Toon posts:

Waarom het dj forum dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tot grote spijt van velen, is het mooi dj topic gesloten, m.i. een slechte zaak. Gesloten omdat een stelletje gefrustreede pubers het topic om zeep hielpen.

Verwijderd

Hierzo? Er is hier helemaal geen DJ-forum :P ennuhm, fijn dat je het komt melden, maar wat kunnen we er verder mee? :P

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dan maken jullie toch een mooi deel 2 :?

Je kan niet eeuwig door blijven gaan :)

En je bedoelt topic :P

Verwijderd

Topicstarter
Omdat we van onze lieve modjes hier moesten gaan posten als we wat te klagen hadden en niet in DJ forum deel 2.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op maandag 17 december 2001 14:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Omdat we van onze lieve modjes hier moesten gaan posten als we wat te klagen hadden en niet in DJ forum deel 2.
Correct, klagen/vragen doe je hier... Het starten van een nieuwe DJ draadje doe je hier:
http://gathering.tweakers.net/posttopic.php?forum=9

Succes in deel twee!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat is het probleem? Je hebt een deel 2, deel 1 bestaat ook nog dus je kunt alles nalezen als je wil.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44

GaMeOvEr

Is een hork.

DJ topic bedoel je ? Naar mijn weten bestaat er geen DJ forum, of het moet zo secret zijn dat ik er niet eens bij mag. ;)

edit:

/laat

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 14:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Tot grote spijt van velen, is het mooi dj forum gesloten, m.i. een slechte zaak. Gesloten omdat een stelletje gefrustreede pubers het forum om zeep hielpen.
sorry hoor, maar twas gewoon een belachelijk groot topic die de lay out verneukte m.i.

;)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 14:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Tot grote spijt van velen, is het mooi dj forum gesloten, m.i. een slechte zaak. Gesloten omdat een stelletje gefrustreede pubers het forum om zeep hielpen.
Misschien is het verstandig om de reactie van JvS eens te lezen op de laatste page van dat topic.

Dan zul je namelijk zien dat de reden van sluiten NIETS te maken heeft met gefrustreerde "pubers" maar meer met het feit dat het topic te groot was, en vindt je het gek met meer dan 3000 reacties :o

Verwijderd

Topicstarter
Maar toch, size doesn't matter. Gewoon flauw vind ik het.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 14:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 17 december 2001 14:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Size matters wel degelijk. De lay-out wordt er door verpest, dus gaat zo'n topic op slot en kan er een nieuwe gemaakt worden.

Dat gebeurd bij alle grote topics, dus dat is niet flauw, maar een policy. Wat dat betreft heeft dat topic het nog lang uitgehouden, gemiddeld gaan ze al dicht bij 750-1000 replies.

Dus je maakt je een beetje druk om niets eigenlijk.

Aannames zijn fataal.

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 10:21
Ik had er weliswaar geen last van maar het is een onmogelijk groot topic geworden waar je geen druppel info uit kon halen omdat het zo associaal lang was.

Mischien een leuk topic voor de mensen die al sinds post nr 1 in dat topic meededen maar voor de rest is het gewoon een irritand topic die inderdaad de layout verneukt.

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is misschien inderdaad jammer dat het dicht ging, maar je kan toch gewoon door in deel twee?

Ik weet dat er op het laatste een 'nieuwe openen' Vs. 'oude open houden' sfeer hing in dat topic, en daar heb ik me voor deze beslissing niets van aangetrokken.

Ik heb gewoon eens bij wat collega's geinformeerd en die doen topics meestal rond de 700-1000 dicht, om een deel twee te beginnen. Gewoon om de layout netjes te houden. Ik deed het bij 3000...

Het feit dat jullie een principieel 'meningsverschil' hadden met mensen die het dicht wilden hebben, heeft niets te maken met het feit dat ik hem dichtdeed, en een deel twee opende. Dat was meer omdat ik nu van heel veel kanten de vraag kreeg of de layout nu niet _heel_ erg gedomineerd werd door een topic. En ook 'de kleuters hebben hun zin gekregen'. Ik heb niemand iemands zin gegeven, ik heb gewoon een beetje opgelet wat mij allemaal verteld werd. Je moest eens weten hoevaak ik gezegd heb. "zolang ik niet alteveel klachten houd, laat ik het gewoon open".

Gewoon lekker doorhelpen in deel 2 dus :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

De lay out... |:( Wat een wijvengeleuter. Sorry hoor.

Maar goed, dan gaan we gezellig verder in deel twee. :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Okee, jullie vinden onze argumenten niet goed.

Wat is dan in vredesnaam jullie probleem met het feit dat wij graag willen dat jullie een deel 2 maken ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 16:24 schreef MisterDon het volgende:
De lay out... |:( Wat een wijvengeleuter. Sorry hoor.

Maar goed, dan gaan we gezellig verder in deel twee. :)
Tsja, als jij je paginagrootte op 25 ofzo heb staan neemt dat topic wel een aantal regels in de beslag en zo een superbelangrijk topic is het nou ook weer niet.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij heeft misterdon er nog het minste problemen mee. :o

Jammer dat het nieuwe topic nu alleen maar gezeur is trouwens. Ik vond het wel een beetje bij AV 'horen'.

Wisten jullie dat 'ze' van de radeon topics graag willen dat er elke 255 posts een nieuwe geopend wordt? Da's dan hun traditie. die van jullie was: altijd in een topic doorgaan, en dat kan nou eenmaal niet :o. Dat wordt een beetje een zooitje :o.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/dj.gif

Ik vind dat toch vrij irritant staan hoor in een topiclijst, ik knal zelf alles bij ongeveer 1000 dicht.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 17 december 2001 16:34 schreef JvS het volgende:
Volgens mij heeft misterdon er nog het minste problemen mee. :o
Volgens mij begrijpt JvS mij best wel goed! :D

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer het gezeur is afgelopen en het oude niveau er weer is. Interessant psychisch experiment.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 17 december 2001 17:04 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Volgens mij begrijpt JvS mij best wel goed! :D

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer het gezeur is afgelopen en het oude niveau er weer is. Interessant psychisch experiment.
Hehe, daar was ik ook redelijk benieuwd naar :). Zal wel bij de tweede pagina (100ppp) ophouden ofzo :).

Verwijderd

Hm, bij 100ppp heeft de topictiel maar twee regeltjes nodig op 1152*768. Maargoed, ik leg me hier bij neer, en misschien zorgt een nieuw topic voor wat verfrissing.

Wel ga ik proberen om de oude op 1 page te krijgen, en hem te saven >:).

Edit: Damn, max 999ppp...

Is het mogelijk (voor mij, of voor mods?) om het hele topic te saven, door het record uit de database te kopieren? Ik wil hem nl best graag op mijn HD hebben, en bovendien lijkt het me een mooie link voor de FAQ (iig totdat iemand gestoord genoeg is om hem samen te vatten).

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Jumpstart heeft volgens mij de eerste 3000 posts gesaved inclusief foto's etc. Misschien dat dat wat werk scheelt dan. :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Policy = (organisatie)breed iets afspreken en uit- c.q. doorvoeren. EN DUS NIET:
Op maandag 17 december 2001 14:46 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]
... Dat gebeurd bij alle grote topics, dus dat is niet flauw, maar een policy. Wat dat betreft heeft dat topic het nog lang uitgehouden, gemiddeld gaan ze al dicht bij 750-1000 replies.

Dus je maakt je een beetje druk om niets eigenlijk.
:( :( :(

Zorg er dan voor dat de topics maximaal 1000 posts kan bevatten en dat er vervolgens niet meer gepost kan worden. Ziet er sowieso beter uit, dan een topic dat gesloten wordt!

Anders wordt het een gevoels-kwestie, ook in dit geval: een modje die zelf moet beslissen of een topic dicht moet of niet!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tssss en dan gaan die rotpubertjes doorzeiken in het grote InnerCity topic. :r

• Garfield|IA
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 20:33 schreef Nielsz het volgende:
Tssss en dan gaan die rotpubertjes doorzeiken in het grote InnerCity topic. :r
Nielsz een melding in SU is wel voldoende, heeft imo weinig nut om in deze thread ook een melding te posten. :)

• IceStorm
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 17 december 2001 20:30 schreef BtM909 het volgende:
Policy = (organisatie)breed iets afspreken en uit- c.q. doorvoeren. EN DUS NIET:
We hebben een vuistregel, meer niet. Simpel. Als je het er niet mee eens bent, vervelend.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 17 december 2001 20:30 schreef BtM909 het volgende:
[..]

:( :( :(

Zorg er dan voor dat de topics maximaal 1000 posts kan bevatten en dat er vervolgens niet meer gepost kan worden. Ziet er sowieso beter uit, dan een topic dat gesloten wordt!

Anders wordt het een gevoels-kwestie, ook in dit geval: een modje die zelf moet beslissen of een topic dicht moet of niet!
Dat is juist een heel belangrijk aspect van het modden: eigen inzicht gebruiken.En dat geldt zeker voor HK bijvoorbeeld, dat in feite één groot grijs gebied is.

Om terug te komen op het slotje: een mod mag naar eigen inzicht bepalen wanneer die op slot mag. Heeft een user echt goede argumenten, dan kan overwogen worden om hem te heropenen. In dit geval zie ik daar geen enkele reden toe.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 20:36 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Nielsz een melding in SU is wel voldoende, heeft imo weinig nut om in deze thread ook een melding te posten. :)
Het gaat om dezelfde pubertjes :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Een slotje wordt door users helaas vaak persoonlijk opgevat. Terwijl dat dus helemaal niet zo bedoeld is. Een topic dat te groot wordt voor de layout, wordt gesloten omdat het de layout vern**kt. Dat is al uitgelegd. Het heeft dus niks met de topicstarter te maken of omdat er offtopic geluld 'zou' worden.

Het is niet persoonlijk bedoeld. Er komt vervolgens een deel 2 waarin je verder moet gaan. Trouwens, "post hier je 'hoe heet dat nummer'-vragen" heeft ook al de nodige delen achter de rug, net als alle mooie vrouwen-topics in HK.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 21:11 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Het gaat om dezelfde pubertjes :)
:(

wil jij mij niet meer vergelijken met een puber, het ging mij puur om de layout, voor de rest nix

zo, dat is er uit ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 17 december 2001 22:26 schreef Oracle het volgende:

[..]

:(

wil jij mij niet meer vergelijken met een puber, het ging mij puur om de layout, voor de rest nix

zo, dat is er uit ;)
Start dan een discussie hierzo. Dat kan best. Maar in het topic gaan zeuren is vervelend. Daar hebben we LA en SU voor.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 22:57 schreef JvS het volgende:

[..]

Start dan een discussie hierzo. Dat kan best. Maar in het topic gaan zeuren is vervelend. Daar hebben we LA en SU voor.
mwa, waarom tis er nu uit en daarmee voor mij af :Y)

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 16:43 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/dj.gif

Ik vind dat toch vrij irritant staan hoor in een topiclijst, ik knal zelf alles bij ongeveer 1000 dicht.
Volgens mij vind jij alles irritant.
je smijt elke geplaatste topic op tweakers meteen op slot zonder uit te vinden wat het probleem nu precies is..niet alles staat ik de FAQ..anders had je geen tweakers.net maar FAQ.net.
Ik weet dat je een zielig manneke bent van krap 21, maar aangezien je een foto van een meisje hebt als sig kan die dus mooi : ophoeren met je "i am the allmighty" attitude!
oprecht gemeend...geen groet tikawell

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 17 december 2001 22:57 schreef JvS het volgende:

[..]

...en nu hou je op met je visie... Ik ben het echt te vaak met je eens. :D

Hoe voelde trouwens de muisklik waarmee je deel een killde?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op dinsdag 18 december 2001 04:01 schreef tikawell het volgende:

[..]

Volgens mij vind jij alles irritant.
je smijt elke geplaatste topic op tweakers meteen op slot zonder uit te vinden wat het probleem nu precies is..niet alles staat ik de FAQ..anders had je geen tweakers.net maar FAQ.net.
Ik weet dat je een zielig manneke bent van krap 21, maar aangezien je een foto van een meisje hebt als sig kan die dus mooi : ophoeren met je "i am the allmighty" attitude!
oprecht gemeend...geen groet tikawell
Dat is een regelrechte flame. Daar geef ik je een officiële waarschuwing voor. Als je hier alleen maar komt om de boel te verzieken en te verstieren, blijf dan alsjeblieft uit dit soort topics, zeg...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft alleen zijn mening!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 18 december 2001 20:07 schreef kreischer2000 het volgende:
Hij geeft alleen zijn mening!
Alleen niet erg subtiel. En daar kunnen sommige mensen niet zo goed tegen he. :)

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Call me a n00b, maar waarom geen automatische slotje op erg grote topics (1023 replies)?
Dan is er ook minder gezeik.

• [ti]
  • Niet online
Dat was er vroeger (255 replies geloof ik). Is er afgehaald.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op zaterdag 22 december 2001 15:33 schreef terabyte het volgende:
Call me a n00b, maar waarom geen automatische slotje op erg grote topics (1023 replies)?
Dan is er ook minder gezeik.
Wanneer het met een beetje inzicht gebeurd ipv regelementair kan er nog voor gezorgd worden dat het iets handiger gebeurd, niet midden in een discussie oid. Daarom zie je dat het DJ forum langer doorliep dan andere fora, omdat er een mooie discussie gaande was. Hij werd nu wel ERG lang, en de discussie werd op het einde ook behoorlijk verziekt, waardoor het een mooi moment was om elders verder te gaan.
Bij mooie background plaatjes topics maakt het niet zo gek veel uit, die kunnen vrij willekeurig dicht. Dat is een opsomtopic, net als mooie vrouwen.
Ik vind het wel goed dat dit soort dingen persoonlijk bekeken worden, anders kon je dadelijk gewoon een script laten lopen die alles sluit waar flame woorden in voorkomen of waar reeds beantwoorde vragen in gesteld worden, en kunnen de moderators naar huis :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 18 december 2001 22:05 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Alleen niet erg subtiel. En daar kunnen sommige mensen niet zo goed tegen he. :)
Tegen dat soort geblaat kan ik al helemaal niet.

on-topic: ik las het topic met veel plezier door maar vond wel dat het op z'n laatst wel erg onoverzichtelijk werd.

In /8 lopen nu al 32 Radeon-threads die ongeveer bij 1000 opnieuw beginnen, zelfde geldt voor de desktop-topics in SA en de FS2002 topics in Spielerij.

Waar maken jullie je druk om?
Wie zijn nou de kleuters?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1