Toon posts:

Slechte sfeer op forum

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 362 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 28 december 2001 21:45 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Dat heeft wildhagen al gezegd dat hij dat zo niet bedoelde.
Tsja, en dan komen we op deze manier meteen bij de volgende reden uit: men is tegenwoordig blijkbaar te lui om even ALLE reacties te lezen. Men (lijkt iig) alleen één reactie te lezen en *PATS* post reply, zonder ook het vervolg gelezen te hebben...

Is heel irri, want zo krijg je dus wel 10 (of nog meer, in extreme gevallen) dezelfde replies van mensen die niet willen lezen.

Virussen? Scan ze hier!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op vrijdag 28 december 2001 21:47 schreef RedRoon het volgende:
Ikzelf vind het nivo ook behoorlijk dalende. Een half jaar geleden kwam ik nog wel eens een topic tegen waar ik van dacht: "En dat is nou een leuke uitdaging om daar iemand mee te kunnen helpen".

Daarnaast zijn er nog de mensen die elk probleem op got dumpen wat ze tegenkomen (dit zie ik veelvuldig in /13 waar ik vooral lurk). Niet eerst zelf effe 10 minuten proberen, zoeken met google of hier op got zoeken, maar meteen hoppa topic starten.
Er zijn imho nog steeds zat topics aanwezig waarin een leuke vraag gesteld wordt of een leuk project mee wordt gestart. Maar je hebt wel gelijk, GoT krijgt steeds meer het helpdesk idee.
Dan heb je nog de postfreaks die denken dat het aantal posts gelijk staat aan de lengte van hun pik. Ik zou dus ook meteen beginnen met het verwijderen van die info uit de userinfo.
Goeie stelling! Ben ik ook mee eens. Maar het idee van 150 techposts = HK blijft nog steeds een logische redenering lijkt me. GoT is een IT related forum, geen scholieren.com . Daarom vind ik het goed dat de HK nog niet direct toegankelijk is. Dat houdt die andere "forumverziekende" individuelen van de straat.
Verder zijn er nog de mod wannabee's welke meteen beginnen te mekkeren dat iets niet mag of meteen met z'n 30'en in SU gaan zitten posten. Dit zie ik vooral in topics waar mensen om iets illegaals vragen. Hier beginnen 40 mensen te bleren dat het niet mag (effe weer snel die posts meepakken) en posten er 10 mensen in SU dat dat topic dicht moet.
Dit zijn inderdaad de mensen die graag status zouden willen hebben. Maare, ik ken (een groot gedeelte van) de GoT-crew uitstekend, en ik kan dus vertellen dat dat geen zin heeft omdat dat te weinig aandacht trekt. Als je dit té vaak doet en dingen posten die oneerlijk of gewoon geen logica bevatten begint dit irritatie op te wekken, wat geen goeie invloed op je status geeft (slotjes-uitdeler-freak).
Verder word ik dat gekibbel tussen crew/oud crew ook soms strontbeu. Laatste tijd valt het wel mee, maar in het verleden zijn er menig ruzies op got uitgevochten (RickJanssen en escanogiets bijvoorbeeld).
Zoals het er nu uitziet zal dit ook niet met de huidige crew gebeuren. Dat er mensen zijn die ruzie met elkaar hebben op het forum kan gebeuren. Het stomste wat je kan doen is de ruzie uitvechten op GoT (flamewar, OV's regenen etc.). De crew zoals ik die nu ken neemt de boel heel serieus, er wordt overlegd, de redelijkheid van de crew is enorm en ze kunnen goed discussiëren/argumenteren (zie o.a. GameOver's post over de HK). Dat oud-crew een keertje ruzie krijgt kan gebeuren, net zoals andere gebruikers van GoT. Dat zou geen verschil mogen uitmaken, aangezien oud-crew geen "aparte status" meer op GoT zouden mogen hebben. Dat betekent dus dat de crew zich neutraal dient op te stellen, wat ze ook doen.
Laatste punt is het eeuwige gezeik dat iemand langer lid is als een ander. Wat een onzin. Ik heb veel liever iemand die 2 maanden geregged is en interresante topics opent als iemand waar die alleen maar junk opent en dan wel toevallig 10k aan posts heeft (dus naast afschaffen van postcounts ook registratiedatum eruit).
100% mee eens. Dit niveau is ook duidelijk in de HK te merken. Er zijn mensen met 5 pages history vol aan HK...
Zoals je kunt zien aan mijn posthistorie kom ik hier steeds minder, ik heb weinig zin om 10 keer mensen met hetzelfde probleem te helpen en dan nog uitgemaakt worden voor rotte vis als ik iets probeer duidelijk te maken.
Zonde! Ik heb gemerkt dat je met jou goed kunt discussiëren. Mensen als jij houden het niveau hoog.

Verwijderd

GoT begint IMO steeds meer op een bedrijf te lijken. Strakke regels en dat spul.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 29 december 2001 13:48 schreef LenL het volgende:
GoT begint IMO steeds meer op een bedrijf te lijken. Strakke regels en dat spul.
Tsja, is wel jammer, maar het is wel nodig. Mensen vertikken het zich normaal te gedragen, dus goedschiks werkt niet. Dan maar kwaadschiks, is de enige optie die nog overblijft.

Virussen? Scan ze hier!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 23:10 ]

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Moet je eens indenken wat een t****gzooi het hier zal worden zonder strakke regels. Het verband met een berdijf omdat er strakke regels zijn zie ik niet echt :{

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zou jij een keer de faq willen lezen? Die regels zijn het probleem niet. Dat jij er nu problemen mee hebt, is een beetje jouw probleem.

Je bent nu zo'n beetje in elk topic aan het reageren met totaal offtopic opmerkingen. Deze discussie ging niet eens over de regels. Hou er alsjeblieft mee op, en houd je buiten LA discussies als je niets hebt toe te voegen. Ook je opmerking hier voegt niet echt veel toe. Je begint behoorlijk op te vallen.

Open desnoods een eigen topic over wat je dwars zit, want dat mag je best kwijt, maar houd in vredesnaam op met in elk topic te gaan reageren dat het te streng is of totaal offtopic te reageren? LA is niet je tweede onzin/postplekje helaas voor je. lees anders ook deze even: [topic=192344/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 29 december 2001 13:50 schreef hdd het volgende:

[..]

GoT is een bedrijf :P
GoT is geen bedrijf. Tweakers.net B.V. is een bedrijf, en GoT is daar een onderdeel van

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 14:31 schreef SONiCB00M het volgende:

Tweakers.net B.V. is een bedrijf,
En wie is/zijn de aandeelhouder(s)

Ennuh wat is jullie KvK nummer.

• Roberto
  • Laatst online: 25-10 18:30
Op donderdag 27 december 2001 18:37 schreef wildhagen het volgende:
Hé vent, kon je niet ff de search gebruiken! (;) geintje hoor ;)).

Ach, zal wel door de gemiddelde leeftijd (14 jaar ofzo) komen, dan schijnt dat een soort van superstoer gedrag te zijn, waardoor ze er dan helemaal bij horen.
ey ik ben 14 en zeker niet arogant ( hoe was jij dan toen je 14 was :? )

• Mark
  • Laatst online: 08:34
Op zaterdag 29 december 2001 16:37 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]

En wie is/zijn de aandeelhouder(s)

Ennuh wat is jullie KvK nummer.
http://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=090988800000

Verwijderd

Wat een kut topic is dit zeg. :r

:+ :P

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 23 januari 2002 18:21 schreef Raikane het volgende:
Wat een kut topic is dit zeg. :r

:+ :P
Een nuttige toevoeging en een goede reden om dit topic na bijna een maand weer omhoog te halen :{
Pagina: 1 2 Laatste