Misschien kom je zo van die iri junior members af die graag member willen worden.. Die kappen dan wel na een tijdje omdat ze dan wel door hebben dat het toch niet opschiet. Hoeft toch niet veel te zijn 150 ofzo.. weet ik veel.....
Verwijderd
Wat is de toegevoegde waarde van Member boven Junior member?!
Je kan toch even veel als junior member als member?! en toont alleen aan dat je nog onder de 100 posts zit! Maarja, iedereen kan zien hoeveel posts je hebt gedaan en vanaf welke datum je je geregd hebt...
Je kan toch even veel als junior member als member?! en toont alleen aan dat je nog onder de 100 posts zit! Maarja, iedereen kan zien hoeveel posts je hebt gedaan en vanaf welke datum je je geregd hebt...
Ja klopt ik denk der ook wel zo over ja maar je ziet toch elf de hele tijd van die iri junior members die van die kut topics openen???
Verwijderd
Dan kun je nog beter een vaste tijd maken waarin iemand junior blijft.
Maar ik zou gewoon zeggen weg die zooi, geen gezeik meer want het heeft volgensmij weinig nut.
Maar dan komt weer het magische woord "Php Forum"
Misschien dat er dan wat veranderd.
Maar ik zou gewoon zeggen weg die zooi, geen gezeik meer want het heeft volgensmij weinig nut.
Maar dan komt weer het magische woord "Php Forum"
Misschien dat er dan wat veranderd.
Verwijderd
Ik WIST gewoon dat het weer ging komen. 
Let vooral op het woord "binnenkort" , ook dat komt me bekend voor
Let vooral op het woord "binnenkort" , ook dat komt me bekend voor
Wanneer het af is? Niet voordat de mijne af is.
Dat wordt de opvolger van dit forum. Zie http://www.fokzine.net
Maar het is al vele malen uitgesteld (als ik het zo mag zeggen
)
Maar het is al vele malen uitgesteld (als ik het zo mag zeggen
[flamebait mode]
Uitgesteld? Releasedatum verschoven? GoT gaat toch niet op MS lijken he?

[/flamebait mode]
Uitgesteld? Releasedatum verschoven? GoT gaat toch niet op MS lijken he?
[/flamebait mode]
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1