Toon posts:

Welke Surround-set kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo, ik wil morgen een surround set kopen, ik had nu eentje van Sony gezien van 20.000fr of +/- 1000gulden.

Dit is het maximum wat ik eraan wil uitgeven, heeft iemand tips voor welke? Want er zijn er zoveel, dus ik zou graag enkele hun mening willen weten over hun surround-setje.

Tis dus bedoeld voor de TV, niet voor de pc hé.

Of als jullie een goeie URL kunnen geven waar goeie revieuws worden gegeven over zo'n dingen mag ook...

Tnx

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
'surround' is een wat vage omschrijving :) dolbydigital, dolby pro logic, dts wat bedoel je, verdr moet dit setje alleen gaan dienen om een fimpje weer te geven of ook om CD tjes op te draaien, voor f1000 heb je niet echt hifi, kijk je veel films en wil je de effect's graag horen (toets dan een :+ ) dan kan je dolbyd. overwegen luister je toch veel meer naar een Cd tje, dan kan je beter een stereo setje kopen (en dan niet bij Megapool ;) )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling om DVD's te kijken, en ik kijk vaak naar films (mijn DVD-speler heeft DTS, men kameraad zei dat ik dat moest kopen)

Verwijderd

Bij de makro hebben ze een eltax evolution 5.1 setje staan voor 579,- ex btw. Op www.audiofriends.nl wordt deze beschreven als een topper in zijn prijsklasse. voor meer informatie www.eltax.com.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22
Op dinsdag 25 december 2001 22:58 schreef ernst het volgende:
dan kan je beter een stereo setje kopen (en dan niet bij Megapool ;) )
Waarom niet bij Megapool...?

(niet dat het mij wat interesseert waar iemand wat koopt,
maar ik schijn wel eens bij Megapool te werken... >:)
dusse, vertel eens *D )

Leeg - Sinds 20180907

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 01:43 schreef Chillz het volgende:

[..]

Waarom niet bij Megapool...?

(niet dat het mij wat interesseert waar iemand wat koopt,
maar ik schijn wel eens bij Megapool te werken... >:)
dusse, vertel eens *D )
Bij Megapool hebben ze gewoon geen topkwaliteit Hifi, je kan er trouwens ook slecht boxen vergelijken. Tenminste, heb nog nooit een megapool met luisteropstellingen gezien, meestal allemaal op een rijtje midden in de winkel.

Maar ehm, als je iets budget zoekt kan je IMO prima bij Megapool terecht...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Kijk ook eens hier: http://www.stassen.nl/
Op de frontpage staat een
JBL SCS-138
5.1 Dolby Digital home cinema speaker set.
100 Watt active slimline
Afbeeldingslocatie: http://www.stassen.nl/producten/jbl/scs138.gif
voor 779,-

Of het wat is weet ik niet, ik ken de set zelf niet, maar wellicht het proberen waard.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

bij stassen kun je ook een luistertest aanvragen, heb ik ook gedaan. Er wordt uiteraard ook gekeken naar je budget. Heb niet geweten dat er zo veel verschil in luidsprekers zit. (ik heb canton gx+, maar ligt met 2400 wel boven je budget)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22
Op woensdag 26 december 2001 11:01 schreef T het volgende:Bij Megapool hebben ze gewoon geen topkwaliteit Hifi, je kan er trouwens ook slecht boxen vergelijken. Tenminste, heb nog nooit een megapool met luisteropstellingen gezien, meestal allemaal op een rijtje midden in de winkel.

Maar ehm, als je iets budget zoekt kan je IMO prima bij Megapool terecht...
Tja, eigenlijk heb je groot gelijk... >:)

als je echte goede apparatuur wil hebben moet je die niet bij ons halen...
dan moet je echt naar een prof.dealer

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1