Ik heb windows xp als ik mijn computer opstart komt er geluid uit twee boxen moet ik op de trace icons klikken op audio HQ test uitvoeren op vier boxen dan komt er pas geluid uit de vier boxen, vorige keer kreeg ik een slotje op deze vraag staat er kijk in search, ik weet dat ik deze vraag eerder heb gesteld nooit goed beantwoord dan mag je de vraag toch nog een keer stellen of niet dan.
Ga naar die audio HQ, dan naar speaker. klik nu op het midden van die monitor en selecteer '4 speakers'. nu moet er uit alle speakers hetzelfde geluid komen. Wellicht stond ie bij jou ergens anders op ofzo.
Wat je eventueel ook nog kunt doen is bij mixer daar onderaan de front/rear balance in het midden zetten of er anders een beetje mee knoeien.
Wat je eventueel ook nog kunt doen is bij mixer daar onderaan de front/rear balance in het midden zetten of er anders een beetje mee knoeien.
Alvak als jij het weet geef de oplossing maar zie de oplossing niet bij search staan,Shittyoldman dank je wel voor je reply maar zo staan mijn instellingen dat is het probleem niet. Iemand nog een suggestie?
hmm ik heb t zelfde probleem als jij gehad. Ik weet de oplossing eigenlijk ook niet ik moest m elke keer weer van 2 naar 4 speakers zetten. Na een tijdje met XP prutsen is ie gewoon op 4 blijven staan. Hier heb je ook weer nix aan natuurlijk
Kijk in bovenstaande faq, of als daar geen oplossing staat, in het topic waarnaar daar gelinkt wordt (een groot topic). Dit is nu al zo vaak voorbij gekomen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()