Op donderdag 27 december 2001 20:26 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Dreeke...
Er zijn genoeg topics geopend over andere mensen, die hun toestemming niet hebben gegeven en die ook publiekelijk voor lul worden gezet.
name one
Noem een topic waar foto's van mensen staan, die je niet op een gewone internet site kan vinden, en dan zonder toestemming.
Daarnaast vindt ik niet dat RazorBlade en Toeter84 privacy hebbben, omdat ze alles hiero op GoT pleuren.
Die foto hebben ze ook weer weggehaald neem ik aan.
Dan nog een punt; wat wil je bereiken met zo'n foto. Dat mensen er om gaan lachen
>> is userbashing, daar krijg je sowiso al een OW voor.
Als ze privacy willen hebben, hadden ze niet heel hun prive-leven op GoT moeten gooien.
het gaat er om dat hun dit zelf in de hand hebben.
Ze hebben het recht om hun EIGEN prive leven online te gooien, niet het prive leven van iemand anders.
Dus jij hebt ook niet het recht om anderman's prive leven online te zetten. En al helemaal niet zonder toestemming of enige vorm van overleg.
Daarnaast heeft r00tie die foto niet zelf op hotornot gezet.
Dat heeft hij wel. Is duidelijk te achterhalen in IRC log.
Als laatste vindt ik dat IRC en GoT gescheiden moeten blijven. Zie mijn eerdere postings over het cafe verhaal.
IRC dient hier alleen als bewijs voor deze actie.
Het gaat er niet om dat IRC niks met een forum te maken heeft, het gaat erom wat er gezegd wordt op IRC.
Als je in een rechtbank staat gelden ook alle vormen van traceerbaar bewijsmateriaal. Een rechter gaat ook niet oordelen over het feit dat hij eigenlijk vind dat het er iets te weinig mee te maken heeft.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.