Moest dat nou?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:19

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
In dat topic over Toeter84 dr nieuwe jurk het arme meisje gaan zitten afkraken?

Ik bedoel, als je dat vind, zeg dan gewoon niks, maar ga haar niet zitten flamen, dat zou je zelf ook niet leuk vinden.

Ik vind het een leuke meid, ik heb ook zo'n vriendin (met ook zo'n jurk trouwens :) ).

(sorry dat ik hier een nieuw topic voor open, maar het andere was gesloten en ik wilde het toch ff zeggen)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ben t wel met je eens, maar deze zal zo ook wel op slot gezet worden...

Verwijderd

En dit topic .. moest dat nou :?

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dat flamen keur ik niet goed maar als er om mijn mening gevraagd word dan geef ik die,zowel negatief als positief.
Kunnen die personen er niet tegen moeten ze geen topic openen.

Ik zeg het wel op een fatsoenlijke manier als ik het niets vind :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 21:33 schreef HlpDsK het volgende:
En dit topic .. moest dat nou :?
Ja dat moest, dit gaat niet over Toeter, maar over het geflame.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Nog niet gezien, ziet er mooi uit in die jurk.

Dat 50% van de mensen hier iemand lelijk vinden als die niet op een fotomodel lijkt, is hun probleem.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:50

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Tja, maar je mening kun je op verschillende manieren geven natuurlijk..

En topicstarter heeft gelijk vind ik, gaat nogal flamerig.. dat moet toch niet nodig zijn?

Ja natuurlijk is het leuk om een grapje te maken, maar 1x is leuk, 2x ook nog, 3x wordt al minder, enz...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 21:36 schreef Phantom_ het volgende:
Nog niet gezien, ziet er mooi uit in die jurk.
agreed :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Ik kan niet anders zeggen dat ze er toch wel behoorlijk :P uitziet met die jurk

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Sommige mensen hebben niet geleerd om sociaal om te gaan met andere mensen in publiekelijk toegankelijke gelegenheden

om het zomaar even netjes te zeggen...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De vraagstelling is op zich goed! "Moest dat nou?" Maar die vraag stel ik me dan over het volgende:

Moest dat nou?.....:

_ Weer een topic openen m.b.t. Toeter en Razor? Begint nu overdone te worden! Houd privé en GoT gescheiden.
_ Om hier over weer een topic te openen, en dus weer de aandacht op hun te vestigen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 21:42 schreef Merely het volgende:
_ Weer een topic openen m.b.t. Toeter en Razor? Begint nu overdone te worden! Houd privé en GoT gescheiden.
Nee, dat moest niet, maar als je het vervelend vind, let er dan niet op.
_ Om hier over weer een topic te openen, en dus weer de aandacht op hun te vestigen?
Nee, dat moest ook niet, wat WEL moest is een topic openen vanwege dat geflame, heeft niets met Toeter84, haar nieuwe jurk of Razor_Blade te maken. Ik heb wel meer van die flame topic gezien (oa over die gast die ging trouwen en dat iemand zn vriendin een paard noemde).

• dreeke

dreeke

outdated icon

Meer iets voor Lieve Adjes misschien :?

maar dit soort discussies zijn denk ik al vaker geweest, het komt iig allemaal op hetzelfde neer

flamen is niet goed, maar open dan ook geen topic waarop je zulke reacties kan verwachten.

Als je een hond met scherpe tanden naast je hebt lopen ga je ook niet expres die hond irriteren, en daarna klagen dat ie bijt.
Neemt niet weg, dat de hond niet perse had hoeven bijten

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Op vrijdag 28 december 2001 21:42 schreef dreeke het volgende:
Sommige mensen hebben niet geleerd om sociaal om te gaan met andere mensen in publiekelijk toegankelijke gelegenheden

om het zomaar even netjes te zeggen...
Stelletje boeren lullen zijn het.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-12 13:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wel triest om iemand af te zeiken die je niet IRL kent.

Whatever.

• Han
  • Niet online

Han

Begrijp mij niet verkeerd... Ik heb zelf niks tegen zulke topic's (lees mijn reacties) Maar ik vind wel dat Razor zo langzamerhand moet inzien dat hij met zulke topic's bepaalde reacties los maakt! (Lees: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/341201 ) En dan helemaal als hij zoiets post in de HK. En tuurlijk vraagt hij alleen of iemand de jurk mooi vind, maar kom op zeg, je weet toch ook dat je zulke reacties krijgt? Met zo'n meisje als toeter84 heeft Razor toch helemaal geen bevestiging nodig? Mijn vriending loopt modeshows, maar ik zou wel uit mijn hoofd laten om daar foto's van te posten in de HK!! Het topic is niet voor niets op slot gegooid door Tom. En nu open jij weer een ander topic er over? Wat verwacht je nou? Alleen positieve reacties dit keer?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 21:41 schreef Stropdas het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dat ze er toch wel behoorlijk :P uitziet met die jurk
Daar gaat dit topic niet over.

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op vrijdag 28 december 2001 21:31 schreef Gerco het volgende:
In dat topic over Toeter84 dr nieuwe jurk het arme meisje gaan zitten afkraken?

Ik bedoel, als je dat vind, zeg dan gewoon niks, maar ga haar niet zitten flamen, dat zou je zelf ook niet leuk vinden.

Ik vind het een leuke meid, ik heb ook zo'n vriendin (met ook zo'n jurk trouwens :) ).

(sorry dat ik hier een nieuw topic voor open, maar het andere was gesloten en ik wilde het toch ff zeggen)
Ja lullig dan blijft dat topic zo leeg he :+

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 21:51 schreef Merely het volgende:
Wat verwacht je nou? Alleen positieve reacties dit keer?
Nee, want reacties op Razor_Blade's topic hoef ik hier niet. Ik wil weten wat men van dat geflame vind, en misschien ook van de flamers waarom ze vinden dat ze dat moeten doen (ook al weet ik dat DAT waarschijnlijk niet gebeurt)

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op vrijdag 28 december 2001 21:42 schreef Merely het volgende:
Hmm, over dat Toeter en Razor kan ik goed vatten, maar ik vraag me toch echt af waarom je dat laatste zegt: "Houd privé en GoT gescheiden." Of begin je je inkomen met het posten op GoT te verdienen :?. GoT is toch echt meer een hobby in het algemeen, dan is het natuurlijk zo dat je je privésituaties ermee vermengt.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op vrijdag 28 december 2001 21:52 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic niet over.
ja maar die andere is dicht :+

• Han
  • Niet online

Han

Ik denk dat Tnet Toeter en Razor gewoon moet vragen privézaken en relatiezaken buiten Tnet te houden...
Op vrijdag 28 december 2001 21:54 schreef Panzer het volgende:
Hmm, over dat Toeter en Razor kan ik goed vatten, maar ik vraag me toch echt af waarom je dat laatste zegt: "Houd privé en GoT gescheiden." Of begin je je inkomen met het posten op GoT te verdienen :?. GoT is toch echt meer een hobby in het algemeen, dan is het natuurlijk zo dat je je privésituaties ermee vermengt.
Ik neem aan dat als je dit zelf nog een keer heel rustig naleest jezelf ervan kan overtuigen dat deze reactie totaal de plank mis slaat! Je weet zelf dat de privédingen van Toeter en Razor door de huiskamer zwerven... En dat het soms erg overdreven is en tot irritatie leid bij anderen.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:28

GaMbiNo

1337

Alweer een topic over die twee?? :?

Hoeveel aandacht moet je die twee nu nog geven?? :?
Het is gewoon op een bepaald moment genoeg geweest IMHO...

En flamen hoort niet maar een topic openen waarin je een mening vraagt ook niet, als je alleen positieve reacties wenst.

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 28 december 2001 21:59 schreef GaMbiNo het volgende:
Alweer een topic over die twee?? :?

Hoeveel aandacht moet je die twee nu nog geven?? :?
Het is gewoon op een bepaald moment genoeg geweest IMHO...

En flamen hoort niet maar een topic openen waarin je een mening vraagt ook niet, als je alleen positieve reacties wenst.
Spijker op z'n kop! Niks ten nadele van Toeter en Razor hoor, maar het is zo wel welletjes... Laat het rusten.

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 21:59 schreef GaMbiNo het volgende:
Precies en daar heb ik het over, je hoeft niet alleen positieve reacties te geven, "alles is niet altijd zoals jij het wilt zien", maar dat geflame is toch nergens voor nodig?

Het lijkt me dat er een vriendelijker manier moet zijn om die 2 te vragen niet meer dat soort topic te openen als iedereen zich er zo aan stoort.
Mij persoonlijk stoort het niet, maar ik ben ook maar 1 van de honderen (duizenden?) met HK access.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 28 december 2001 22:02 schreef Gerco het volgende:

[..]

Precies en daar heb ik het over, je hoeft niet alleen positieve reacties te geven, "alles is niet altijd zoals jij het wilt zien", maar dat geflame is toch nergens voor nodig?
Dat geflame is idd. nergens voor nodig, je kan je mening ook in iets andere bewoordingen geven.
Maar omdat er in het verleden al zoveel topics over die twee zijn geweest bekruipt bij veel tweakers bij het zien van weer zo'n topic een gevoel van "AAARGH wanneer stopt het nou eens.." :?
En dat de reacties dan iets minder vriendelijk zijn dan dat ze zouden zijn bij elk ander stel is hier IMHO een logisch gevolg van...

Dus IMHO zijn die flames absoluut niet goed maar wel te begrijpen...

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 28 december 2001 21:53 schreef Gerco het volgende:
Nee, want reacties op Razor_Blade's topic hoef ik hier niet
Dit is de HK, daar kan dat gebeuren he. Waarom staat het in de HK dan?????

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

moah razor moet niet de hele tijd pics en filmpjes van zijn vriendin posten, ik snap dat ie trots is enzo. Maar ik door dat geshow enzo worden juist mensen een beetje geirriteerd ervan.
maar een paar weken terug zag ik iets wat leek op een naaktfoto van haar, ik weet niet of razorblade die geupped had hoor ofzo, maarre dat doe je toch niet :? :{

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op vrijdag 28 december 2001 21:59 schreef Merely het volgende:
Ik denk dat Tnet Toeter en Razor gewoon moet vragen privézaken en relatiezaken buiten Tnet te houden...
[..]

Ik neem aan dat als je dit zelf nog een keer heel rustig naleest jezelf ervan kan overtuigen dat deze reactie totaal de plank mis slaat! Je weet zelf dat de privédingen van Toeter en Razor door de huiskamer zwerven... En dat het soms erg overdreven is en tot irritatie leid bij anderen.
Dat het de plank totaal mis slaat ben ik niet met je eens. In betrekking tot Toeter en Razor, okay, daar kan ik je in vinden. Maar om nou te zeggen voor die twee, volledig privé en GoT gescheiden te houden. Het kan inderdaad minder.
Maar waar het mij om gaat is: "Privé en GoT gescheiden houden" in het algemeen. Naar mijn weten kom je hier om problemen op te lossen in je eigen vrije tijd. En in dit gedeelte van GoT juist voor plezier daar naast. Zoals in dit geval kan het zo zijn dat je wil laten zien hoe je vriendin eruit ziet. Okay, in Toeter en Razor hun geval kan het minder. Maar wat als dit nu iemand anders was? Het gaat in dit topic er juist om dat het Razor en Toeter zijn, maar dat hoeft nog niet te betekenen voor een ander om privé en GoT gescheiden te houden in de HK.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

paulmadejong en ik hebben zat complimenten gegeven :+

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 28 december 2001 22:11 schreef Panzer het volgende:
Maar om nou te zeggen voor die twee, volledig privé en GoT gescheiden te houden. Het kan inderdaad minder.
Precies...
Maar waar het mij om gaat is: "Privé en GoT gescheiden houden" in het algemeen.
Niet gaan dramatiseren!
Naar mijn weten kom je hier om problemen op te lossen in je eigen vrije tijd.
Get a life?
En in dit gedeelte van GoT juist voor plezier daar naast. Zoals in dit geval kan het zo zijn dat je wil laten zien hoe je vriendin eruit ziet.
Tuurlijk, maar verwacht dan ook niet alleen maar positieve reacties. In zijn geval kon ie op zijn vingers natellen dat er flames zouden komen.
Okay, in Toeter en Razor hun geval kan het minder. Maar wat als dit nu iemand anders was? antwoord van jezelf -->Het gaat in dit topic er juist om dat het Razor en Toeter zijn,
maar dat hoeft nog niet te betekenen voor een ander om privé en GoT gescheiden te houden in de HK.
Nee, maar verwacht niet alleen maar begrip in de HK en denk na voor je wat post. En in geval van Razor en Toeter: het wordt te veel!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:21

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

keej, ik ben het er mee eens, dat Razor en Toeter het in het verleden wel vaak over elkaar hadden en veel met elkaar gepronkt hebben. Dat zou ieder mens doen bij ijn vrienden kring, dus het is een goed teken dat ze dat hier doen (ze zien / zagen ons dus als g(goeie) vrienden :+ ). maar doordat het in feite voor iedereen volslagen vreemden zijn,begon het een aantal mensen op de zenuwen te werken. met als gevolg dat iedereen nu zijn buik volheeft van R en T. tja, das dus een beetje hun eigen fout.

maar wat ik dan wel fout vind van ons (de rest zeg maar), dat we (nou ja, sommigen, maar ik zal het algemeen houden) nu gaan zitten flamen... sorry hoor maar dat vind ik geen style, en aangezien het in mijn ogen maar een kleine groep is die dat doet, vind ik het een schande voor GoT. Ik verdenk sommigen er zelfs van om alleen zulke flame posts te plaatsen omdat het van razor en of toeter is... absoluut geen style... ik vraag me af of als het om een ander stel gaat (bijvoorbeeld ik en een toekomstige ( :? ) vriendin) dat mensen dan een eerlijkere post plaatsen... maar goed das mijn idee...

dus alle mensen op GoT en vooral in de HK: denk na over wat je post, hou het hier gezellig en voor de (toekomstige) kopels onder ons: gooi ons niet dood met topics over jullie liefde... af en toe isset leuk, maar ken je grenzen...

with love... /me

We've got that ring of confidence

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:50

Wokschotel

Op 6 wielen

Kan iemand mij die avi nog eens toesturen? Ik wil nu wel eens weten waar het over ging. ICQ me maar even :)

De islam kan uw vrijheid schaden

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op vrijdag 28 december 2001 22:20 schreef Merely het volgende:
Dramatiseren :?
Ik ben het met je eens dat het teveel van het goede is met Razor en Toeter, maar die qoute is wat mij tegen het borst stuitte. Om nu gelijk te gaan zeggen dat privé gescheiden moet worden vind ik ook wel enigzins overdreven. Er zijn idd grenzen, en nu is het zo'n moment dat het teveel van het goede is.
Naar mijn weten kom je hier om problemen op te lossen in je eigen vrij tijd.
Hier bedoel ik dus problemen met zaken die aan dit forum gerelateerd zijn, op dit forum PC's dus. En dan is de HK een pleziertje daarnaast.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Opmerking van Tom aan het einde van het betreffende draadje:
Je vraagt er IMHO wel om, daar steeds weer van dit soort topics te openen... doe het dan gewoon niet meer, jij moet toch onderhand weten dat half GoT je hier gaat afzeiken als er weer een zoveelste Toeter/Razorblade-topic is? Als iemand anders steeds weer topics over zijn/haar vriendin gaat openen gaan ze er ook op zeiken.
Ik gooi deze wel dicht dan, maar open dit soort topics dan niet meer als je niet tegen dat negatieve gedoe kan. Je wist dit vantevoren.
Ik sluit mij hier volledig bij aan.

Hier wil ik aan toevoegen dat het eigenlijk niet alleen voor Toeter/Razorblade geldt, maar alle mensen die constant lopen de pronken en pochen met hun vriendin, met name als ze die via GoT hebben leren kennen.

Een keertje noemen is leuk natuurlijk, en er zijn speciale topics genoeg voor, maar dan moet het imho ook afgelopen zijn. Die kwijl/slijm weet-ik-veel-wat topics maken bepaalde mensen hier wat flameriger als ze normaal zijn. Dat is voor mij niet geheel onbegrijpelijk.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 28 december 2001 22:30 schreef rdgf het volgende:
Kan iemand mij die avi nog eens toesturen? Ik wil nu wel eens weten waar het over ging. ICQ me maar even :)
Staat nog steeds linkje in dat ouwe topic...

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 28 december 2001 22:36 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Staat nog steeds linkje in dat ouwe topic...
Doet het niet (meer)

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 28 december 2001 22:32 schreef Panzer het volgende:
Hier bedoel ik dus problemen met zaken die aan dit forum gerelateerd zijn, op dit forum PC's dus. En dan is de HK een pleziertje daarnaast.
Dan bedoelen we dus het zelfde... Het is idd een pleziertje ernaast. In geval van Toeter en Razor; overdone. Razor heeft IMHO een schat van een dame, daar kun je het mee eens zijn of niet. Ben je het er niet mee eens ga dan niet flamen a.u.b. Ik denk dat jij (Panzer) dat ook bedoeld.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 28 december 2001 22:39 schreef rdgf het volgende:

[..]

Doet het niet (meer)
Net nog geprobeerd...hier wel... :?
Wazig dan...

en de MIRROR even verder dan?

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 28 december 2001 22:42 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Net nog geprobeerd...hier wel... :?
Wazig dan...

en de MIRROR even verder dan?
Doet het al :)

/edit
Kep em al, laat maar :)

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op vrijdag 28 december 2001 22:42 schreef Merely het volgende:

[..]

Dan bedoelen we dus het zelfde... Het is idd een pleziertje ernaast. In geval van Toeter en Razor; overdone. Razor heeft IMHO een schat van een dame, daar kun je het mee eens zijn of niet. Ben je het er niet mee eens ga dan niet flamen a.u.b. Ik denk dat jij (Panzer) dat ook bedoeld.
Komt erop neer, ja :P
Maargoed, zal wel miscommunicatie zijn geweest :).
We zijn er uit :).

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op vrijdag 28 december 2001 22:44 schreef rdgf het volgende:

[..]

Doet het al :)

/edit
Toch niet :( Wie mailt hem even naar gods_dreamer@hotmail.com ? :)
Done ;)

• dreeke

dreeke

outdated icon

Zal mij aan m'n snikkel oxideren wat Razor en Toeter allemaal doen, ga ik nog steeds niet flamen of beledigen

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 28 december 2001 22:50 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Done ;)
Thnx :)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 22:50

Apache

amateur software devver

Ik hoef de avi helemaal niet te zien,

Ik hoop dat razor_blade en toeter dit lezen,

Ik persoonlijk heb geen vriendin, maar mocht ik kunnen kiezen tussen een vriendin als deze of toeter met leuke intresesses en leuk karakter was mijn keuze snel gemaakt.

Meeste op got zijn ect opervlakkig, Toeter is gemiddeld knap en dat is meer dan genoeg, als je vriendin zulke dingen doet als poseren voor je op bed en dan nog met toelating online laten plaatsen is dat geiler dan die bovenstaande foto die waarschijnlijk het karakter heeft van een rotte appel met wormen en denkt dat ze alles mag.

Dus razor_blade ik ben jaloers op jou :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 28 december 2001 23:05 schreef Apache het volgende:

Ik persoonlijk heb geen vriendin, maar mocht ik kunnen kiezen tussen een vriendin als deze of toeter met leuke intresesses en leuk karakter was mijn keuze snel gemaakt.

Meeste op got zijn ect opervlakkig, Toeter is gemiddeld knap en dat is meer dan genoeg, als je vriendin zulke dingen doet als poseren voor je op bed en dan nog met toelating online laten plaatsen is dat geiler dan die bovenstaande foto die waarschijnlijk het karakter heeft van een rotte appel met wormen en denkt dat ze alles mag.

Euhmmm,naar mijn weten was Toeter juist niet zo blij dat die foto online gezet werd door RB :? :{

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 28 december 2001 22:50 schreef dreeke het volgende:
Zal mij aan m'n snikkel oxideren wat Razor en Toeter allemaal doen, ga ik nog steeds niet flamen of beledigen
Mij ook niet.. maar wel die verwaande reacties van hun: "goh wat doet iedereen hier negatief over ons, stelletje kinderachtige pubers". Dat soort reacties lok je zelf uit als je steeds weer topics over je vriendje/vriendinnetje start.

Het is niet de eerste keer dat wij dat soort draadjes hebben moeten sluiten omdat er teveel negatieve reacties kwamen, je zou verwachten dat ze onderhand wel weten dat het niet 'werkt' hier op GoT. De eerste keer is leuk, tweede keer ook, derde keer vinden mensen er weinig aan en de vierde keer gaat men zich eraan irriteren.

(en ja, Pacific en ik hebben hetzelfde gedaan toen we verkering hadden, maar geloof dat het na de 1e maand nog maar weinig/niet meer voorkwam dat we zoiets op GoT deden)

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 28 december 2001 23:05 schreef Apache het volgende:

Ik weet nou niet of 'geil' de omschrijving is die RB in gedachten had toen hij die avi plaatste :P Maar Toeter is gewoon een leuke meid, en ik heb zo het vermoeden dat iedereen die loopt te roepen dat ze lelijk is zelf een gefrustreerde sukkel is die z'n handjes niet boven tafel kan houden als ie naar het topic over Noorse vrouwen aan het kijken is, en dan ook gelijk het beeldscherm bevuilt met z'n kwakkie dat terechtkomt naast de uitgeknepen meeeters waarna ie hinnikend via ICQ tegen z'n colleganerd loopt te verkondigen dat ie afgelopen nacht weer 102020 vrouwen heeft gescoord, waarna colleganerd daar een schep bovenop doet en ze allebei weer naar het topic over Noorse vrouwen gaan om te kijken of ze nog een foto kunnen vinden die ze hier op GoT kunnen plaatsen om te roepen dat het hun vriendin is.

Disclaimer: dit was dus sarcastisch/cynisch/ironisch/whatever bedoeld, voor de fijngevoelige zielen onder ons :)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-11 14:21
Wat had je verwacht toen je dit filmpje postte ??
Dat iedereen meteen smoorverliefd zou reageren, laat staan positief ?? |:(

Als je daar niet tegen kan moet je zoiets niet eens posten... het filmpje was pure aandachttrekkerij van ms. Toeter herself (ze zat toch naast je ??) .

Nou , en aandacht heeft ze gekregen... positief of negatief: aandacht is aandacht.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 28 december 2001 23:48 schreef rdgf het volgende:

[..]

Ik weet nou niet of 'geil' de omschrijving is die RB in gedachten had toen hij die avi plaatste :P Maar Toeter is gewoon een leuke meid, en ik heb zo het vermoeden dat iedereen die loopt te roepen dat ze lelijk is zelf een gefrustreerde sukkel is die z'n handjes niet boven tafel kan houden als ie naar het topic over Noorse vrouwen aan het kijken is, en dan ook gelijk het beeldscherm bevuilt met z'n kwakkie dat terechtkomt naast de uitgeknepen meeeters waarna ie hinnikend via ICQ tegen z'n colleganerd loopt te verkondigen dat ie afgelopen nacht weer 102020 vrouwen heeft gescoord, waarna colleganerd daar een schep bovenop doet en ze allebei weer naar het topic over Noorse vrouwen gaan om te kijken of ze nog een foto kunnen vinden die ze hier op GoT kunnen plaatsen om te roepen dat het hun vriendin is.
Dan zou ik als ik jouw was niet te vaak op je vermoeden afgaan |:(
Dat je iemand lelijk of niet mooi vind kan gewoon,maar dat lulverhaal wat jij ophangt slaat helemaal nergens op :{

ja,ik heb ook gezegd dat ik ze niet mooi vond en nee,ik keur dat flamen ook niet goed

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 28 december 2001 23:48 schreef rdgf het volgende:

[..]

En door deze flame verlaag jij je weer tot het niveau van de mensen die je beschrijft...

[reactie in het algemeen over flamen]

Flamen is nooit nodig, en bewust mensen kwetsen helemaal niet. Aan de andere kant kun je vantevoren bedenken wat voor gevolgen zo'n topic kan hebben. En in mijn herinnering kunnen RB en T zelf ook flink flamen.

Ik denk dat het tijd wordt dat RB&T zich gaan bedenken waardoor het komt dat er zo aggressief op hun gereageerd wordt.

* wasigh vindt het btw een mooie jurk :)

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 28 december 2001 23:57 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik jouw was niet te vaak op je vermoeden afgaan |:(
Dat je iemand lelijk of niet mooi vind kan gewoon,maar dat lulverhaal wat jij ophangt slaat helemaal nergens op :{
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld. Ik zal er ff een paar smilies bijzetten :)
ja,ik heb ook gezegd dat ik ze niet mooi vond en nee,ik keur dat flamen ook niet goed
Waar ik gewoon van baal is dat makkelijke commentaar altijd. Maarja, het is anoniem, dus dan is het makkelijk.

Wasigh:
En door deze flame verlaag jij je weer tot het niveau van de mensen die je beschrijft...

Flamen is nooit nodig, en bewust mensen kwetsen helemaal niet. Aan de andere kant kun je vantevoren bedenken wat voor gevolgen zo'n topic kan hebben. En in mijn herinnering kunnen RB en T zelf ook flink flamen.

Ik denk dat het tijd wordt dat RB&T zich gaan bedenken waardoor het komt dat er zo aggressief op hun gereageerd wordt.
Relax man, het was een geintje. Tjee, voel je je aangesproken ofzo? >:) ;)
* wasigh vindt het btw een mooie jurk :)
En daar ging het om :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 28 december 2001 23:59 schreef rdgf het volgende:
Wasigh:
[..]

Relax man, het was een geintje. Tjee, voel je je aangesproken ofzo?
2e gedeelte was niet persoonlijk voor jouw bedoeld :)

* wasigh denkt dat dit topic beter op zijn plaats is in LA

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 29 december 2001 00:03 schreef wasigh het volgende:

[..]

2e gedeelte was niet persoonlijk voor jouw bedoeld :)
Okay dan :)

Jouw=jou :P
* wasigh denkt dat dit topic beter op zijn plaats is in LA
De bredere vraag is of mensen geirriteerd raken door het als maar weer plaatsen van privetoestanden op GoT. Antwoord zal wel in het midden liggen.

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Je moet dit gewoon bij de bron aanpakken, en dat betekent een duidelijke topictitel, zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten, en als je dus niet op "another nice RB & T storyline" zit te wachten ; gewoon niet kijken of reageren.

Soms is het beter om gewoon niets te zeggen, IRL is er vaak zoiets wat ik wil zeggen, maar gewoon verzwijg omdat me dat beter lijkt.

Ik zou zelfs durven beweren dat de hele "kijk eens hoeveel posts ik heb geilheid" hiermee ook in verband staat. Maar daar zal ik niet over uitwijden of nader uitleg bij geven, ik ga namelijk zo naar bed :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK ---> LA

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 29 december 2001 00:46 schreef LuNaTiC het volgende:
HK ---> LA
:? Leek me nou typisch een topic dat wel op slot kon.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 29 december 2001 00:49 schreef rdgf het volgende:

[..]

:? Leek me nou typisch een topic dat wel op slot kon.
mwoh ik wil nog wel even de uitwerking zien... als het ECHT nergens meer op uitloopt kan ie altijd nog dicht.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 29 december 2001 00:58 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

mwoh ik wil nog wel even de uitwerking zien... als het ECHT nergens meer op uitloopt kan ie altijd nog dicht.
Ik zal morgen mijn visie wel eens geven, nu eerst :z ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 29 december 2001 01:05 schreef rdgf het volgende:

[..]

Ik zal morgen mijn visie wel eens geven, nu eerst :z ;)
ik ben zeer benieuwd ;)

trustuh :P

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Als ik iets niet mooi vind, dan zeg ik altijd "no offense, maar niet echt mijn smaak"

keihard roepen van "BLEEEEEEEEEEEH LELIJK DING!!!" zul je mij nooit horen zeggen

ik heb de jurk niet gezien en als ik nix gezien heb kan ik er ook geen mening over geven

• Blauw
  • Laatst online: 29-11 19:25

Blauw

De Schreeuw

Zoals al gezegd ik dat topic zelf:
Ik zou zelf nooit mijn vriendin in galajurk gaan posten
Als je dat doet weet je toch eigenlijk al dat dit soort reacties komen? Moet je 8teraf ook niet gaan klagen of gaan roepen: moet dat nou.

Maar goed, das mijn mening >:)

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 29 december 2001 11:14 schreef Jozzz het volgende:
Zoals al gezegd ik dat topic zelf:
[..]

Als je dat doet weet je toch eigenlijk al dat dit soort reacties komen? Moet je 8teraf ook niet gaan klagen of gaan roepen: moet dat nou.

Maar goed, das mijn mening >:)
Er zit een groot verschil tussen je mening op een normale manier brengen er een aantal reacties die ik in dat topic zag. Dat was geen mening, maar gewoon flamen :{

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 29 december 2001 10:47 schreef SONiCB00M het volgende:
Als ik iets niet mooi vind, dan zeg ik altijd "no offense, maar niet echt mijn smaak"

keihard roepen van "BLEEEEEEEEEEEH LELIJK DING!!!" zul je mij nooit horen zeggen

ik heb de jurk niet gezien en als ik nix gezien heb kan ik er ook geen mening over geven
en hier raak je denk ik de kern van de hele zaak. Smaak is verschillend, dat mag je uiten, maar doe het met een beetje fatsoen. Slim vond ik het ook niet om weer een topic te openen. Maar dat rechtvaardigt flames ook niet.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Just another bit of history repeating.

Maar wat kunnen we eraan doen om dit in het vervolg te voorkomen?
Ik verbaas me erover dat Razor en Toeter nog over elkaar posten gezien dit topic. Wellicht hebben ze deze gemist, maar in het verleden is dit toch ook al geregeld misgegaan?

Aan de ene kant heb je infantiel gedrag en aan de andere kant uitlokking. Daarvan vind ik de eerste het meest verwijtbaar, maar het moeilijkst te bestrijden.

Ik zou Razor en Toeter willen adviseren om dit soort topics niet meer te openen ondanks dat het overgrote deel van het probleem niet bij hen ligt.

Who is John Galt?

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-11 21:51
Ik wilde gisteren ook al iets posten(positief overigens), maar het topic ging net op slot, heel fijn.

Wat LuNaTiC hierboven zegt klopt gewoon helemaal, maar ik denk dat er nog een belangrijke reden is: kuddegedrag. Iedereen heeft vast wel een pesten gezien en dit lijkt er enorm veel op. Één persoon begint er me en daarna gaan nog heel wat mensen er weer in mee, gewoon meelopers die hun frustraties kwijt willen. Dat vind ik eigenlijk bijzonder triest.

Disclaimer: Ik heb het hier dus niet over mensen die normaal reageerden.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

jah stelletje triest lui hier op GoT
Beetje anderen afzeiken, kom op zeg :(

Doe normaal

met papier mache kun je alles maken!!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 16:52
Op zaterdag 29 december 2001 11:56 schreef Servowire het volgende:
jah stelletje triest lui hier op GoT
Beetje anderen afzeiken, kom op zeg :(

Doe normaal
Wat een super reply, ga zo door! :Z

Als je dat filmpje post krijg je leuke en minder leuke reacties, en anderen gaan dan zwaar over the top reageren met nogal flame-achtige opmerkingen, dat hoeft voor mij niet, dit topic hoeft van mij trouwens ook niet, je kan over al wel een draad over starten in la...

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 11:53 schreef Taradino het volgende:
Ik wilde gisteren ook al iets posten(positief overigens), maar het topic ging net op slot, heel fijn.

Wat LuNaTiC hierboven zegt klopt gewoon helemaal, maar ik denk dat er nog een belangrijke reden is: kuddegedrag. Iedereen heeft vast wel een pesten gezien en dit lijkt er enorm veel op. Één persoon begint er me en daarna gaan nog heel wat mensen er weer in mee, gewoon meelopers die hun frustraties kwijt willen. Dat vind ik eigenlijk bijzonder triest.

Disclaimer: Ik heb het hier dus niet over mensen die normaal reageerden.
Op dit gebied ben ik het helemaal met je eens kuddegedrag zuigt! Ik :r op kudde gedrag en meelopers! Dat was nog eens een waardevolle aanvulling po dit draadje!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Op zaterdag 29 december 2001 12:37 schreef hervaz het volgende:

[..]

Wat een super reply, ga zo door! :Z
Ach iemand voelt zich aangesproken..
Niet gaan huilen hoor....

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 15:40 schreef Servowire het volgende:

[..]

Ach iemand voelt zich aangesproken..
Niet gaan huilen hoor....
Huiluuuuuuuuuh! >:)

Verwijderd

Je bent wel een grote mongool als je een naakt foto en zo'n filmpie op internet zet van je eigen vriendin :+

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, gaat weer heerlijk nergens over.

*Plonk*

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.