Toon posts:

topic lengte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In navolging van het sluiten van How to become a Dj.... kunnen er wat mij betreft er nog wel wat meer dicht ;)

oa. deze:
[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Maargoed, waar ik voor sta is;
pleur alles dicht wat over een bepaald aantal replies heengaat!! Dit verneukt nl. de layout nogal!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op vrijdag 28 december 2001 00:03 schreef Oracle het volgende:
pleur alles dicht wat over een bepaald aantal replies heengaat!! Dit verneukt nl. de layout nogal!
Dat gebeurt ook maar elke moderator maakt zelf uit waar de grens is :{

Verwijderd

Topicstarter
Oja, ga aub. niet roepen van dit hoort in SU, want dan ben je fout bezig. Het gaat hier nl. niet om Stoute Usertjes, maar om een te voeren beleid!!

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 28 december 2001 00:08 schreef Oracle het volgende:
Oja, ga aub. niet roepen van dit hoort in SU, want dan ben je fout bezig. Het gaat hier nl. niet om Stoute Usertjes, maar om een te voeren beleid!!
:? Riep iemand dat ?

Dit is een remedie: --> Prefs, Maximumaantal berichten per pagina: 150... Een hele verbetering van je lay-out.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 00:10 schreef Merely het volgende:

[..]

:? Riep iemand dat ?

Dit is een remedie: --> Prefs, Maximumaantal berichten per pagina: 150... Een hele verbetering van je lay-out.
nee, dat riep niemand, twas meer voor het geval dat, omdat het om het sluiten van een topic gaat.

En die remedie van je ken ik natuurlijk ook, maar ik vind 25 berichten per pag. nu eenmaal lekker werken

;)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 00:13 schreef Oracle het volgende:

[..]

nee, dat riep niemand, twas meer voor het geval dat, omdat het om het sluiten van een topic gaat.

En die remedie van je ken ik natuurlijk ook, maar ik vind 25 berichten per pag. nu eenmaal lekker werken

;)
Het sluiten van topics hoort ook in SU hoor :P.

Verwijderd

Heb je het al aan OzBoz of McVirusS gevraagd dan?

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 28 december 2001 00:13 schreef Oracle het volgende:
.......maar ik vind 25 berichten per pag. nu eenmaal lekker werken
;)
Ok, maar dan niet mekkeren over de lay-out. Er is wat aan te doen, maar dat wil je niet... En over dit topic: [topic=352319/1/25] Waarom in weer in een nieuwe beginnen? Heb je dat topic al doorgelezen? Ach, laat toch lekker zo.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat me niet om de inhoud van een topic or what so ever, maar gewoon om de layout!!

;)

check anders ff Waarom het dj forum dicht?

Verwijderd

Topicstarter
en waar blijven die modjes enzo.... :?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op vrijdag 28 december 2001 00:03 schreef Oracle het volgende:
In navolging van het sluiten van How to become a Dj.... kunnen er wat mij betreft er nog wel wat meer dicht ;)

oa. deze:
[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Hmm, topicstarter zegt het een beetje plat, volgens mij hoeft er ook geen bepaalde grens komen, lijkt me wat overdreven..

Maar als je de default 25 posts per pagina hebt staan, vind ik 5 regels toch wel errug lang worden, dit zijn dan zo'n 2000 replies, dan is het toch wel tijd voor deel X (huidig +1 dus :+)

Ben het er overigens terdege wel mee eens, want als je alleen active topics kijkt (vernieuwd) zitten die lange topics er wel HEEEEEEL vaak in, té vaak

Genoeg frustraties geuit voor nu >:)

Dividend for Starters

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 28 december 2001 00:29 schreef Oracle het volgende:
en waar blijven die modjes enzo.... :?
't is vrijdagnacht :z.

Ik denk niet dat dit een probleem van dusdanige aard is, dat er helemaal een beleid voor bedacht moet worden...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Op vrijdag 28 december 2001 02:28 schreef JvS het volgende:

[..]

't is vrijdagnacht :z.

Ik denk niet dat dit een probleem van dusdanige aard is, dat er helemaal een beleid voor bedacht moet worden...
Nee, ik zie het ook niet als een probleem. Het is eerder leuk. Om te zien dat er veel gereplied word in een bepaald topic...

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jaa! Anders proggen we gewoon een feature in Topix die er voor zorgt dat een topic automatisch op slot gaat bij 255 posts! :+

Iedereen blij dat dat er eindelijk af is... Is het weer niet goed |:(

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 00:10 schreef Merely het volgende:
Is alleen pech voor mensen met een niet al te snelle verbinding, of datalimiet.
Voor elke nieuwe reply moeten dan de 149 replies die daaraan voorafgingen ook weer worden geladen. En als je dan via active topics surft op GoT, kan je het maximumaantal berichten per pagina beter zo laag mogelijk instellen imo. :)
Pagina: 1