Samsung Standalone DVD leest geen cd'r

Pagina: 1
Acties:

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 12:44
Ik heb een samsung DVD-A500 gekocht en de man in de winkel zei dat hij geen cd-r lust maar toen las ik in de handleiding dat hij het wel ondersteund dus ik proberen, maar hij bleek ze dus toch niet te willen.
Ik kijk dus net op vcdhelp.com en daar stond dat hij wel VCD en CD-r ondersteunde.
Ik heb verschillende merken cd-r geprobeerd maar geen doet het.
Nou snap ik het dus al helemaal niet meer.

Oh ja, gebrande muziek cd's wil hij ook niet afspelen

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Misschien leestie alleen van die speciale Audio CD-R's, maarja daar kan je naar mijn weten geen VCD op branden

Geld eisen van Samsung 8-)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Kan op de site van samsung geen informatie vinden. Is het een nieuw model? Op kieskeurig.nl staat hij ook niet.

• stinger
Op de samsung site kom ik helemaal niet verder.
Wat een K*T site zeg. Er kan er net 5 modellen op vinden ofzo...

Ik heb btw geen id of het een nieuw model is. Het is een DVD speler en receiver in 1

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 13:13
Probeer eens CD's met een zilveren onderkant (reflective layer ofzo) en zo'n lichte beschermlaag (ik ben niet zo into al die termen ;)). Meestal hebben oudere cd-speler minder moeite met zo licht mogelijke cd's en meer met die donkerblauwe en gouden bijv. De 80 minuten cd's van Fuji zijn erg licht en nog een boel andere 80 min cd's ook. Wellicht het proberen waard.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

meeste dvd spelers van samsung pakken geen cdr tenzij het er specifiek er op staat dat hij het ondersteunt dus als dat er niet op staat op de dvdspeler heb je helaas pech

heb zelf effe op de site van samsung en heb daar niet gelezen dat de a500 cdr leest maar de a518 wel dus is de handleiding niet toevallig voor de a500/a518 tegelijk ? want dat zou verklaren waarom jij leest dat hij het wel ondersteunt. want op de site van samsung staat bij alle modellen na de a500 wel dat ze cdr ondersteunen en bij de a500 staat dat er niet

• stinger
nee op de handleiding staat alleen a500
Pagina: 1