Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Als je het met de prijzen in duitsland gaat vergelijken is het vast niet goedkoop
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Toch maar eens in Duitsland gaan kijken.
Wie weet er een goede winkel niet al te ver over de grens?
Hoorde laatst iets van de duitse Mediamarkt is dit wat? En waar zit het ergens?
En hoe is het trouwens te verklaren dat die apparatuur daar goedkoper is dan hier?!
Charlie
Wie weet er een goede winkel niet al te ver over de grens?
Hoorde laatst iets van de duitse Mediamarkt is dit wat? En waar zit het ergens?
En hoe is het trouwens te verklaren dat die apparatuur daar goedkoper is dan hier?!
Charlie
Verwijderd
De mediastore zit volgens mij in Munchengladbach ofzo, is zwaaaaaaaaaaar goedkoop. Heb alleen helaas de url van de website niet bij de hand...
Maar ik geloof dat de DVD20 omgerekend F900 koste, de AVR5000 was geloof ik F1600, best de moeite dus.
Maar ik geloof dat de DVD20 omgerekend F900 koste, de AVR5000 was geloof ik F1600, best de moeite dus.
In Nederland kost de AVR5000 zo rond de 1800,- piek. Die DVD20 zou dan ook iets van 1800,- piek moeten kosten wil je nog een beetje voordeel halen uit de aktie. maar de Staffhorst kennende heb je in totaal misschien maximaal 100,- korting ofzo.
En als die prijzen ook daadwerkelijk zo zouden liggen, zou ik liever iets meer geld stoppen in de receiver en iets minder in de DVD speler. Meer richting 2500,- om 1000,- of iets in die buurt.
En als die prijzen ook daadwerkelijk zo zouden liggen, zou ik liever iets meer geld stoppen in de receiver en iets minder in de DVD speler. Meer richting 2500,- om 1000,- of iets in die buurt.
Bedankt voor deze link!
Volgens mij is die winkel helemaal niet zo duur. En Den Helder is ook niet om de hoek, maar wel in NL, altijd handig.
Thanx! Charlie
Volgens mij is die winkel helemaal niet zo duur. En Den Helder is ook niet om de hoek, maar wel in NL, altijd handig.
Thanx! Charlie
Pagina: 1