Ik heb allemaal kleine doosjes meegenomen vant werk(wel gebruikte maar dat maakt niet uit). ALs de LCD's er zijn neem ik een zak sjips mee. Zo heb ik het met de vorige actie ook gedaan en niemand heeft een kapot LCDtje ontvangen(tenminste, niet dat ik weet).Op woensdag 13 februari 2002 22:03 schreef Hdez het volgende:
Nog even over het verpakkingsmateriaal:
Ik heb nog twee of drie enveloppen met van dat beschermingsspul (van die leuke knappertjes, weet ik veel hoe die eigenlijk heten). Ik heb geen idee of je daarin ook LCD's kan versturen, ik kreeg ze met mijn CD's vanaf KoopLinux.nl. Als dit nuttig kan zijn wil ik ze wel langsbrengen
Tis leuk aangeboden, maar het is dus niet nodig.
Van die piepschuim krakelingen zal ie wel bedoelen. Of iets soortgelijks.Op donderdag 14 februari 2002 11:31 schreef Hdez het volgende:
Sjips??????
Nee! Ik heb zelf liever naturel.Op vrijdag 15 februari 2002 10:38 schreef Hdez het volgende:
Geen paprika of bolognese dus
Of is dat offtopic?
*zucht*Op vrijdag 15 februari 2002 14:18 schreef michiel100 het volgende:
[..]
Nee! Ik heb zelf liever naturel.
Of is dat offtopic?
en ik maar denken dat Nicap iets leuks te melden heeft
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
En ik maar denken dat ik degene was met onzinnige meldingen...Op vrijdag 15 februari 2002 14:24 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
*zucht*
en ik maar denken dat Nicap iets leuks te melden heeft![]()
IK denk dat als er nieuws is dat Nicap dat echt wel meldt.
Ik weet alleen dat ze er nog niet zijn.
Ik heb vorige week een 7" tft breedbeeldcherm besteld, maar ik moest m'n identiteitsbewijs nog ff doormailen waardoor ze het maandag pas opgestuurd hadden. Donderdag al aangekomen en helemaal uit Hong Kong vandaan.
zie [topic=411674/1/50]
Waarom gaan die lcd's dan ook niet via luchtpost?
Verwijderd
Cogito Ergo Credo
Als jij betaald...Op zondag 17 februari 2002 11:54 schreef jopiek het volgende:
zie de Automatiseringsgids van deze week, daar hebben ze een enorme grijze markt... (wie gaat met mij mee op vakantie naar HongKong (max 3 dagen;)))
m'n pa gaat binnenkort wel ff in Singapore langs. Zouden ze die dingen daar ook hebben?
Hee, AMDude, nieuwe icon?
Verwijderd
Dan heb je dus al besteld en wil je er nog eentje hebben????Op donderdag 21 februari 2002 11:04 schreef DiMension het volgende:
m'n pa gaat binnenkort wel ff in Singapore langs. Zouden ze die dingen daar ook hebben?
Hou nou toch eens op met die nutteloze replies op deze topic!
Elke keer weer denk ik "oh! ze zijn er ze zijn er!"
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Was het maar zo...Op zaterdag 23 februari 2002 04:36 schreef Tijgert het volgende:
Elke keer weer denk ik "oh! ze zijn er ze zijn er!"
Verwijderd
Volgende keer via tweak-lcd bestellen ?Op zaterdag 23 februari 2002 13:21 schreef michiel100 het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Nee. Want bij jou zou ik meer dan €150,- kwijt zijn. Terwijl ik nu €35,- betaal.Op zaterdag 23 februari 2002 16:21 schreef Warezhelp het volgende:
[..]
Volgende keer via tweak-lcd bestellen ?
Ik vind het trouwens geen probleem dat het even duurt. Ik heb er nooit rekening mee gehouden dat ze er voor eind maart zouden zijn.
Moet jij zeggen:Op zaterdag 23 februari 2002 04:47 schreef Pjoeloe het volgende:
He wat?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WAHAHAHA
Sorry, weer ontopic

Verwijderd
Volgens mij begreep je me verkeerd. Het was mijn bedoeling om een chaos te creeren met die bewegende plaatjes, niet om je gevoelige snaar te raken.
Verwijderd
het lijkt mij handig dat dit topic opslot gaat, immers kan het behoorlijk vevelend zijn voor andere got bezoekers, als omde dag het topic omhoog gekicked word. De mensen welke bestelt hebben hebben het heus wel gebookmarkd of weten de search tevinden.Op maandag 25 februari 2002 22:18 schreef Hdez het volgende:
Even een verzoekje aan Nicap: zou je kunnen mailen als ze binnen zijn? Dan hoeft niemand meer te zeuren dat ze telkens verw8en dat ze binnen zijn na enkele onzin-posts.
Nicap kan dan aan een modje vragen om het topic weer teopen als ze binnen zijn, en het knutselen kan beginnen.
Of is dit een rare gedachten?
Verwijderd
is een goede gedachten ik denk elke keer oo ze zijn er maar dan is er weer onzin bij gepostOp maandag 25 februari 2002 23:04 schreef HermeS het volgende:
[..]
het lijkt mij handig dat dit topic opslot gaat, immers kan het behoorlijk vevelend zijn voor andere got bezoekers, als omde dag het topic omhoog gekicked word. De mensen welke bestelt hebben hebben het heus wel gebookmarkd of weten de search tevinden.
Nicap kan dan aan een modje vragen om het topic weer teopen als ze binnen zijn, en het knutselen kan beginnen.
Of is dit een rare gedachten?
Ik zal vanaf nu wel wat meer ontopic gaan posten ofzow
Zal ik even uitleggen waar m'n lcd voor gaat dienen...
Voor school moet ik een digitaal aanstuurbare analoge voeding bouwen. Hij moet 0 tot 30 Volt, -5 t/m 5 Ampere leveren, en dit moet op een frontpanel in te stellen zijn.
Nou heb ik ook drukknopjes nodig van +- 1 cm2. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Display heeft ze niet, en ook bij de plaatstelijke electronicaboer kan ik ze niet vinden.
Conrad heeft zewel dacht ik zo, ik heb er daar vorige week gekocht... Ik moet vanmiddag maar door de orkaan om mijn alu koffer op te halen zodat ik mijn pc erin kan bouwen en dan wachten op de LCD!!!Op dinsdag 26 februari 2002 07:02 schreef michiel100 het volgende:
Bij de andere eio-inkoopacties bleef het topic wel steeds open.
Ik zal vanaf nu wel wat meer ontopic gaan posten ofzow
Zal ik even uitleggen waar m'n lcd voor gaat dienen...
Voor school moet ik een digitaal aanstuurbare analoge voeding bouwen. Hij moet 0 tot 30 Volt, -5 t/m 5 Ampere leveren, en dit moet op een frontpanel in te stellen zijn.
Nou heb ik ook drukknopjes nodig van +- 1 cm2. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Display heeft ze niet, en ook bij de plaatstelijke electronicaboer kan ik ze niet vinden.
Cogito Ergo Credo
Is er iemand hier die zijn LCD (met kabels en print) wil verkopen aan mij? Zelf heb ik er geen verstand van, en wil wel graag zo'n ding in mijn casemod hebben. Mischien als iemand erop uitgekeken is, dat hij mij dan effe kan mailen ofzo. Dan stort ik wel geld op je bank
atmozonline@hotmail.com
Greetz!!!
Ehm.. Dit hoort in V&A thuis en niet in dit topic...Op dinsdag 26 februari 2002 14:10 schreef atmoz het volgende:
Hallo mensen,
Is er iemand hier die zijn LCD (met kabels en print) wil verkopen aan mij? Zelf heb ik er geen verstand van, en wil wel graag zo'n ding in mijn casemod hebben. Mischien als iemand erop uitgekeken is, dat hij mij dan effe kan mailen ofzo. Dan stort ik wel geld op je bank
atmozonline@hotmail.com
Greetz!!!
Ze worden zo snel mogelijk verstuurd. Hdez moet ff een mailtje sturen wanneer hij hem op komt halen
Ik had er al eentje .. en die heb ik ook maar es ingebouwd
Ook al een L2014
heb ik er strax nog eentje voor m'n server
FOTO!!!Op vrijdag 01 maart 2002 19:29 schreef Nicap het volgende:
De LCD's zijn binnen!!!!
Ze worden zo snel mogelijk verstuurd. Hdez moet ff een mailtje sturen wanneer hij hem op komt halen
Damn ik ga morgen ff snel naar de electronicazaak voor wat kabel en een stekkertje... En ff het stof van de soldeerbout afblazen.. I Can hardly wait
uhm je hebt hem nog niet in huis... strax zijn ze hem in Nl kwijtOp zaterdag 02 maart 2002 01:20 schreef AMDude het volgende:
Ze zijn binnen!! VET!!![]()
![]()
Damn ik ga morgen ff snel naar de electronicazaak voor wat kabel en een stekkertje... En ff het stof van de soldeerbout afblazen.. I Can hardly wait
Verwijderd
Ik heb hem lekker vanavond al in huisOp zaterdag 02 maart 2002 12:06 schreef michiel100 het volgende:
Dus we hebben ze dinsdag in huis?
<grijns>
Ik heb er lekker al 1Op zaterdag 02 maart 2002 12:23 schreef Hdez het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker vanavond al in huis
<grijns>
<grotere grijs>
khad vorig jaar er al 1Op zaterdag 02 maart 2002 13:20 schreef Sine het volgende:
[..]
Ik heb er lekker al 1
<grotere grijs>
<nog GROTERE grijns>
Zelfde inkoop actie als mij gok ik ...Op zaterdag 02 maart 2002 13:28 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
khad vorig jaar er al 1![]()
<nog GROTERE grijns>
Heb hem hier ook al ff op de plank gehad liggen
hab je dan ook toen met Nicap 1ste inkoopactie toen gekocht??Op zaterdag 02 maart 2002 13:36 schreef Sine het volgende:
[..]
Zelfde inkoop actie als mij gok ik ...
Heb hem hier ook al ff op de plank gehad liggen
Ik heb ook een l2014 bestelt, past hij achter 1 5 1/4 bay? of is hij groter?Op vrijdag 01 maart 2002 19:46 schreef Sine het volgende:
Mooi ....
Ik had er al eentje .. en die heb ik ook maar es ingebouwd
Ook al een L2014
heb ik er strax nog eentje voor m'n server
[afbeelding]
Neej ... dan heb je hem toch al langerOp zaterdag 02 maart 2002 13:54 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
hab je dan ook toen met Nicap 1ste inkoopactie toen gekocht??
Ik hem hem van shift's inkoop actie 6
[topic=186319/1/50]
het display past welIk heb ook een l2014 bestelt, past hij achter 1 5 1/4 bay? of is hij groter?

Alleen het printje steekt er boven en onder uit
de plaats tussen de flop drive en m'n 1e 3.5" slot is net genoeg voor het printje
het slot er onder ben je kwijt...

Verwijderd

En anders valt het vast wel op de site te vinden.
Ik heb vanmorgen de pakketjes naar het postkantoor gebracht, dus morgen zullen jullie ze wel ontvangen.
Alleen Skuzz en C001JU135 krijgen hem pas woensdag omdat ik die morgen naar het postkantoor breng(had geen doosjes en sjips meer).
Verwijderd
KNAPOp zondag 03 maart 2002 11:42 schreef Nicap het volgende:
ja das het goeie schema. En als je je afvraagt waar draadje 15 en 16 aan moet... Die moet aan de zijkant van de LCD. daar staat een C en een A. de C= - en de A= +
Kathode Negatief, Anode Positief
juistem!! nu kan ik het nooit meer vergeten, hey thnx man!!Op maandag 04 maart 2002 10:15 schreef Hdez het volgende:
KNAP
Kathode Negatief, Anode Positief
ik vergeet het altijD!!
w00000000000tOp zondag 03 maart 2002 11:42 schreef Nicap het volgende:
Ik heb vanmorgen de pakketjes naar het postkantoor gebracht, dus morgen zullen jullie ze wel ontvangen.
"Eindelijk"
Verwijderd
zou dat ook kunnen werken?
Waar moet zo'n ding aan voldoen?
je moet een speciaal chippie hebben op je lcd display eer dat ie aangesproken kan worden met de software die er tot nu toe voor gemaakt is..Op dinsdag 05 maart 2002 00:26 schreef mietde het volgende:
Ik kan aan een display van een gokkast komen,
zou dat ook kunnen werken?
Waar moet zo'n ding aan voldoen?
Verwijderd
Of je eigen software schrijven natuurlijkOp dinsdag 05 maart 2002 01:13 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
je moet een speciaal chippie hebben op je lcd display eer dat ie aangesproken kan worden met de software die er tot nu toe voor gemaakt is..
Goed man! Nu zal ik vanmiddag een lekker gaan solderen
Super service Nicap, thanx man!
Cogito Ergo Credo
Relaxed zo'n buurvrouwOp dinsdag 05 maart 2002 13:53 schreef ReseTTim het volgende:
nou ik zit nog op me werk en ik denk dat niemand thuis is... me buurvrouw die vaak pakketjes voor me aanneemd als bijv. onze laptop, mijn plexiglas en nog veel meer stuff moest vandaag weer zonodig werkenkortom nu hopen dat iemand anderz thuis was...
Een keer was een pakketje (kleding) van mijn moeder per ongeluk bij de buren bezorgd, hebben die sukkels het daar 2 weken laten liggen!
Ik wou dat ik zo'n buurvrouw als jij had
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dank je Nicap.
Weet iemand of dat schema voor de l2014, ook geschrikt is voor de L1642B?
gdlzfOp dinsdag 05 maart 2002 15:08 schreef HermeS het volgende:
Geweldig, ik heb hem ontvangen.
Dank je Nicap.
Weet iemand of dat schema voor de l2014, ook geschrikt is voor de L1642B?
rara wat is dit.. zow iets zij een modje ook tegen mij
Verwijderd
ik heb een afhaalbericht, kan morgen langs om het aftehalen bij de ptt.Op dinsdag 05 maart 2002 13:32 schreef jopiek het volgende:
De mijne is ook binnen maar Nicap er zitten twee kabeltjes bij, dus als iemand nog een mist?!
Maar ik had wel een kabeltje bestelt dus laat nog wel even weten of die dan van mij is!!!
de lcd was vaag verpakt man, in graaide in de tas, val de LCD eruit... LCD zat niet in de tas....
maar jah, kijken of hij het nog doet
Die dingen waar 10k en 100 bij staan, zijn dat gewoon potmeters??Op zondag 03 maart 2002 11:38 schreef Hdez het volgende:
Ik heb zelf Seiko L2014, daarvoor stond op eio.com een leuke print
[afbeelding]
En anders valt het vast wel op de site te vinden.
BTW Jaaa ik heb ze ook binnen!!!
jah, ik zow gewoon lekker kleintjes nemen want in mijn geval pas je ze toch maar 1 keer aan..Op dinsdag 05 maart 2002 16:46 schreef AMDude het volgende:
[..]
Die dingen waar 10k en 100 bij staan, zijn dat gewoon potmeters??
BTW Jaaa ik heb ze ook binnen!!!![]()
![]()
Okee snel nog ff halen voordat de winkels dichtgaanOp dinsdag 05 maart 2002 16:47 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
jah, ik zow gewoon lekker kleintjes nemen want in mijn geval pas je ze toch maar 1 keer aan..
ie zo'n briefje achter gelaten. Morgen ff langs het postkantoor om 'm op te halen.
Hier zijn trouwens nog een paar pics van de lcd die ik laatst bij warezhelp had besteld:

Verwijderd
Mooi, dan kom ik hem zo bij jou ophalen...Op dinsdag 05 maart 2002 18:50 schreef ReseTTim het volgende:
kheb ze allebei ontvangen![]()
iemand was dus thuis...
(THNX NICAP!!!!!)
Verwijderd
En ik mag nu ook gaan solderen op school, mijn soldeerbout heeft 'ut begeven en het geld voor een nieuwe ontbreekt me nuOp maandag 04 maart 2002 21:42 schreef Nicap het volgende:
Jij hebt goed opgelet op school Hdez
Ik heb hem nog niet binnen maar goed ik hoop dat ie heel aankomt bij meOp dinsdag 05 maart 2002 22:26 schreef AMDude het volgende:
Ben ik nou de enige waarbij het solderen gewoon k.u.t gaat?![]()
![]()
Maar AMDude wat voor soldeer gebruikje en wat voor soldeer bout want solderen is niet heel moeilijk alleen je moet wel de juiste apparatuur er voor hebben en het juiste soldeer.
Heb wel eens een keer lopen knoeien met soldeer zonder harskern dat was gewoon zwaar klote
Maar dit keer ben ik super goed voor bereid
Verwijderd
Je wou zelf een schakelpaneeltje maken...toch?Op dinsdag 05 maart 2002 23:17 schreef ReseTTim het volgende:
ik laat het Oeloe doen![]()
die heeft het vorige keer ook bij mij gedaan en toen deed ie het
![]()
en kheb ook bij hem mijn GF laten modduh
![]()
Nou, dan mag je dit ook zelf doen!!!
suc6
Ik heb hem nu ook en ga morgen aan de slag...
geintjuh, tuurlijk doe ik het voor je..
Notice de kabeltjes. Ik heb er in het begin meerdere malen voor gewaarschuwd, je zult weinig aan die kabeletjes hebben. EIO heeft er ook 6 meegestuurd ipv de bestelde 3. Iedereen die een kabeltje besteld had heeft er dus 2 gekregen. Maar je kunt ze net zo goed weggooien.Op dinsdag 05 maart 2002 13:32 schreef jopiek het volgende:
De mijne is ook binnen maar Nicap er zitten twee kabeltjes bij, dus als iemand nog een mist?!
en Skuzz. Zij krijgen de lcd's iets later. Ik heb ze dus nog niet verstuurd omdat ik er echt geen tijd voor had. Maar jullie krijgen ze deze week nog wel!!!
Excuses.
Master_M, die van jou is wel verstuurd, dus je zou ze gelijk met de anderen gekregen moeten hebben.
dat heb ik idd al gemerkt! maar goed, maakt niet ui zijn voor andere doelen nog goed te gebruiken, wel stom van ze dat ze net 1 poortje dichtgooien, dan kom je er een tekort, anders kun je 'm er wel mooi mee op een printje met de var weerstand en weerstand bevestigen...Op woensdag 06 maart 2002 08:48 schreef Nicap het volgende:
[..]
Notice de kabeltjes. Ik heb er in het begin meerdere malen voor gewaarschuwd, je zult weinig aan die kabeletjes hebben. EIO heeft er ook 6 meegestuurd ipv de bestelde 3. Iedereen die een kabeltje besteld had heeft er dus 2 gekregen. Maar je kunt ze net zo goed weggooien.
Ik heb al een lpt connector in elkaar gesoldeerd, nu nog aaneen schakelen en dan het delphi componentje en de XP driver maar eens testen gaan...
Cogito Ergo Credo
strax ff lang Tecnica om twee potmetertjes te halen en dan solderen met die hap
Bedankt Nicap en AMDude!
Verwijderd
sorry, is eigenlijk dubbelpost, maar is hier ook op zijn plek
zie hier, lcd aangeloten, en hij doet het!!!
Mooie connector met flatcable zodat ik hem makkelijk los kan koppelen...
ingebouwd in kastje.. (plakband gaat er nog af)
De parallelle conector aan de 8erkant..
Met een beetje hulp van de dremel..
Me bureau...
Rara, hoe kan dit...
Zo dat was het weer, zouden jullie ook een paar pics willen posten als jullie je schermpjes hbb ingebouwd?
Cool, hoe kom je aan die connector?Op woensdag 06 maart 2002 20:14 schreef Oeloe het volgende:
Dat gaat bij mij nog wel even duren...Op woensdag 06 maart 2002 20:14 schreef Oeloe het volgende:
Zo dat was het weer, zouden jullie ook een paar pics willen posten als jullie je schermpjes hbb ingebouwd?
De backlight werkt, maar ik heb nog geen letter op het scherm gezien.
Ff testen dan.
Verwijderd
Heel vet gedaan, maar hoe kom je aan de onderdelen zoals dat kabeltje van de lcd naar lpt1 kabel.Op woensdag 06 maart 2002 20:14 schreef Oeloe het volgende:
Zoals beloof hier een paar foto's van mijn LCD
sorry, is eigenlijk dubbelpost, maar is hier ook op zijn plek
[afbeelding]
zie hier, lcd aangeloten, en hij doet het!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
ingebouwd in kastje.. (plakband gaat er nog af)
[afbeelding]
De parallelle conector aan de 8erkant..
[afbeelding]
Met een beetje hulp van de dremel..
[afbeelding]
Me bureau...
[afbeelding]
Rara, hoe kan dit...![]()
ik wil binnekort ook beginnen met dezelfde lcd maarw eet alleen nog niet hoe