Toon posts:

DVD speler met ESS of met Zoran III chip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke chip is beter in een DVD speler, de ESS Videodrive of de Zoran Vaddis III chip? Ik hoorde dat de zoran beter beeld heeft...
heeft iemand anders een link naar wat reviews, want ik zie door de bomen het bos niet meer van wat nou een goede en wat nou een mindere dvd speler is...

Verwijderd

Zoran levert over het algemeen redelijke chips, maar tis wat budgetspul....Je vindt em geloof ik ook trug op de Revoy speler, daarvan kon de kwaliteit naar mijn mening beter

Verwijderd

Topicstarter
ok,als de zoran ook niet super is, welke spelers zijn dan wel top...heeft iemand een link waar een shootout is tussen verschillende spelers?

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :(

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03
Zover ik heb begrepen is de Zoran chip op dit moment de beste chip. De toshiba speler hebben deze ook. Kijk anders ook eens hier:
http://www.dvdforum.nl

/edit
Moet ik wel zeggen dat ik niet zo into die chips enzo ben. Maar ik hoor zo nu en dan dat die Zoran goed is, meer niet.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Ik denk dat de beeldkwaliteit niet alleen afhankelijk is van de chip. De rest van de omhangende apparatuur is natuurlijk ook van belang! Als bijvoorbeeld Sony dezelfde chip zou gebruiken als Revoy dan zal de beeldkwaliteit beter zijn! Ga er maar van uit dat er geen slechte chips meer worden gebruikt indien je een redelijk recente DVD-speler koopt van een regulier merk. De verschillen zal je in ieder geval niet kunnen zien!
Pagina: 1