Toon posts:

Regenboog Internetshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat deze winkel nog of wat. :?

Ik heb hier op 11 dec spulletjes besteld maar ik heb nu 24 dec nog steeds niks ontvangen. Ik 5 dagen geleden al een e-mail gestuurd waar de spullen bleven maar ik heb geen reaktie terug gehad.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 20:33
heb je geen url ofzo?? en heb je al betaald?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 17:03 schreef devv05 het volgende:
heb je geen url ofzo?? en heb je al betaald?
url:

http://regenboog.net

Ik heb nog niet betaald ik wil alleen mijn spullen, straks bestel ik ze ergens anders en dan komen ze toch nog met die spullen aan de deur.

Verwijderd

De regenboog computers bestaat nog steeds, maar die internetshop is al een tijdje niet geupdate, de regenboog computers heeft iets van 4 vestigingen, ik zou even bellen met het distributiekantoor in sittard, en zeggen dat je een online order hebt geplaatst, en dan zullen ze hem je z.s.m toesturen

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
beetje raar dat je daar zelf achteraan moet bellen
nemen ze die shop niet serieus ofzow ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Het is een echte winkel met meerdere locaties, en momenteel staat een vacature voor internetshop webmaster open, dus er is eigenlijk momenteel niemand die zich daar met de shop bezighoudt. Ze wachten nog altijd op een nieuwe webmaster, maar er is weinig animo voor

• Yucko
  • Laatst online: 09:38

Yucko

One clown to rule them all !

Gek he?! Wat is dat een kutwinkel zeg. Een gemiddeld persoon met een beetje computer kennis lult die mensen compleet onder de tafel.

Zie ook hetvolgende topic: regenboog.net

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Op maandag 24 december 2001 18:13 schreef Jaromir het volgende:
Het is een echte winkel met meerdere locaties, en momenteel staat een vacature voor internetshop webmaster open, dus er is eigenlijk momenteel niemand die zich daar met de shop bezighoudt. Ze wachten nog altijd op een nieuwe webmaster, maar er is weinig animo voor
Erg dom van ze, op deze manier verneuk je wel je naam. en das nu niet bepaald wenselijk..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Wat een amateurs.. |:(

Gewoon KvK-nummer intrekken..

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik ook.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
JA ook wel een enorm ranzig lelijke site :( :( :(

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

ik zou zeggen , leg die frontpage 97 is aan de kant :)

• Ibbelz
Op dinsdag 25 december 2001 00:08 schreef RaZoR2k het volgende:
ik zou zeggen , leg die frontpage 97 is aan de kant :)
Ghehhheh dat zeg ik .. Ranzige site :r :r

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik zou ze gewoon eens ff bellen....

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ze morgen wel eens bellen en dan zal ik ze eens flink de waarheid gaan vertellen. Die mannen, ik zal ze eens flink in hun broek laten scheiten. >:)

• Ibbelz
Op dinsdag 25 december 2001 00:13 schreef vinniel het volgende:
Ik zal ze morgen wel eens bellen en dan zal ik ze eens flink de waarheid gaan vertellen. Die mannen, ik zal ze eens flink in hun broek laten scheiten. >:)
HEHEH juist laat ze het maar weten ..

Verwijderd

Ik heb vorige week maandag een Lian-Li kast besteld en ik had hem vrijdag binnen. Regenboog computers is dus niet zo slecht hoor!

Verwijderd

IK heb er ide kabels en een blauwe fluor lamp gekocht ik had het na 3 dagen in huis!

dus bij geen problemen het is nu 4 weken geleden :)

Verwijderd

Topicstarter
Waar blijven mijn spulletjes dan??? Ik wacht er al 2 weken op. Ik heb wel een orderbevestiging gehad op 11 dec. Ik ga die spullen wel ergens anders kopen en als ze dan aan de deur komen, "Spullen??? Ik heb helemaal geen spullen besteld. Op internet??? Ik heb niet eens internet"

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:00
De lastmodified van de startpagina is van gisteren, dus ik denk dat ze nog wel bestaan.....

Verwijderd

Topicstarter
Zouden ze me dan vergeten zijn. :?
Ze houden hun troep maar lekker zelf, ik wil het niet eens meer!!!

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
Regenboog zuigt hard ...

Probeer maar es iets te ruilen

En gewoon 2ehands zooi als nieuw verkopen

mensen LET OP !!

[off topic]
Op maandag 24 december 2001 19:17 schreef JaJoah het volgende:
Gek he?! Wat is dat een kutwinkel zeg. Een gemiddeld persoon met een beetje computer kennis lult die mensen compleet onder de tafel.

Zie ook hetvolgende topic: regenboog.net
Hmm .. uit buchten he ?

Kennen wij elkaar ???

[/offtopic]

Repareren doe je zo.

• Yucko
  • Laatst online: 09:38

Yucko

One clown to rule them all !

Op dinsdag 25 december 2001 19:57 schreef Sine het volgende:
[off topic]
[..]

Hmm .. uit buchten he ?

Kennen wij elkaar ???

[/offtopic]
Eeuhm, dat zou ik denken ja. Aangezien ik een paar honderd meter van je af woon. Je weet wel, die eikel die in het verleden cd's voor je gebrand heeft :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
Op woensdag 26 december 2001 12:35 schreef JaJoah het volgende:

[..]

Eeuhm, dat zou ik denken ja. Aangezien ik een paar honderd meter van je af woon. Je weet wel, die eikel die in het verleden cd's voor je gebrand heeft :)
Ah kijk ..

Aan iets in die richting d8 ik al :P

Repareren doe je zo.

Pagina: 1