen gaan ?

In dat geval werkt het systeem dus hier niet.

Misschien dat een goede (prominent op de frontpage aanwezige) "Moderator Guide" hier iets aan kan verbeteren ?

Ik blijf toch ook denken dat iemand die zich gisteren gerigstreerd heeft, en die vandaag al kan moderaten, dat dat ook niet altijd even goed gaat. In de meeste gevallen eerder fout dan goed.

Aannames zijn fataal.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Om hoeveel 'foute' moderators hebben we het eigenlijk. Is het een relatief kleine groep die het voor de rest, die zijn/haar best doet, verpest of is het echt structureel.
Ik zou het 'jammer' vinden als ik m'n modereer 'status' kwijt zou raken omdat anderen er niet mee om kunnen gaan. (en ik weet niet eens of ik er zelf mee om kan gaan)

Verwijderd

Volgens mij is het best wel een grote groep, omdat het vaak voorkomt en zij nooit zoveel modpunten kunnen hebben...

Als een reactie maar een beetje inzichtvol lijkt (gewoon met wat moeilijke termen gaan gooien, lang verhaaltje type, stukje quoten) dan krijg je gegarandeerd van zo'n trainee (no offence 2 trainee's, iedereen is zo begonnen) een +1: inzichtvol

Daarom ben ik het ook eens met de veranderingen die hier in een andere thread worden voorgesteld.

Verwijderd

'tiz ook best wel wennen, opeens kunnen modereren, zonder echte richtlijnen
Precies.. er zijn geen richtlijne.. en die moeten wel komen!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Ik ben over het algemeen erg tevreden over het nieuwe moderatiesysteem. Natuurlijk is er crap dat onterecht omhoog gaat, maar alle echt goede postings komen toch wel bovendrijven.

Er is denk ik een simpele oplossing voor de huidige fouten die gemaakt worden: je komt te makkelijk aan modpoints, waardoor allerlei kleuters en trolls ook kunnen modereren. Dus ik denk dat de berekening voor modpoints *iets* steiler moet worden gezet en dat het dan gewoon goed is.

Voorbeeld over te makkelijk modpoints krijgen: ik heb er nu 189 :) wat MOET ik ermee? :)

Verwijderd

Het is moeilijk, heel moeilijk om nu een conclusie te trekken, maar ik ben van mening dat er iets mis is en mis gaat.

Ik kan mij het gevoel van GaMeOvEr (waar deze thread mee begon) goed voorstellen en het geeft in zekere zin mijn gedachtes weer die ik de laatste week had bij T.net.

Ik zie toch ook langzamerhand de bagger groter worden (of ik denk dat te zien) en bemerk dat een aantal van de "oude garde" min of meer hetzelfde zien. We kunnen roepen wat we willen over de kwaliteit, maar zie het voorbeeld +3 inzichtvol voor dergelijke crap, daar kan IK 1 punt van af halen, maar dat zet geen zoden aan de dijk.

Er wordt veel gesuggereerd dat het allemaal karma-zeur is, maar ik denk dat de opmerkingen van een aantal hier heel serieus moeten worden genomen.

Het ligt niet per definitie aan het systeem, maar het heeft er wel de schijn van (zonder nu naar mensen te willen wijzen) of het komt omdat mensen er niet mee om kunnen of willen gaan.

Ik ben een relatief korte periode moderator-oude-stijl geweest, maar de tranen springen me bijna letterlijk in de ogen als ik zie aan welke postings welke score toebedeeld wordt.

Maar goed, we moeten er denk ik iets mee, oplossingsgericht lees ik een aantal nuttige zaken:

- zorg als de sodemieter voor een FAQ of Guideline voor newbie moderators
- hou een aantal moderators-oude-stijl met veel modpunten die onterechte mods kunnen corrigeren (da's echt heel hard nodig)

Ik denk dat deze twee een belangrijke stap voorwaarts kunnen zijn, als "we" niets doen, stoppen dadelijk een hoop mensen en dan wil ik nog wel eens zien wat er dan gebeurd.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De moderators uit het vorige systeem hadden nogal wat moeite om postings op waarde in te schatten. Volgens een aantal van hen was alles bagger.

Nu hebben we dus niveau 1 wat in principe alles is wat on-topic is, dus ook de niet al te interessante postings. Daarboven zitten dus nog drie niveau's voor het meer interessante spul. Score 1 postings hoeven geen wereldpostings te zijn aangezien we nog hogere niveau's hebben.

Ik zie echt wel verschillen in de postings die nu op score 4, 3 en 2 worden beoordeeld. Het kan mij ook weinig interesseren dat een posting met een erg handige link score 3 krijgt, aangezien die link voor de bezoekers erg interessant kan zijn en daarom een 3 verdient, niet omdat de poster er zoveel moeite voor heeft gedaan (het modereren is bedoeld om de interessante postings voor de bezoeker omhoog te halen, niet om de posters te belonen met punten).

Dat de oude moderators de beoordelingen nu crap vinden is hun probleem, misschien moet ze de standaard verleggen van score 1 naar score 2 of 3 voor postings die volgens hun informatief zijn. Tweakers.net heeft een grotere doelgroep dan alleen moderators met karma>200.

Er worden nog wel veel onterechte -1 flamebaits gedaan. Dat kan ook wel opgelost worden (bijv. beginnende moderators niet de mogelijkheid geven om met flamebait of troll te beoordelen, meta moderatie om corrupte moderators eruit te vissen).

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik kan in mijn geval zeggen dat ik mijn best doe om posts juist te beoordelen. Hoewel ik denk dat het moeilijk voor elkaar te krijgen is, zou ik soort van 'evaluatie' wel prettig vinden.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik denk dat veel problemen al opgelost zouden zijn als er een goede handleiding en uitleg van de termen is. Ook ff een cursus 'hoe moet ik tellen ?', dan zijn we ook af van de 10e reactie die beoordeeld word als 'First Post'. Iedereen happy.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Femme:
Dat de oude moderators de beoordelingen nu crap vinden is hun probleem, misschien moet ze de standaard verleggen van score 1 naar score 2 of 3 voor postings die volgens hun informatief zijn. Tweakers.net heeft een grotere doelgroep dan alleen moderators met karma>200.
Da's nou jammer dat je het zo afdoet (in ieder geval maakt het op mij de indruk van "niet zeiken, jammer maar helaas, het blijft zoals het is").

In mijn beleving had het "oude" systeem een aantal verkozen mmoderatoren die ondermeer " verantwoordelijk" waren voor een stuk kwaliteits waarborging van T.net, door het beoordelen van reacties, waarmee er een soort filter kwam in de berichten en hun reacties.

Je werd moderator op basis van punten (of een handmatige verkiezing ;)) in ieder geval kon je stellen dat moderators in veel gevallen serieus bezig waren met het beoordelen van de diverse berichten.

Nu er een behoorlijke wijziging heeft plaatsgevonden in het systeem, begint de oude garde zich te roeren en geeft een aantal punten van kritiek.

Op basis van het moderatorschap in het oude systeem mag je van hen verwachten dat ze deze opmerkingen niet maken omdat ze hun status kwijt zijn en moeten delen met de rest van tweakend Nederland, maar dat ze deze opmerkingen serieus bedoelen en zich daadwerkelijk zorgen maken om het voortbestaan en de kwaliteit van T.net.

Ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar ik maak mijzelf echt zorgen over de kwaliteit, OK, ik geef eerlijk toe dat niet alles bagger is, maar een behoorlijk gedeelte vind ik gewoon nergens over gaan.

Door een dergelijke reactie van "pech, leer er maar mee leven..." geef je mij in ieder geval een gevoel dat er niet naar mij geluisterd wordt.

Er zijn inderdaad een aantal reacties die de suggestie geven dat het allemaal te doen is om status en karma, maar geloof me, da's anders bedoeld (IMHO).
Je moet niet lezen hoe het er staat, maar wat de strekking is van de boodschap.

Als je het mij vraagt, zou een evaluatie op zijn plaats zijn.

Niemand valt jou hier persoonlijk aan, of het systeem op zich, je hebt hier te maken met een groep ex-moderators die zich zorgen maakt, het lijkt mij dat je daar iets mee zou moeten doen.

Ik neem aan dat jij het ook allemaal goed bedoeld, maar:
(het modereren is bedoeld om de interessante postings voor de bezoeker omhoog te halen, niet om de posters te belonen met punten).
Als je dat afzet tegen het voorbeeld waar GaMeOvEr mee komt:
De meest grote crap krijgt nog een +3 inzichtvol. ("Ik heb een illegale versie van Windows Whistler en hij is stabiel")
(en dit soort crap zie je vaker)

Dan moet je toch toegeven dat dit absoluut niet bijdraagt in het interessant houden van een artikel, maar gewoon een voorbeeld is van karma omhoog pleuren.

Het is toch zonde van je modpunten om deze crap naar beneden te halen (om over de links naar illegale sites maar te zwijgen).

Lang verhaal, maar ik wilde het wel ff kwijt...

Verwijderd

ik vind dat het nieuwe systeem zeker een aantal voordelen heeft tov de oude, maar (hoef ik niet verder toe te lichten) het heeft ook duidelijk een aantal nadelen. Het ei van columbus (om die gast er maar bij te betrekken) lijkt me dus een compromie. Het beste van het oude met het beste van het nieuwe te combineren.

Misschien zijn de volgende punten wel aardig om eens over na te denken:

1) modereren kan alleen gedaan worden door laten we zeggen de "top" 50% van de mensen (aan de hand van karma). Op die manier voorkom je gewoon een aantal problemen.

2) modereren kan alleen gedaan worden door bijv. de top 50% van de verhouding score / aantal reacties.

3) Punt 1 en 2 kun je natuurlijk combineren door een AND of een OR. een groot verschil!

4) handmatig mensen meer moderator mogelijkheden geven (combinatie van het oude systeem) bijvoorbeeld door meer punten en/of meer "gewicht" in de beoordeling. (ik noem maar iets)

5) het modereren ALLEEN mogelijk maken als je ALLE reacties vanaf score-1 op je scherm krijgt. Ik kan me voorstellen dat heel veel mensen die foutief op -1 staan daar niet meer weg komen, simpelweg omdat velen dat nivo NIET bekijken !!!!

6) Ik pleit nog steeds voor invoering van een "onzichtbaar" -2 nivo. Iets wat alleen door een "echte" moderator gegeven kan worden. Dit is dan bedoelt voor illegale links en dubbelposts. De score zou nul moeten blijven.

7) Het verwijderen van dubbelpost kan btw best automatisch gebeuren. if post(0)=post(-1) then remove post(0); ik noem maar iets.

8) het vernielen van de layout door een lange string zonder spaties is btw nog erg irritant.

9) misschien een optie voor de echte moderator: het ZEER BEPERKT EDITTEN van een reactie: bijvoorbeeld het verwijderen van een illegale of spam link op een site. (het w2kwereld.nl wordt ik helemaal ziek van) En als iemand een alladvantage link plaats mag die meteen naar -1000 van mij.
http://www.flipzemanova.nl/warez/illegaal / http://earnmoney.nl?USERID=zemanova

+5 behulpzaam ;'(

10) het zou btw best kunnen dat een aantal +++ reacties het gevolg zijn van vriendjes die samen naast elkaar in het computer lokaal zitten. Zo'n 50% karma of scoreverhouding kan daarin helpen.

Kortom: /me vind het beter dan vroeger, maar het kan nog beter met een paar kleine aanpassingen.

Verwijderd

Punt 5 heeft tevens als voordeel dat de layout er mooier uit ziet als je niet wilt moderaten

• AntonT
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Reactie op bovenvermelde punten:
7) Administrators (me 2 dus ;)) kunnen evt posts verwijderen.

8) Administrators kunnen evt posts editen, wat is ook doe als ik zo'n vern***te lay-out zie.

9) Ook illegale shit haal ik er op die manier uit. Zie bv deze reactie.

Anton

Verwijderd

Tweakers.net heeft een grotere doelgroep dan alleen moderators met karma>200
Even een relativerend grapje (moet kunnen dacht ik zo...)

Gelukkig hoor ik tot de doelgroep met mijn karma <200 (138 to be exactly) :D

/me begrijpt dat grapjes het risico meebrengen dat al zijn voorgaande opmerkingen als zijnde ook grappig bedoeld worden ervaren, helaas, niets is minder waar...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Nou,

Ik ben blij dat er met mijn posting (voornamelijk) positief omgegaan wordt.

Het was zeker niet mijn bedoeling om het af te zeiken, maar wel om er wel wat kritischer naar te kijken in zijn huidige vorm.

Je ziet de term "Moderator Guide" erg vaak terugkomen, dus ik denk dat dit idd een hele essentiele is.

Ik dank jullie tot zover voor het meedenken, al had mijn eerste posting toch wel een beetje negatief karakter. (Wat niet echt mijn opzet was, maar er wel op lijkt... :'( )

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Wat ik al eerder heb gezegd, het gaat er niet om hoe je iets zegt, maar het gaat er meer om wat je zegt.
Dan is het aan de ontvanger van de boodschap om daar de juiste info uit te halen en er wat mee te doen.

We zijn allemaal het wel eens zat en zien de dingen die hier gebeuren in een wat negatief perspectief.

Ik ben wel van mening dat wat wij hier met ons allen aangeven serieus moet worden genomen en dat het aan Femme "en de zijnen" is om er iets mee te doen.

Simpel samengevat: het kan toch niet zo zijn dat wat wij hier opmerken volledig onterecht is?

Het mag dan af en toe overkomen als zwaar kritisch naar het aangepaste ontwerp, maar als ik vanuit mijzelf mag spreken: da's een stuk belangstelling voor T.net en de kritiek die ik uitspreek is postitief bedoeld ondanks de af en toe negatieve formulering...

('t is net alsof ik op m'n werk bezig ben)

BTW vond ik jouw eerste reactie best wel aardig ;)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:52
Zoveel niveau's is toch helamaal niet nodig?

-2 beledigen en onbehoorlijk gedrag
-1 gelul in de ruimte wat nergens over gaat
0 gediscusieer over een topic waarbij men geen waarde aan een gesprek toevoegd
+1 Rake reakties met inhoud
+2 Zeer goede reactie waar niemand op komt (bijna dan)

Dit is toch meer dan genoeg? Nog even en de moddereters moeten een lerarenopleiding gehad hebben om op een behoorlijke manier teksten na te kunnen kijken. We zijn allemaal soort van volwassen (soort van zeg ik) De ukkies vallen snel genoeg door de mand of zijn slimmer dan hun leeftijdgenoten eruit zien (als het op het gedrag binnen dit forum aankomt natuurlijk) Lol maken moet uitteraard blijven, maar ik denk niet dat dit systeem geloofwaardig meer overkomt. Een kleine groep kan relatief veel verzieken. Sorry.

Hop,hop,hop!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik ga met GaMeOvEr en consorten mee, ik deel hun mening volledig.
Aan de ene kant zeg ik het is Femme's site en hij maakt de dienst uit, dus als hij ons nu bijvoorbeeld allemaal een IP ban wil geven, dan doet hij dat. Dan kan je hoog en laag springen, maar dat helpt je geen ene bal. Aan de andere kant zeg ik dat Femme (op mij althans) wel erg arrogant overkomt. Zoals TgF al zei, krijg ik een beetje de indruk dat zijn motto is: "Ik heb een website, daar mag je dan van profiteren en verder mojje je mond houwe." Op zich is dat zijn goed recht, HIJ heeft deze site opgezet, MAAR... nu wil hij een reactiesysteem dat gemodereerd moet worden. Prachtig. Nu kan hij dat niet alleen. Snap ik. Dan stelt hij anderen daarvoor aan. Geweldig plan. Ware het niet dat moderators niet gecompenseerd worden voor hun tijd en moeite die ze hierin steken, niet dat ik er iets voor wil hebben ofzo, zo steek ik niet in elkaar, maar je krijgt ook gewoon niks. Het modereren gebeurt op puur vrijwillige basis en wat heeft dat voor consequentie als die vrijwilligers zich gaan ergeren aan 'ongemakken' in het werk dat ze vrijwillig doen? Juist. Dan gaan ze, zoals hier gebeurt, voorstellen doen om dingen te veranderen om het geheel wat prettiger te maken, want vrijwillig en klotewerk gaan (meestal) niet samen. Als je ervoor gecompenseerd wordt, heb je het maar te pikken (of moet je maar wat anders gaan doen), maar hier geldt dat dus niet. En kom niet aan met het gezwam dat je er wel wat voor terug krijgt, "want je maakt Tweakers.net voor iedereen leuker", daar koop je helemaal niks voor, want ik (en vele anderen met mij) lees toch alle reacties en voor mij is dat modereergebeuren dus geheel overbodig, ik krijg immers alle flames e.d. toch wel te zien, al staan ze op -2731. Anderen mogen die prietpraat als zoete koek slikken, maar daar trap ik dus niet in. Als jij vervolgens denkt dat wij in onze vrije tijd ons gaan uitsloven met een, in onze ogen, niet geweldig systeem, dan heb je het mis.
Het komt er op neer dat ik de indruk krijg dat er totaal niet geluisterd wordt, al wil je ons dat wel doen geloven. Ik heb geen hekel aan je, Femme, ik ken je immers niet. Wel maak je op mij een ontzettend arrogante indruk en ik heb een enorme hekel aan arrogantie in het algemeen. Het is maar net wat je wilt met je 'moderator staff', maar voor mij is het modereren voorlopig in elk geval afgelopen.

Dat wilde ik nou eventjes kwijt.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1