Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
met de garantie enzo doen ze nogal moeilijk en ze kijken vaak gek op als je om bepaalde dingen vraagt of ze die hebben. ofwel, stuur nog een mail dat je t niet wil en koopt t ergens anders
Sittard: de winkel uitgegooid geworden door 2 man
Maastricht: ook een woordenwisseling gehad met personeel
Heerlen: so far so good
Need I say more ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
hoe had je dat gedaan?Op dinsdag 04 december 2001 16:50 schreef JaJoah het volgende:
Humz Regenboog ... tja ....
Sittard: de winkel uitgegooid geworden door 2 man(oude locatie)
Verwijderd
Als ze dat bij mij zouden doen zou ik na de eerste keer al nooit meer terugkomen.Op dinsdag 04 december 2001 16:50 schreef JaJoah het volgende:
Humz Regenboog ... tja ....
Sittard: de winkel uitgegooid geworden door 2 man(oude locatie)
Maastricht: ook een woordenwisseling gehad met personeel
Heerlen: so far so good
Need I say more ?
1) Je gaat op maandag naar de Regenboog en vraagt voor een 2TheMax videokaart met een Tsenglab ET4000 chipset.
2) Je komt thuis en komt erachter dat je een of ander TopLess (duits merk) videokaart meegekregen hebt. Geen ET4000 chipset en niet hoger te krijgen dan 640x480 16 kleuren
3) Je gaat terug op dinsdag en de verkoper ziet je aankomen en haalt meteen collega erbij omdat ie al in zijn broek schijt voordat ik hem aanspreek
4) Verkoper ontkent dat je om een 2theMax met ET4000 gevraagd had en weigert je te helpen, ook vanwege het feit dat je al voor de 3e keer iets kwam ruilen die week. Yeah right, het was de 2e dag en pas de 2e keer dat ik in de winkel was (1e keer dus pas om iets te ruilen)
5) Verkoper weigert je verder te helpen en wil dat je de winkel verlaat. Dit weiger ik (natuurlijk) en begin stennis te maken en andere klanten te ontraden hier ook maar iets te kopen. (ik zal maar niet zeggen welke scheldpartijen ik daar heb gemaakt
6) Verkoper en collega pakken me ieder bij een arm, tillen me op en zetten me de winkel uit.
7) Zaterdag ga ik terug om Day Of The Tentacle te kopen (was maar 1 computerzaak in Sittard destijds). Bedrijfsleider spreekt me aan en nodigt me uit voor een gesprek
9) 2 weken later werkte de desbetreffende verkoper niet meer in die winkel
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
tha man has spoken.....Op dinsdag 04 december 2001 16:45 schreef Matty_ het volgende:
regenboog... lag da niet hierzo bij ons in sittard en heerlen... ja dus, nou ff in 2 woorden: k*t winkel
met de garantie enzo doen ze nogal moeilijk en ze kijken vaak gek op als je om bepaalde dingen vraagt of ze die hebben. ofwel, stuur nog een mail dat je t niet wil en koopt t ergens anders
ja inderdaad rete duur en brakke service, op onze school zat vorig jaar een ventje dat daar werkte, die heeft matty zitten afkraken jong
maar intotaal, de gene hier in sittard
even een vraagje voor de echte Die Hard Sittardenar,Op dinsdag 04 december 2001 17:04 schreef JaJoah het volgende:
Is wel al een tijdje terug, maar hier komt ie:
1) Je gaat op maandag naar de Regenboog en vraagt voor een 2TheMax videokaart met een Tsenglab ET4000 chipset.
2) Je komt thuis en komt erachter dat je een of ander TopLess (duits merk) videokaart meegekregen hebt. Geen ET4000 chipset en niet hoger te krijgen dan 640x480 16 kleuren(oftewel EGA eigenschappen)
3) Je gaat terug op dinsdag en de verkoper ziet je aankomen en haalt meteen collega erbij omdat ie al in zijn broek schijt voordat ik hem aanspreek
4) Verkoper ontkent dat je om een 2theMax met ET4000 gevraagd had en weigert je te helpen, ook vanwege het feit dat je al voor de 3e keer iets kwam ruilen die week. Yeah right, het was de 2e dag en pas de 2e keer dat ik in de winkel was (1e keer dus pas om iets te ruilen)
5) Verkoper weigert je verder te helpen en wil dat je de winkel verlaat. Dit weiger ik (natuurlijk) en begin stennis te maken en andere klanten te ontraden hier ook maar iets te kopen. (ik zal maar niet zeggen welke scheldpartijen ik daar heb gemaakt)
6) Verkoper en collega pakken me ieder bij een arm, tillen me op en zetten me de winkel uit.
7) Zaterdag ga ik terug om Day Of The Tentacle te kopen (was maar 1 computerzaak in Sittard destijds). Bedrijfsleider spreekt me aan en nodigt me uit voor een gesprek
Ik krijg gelijk, mag kaart inleveren en krijg Fl 50,- op de kaart die ik wel wilde.
9) 2 weken later werkte de desbetreffende verkoper niet meer in die winkel
welke was het???
ik heb zo ook al een keer gekloot, en ik weet dat matty daar ook al vaker is terug gegaan, als je wil kan ik je een zaak in de buurt geven die wel goed is... want die Unilogic zooi is ook brak
OC Shop R0><0rz
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Humz ... kom uit Buchten, maar oke danOp dinsdag 04 december 2001 17:45 schreef Dala11of11 het volgende:
[..]
even een vraagje voor de echte Die Hard Sittardenar,
Welke was wat ?welke was het???
Humz ... laat maar eens horen dan. Ben wel benieuwd.ik heb zo ook al een keer gekloot, en ik weet dat matty daar ook al vaker is terug gegaan, als je wil kan ik je een zaak in de buurt geven die wel goed is... want die Unilogic zooi is ook brak
okee in de buurt danOp dinsdag 04 december 2001 18:15 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Humz ... kom uit Buchten, maar oke dan
[..]
welk ventje hielp je, beschrijvingWelke was wat ?
[..]
www.hiqcomputer.de vanuit sittard ongeveer 30 min, heel erg goedkoop (en wel goede service), trouwens het is een klein zaakje (aan de voorkant)Humz ... laat maar eens horen dan. Ben wel benieuwd.
Vertel? Je weet toch wat je besteld? Ze zijn misschien nietOp dinsdag 04 december 2001 17:45 schreef Dala11of11 het volgende:
[..]
want die Unilogic zooi is ook brak
de aller goedkoopste, maar qua service kan je zeker toch
niet klagen.
Die eerste vent was die vent met die vergroeide kop die eigenlijk bij de normale electronica hoordeOp dinsdag 04 december 2001 20:37 schreef Dala11of11 het volgende:
[..]
okee in de buurt dan
[..]
welk ventje hielp je, beschrijving
[..]
Zijn collega die me kwam helpen, en mij de winkel uit liet zetten, had rood haar. Deze was 2 weken later niet meer in dienst
Humz ....www.hiqcomputer.de vanuit sittard ongeveer 30 min, heel erg goedkoop (en wel goede service), trouwens het is een klein zaakje (aan de voorkant)
Btw ... Unilogic = niet slecht hoor ... maar je moet natuurlijk zelf ook weten wat je wilt. Deze mensen stoppen je tenminste niet zomaar iets in je handen. Kan haast niet wachten tot dat nieuwe pand open gaat.
Eej Wisey
Verwijderd
rotzooi eerste klas.. service... damn... de regenboog is nog 30x beter.. die ruilen teminste nog(soms) binnen 2 maandenOp dinsdag 04 december 2001 20:37 schreef Dala11of11 het volgende:
www.hiqcomputer.de vanuit sittard ongeveer 30 min, heel erg goedkoop (en wel goede service), trouwens het is een klein zaakje (aan de voorkant)
ken/ben jij nie patrick ?Op dinsdag 04 december 2001 18:15 schreef JaJoah het volgende:
humz ... kom uit Buchten, maar oke dan
Verwijderd
je gaat me toch nie vertellen dat er meer dan 2 mensen in dat gehucht wonenOp dinsdag 04 december 2001 20:57 schreef JaJoah het volgende:
Ben niet patrick.... ken wel een patrick ... maar de vraag is wie jij bedoeld
Ik was er al achter dat hij alleen naar "goedkoop" keek.Op dinsdag 04 december 2001 20:56 schreef Matty_ het volgende:
[..]
rotzooi eerste klas.. service... damn... de regenboog is nog 30x beter.. die ruilen teminste nog(soms) binnen 2 maanden
[..]
/offtopic
Heej tintin..wist niet dat jij hier ook "rondliep"
/offtopic
Zeg eeuh .... pas op he?!Op dinsdag 04 december 2001 20:58 schreef Matty_ het volgende:
[..]
je gaat me toch nie vertellen dat er meer dan 2 mensen in dat gehucht wonen
Verwijderd
en dan nog... als jij niet patrick bent... is die andere t welOp dinsdag 04 december 2001 21:05 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Zeg eeuh .... pas op he?!
met de regenboog???Op dinsdag 04 december 2001 21:10 schreef GODFLESH het volgende:
nooit problemen mee gehad...snelle levering en al...
ach matty, jij kreeg toch nog je AMD DURON die je had kortgesloten met je overklokken terug, zelfs een nieuweOp dinsdag 04 december 2001 20:56 schreef Matty_ het volgende:
[..]
rotzooi eerste klas.. service... damn... de regenboog is nog 30x beter.. die ruilen teminste nog(soms) binnen 2 maanden
[..]
ken/ben jij nie patrick ?
maar ja grafische kaart met afgebroken condensator ook weer niet
maar okee kwa ruilen is de regenboog beter
feit blijft dat de regenboog een zuigzaak blijft waar je maar beter weg kan blijven. Alleen als ik het nergens anders kan vidnen en ik heb het snel nodig, ga ik naar de regenboog.
100% mee eensOp dinsdag 04 december 2001 21:20 schreef JaJoah het volgende:
ken wel een patrick, maar die is net zoals mij 24 jaar oud
feit blijft dat de regenboog een zuigzaak blijft waar je maar beter weg kan blijven. Alleen als ik het nergens anders kan vidnen en ik heb het snel nodig, ga ik naar de regenboog.
paar dagen geleden was er wat met mijn netwerk kaart aan de hand, nou ze gaven me gewoon een nieuwe, Matty_ was er ook bij omdat hij ook nog even iets moest gaan halen.
Er is eigenlijk mara 1 ventje daar dat een beetje de goede service tegenwerkt
Op dinsdag 04 december 2001 17:04 schreef JaJoah het volgende:
Is wel al een tijdje terug, maar hier komt ie:
Bla...
7) Zaterdag ga ik terug om Day Of The Tentacle te kopen (was maar 1 computerzaak in Sittard destijds).
Bla..
Een zeer goede keuze al zeg ik het zelf
(sorry, moest ik ff kwijt
Verwijderd
JA HOOR DAT DUURT 3 DAGEN.
Na een weekje eens gebeld.
NEE DIE IS NOG NIET BINNEN.
Wanneer komt ie ?
OOH EEN PAAR DAGEN
Na een week maar weer eens gebeld
NEE DIE IS ER NIET, DAT DUURT ALTIJD EEN PAAR DAGEN
WAAROM NEEM JE GEEN ADI, veel beter als Philips.
Ik wil gdvr gdvr geen ADI ik wil een Fu**ing Philips
Dat hele verhaal heeft dus ZES WEKEN geduurd.
Hebben ze het op voorraad prima, maar ik bestel er dus niks meer.
Verwijderd
de regenboog computers is idd nogal k*t met de serviceOp maandag 17 december 2001 17:04 schreef linus-1 het volgende:
Kunnen jullie een Philips Brilliance 19" leveren ?
JA HOOR DAT DUURT 3 DAGEN.
Na een weekje eens gebeld.
NEE DIE IS NOG NIET BINNEN.
Wanneer komt ie ?
OOH EEN PAAR DAGEN
Na een week maar weer eens gebeld
NEE DIE IS ER NIET, DAT DUURT ALTIJD EEN PAAR DAGEN
WAAROM NEEM JE GEEN ADI, veel beter als Philips.
Ik wil gdvr gdvr geen ADI ik wil een Fu**ing Philips
Dat hele verhaal heeft dus ZES WEKEN geduurd.
Hebben ze het op voorraad prima, maar ik bestel er dus niks meer.
maareuh... dat zei ik al in de vorrige reply's ik moet wel zelf zeggen dat ze bij de regenboog ELECTRO een veeeeeele betere service hebben, ze stuurde mn lcd zomaar terug toen t dood was (waarvan ik de oorzaak nog altijd niet weet) dus zonder eenig probleem, dat viel mee
klopt, ze verhooge soms wel ineens de prijs , maar service van elektronica is wel goed ja...Op maandag 17 december 2001 18:31 schreef Matty_ het volgende:
[..]
de regenboog computers is idd nogal k*t met de serviceze kenne me nog altijd
maareuh... dat zei ik al in de vorrige reply's ik moet wel zelf zeggen dat ze bij de regenboog ELECTRO een veeeeeele betere service hebben, ze stuurde mn lcd zomaar terug toen t dood was (waarvan ik de oorzaak nog altijd niet weet) dus zonder eenig probleem, dat viel mee
Dit topic is gesloten.
![]()